Morguuh Kanoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik pas hier mooi bij, heb niets te doen
mijn moeder is papa en mijn vader is mama. Ik heet in het dagenlijks leven vincent (wow, ja echt), en zit me nu te vervelen op mijn stage bij een groot werktuigbouwkundig tekenbureau.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
Morguuh Kano
wie ben je... wie is je vader wie is je moederermz..
ik bedoel wat voor werk doe je (niet)
Hoi Welkom!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik pas hier mooi bij, heb niets te doen
te laatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoi Welkom!
koffie/Thee/Limonade/Mn moeder ?
nou ja, nu wordt mn moeder dubbel aangeboden, is ook niet verkeerd natuurlijjkquote:
Daar teken ik voor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja, nu wordt mn moeder dubbel aangeboden, is ook niet verkeerd natuurlijjk
hehequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet de manier om je hier populair te maken ben ik bang...
dubbele pics van je moeder?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja, nu wordt mn moeder dubbel aangeboden, is ook niet verkeerd natuurlijjk
godver , is er plots ook weer een wakker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver , is er plots ook weer een wakker hoor![]()
![]()
Trouwens, kom ik er net achter dat mn favoriete biermerk niet meer verkocht wordt bij de c1000
teh tragedy![]()
whats in the nameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neem je die toch gewoon
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
psychisch smaakt het anders lolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
whats in the nameneem je die toch gewoon
het is toch een ander blikje hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
psychisch smaakt het anders lol
ja idd dat is het gewoon.quote:
misschien moet je van 1 zo'n oud blikje ff slopen en een soort van hoes maken en die om de nieuwe blikjes doenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien moet je van 1 zo'n oud blikje ff slopen en een soort van hoes maken en die om de nieuwe blikjes doen
madsquote:
tis hier deaud manquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver , is er plots ook weer een wakker hoor![]()
![]()
Trouwens, kom ik er net achter dat mn favoriete biermerk niet meer verkocht wordt bij de c1000
teh tragedy![]()
JeweetschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar da's niet erg, tijd voor een nieuw favoriet biertje!![]()
jij met je grand prestigequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Maar da's niet erg, tijd voor een nieuw favoriet biertje!
[ afbeelding ]
ik denk niet dat ik daarvan 4 liter naar binnen kan werkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Maar da's niet erg, tijd voor een nieuw favoriet biertje!
[ afbeelding ]
leugensquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik daarvan 4 liter naar binnen kan werken
ik hou me aan de regels!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
aangezien runx er niet is nu, kanovinnie... Welkom !
alles wat er in GRTDOJW gebeurt blijft in GRTDOJW, capice?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik hou me aan de regels!
en dank je wel
je vind het wel lekkerquote:
om constant tegen mijn kop geslagen te worden? nee dank jequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
ik ben al bijna een uur bezig om te proberen in te loggen
geloof dat ik niet mag werken vandaag
ik zou dat ook wel willen, dat ik niet in kan loggenquote:
ik niet, dan kan ik niet fokkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zou dat ook wel willen, dat ik niet in kan loggen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
om constant tegen mijn kop geslagen te worden? nee dank je
hey kwijllikkerquote:
probleem is wel dat het de rest van mn planning in de war gooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zou dat ook wel willen, dat ik niet in kan loggen
ja, ik had er nu geen lol meer inquote:
das waar, maar mijn E status gaat er dan wel op achteruitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach kinderloos blijven heeft ook veel voordelen
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik had er nu geen lol meer in
je watte ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
das waar, maar mijn E status gaat er dan wel op achteruit
internet status, das gekoppelt aan het aantal posts op fok. Wist je dat niet?quote:
neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
internet status, das gekoppelt aan het aantal posts op fok. Wist je dat niet?
hey, maar ik ken MS DOS commando´s en heb nog met de eerste windows gewerktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
WL snapt het teminste, welkom in 2009 klonk
3.1? en MS DOS heb ik ook nog een beetje gebruikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
hey, maar ik ken MS DOS commando´s en heb nog met de eerste windows gewerkt
echo "Klonk begrijpt het niet "quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
hey, maar ik ken MS DOS commando´s en heb nog met de eerste windows gewerkt
uhm . 1.0 lijkt me de eerstequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3.1? en MS DOS heb ik ook nog een beetje gebruikt.
ik heb MS DOS keihard en veel gebruikt en we waren helemaal van de wap toen ons bedrijf destijds de eerste kleurenmonitor kreegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3.1? en MS DOS heb ik ook nog een beetje gebruikt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb MS DOS keihard en veel gebruikt en we waren helemaal van de wap toen ons bedrijf destijds de eerste kleurenmonitor kreeg
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echo "Klonk begrijpt het niet "
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | echo Serieus? echo. echo 1. Ja echo 2. Nee choice /c:12 /n if errorlevel 2 goto nee if errorlevel 1 goto ja :ja cls echo Okee, doe me dan maar een Grand Prestige! pause>nul goto end :nee cls echo Doe me evengoed maar een Grand Prestige! pause>nul goto end :end |
kijk zo zag het er uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb MS DOS keihard en veel gebruikt en we waren helemaal van de wap toen ons bedrijf destijds de eerste kleurenmonitor kreeg
er staat meer bagger dan normaal?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Wat is er...aan fok in godsnaam veranderd...er is iets anders, maar wat
nieuwe layout, nieuwe knopjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Behalve dat ik me vanmorgen ben vergeten aan te kleden, niet zoveelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
dit doet me echt denken aan mn C64 tijd zegquote:
meer zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk zo zag het er uit
[ afbeelding ]
too much infoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Behalve dat ik me vanmorgen ben vergeten aan te kleden, niet zoveel
ja zeg, ik heb me al helemaal voorgesteld!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
En wie de neuk is kanovinnieben ook een paar dagen niet geweest zeg.
uiteraard, tis geen maandagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alles goed WL
debbie is een meisje, dat is punt 1 en punt 2 is dat ze mischien ongesteld is, dus ze is wat langzaam van begripquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb me al helemaal voorgesteld!
hier is het licht bewolkt met een zonnetjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard, tis geen maandag![]()
maar t weer mag wel wat beter vind ik
dat dacht ik al!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
debbie is een meisje, dat is punt 1 en punt 2 is dat ze mischien ongesteld is, dus ze is wat langzaam van begrip
Goedemorgen 3pack!quote:
je ziet helemaal geen knopjes meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
Ja traag van begrip en een meisje, maar zoals ik al zei ik ben er en paar dagen niet geweest
En ik weet niet meer hoe ik moet quoten, ik zie geen knopjes
Kutinternet dinges weet ik veel wat hier ook.
Ik neem je wel in de mondeoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
Echt waar of zit je me nou in de zeik te nemen?
zeikerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Klonk het volgende:
plassex is niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |