grapjas?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef eleusis het volgende:
* Dit bericht is verwijderd na een claim van Trendylaarzen *
Uiteraard. Als FOK! een claim krijgt zullen ze niet snel stilletjes doen wat er gevraagd wordt... (tenzij de andere partij overduidelijk in zijn recht staat maar da's logisch)quote:
Moest "volgens mij" zin ipv "voor mij". Maar dat mag dus niet zomaar, wist ik nietquote:Op maandag 16 maart 2009 08:17 schreef r_one het volgende:
Voor jou misschien niet, voor de rechter dus wel.
Inderdaad. Zie de 'rel' met dhr. Voerman van SABOS een heel tijdje geleden.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Uiteraard. Als FOK! een claim krijgt zullen ze niet snel stilletjes doen wat er gevraagd wordt... (tenzij de andere partij overduidelijk in zijn recht staat maar das logisch)
Alleen als die ook actief opruiend gedrag vertonen denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef Sj0rs het volgende:
Als ik even google zie ik wel meer sites die negatieve berichten hebben over Trendylaarzen. Gaan ze die ook aanklagen?
Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar geen mods of admins die oproepen tot het doen van aangifte e.d.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
ze kunnen nog wel wat andere rechtszaken opstarten: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=68411![]()
Toch gaat ook daar de discussie de verkeerde kant op, namelijk zijn er mensen die oproepen om langs te gaan op hun privé adressen, die ook gepost worden. Dat kan uiteraard niet ,en dan zal idd trosradar die posts moeten verwijderen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
ze kunnen nog wel wat andere rechtszaken opstarten: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=68411
Ja, dat zou een prima oplossing zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef THEFXR het volgende:
Is het voor IO niet mogelijk om een scripje te laten draaien over de nieuw geplaatste berichten met trefwoorden (trendy,laarzen enzov...) en dat die berichten in een aparte modbox worden geplaatst zodat de mods die berichten eerst kunnen reviewen?
mwah, dan wordt het voor users een sport om zulke filters te gaan ontwijkenquote:
Je zult er technisch wat moeite voor moeten doen ja, maar als ik IO was zou ik écht niet op zwart zijn gegaan. Volgens mij hebben ze het ook vooral gedaan voor de publiciteit, want met een paar extra mods had je het best schoon kunnen houden denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Maanvis het volgende:
mwah, dan wordt het voor users een sport om zulke filters te gaan ontwijken.
aangezien er een waarschuwende werking uit van kan gaan lijkt het me wel gewenst juist. Ik filter nog wel eens een bedrijf door te googlen. Als niemand bij problemen het bedrijf zou noemen dan kan het bedrijf ongestoord zijn gang blijven gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 10:31 schreef Sjeen het volgende:
Nou, ik ben toch van mening dat een bedrijfsnaam er helemaal niet toe doet in het gemiddelde topic. Het draait er niet om welk bedrijf het is, maar wat TS kan doen om zijn recht te halen...
Nee... dat is niet de taak van een forum als WGR of FOK! Het is niet aan ons om bedrijven (al dan niet terecht) in een kwaad daglicht te stellen. Het is de bedoeling dat TS hulp krijgt bij het behalen van zijn recht. Publieke schandpalen zijn er al genoeg op internetquote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aangezien er een waarschuwende werking uit van kan gaan lijkt het me wel gewenst juist. Ik filter nog wel eens een bedrijf door te googlen. Als niemand bij problemen het bedrijf zou noemen dan kan het bedrijf ongestoord zijn gang blijven gaan
Je hoeft er iig niet krampachtig op weg te modereren. Als TS de naam van het bedrijf waarmee ie problemen heeft noemt is er niets aan de hand, als je echter twijfels hebt bij de echtheid van het verhaal of er wordt een hetze tegen het bedrijf gevoerd (jeweetwel, privé gegevens opzoeken etc) kun je de naam alsnog weg-editten. Het hoeft echt allemaal niet zo strak, we zijn toch geen Twiekurz?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee... dat is niet de taak van een forum als WGR of FOK! Het is niet aan ons om bedrijven (al dan niet terecht) in een kwaad daglicht te stellen. Het is de bedoeling dat TS hulp krijgt bij het behalen van zijn recht. Publieke schandpalen zijn er al genoeg op internet
maar , het valt voor de rechter wel aan te tonen, dat je er alles aan doet om die berichten weg te houden van je site, dus geen boete van 2500 per dag, zo zie ik het iig.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah, dan wordt het voor users een sport om zulke filters te gaan ontwijken.
Modjes slapen nooit?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar , het valt voor de rechter wel aan te tonen, dat je er alles aan doet om die berichten weg te houden van je site, dus geen boete van 2500 per dag, zo zie ik het iig.
Redelijkheid enzo. Er is nergens gezegd dat het helemaal voorkomen had moeten worden, en wanneer de mods op IO gedaan hadden wat ze moeten doen, dan had TL de zaak glansrijk verloren.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:00 schreef quirina het volgende:
Modjes slapen nooit?
Tuurlijk wel en dus kunnen er wel degelijk berichten die niet wenselijk zijn geplaatst worden.
Hier op Fok word ook niet meteen 1 of ander bagger of kuttopic gesloten. Het is mensenwerk.
Je kan het niet helemaal voorkomen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |