Valt wat ze nu doen niet onder valsheid in geschrifte? Ze brengen kosten in rekening die ze niet gemaakt KUNNEN hebben omdat ook mensen die de brief krijgen helemaal geen aangifte hebben gedaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef eleusis het volgende:
BTW als kosten rekenen
Denken dat de politie (en niet de rechter) uitspraken doet over of er strafbare feiten gepleegd zijn
Ik zou melding maken dat je een factuur hebt gekregen voor advies dat je niet gevraagd hebt
Dat staat er niet, hij is gestuurd 'uit naam van' een of andere online laarzenwinkel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef quirina het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd ik kan ook wel zo'n brief sturen uit naam van een of ander adviesbureau.
Hebben we het over dit adviesbureau (wat in de brief genoemd wordt)?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef French het volgende:
Ik heb ook even gegoogled op de naam 'Klaas Langendoen'.....
Het onderzoek bij de politie is gedaan door politie Kennemerland. Wegens 'gebrek aan bewijs' heeft de politie dit onderzoek gestaakt (daar heb ik van de week een brief over gehad).
Laat hij daar nou chef zijn geweest.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Hebben we het over dit adviesbureau (wat in de brief genoemd wordt)?
Jep.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Hebben we het over dit adviesbureau (wat in de brief genoemd wordt)?
Staat op het radar forum.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:17 schreef French het volgende:
@ rene90
Hoe weet je dat mensen dat die brief hebben gehad die geen aangifte gedaan hebben?
Ik ga dit sowieso niet betalen natuurlijk, niet op basis van deze brief. Ik zou dan ook wel een nota willen zien van deze toko etc. Maar het lijkt me niet dat ik deze brief zomaar kan negeren. Dan heb je straks een dagvaarding aan je broek hangen. Ik ga maandag naar de rechtswinkel om advies in te winnen. Vervelende bijkomstigheid is wel dat TL niet terugschrikt van gezwaai met advocaten, daar hebben ze blijkbaar het geld voor.
De politie is je beste vriend.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef rene90 het volgende:
Misschien handig om de huidige chef van Kennemerland aan te schrijven, lijkt mij niet juist dat een adviesbureau advies geeft terwijl die meneer ex werknemer is van het bureau wat het behandeld.
Dat zo'n oplichterstoko kosten maakt omdat er aangifte is gedaan is lekker hun probleem.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef mirannie het volgende:
Nou, de politie is in dit geval je op 1 na grootste vijand...
Ze doen niks (of in ieder geval veel te weinig) met de aangiftes. Vervolgens geven ze aan de zaak te sluiten omdat ze niet genoeg bewijs van oplichting hebben. Hiermee spelen ze Trendylaarzen weer in de kaart omdat die nu dus gewoon zo'n leuk briefje kunnen sturen, omdat ze min of meer de politie achter zich hebben...
Die laatste zin is onzin: als niet tot strafvervolging wordt overgegaan wegens gebrek aan wettig en overtuigend bewijs, houdt dat niet automatisch in dat daarmee de aangifte vals was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef mirannie het volgende:
Nou, de politie is in dit geval je op 1 na grootste vijand...
Ze doen niks (of in ieder geval veel te weinig) met de aangiftes. Vervolgens geven ze aan de zaak te sluiten omdat ze niet genoeg bewijs van oplichting hebben. Hiermee spelen ze Trendylaarzen weer in de kaart omdat die nu dus gewoon zo'n leuk briefje kunnen sturen, omdat ze min of meer de politie achter zich hebben...
Waar lees jij toch dat die 'oud chef' die brief heeft verstuurdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef rene90 het volgende:
Is wel steeds aparter hoe het gaat nu met een oud chef die de brieven verstuurd enzo. Als dat allemaal klopt.
Dat kan toch niet. Google wist toch geen infromatie tenzij zij zelf een schoonmaakbeurt houden?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef quirina het volgende:
Google eens op "trendylaarzen"
Het cache van IO is ook gewist.
Oke dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Waar lees jij toch dat die 'oud chef' die brief heeft verstuurd![]()
(nogmaals) Ik zie toch echt als afzender 'M. Hellenberg' van 'Trendylaarzen' staan en niet 'K. Langendoen' van 'Langendoen Advies'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |