das waar, maar mijn E status gaat er dan wel op achteruitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach kinderloos blijven heeft ook veel voordelen

nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik had er nu geen lol meer in

je watte ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
das waar, maar mijn E status gaat er dan wel op achteruit

internet status, das gekoppelt aan het aantal posts op fok. Wist je dat niet?quote:

neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
internet status, das gekoppelt aan het aantal posts op fok. Wist je dat niet?

hey, maar ik ken MS DOS commando´s en heb nog met de eerste windows gewerktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
WL snapt het teminste, welkom in 2009 klonk

3.1? en MS DOS heb ik ook nog een beetje gebruikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
hey, maar ik ken MS DOS commando´s en heb nog met de eerste windows gewerkt

echo "Klonk begrijpt het niet "quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
hey, maar ik ken MS DOS commando´s en heb nog met de eerste windows gewerkt

uhm . 1.0 lijkt me de eerstequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3.1? en MS DOS heb ik ook nog een beetje gebruikt.

ik heb MS DOS keihard en veel gebruikt en we waren helemaal van de wap toen ons bedrijf destijds de eerste kleurenmonitor kreegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3.1? en MS DOS heb ik ook nog een beetje gebruikt.

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb MS DOS keihard en veel gebruikt en we waren helemaal van de wap toen ons bedrijf destijds de eerste kleurenmonitor kreeg

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echo "Klonk begrijpt het niet "
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  | echo Serieus? echo. echo 1. Ja echo 2. Nee choice /c:12 /n if errorlevel 2 goto nee if errorlevel 1 goto ja :ja cls echo Okee, doe me dan maar een Grand Prestige! pause>nul goto end :nee cls echo Doe me evengoed maar een Grand Prestige! pause>nul goto end :end  | 

kijk zo zag het er uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb MS DOS keihard en veel gebruikt en we waren helemaal van de wap toen ons bedrijf destijds de eerste kleurenmonitor kreeg

er staat meer bagger dan normaal?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Wat is er...aan fok in godsnaam veranderd...er is iets anders, maar wat

nieuwe layout, nieuwe knopjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:

Behalve dat ik me vanmorgen ben vergeten aan te kleden, niet zoveelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:

dit doet me echt denken aan mn C64 tijd zegquote:

meer zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk zo zag het er uit
[ afbeelding ]

too much infoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Behalve dat ik me vanmorgen ben vergeten aan te kleden, niet zoveel

ja zeg, ik heb me al helemaal voorgesteld!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
En wie de neuk is kanovinnieben ook een paar dagen niet geweest zeg.

uiteraard, tis geen maandagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alles goed WL

debbie is een meisje, dat is punt 1 en punt 2 is dat ze mischien ongesteld is, dus ze is wat langzaam van begripquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb me al helemaal voorgesteld!

hier is het licht bewolkt met een zonnetjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard, tis geen maandag![]()
maar t weer mag wel wat beter vind ik

dat dacht ik al!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
debbie is een meisje, dat is punt 1 en punt 2 is dat ze mischien ongesteld is, dus ze is wat langzaam van begrip

Goedemorgen 3pack!quote:

je ziet helemaal geen knopjes meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
Ja traag van begrip en een meisje, maar zoals ik al zei ik ben er en paar dagen niet geweest
En ik weet niet meer hoe ik moet quoten, ik zie geen knopjes
Kutinternet dinges weet ik veel wat hier ook.

Ik neem je wel in de mondeoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
Echt waar of zit je me nou in de zeik te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |