Ej, gerrit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eerstvolgende is NEC, volgens mij is die best gezellig... niet te ver weg ook.![]()
Minpuntje: buscombi (hoewel dat ook wel weer zijn charmes heeft![]()
)
Mooi wark, die pakken we dan zeker even meequote:Op donderdag 19 maart 2009 00:55 schreef poehej het volgende:
Ik heb vrij gevraagd voor 3 april Lamzak_
Ik heb thuis nog een NEC CC liggen. Wil je misschien ook in thuisvak? Misschien kan ik meerdere kaartjes erop halen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:10 schreef kastanova het volgende:
Kut, ik kan dus niet vanuit m'n werk zo even het Twente vak in lopen? (werk namelijk in Nijmegen)
kameraad zei al dat ik een keer mee moest naar uitwedstrijd, was echt gezellig volgens hemquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eerstvolgende is NEC, volgens mij is die best gezellig... niet te ver weg ook.![]()
)
wat is daar zo erg aan dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:56 schreef 9christensen het volgende:
combidan kijk ik liever in de kroeg..
Even een wedstrijd inhalen aangezien we niet naar Willem 2 konden..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Mooi wark, die pakken we dan zeker even mee
geen drank op de heenwegquote:
Dat van die geen drank boeit me eigenlijk niet zo.. Het enige nadeel vind ik de busreis, maar daar heb ik me ook vrij snel overheen gezet. Ofniet Lamzak?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
geen drank op de heenweg2,5 uur voor de wedstrijd al in enschede zijn
Aaah combiquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
Gewoon gaan, Twente is de steun hard nodig die laatste wedstrijden van het seizoen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef Sieps het volgende:
Ik ga misschien ook naar NEC
Weet nog niet zeker, wordt dan mijn tweede uitwedstrijd dit jaar
3 april: NEC - FC Twentequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Fok! Uitwedstrijd
Poehej, Lamzak, Mark?, Solstice? Remcore? Sieps? Robinhoo?
!!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen wordt ook combi voor jullie trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |