Precies!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Gouranga111 het volgende:
Zullen we maar weer overgaan tot de orde van de dag?
er zit nu al 2e ring op 1 lange zijde en 1 korte zijde, volgend jaar komt er dus een 2e ring op de andere korte en lange zijdequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:22 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Precies!
Maar dat is goed nieuws, grotere begroting en vanaf 2010/2011 dus 34.000 manWaar bouwen ze dan een 2e ring op? Korte zijde toch?
Wordt die dan al helemaal rondgebouwd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zit nu al 2e ring op 1 lange zijde en 1 korte zijde, volgend jaar komt er dus een 2e ring op de andere korte en lange zijde
en vanaf morgenvroeg 09.00 kunnen er online ook kaartjes gekocht worden
ze zijn nu van 13.000 naar 24.000 gegaan, dus met andere deel erbij zullen er weer ongeveer 11.000 plekken bijkomen dus kom je dan uit op 35.000quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Wordt die dan al helemaal rondgebouwd?Uiteindelijk was het plan toch om op 44.000 uit te komen, krijg je die overige 8.000 plaatsen dan alleen al door de gracht dicht te bouwen?
Volgens mij komen ze met de andere korte zijde erbij op 31000, met de lange zijde erbij 40000, en grachten dicht 44000quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zijn nu van 13.000 naar 24.000 gegaan, dus met andere deel erbij zullen er weer ongeveer 11.000 plekken bijkomen dus kom je dan uit op 35.000
owja, dat kan ook! je hebt nu lange kant + korte kant + bocht en daar komt straks lange kant + korte kant+ 3 bochten bijquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze met de andere korte zijde erbij op 31000, met de lange zijde erbij 40000, en grachten dicht 44000
Zoiets was het
nee alleen korte zijde ( + de hoek ).quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Wordt die dan al helemaal rondgebouwd?![]()
Komt wel volquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe realistisch is die 34k? Dat is 10 000 plaatsen ( ca 40%) meer tov de huidige capaciteit. Gaan jullie dat vol krijgen ( 1. hoe groot is de wachtlijst voor scc-houders
Das een goed punt, dan gaan er heel wat opzeggen denk ik. Maar daar gaan we niet vanuitquote:en 2. wat gebeurt er wanneer er een paar mindere seizoenen komen..)?
Datzelfde hebben we in Heerenveen ook.. De eerste pakweg drie kwartier na de wedstrijd is het één grote chaos rondom het stadion. Ach, er is toch niets op tegen om na de wedstrijd nog even een paar biertjes te doen? Even de persconferentie volgen, etc. Tegen de tijd dat die afgelopen is, is de grote massa al zo ongeveer thuisquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
probeer je maar eens voor stellen hoe dat dan gaat met drukte qua auto's, dat is nu al een ramp![]()
getuige de wedstrijd tegen Marseillie en De Graafschap thuis
Dan nog is 10k best veel. Stel je voor dat bij iedere 5 mensen die er nu al zitten, er 2 bij komen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Komt wel vol
Die wachtlijst is volgens mij al wel groot. Ik hoor heel veel mensen in de omgeving die een plaats willen volgend seizoen en nu nog geen SCC hebben.
Het is niet verkeerd ambities te hebbenquote:[..]
Das een goed punt, dan gaan er heel wat opzeggen denk ik. Maar daar gaan we niet vanuit
na de wedstrijd valt nog wel mee, goed geregeld en stroomt aardig doorquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Datzelfde hebben we in Heerenveen ook.. De eerste pakweg drie kwartier na de wedstrijd is het één grote chaos rondom het stadion. Ach, er is toch niets op tegen om na de wedstrijd nog even een paar biertjes te doen? Even de persconferentie volgen, etc. Tegen de tijd dat die afgelopen is, is de grote massa al zo ongeveer thuis
Naja, telkens als er nu 800 vrije kaarten in de losse verkoop komen, tegen ¤25,00. En het is op tijd aangegeven, zelfs dan raakt het uitverkocht. (de normale plaatsen, de enige reden dat er nu nog lege plekken in het stadion zijn, zijn de businessseats, die zijn idd nog niet uitverkocht)quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Datzelfde hebben we in Heerenveen ook.. De eerste pakweg drie kwartier na de wedstrijd is het één grote chaos rondom het stadion. Ach, er is toch niets op tegen om na de wedstrijd nog even een paar biertjes te doen? Even de persconferentie volgen, etc. Tegen de tijd dat die afgelopen is, is de grote massa al zo ongeveer thuis
[..]
Dan nog is 10k best veel. Stel je voor dat bij iedere 5 mensen die er nu al zitten, er 2 bij komen...
[..]
Het is niet verkeerd ambities te hebben
Goede zaak. Beide. Ik vind het stadion zoals het nu is prachtig, met een verlaagde korte zeide. Als er nog één korte zeide omhoog gaat is het wat mij betreft ‘af’. Dat de grachten dicht moeten spreekt voor zich.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee alleen korte zijde ( + de hoek ).
Gehele rondbouw komt er waarschijnlijk niet lees ik net. Grachten worden wel dichtgebouwd uiteindelijk
Ja idd, en dan zit je wel erg dicht op het spoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat de andere lange zeide omhoog bouwen qua ruimte ook lastig wordt, aangezien je dan al boven het station zit.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
en hoe zit dat dan met grachten dichtbouwen, wordt het veld dan lager gelegd?
Gewoon schuin omlaag, beetje zoals Arsenal, geen steile tribune, maar waar ze nu zijn met de gracht schuin omlaag...quote:
Toch wel..quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef poehej het volgende:
Ze kunnen nooit 10.000 plekken halen met alleen de korte zijde.. Miscchien een keer 4.000 a 4.500.. Dus dan lijkt mij dat de grachten ook direct dicht gebouwd moeten worden..
en de huidige tribunes worden weer een stuk doorgetrokken achter de goalquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Dos37 het volgende:
in één zo'n hoek zitten ook heel veel mensen, op de 2de ring is er nu nog maar één hoek.
Als er nu 11000 plekken bij zijn gekomen met de lange zijde een hoek en de korte zijde lijkt mij het echt stug dat alleen een hoek en de korte zijde 10000 oplevert...quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Toch wel..
Grachten worden pas later dicht gebouwd, als er dan nog een wachtlijst is.
Klopt, of ze maken er een "Red wall" vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef poehej het volgende:
[..]
Als er nu 11000 plekken bij zijn gekomen met de lange zijde een hoek en de korte zijde lijkt mij het echt stug dat alleen een hoek en de korte zijde 10000 oplevert...
die zijn er wel bij gekomen, maar groot gedeelte vd lange zijde (die al een scc hadden) is verhuist naar de 2de ring, omdat er zoveel vip plaatsen zijn bijgekomen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef poehej het volgende:
[..]
Als er nu 11000 plekken bij zijn gekomen met de lange zijde een hoek en de korte zijde lijkt mij het echt stug dat alleen een hoek en de korte zijde 10000 oplevert...
Even goed lezen wat poehej zegt christensenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die zijn er wel bij gekomen, maar groot gedeelte vd lange zijde (die al een scc hadden) is verhuist naar de 2de ring, omdat er zoveel vip plaatsen zijn bijgekomen..
misschien dat ze de hoeken helemaal doortrekken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:33 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Even goed lezen wat poehej zegt christensen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
misschien dat ze de hoeken helemaal doortrekken?
[ afbeelding ]
Touchéquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
misschien dat ze de hoeken helemaal doortrekken?
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat inderdaad wel eens heel erg mooi kan gaan worden, ook de eerste versie die je zeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef 9christensen het volgende:
En daarna de grachten misschien nog dicht. Dat zou wel fantastisch worden
Wanneer ga je is mee naar uitwedstrijdje dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
wel minder dat ik niemand mee kan nemen, want vriendin/kameraden hebben geen CC en lui met (S)CC die ik ken gaan allemaal zelf ook
nee joh, dat is alleen bij Heracles en Graafschap zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben geen lid van Vak-P, die heeft toch de eerste verkoop van kaartjes voor uitwedstrijden??
Heb je een uitkaart gemaakt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, las het toen ik keek naar Graafschap uit
maar bij andere wedstrijden kan ik gewoon bij SSU kopen? of ook ergens anders? en hoeveel kaartjes per (S)CC kan ik dan halen?
uitkaart aangevraagd, toen is ff foto gemaakt en gelijk gekoppeld aan CC; dus die heb ikquote:
Ej, gerrit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eerstvolgende is NEC, volgens mij is die best gezellig... niet te ver weg ook.![]()
Minpuntje: buscombi (hoewel dat ook wel weer zijn charmes heeft![]()
)
Mooi wark, die pakken we dan zeker even meequote:Op donderdag 19 maart 2009 00:55 schreef poehej het volgende:
Ik heb vrij gevraagd voor 3 april Lamzak_
Ik heb thuis nog een NEC CC liggen. Wil je misschien ook in thuisvak? Misschien kan ik meerdere kaartjes erop halen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:10 schreef kastanova het volgende:
Kut, ik kan dus niet vanuit m'n werk zo even het Twente vak in lopen? (werk namelijk in Nijmegen)
kameraad zei al dat ik een keer mee moest naar uitwedstrijd, was echt gezellig volgens hemquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eerstvolgende is NEC, volgens mij is die best gezellig... niet te ver weg ook.![]()
)
wat is daar zo erg aan dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:56 schreef 9christensen het volgende:
combidan kijk ik liever in de kroeg..
Even een wedstrijd inhalen aangezien we niet naar Willem 2 konden..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Mooi wark, die pakken we dan zeker even mee
geen drank op de heenwegquote:
Dat van die geen drank boeit me eigenlijk niet zo.. Het enige nadeel vind ik de busreis, maar daar heb ik me ook vrij snel overheen gezet. Ofniet Lamzak?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
geen drank op de heenweg2,5 uur voor de wedstrijd al in enschede zijn
Aaah combiquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
Gewoon gaan, Twente is de steun hard nodig die laatste wedstrijden van het seizoen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef Sieps het volgende:
Ik ga misschien ook naar NEC
Weet nog niet zeker, wordt dan mijn tweede uitwedstrijd dit jaar
3 april: NEC - FC Twentequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Fok! Uitwedstrijd
Poehej, Lamzak, Mark?, Solstice? Remcore? Sieps? Robinhoo?
!!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen wordt ook combi voor jullie trouwens.
WTFquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen wordt ook combi voor jullie trouwens.
Omdat er incidenten gebeurd zijn, afgelopen seizoen. Heerenveen werkt volgens het principe dat het vrij vervoer is totdat de supporters van de tegenpartij over de schreef gaan. Jullie krijgen dus 'straf' voor het gedrag van afgelopen seizoen.quote:
beroerd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat er incidenten gebeurd zijn, afgelopen seizoen. Heerenveen werkt volgens het principe dat het vrij vervoer is totdat de supporters van de tegenpartij over de schreef gaan. Jullie krijgen dus 'straf' voor het gedrag van afgelopen seizoen.
Het is de eerste verplichte combi opgelegd door Heerenveen in jaaaaaren...
wat is er gebeurd vorig seizoen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat er incidenten gebeurd zijn, afgelopen seizoen. Heerenveen werkt volgens het principe dat het vrij vervoer is totdat de supporters van de tegenpartij over de schreef gaan. Jullie krijgen dus 'straf' voor het gedrag van afgelopen seizoen.
Het is de eerste verplichte combi opgelegd door Heerenveen in jaaaaaren...
Dat weet ik niet precies. Ik heb zelf in ieder geval niets gezien. Misschien dat het ook een optelsom is, want een jaar eerder klommen er volgens mij ook twentesupporters over de boarding van het uitvak, en zat er ook een groep 'los' op de zuidtribune die verwijderd werden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wat is er gebeurd vorig seizoen als ik vragen mag?
Ja, maar dan zou het wel raar zijn om daarna nog een keer vrij vervoer te doen en nu pas een combi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Tijdens de play off's toen we werden afgedroogd met 5-0 is er wel het één en ander gebeurd.
Misschien zal vanavond ff kijken of ik kan!:)quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Merson het volgende:
Stien? Zullen we ook mee gaan? :p
Aangezien ik toch niet in het thuisvak kan zitten nu en de wedstrijd wel 'is ingepland'...
dat waren beste relletjes toenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Dos37 het volgende:
Tijdens de play off's toen we werden afgedroogd met 5-0 is er wel het één en ander gebeurd.
Ben er zelf ook bij tegen Heerenveen.quote:
Kan die mooi 2x scoren tegen Grunn en een record vestigenquote:NKUFO DICHTERBIJ RECORD DAN GEDACHT
19-03-2009
Met zijn zestiende treffer van het seizoen heeft Blaise Nkufo afgelopen zaterdag tegen Willem II een grote stap gezet richting het record van Jan Jeuring. Een mijlpaal die dichterbij is dan eerder werd gedacht. De Zwitserse spits scoorde tot nu toe 102 goals voor FC Twente en is nog een doelpunt verwijderd van evenaring van het record dat sinds eind jaren zeventig in handen is van Jeuring.
Jan Jeuring speelde van 1966 tot 1977 voor FC Twente 326 competitiewedstrijden. Hierin wist de aanvaller 103 maal te scoren. Diverse media benaderden FC Twente de afgelopen weken, omdat er onduidelijkheid bestond over het exacte aantal doelpunten dat de aanvaller in de jaren zeventig voor FC Twente scoorde. Om alle onduidelijkheid weg te nemen heeft FC Twente het initiatief genomen het exacte aantal in kaart te brengen. Uit dit onderzoek kwam 103 goals naar voren.
Blaise Nkufo maakte in de zomer van 2003 de overstap naar FC Twente en speelde tot dusver 187 competitiewedstrijden voor de club. In de laatste editie van de FC Twente Inside vertelde Nkufo over het te verbreken record. “Het is natuurlijk wel fantastisch dat ik de kans heb om een record te breken dat al zolang staat; mijn naam zal daardoor altijd een speciale plek behouden bij de club.” In het artikel sprak ook Jeuring over het record. “Je moet heel reëel zijn, het is vooral mooi voor FC Twente dat een speler als Blaise Nkufo lang voor de club behouden is gebleven. Er zijn veel jongens geweest die mijn record ook hadden gebroken als ze langer waren gebleven. Denk bijvoorbeeld aan Arnold Bruggink, Youri Mulder en Jan Vennegoor of Hesselink.” Jeuring is het Eredivisierecord binnenkort misschien dan wel kwijt, een ander record zal nog wel even blijven staan. “Ik heb er in Europees verband negentien ingeschoten, dat zal Nkufo nooit meer inhalen…”
quote:“Ik heb er in Europees verband negentien ingeschoten, dat zal Nkufo nooit meer inhalen…”
Ja, gezelligquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Fok! Uitwedstrijd
Poehej, Lamzak, Mark?, Solstice? Remcore? Sieps? Robinhoo?
Je kan wel met ons mee, is NIET die gerrit groepquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja, gezellig![]()
![]()
Heb verder nog niemand gesproken die naar NEC gaat iig... dus dat weet ik nog niet 100% zeker.
Feyenoord ben ik zeker wel bij
wiequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef msnk het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij Zwitsers was joh!
[..]
De play-offs waren indertijd een aantal stevige partijen over en weer gegooi met oa. terras. Afgelopen seizoen was het dan nog weer vrij vervoer, maar er is toen wraak genomen. Wat er aan Heerenveenzijde is gebeurd weet ik niet, maar heb nog enkele Twentenaren in een vietnamese loempia tent zien zitten, die daarin waren gevlucht. Hahaha...die loempiavouwer had ze er snel uit met zijn keukengereedschap. Er is toen ook in (kleinere) groepjes nog ff flink geknokt. Jullie waren toen daarna met een vrij grote groep, oa. nog tegen de ME afgelopen keer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef Zwoerd het volgende:
Is er de vorige 2 jaren nog iets in Heerenveen gebeurd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |