En dat in een laarzentopicquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:14 schreef French het volgende:
ik krijg er ook altijd kromme tenen van!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:16 schreef Maanvis het volgende:
tip voor r_one en JumpingJacky: http://www.onzetaal.nl/ot/meldaan.php , heb 'm zelf ook
Ik voorspel dat aan het eind van jaar laarzentopic door de dikke van dale wordt gepresenteerd als "nieuw woord"quote:
In navolging van 'swaffelen' hét nieuwe woord van 2009quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef mp-fan het volgende:
Ik voorspel dat aan het eind van jaar laarzentopic door de dikke van dale wordt gepresenteerd als "nieuw woord"
Nee dankje, geen behoefte aan betaalde abo's.quote:
En nu hou ik er over op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef r_one het volgende:
En je jouw "heb 'm zelf ook" heeft een hoog bol.com-gehalte, zo vatte ik 'm tenminste op
Reden te meer om geen abonnement te nemen bij die gasten, want zij staan verloedering van onze taal toe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/jejij.php
Dat heeft niets met verloedering te maken! Taal is een organisme dat altijd aan het veranderen is, niet een statisch iets wat vastgelegd is in boeken. Zie het een beetje als goedaardige kanker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Reden te meer om geen abonnement te nemen bij die gasten, want zij staan verloedering van onze taal toe.
Taal als een kankergezwel..... Open jij er even een apart topic over, dan gaan we daar verder....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heeft niets met verloedering te maken! Taal is een organisme dat altijd aan het veranderen is, niet een statisch iets wat vastgelegd is in boeken. Zie het een beetje als goedaardige kanker.
quote:
Taal is als een (goedaardig) kankergezwelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Taal als een kankergezwel..... Open jij er even een apart topic over, dan gaan we daar verder....
Hmm lekker rotzooitje maar weer. Ben benieuwd of hier ooit nog een einde aan gaat komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef French het volgende:
Ik dacht dat ik hier nog steeds de enige was.
Ik heb vandaag even contact gezocht met de politie in mijn woonplaats, aangezien ik geluiden hoorde over een bemiddelingsactie tussen de politie en TL en de gedupeerden. Zij vertelden mij dat er geen bemiddeling bezig is, maar dat de politie in IJmuiden verdere aanknopingspunten had. Wat dat dan waren, daar konden zij mij uiteraard niets over vertellen.![]()
M.a.w.: ik ben dus niets wijzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze gehoor aan zo'n dreigement geven. Bovendien denk ik dat ze in de eerste plaats - met het verplaatsen van de TL-topics naar een andere website - wel hadden kunnen verwachten dat ze gezeur van TL en consorten zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef quirina het volgende:
Internetmisleiding mag niet meer over laarsjes bv praten. Ze moesten het topic verwijderen![]()
![]()
En hoe krijgen ze het iedere keer voor elkaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze gehoor aan zo'n dreigement geven. Bovendien denk ik dat ze in de eerste plaats - met het verplaatsen van de TL-topics naar een andere website - wel hadden kunnen verwachten dat ze gezeur van TL en consorten zouden krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |