jaquote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die slaat zijn poot tegen je schouder waarop hij je aankijkt: Joh pik maakt niet uit kan elke debiel gebeuren?

zoiets overkomt mij nooitquote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook als je hem met zon stok op zn bek slaat?

quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die slaat zijn poot tegen je schouder waarop hij je aankijkt: Joh pik maakt niet uit kan elke debiel gebeuren?

Mijn kat zou ook dr poot tegen mijn schouders zetten maar dan wel met dr nagels uitquote:

haha, mijn kat kan ik in een knoop leggen en dan nog doet hij nietsquote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kat zou ook dr poot tegen mijn schouders zetten maar dan wel met dr nagels uit

Mijn kat is nogal wraaklustigquote:Op maandag 16 maart 2009 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, mijn kat kan ik in een knoop leggen en dan nog doet hij niets

hehe, en terechtquote:

als onze kat in de zomer naar het pension ging, bracht ik hem altijd met mijn ma weg, en na de vakantie negeerde hij mijn moeder altijd en mij niet terwijl ik hem ook weg had gebrachtquote:

zo 1 heb ik er ook maar ook als ik niets doe en iemand anders wel haal hij altijd uit naar mijquote:

Mijn man plaagt haar nog wel eens.. En dat onthoudt ze totdat ze een geschikt moment vind om hem de stuipen op het lijf te jagen..quote:Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als onze kat in de zomer naar het pension ging, bracht ik hem altijd met mijn ma weg, en na de vakantie negeerde hij mijn moeder altijd en mij niet terwijl ik hem ook weg had gebracht

zal hij wel een goede reden voor hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo 1 heb ik er ook maar ook als ik niets doe en iemand anders wel haal hij altijd uit naar mij

hehe, lachenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man plaagt haar nog wel eens.. En dat onthoudt ze totdat ze een geschikt moment vind om hem de stuipen op het lijf te jagen..
Onder t lezen ofzoeven tegen de krant slaan als hij het niet verwacht.. Of even langs te wandelen en dan dr nagels in zijn voet te zetten..
Zulke dingen

nee niet echtquote:Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal hij wel een goede reden voor hebben

ik denk van welquote:

whehehehequote:Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man plaagt haar nog wel eens.. En dat onthoudt ze totdat ze een geschikt moment vind om hem de stuipen op het lijf te jagen..
Onder t lezen ofzoeven tegen de krant slaan als hij het niet verwacht.. Of even langs te wandelen en dan dr nagels in zijn voet te zetten..
Zulke dingen

mazzelquote:

Ik moet er ook altijd om lachen mijn man niet altijdquote:

wheheh das wel te begrijpenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd om lachen mijn man niet altijd

whehehe die wil gewoon meerijden op je rugquote:Op maandag 16 maart 2009 16:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn niet want die springt vanaf de kast op je nek

of hij wil vlieglesquote:Op maandag 16 maart 2009 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe die wil gewoon meerijden op je rug![]()

dat is wanneer je em van je af werptquote:

iddquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wanneer je em van je af werpt

quote:Op maandag 16 maart 2009 17:10 schreef Tally het volgende:
Wij hebben in het pand geen lichtknopjes maar sensoren. Alleen zijn ze iets te straks afgesteld.
Zit je op de plee gaat het licht uit

Ja lachenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest lachen
want ik mag nu lekker naar huuuiiiiis![]()
tot moggen

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Lekker weertje vandaag.. Ben maar om 4 uur m'n bed uit geklommen om vervolgens maar te fietsen naar m'n werk

ik had de kawa gepaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Lekker weertje vandaag.. Ben maar om 4 uur m'n bed uit geklommen om vervolgens maar te fietsen naar m'n werk

mogguh draakjequote:

Mwa, daar heb ik me gister alweer flink op misdragen, soms laat ik hem bewust even staan omdat ik aanvoel dat m'n geluk weer bijna op isquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt

da's dan wel net zo wijs jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa, daar heb ik me gister alweer flink op misdragen, soms laat ik hem bewust even staan omdat ik aanvoel dat m'n geluk weer bijna op is

geluk dwing je af, dat weet je hehquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa, daar heb ik me gister alweer flink op misdragen, soms laat ik hem bewust even staan omdat ik aanvoel dat m'n geluk weer bijna op is

Correct, alleen bepaal ik m'n eigen karma/gelukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geluk dwing je af, dat weet je heh

Haha ja zoietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:56 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
da's wel heeeeel vroeg, was je bang om stalkers tegen te komen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |