Kun je nagaan hoe grootschalig hun oplichtingspraktijken zijn.. Schandalig gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef French het volgende:
Ja, belachelijk! Ik las net ook op het tros-radar forum dat TL in een mail naar een klant zegt de afgelopen maanden al ¤80.000,- te hebben terugbetaald aan haar klanten.
Yeah right, en Frenchie zeker vergeten....
You IP willen ze blijkbaar ook weten. Heb je nu schrik?quote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef mp-fan het volgende:
hey...allemaal...
Voor de mensen die nog steeds op laarsjes wachten..en voor degenen die zich door iemand anders misleid/opgelicht voelen..![]()
we're back!!!![]()
www.internetmisleiding.nl
Toch vreemd, want het vonnis ging erover dat de mods actief deden meehelpen,om het bedrijf te intimideren en info te verzamelen, toen heeft io gezegd niet alle berichten te kunnen modden. op basis daarvan heeft de rechter de uitspraak gedaan, op de nieuwe sites is dat helemaal niet het geval, er mag best over trendy gesproken worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze gehoor aan zo'n dreigement geven. Bovendien denk ik dat ze in de eerste plaats - met het verplaatsen van de TL-topics naar een andere website - wel hadden kunnen verwachten dat ze gezeur van TL en consorten zouden krijgen.
Jep, ze denken nu elke site te kunnen chanteren met die uitspraak, die vlieger gaat mooi niet op! maar welke site durft het gevecht in de rechtszaal aan?quote:Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef French het volgende:
Ik geloof er geen reet van.... Ik snap overigens wel dat de moderators bang zijn voor de advocaat van TL. Als ze een kort geding zouden aanspannen hebben zij geen geld voor juridische verdediging, aangezien ze dit forum op eigen houtje opgezet hebben. Zonder medeweten van TTY, de eigenaar van IO. Dat weet TL ook, dus ze kunnen makkelijk hoog van de toren blazen.
Kennelijk trosradar wel, want die laten alles staan.quote:Op zondag 12 april 2009 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jep, ze denken nu elke site te kunnen chanteren met die uitspraak, die vlieger gaat mooi niet op! maar welke site durft het gevecht in de rechtszaal aan?
En Fok! [WGR]quote:Op maandag 13 april 2009 08:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Kennelijk trosradar wel, want die laten alles staan.
en terecht!quote:Op maandag 13 april 2009 08:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Kennelijk trosradar wel, want die laten alles staan.
Je hebt je al gemeld bij het trosforum lijkt mij?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:53 schreef French het volgende:
Het wordt steeds gekker! Vandaag een broef gekregen van TL of ik even 500,- wil overmaken! Ik heb volgens hen op valse gronden aangifte gedaan, zij hebben daar een adviesbureau op 'moeten' zetten. Dat kostte hen geld en of ik dat z.s.m. over wil maken!!!
Wat nu? Wie heeft advies?
Niets doen natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:53 schreef French het volgende:
Het wordt steeds gekker! Vandaag een broef gekregen van TL of ik even 500,- wil overmaken! Ik heb volgens hen op valse gronden aangifte gedaan, zij hebben daar een adviesbureau op 'moeten' zetten. Dat kostte hen geld en of ik dat z.s.m. over wil maken!!!
Wat nu? Wie heeft advies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |