abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67055700
Echt, get a life dude Ik post al wat langer hier. Enige wat ik je meegeef is dat je op je woorden moet letten. Meer niet, minder ook niet. Het zal mij toch een kont boeien of jij aangeklaagd wordt of niet. Ik veroordeel je niet, ik zeg alleen dat je na moet denken. Als je zo zeker van je zaak bent, doe dan lekker een rechtzaak beginnen.

.
  zondag 15 maart 2009 @ 03:34:07 #277
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67060364
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Echt, get a life dude Ik post al wat langer hier. Enige wat ik je meegeef is dat je op je woorden moet letten. Meer niet, minder ook niet. Het zal mij toch een kont boeien of jij aangeklaagd wordt of niet. Ik veroordeel je niet, ik zeg alleen dat je na moet denken. Als je zo zeker van je zaak bent, doe dan lekker een rechtzaak beginnen.
je lult uit je nek, je veroordeelt mij echt wel, dit heb je eerder gepost>>

Helaas heeft de rechter anders bepaald. Je maakt je nu schuldig aan smaad, en als TL wil dan kunnen ze Fok! ook voor het gerecht slepen.
dus je loopt weer vanalles aan elkaar te liegen.
als je echt wilt weten hoe het zit, dan kan je hier beginnen met lezen
http://blog.iusmentis.com(...)lijk-voor-berichten/
Verder Heeft R_one, ook al aangegeven dat je onzin uit kraamt en verkeerde conclusies trekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door THEFXR op 15-03-2009 03:55:14 ]
pi_67061245
quote:
Op zondag 15 maart 2009 03:34 schreef THEFXR het volgende:
Verder Heeft R_one, ook al aangegeven dat je onzin uit kraamt en verkeerde conclusies trekt.
Laat mij er even buiten, wil je.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 15 maart 2009 @ 09:18:07 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67061747
quote:
Op zondag 15 maart 2009 06:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Laat mij er even buiten, wil je.
waarom? het klopt gewoon wat ik zeg, ik fantaseer niks bij elkaar.
pi_67062469
tvp
............................
pi_67062929
Ergens heeft Tha_Duck wel een punt. Ik heb ook mijn verhaal gepost, niets meer of minder dan de waarheid, en vervolgens wordt IO via de rechter gedwongen om mijn ip-adres (en van een aantal andere gedupeerden) af te geven. Ik heb daar hetzelfde gepost als hier, dus waarom zou Fok! niet hetzelfde kunnen overkomen? Ik snap wel dat Fok! een ander soort site is (wordt niet gesuggereerd dat ze oplichten), maar mijn posts zijn hetzelfde. Zo zijn er nu volgens mij tientallen fora waar TL wordt besproken.
pi_67063029
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef French het volgende:
Ergens heeft Tha_Duck wel een punt. Ik heb ook mijn verhaal gepost, niets meer of minder dan de waarheid, en vervolgens wordt IO via de rechter gedwongen om mijn ip-adres (en van een aantal andere gedupeerden) af te geven. Ik heb daar hetzelfde gepost als hier, dus waarom zou Fok! niet hetzelfde kunnen overkomen? Ik snap wel dat Fok! een ander soort site is (wordt niet gesuggereerd dat ze oplichten), maar mijn posts zijn hetzelfde. Zo zijn er nu volgens mij tientallen fora waar TL wordt besproken.
Er is in ieder geval veel aandacht. En ik denk dat TL daar zelf ook niet zo blij mee zal zijn ook al hebben ze dan de rechtzaak gewonnen.
Op tweakers staat een felle discussie over deze zaak, moet je maar eens lezen.
pi_67063044
IO is offline omdat ze bang zijn niet te kunnen voldoen aan het vonnis, omdat ze te weinig mankracht hebben. Wanneer een dergelijke uitspraak over Fok geveld zou worden, dan zijn er genoeg mods om nieuwe topics meteen te sluiten. Als Fok zijnde zou ik dus niet bang zijn voor die dwangsom.
pi_67064166
quote:
Op zondag 15 maart 2009 03:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je lult uit je nek, je veroordeelt mij echt wel, dit heb je eerder gepost>>

Helaas heeft de rechter anders bepaald. Je maakt je nu schuldig aan smaad, en als TL wil dan kunnen ze Fok! ook voor het gerecht slepen.
dus je loopt weer vanalles aan elkaar te liegen.
als je echt wilt weten hoe het zit, dan kan je hier beginnen met lezen
http://blog.iusmentis.com(...)lijk-voor-berichten/
Waar zijn je bewijzen dan? Waar is je aangifte dan?

Ofwel, het is smaad wat je pleegt want je hebt geen enkel fukking bewijs. TL bestaat nog steeds en levert blijkbaar ook nog steeds. Als je dus zegt dat het oplichters zijn, ongeacht de plek, maak je je schuldig aan smaad.

Of ik het daar persoonlijk mee eens ben boeit geen kont, de rechter zal over een site als Fok hetzelfde moeten oordelen om zichzelf geloofwaardig te houden. Want er is geen verschil tussen IO en Fok op de naam na. Het zal hooguit zwaarder wegen voor de boetes als het op IO staat dan op Fok.

Maar het feit dat je hier, ongefundeerde, uitspraken doet tegen TL maakt je schuldig aan smaad. Totdat je het kan bewijzen en je in het gelijk gesteld bent door de rechter.

Tis sneu, maar het zijn niet mijn regels.
  zondag 15 maart 2009 @ 15:02:58 #285
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_67070599
Je mag niet zeggen dat het oplichters zijn, maar wel dat je je opgelicht voelt. Dat laatste is namelijk een mening en die mag je geven. Dat 1e mag je niet zeggen, omdat je daarmee zegt dat iemand een oplichter IS en niet dat je er iemand van verdenkt. Zit een duidelijk verschil in. En wat Tha_Duck dus wil aangeven is dat je tegenwoordig op moet passen met dit soort uitspraken.

[ Bericht 14% gewijzigd door ivetje op 15-03-2009 15:41:49 ]
To infinity…and beyond!
pi_67071405
Net de uitspraak inzake IO gelezen. Het komt er vooral op neer, en dat is op Fok niet zo, dat de rechter meent dat de mods daar actief hebben meegedaan in het proces. Verzamelen van informatie en bundelen in een (start)post bijvoorbeeld.
pi_67071866
Nee, want ze hebben ook IP-adressen van klanten gegeven die daar gepost hebben. Dus het gaat daar niet alléén om. En ik post hier ook mijn verhaal.
  zondag 15 maart 2009 @ 16:15:39 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67073076
Hoe zit het dan met programma's als kassa en radar.. die plegen dus ook smaad aan de lopende band? gek dat ze nog uitgezonden worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 15 maart 2009 @ 16:47:05 #289
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_67074190
Die programma's wijzen toch niet met een vinger naar een bedrijf en zeggen rechtstreeks "Jij bent een oplichter"? Daarbij wordt altijd aangegeven dat iemand vind/denkt dat hij/zij is opgelicht en dat is een mening. Daarna wordt ook nog eens uitgezocht of het waar is of niet. Dat is dus het verschil denk ik
To infinity…and beyond!
  zondag 15 maart 2009 @ 17:00:43 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67074623
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ofwel, het is smaad wat je pleegt want je hebt geen enkel fukking bewijs. TL bestaat nog steeds en levert blijkbaar ook nog steeds. Als je dus zegt dat het oplichters zijn, ongeacht de plek, maak je je schuldig aan smaad.

Of ik het daar persoonlijk mee eens ben boeit geen kont, de rechter zal over een site als Fok hetzelfde moeten oordelen om zichzelf geloofwaardig te houden. Want er is geen verschil tussen IO en Fok op de naam na. Het zal hooguit zwaarder wegen voor de boetes als het op IO staat dan op Fok.

Maar het feit dat je hier, ongefundeerde, uitspraken doet tegen TL maakt je schuldig aan smaad. Totdat je het kan bewijzen en je in het gelijk gesteld bent door de rechter.
1) bewijzen, dat staat in dit topic, zoals de brief van de officiële importeur, daarin stelt men dat ze nep uggs/laarzen verkopen, als dat niet waar is, hadden ze die importeur moeten aanklagen ipv IO.
Ze hebben eerst IO de tijd gegeven om de topics te sluiten toen dit niet gebeurde zijn ze naar de rechter gestapt en die heeft IO veroordeelt omdat de Mods te actief deelnamen het TL topic en NAW gegevens publiceerde en daarna zeggen dat je te weinig mods hebt om de berichten te modden.

2)Ik vind ze oplichters,maar ik zeg niet dat ze het zijn en das gewoon een mening

3)De rechter zal over Fok helemaal niet hetzelfde oordeel vellen, want je snapt nog steeds niet waarover de uitspraak ging, je lult maar een slag in de rondte zonder je eens goed ingelezen te hebben.

4)ik maak me hier helemaal niet schuldig aan ongefundeerde uitspraken, alles wat ik zeg, is al een keer in dit topic vermeldt.

5) Ik denk dat TL er erg goed aan doet om problemen met hun klanten goed en zsm op te lossen ipv maar steeds te dreigen en naar de rechtbank te stappen.
anders moeten ze maar een advocatenkantoor beginnen.

6) ik ben iig nergens bang voor, maar jij loopt iedereen bang te maken met ongefundeerde uitspraken en lukraak conclusies te trekken.
pi_67075069
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef French het volgende:
Nee, want ze hebben ook IP-adressen van klanten gegeven die daar gepost hebben. Dus het gaat daar niet alléén om. En ik post hier ook mijn verhaal.
Ik had het over de reden waarom ze offline zijn.
pi_67075267
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef Tha_Duck het volgende:

Een aangifte is geen vrijbrief om smadelijke uitspraken te mogen doen; je hebt geen bewijs in de vorm van een aangifte nodig om het handelen van TL te kunnen veroordelen. Dat is nog niet meteen smaad.

Ik durf hier gerust te stellen dat, als TL gedurende meerdere maanden niet levert én weigert het geld te restitueren, ze zich schuldig maakt aan oplichting. Ook TL heeft zich namelijk aan het BW te houden. Ik heb géén Uggs besteld, géén aangifte, wél een uitgesproken mening over de feiten. Sue me!
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_67075360
Tsjah, en toch blijkt het nu dus anders dan verwacht. Of wil iemand zeggen dat ze verwacht hadden dat IO op deze manier aangepakt zou worden?

Mij maakt het geen reet uit, ik heb ook niets met ze. Maar tot op heden heeft TL het recht achter zich blijkbaar, en daar moet je dus gewoon mee oppassen.

THEFXR: Ik neem aan dat jij met naam en toenaam bekent bent bij TL overigens? Of ga je je verschuilen achter het anonieme? Want als je zo goed uitdrukt en het allemaal zo goed weet, dan neem ik aan dat je ook naar voren treed?
pi_67075711
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:24 schreef Tha_Duck het volgende:
Tsjah, en toch blijkt het nu dus anders dan verwacht. Of wil iemand zeggen dat ze verwacht hadden dat IO op deze manier aangepakt zou worden?

Mij maakt het geen reet uit, ik heb ook niets met ze. Maar tot op heden heeft TL het recht achter zich blijkbaar, en daar moet je dus gewoon mee oppassen.
Nee, het blijkt niet anders dan verwacht. IO is op andere gronden nat gegaan (o.a. zelf pro-actief handelen door de mods), dat is in dit topic nu al meerdere keren gezegd. Lees anders de link van THEXFR eens, daar staat door Arnoud Engelfriet vrij helder omschreven dat de consequenties voor fora best nog wel meevallen.

Hadden de mods van IO een passieve houding ingenomen en gemod waar gemod moest worden, dan had TL dit naar alle waarschijnlijkheid niet gewonnen.
.
pi_67075927
Dus je moet als mod nooit met je medeforummers mee-rellen.
  zondag 15 maart 2009 @ 17:43:43 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67075961
Zoiets hadden we toch ook ooit aan de hand met Theo Voerman van SABOS (een of andere CAD cursus kerel geleuf ik)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67076105
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef quirina het volgende:
Dus je moet als mod nooit met je medeforummers mee-rellen.
Het ging nog wel wat verder. De mods van IO hebben de medeforummers opgeroepen een kopie van hun aangifte op te sturen naar de bankrelaties van TL, daarmee beoog je toch echt niet meer een objectief reviewsite te zijn.
.
pi_67091118
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:24 schreef Tha_Duck het volgende:

THEFXR: Ik neem aan dat jij met naam en toenaam bekent bent bij TL overigens? Of ga je je verschuilen achter het anonieme? Want als je zo goed uitdrukt en het allemaal zo goed weet, dan neem ik aan dat je ook naar voren treed?
Het recht is bijna altijd met de oplichters / criminele / en ander uitschot
  maandag 16 maart 2009 @ 02:10:44 #299
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_67091195
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Het ging nog wel wat verder. De mods van IO hebben de medeforummers opgeroepen een kopie van hun aangifte op te sturen naar de bankrelaties van TL, daarmee beoog je toch echt niet meer een objectief reviewsite te zijn.
Objectief zijn is nergens verplicht. Verder maakt het voor mij niet of je als mod of gebruiker mensen oproept om een kopie van je aangifte op te sturen? Als het valse aangiftes zouden zijn zou het of snel stoppen omdat je daar zelf voor aangeklaagd kan worden, of de bankrelaties zullen het niet serieus nemen... (correct me if i'm wrong)
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_67092102
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Objectief zijn is nergens verplicht.
Wel als een review-forumbeheerder zich er op wil beroepen 'enkel en alleen' diensten aan te bieden in de zin van artikel 14 Richtlijn 2000/31 EG, BW 6:196c en BW 3:15d.
quote:
Verder maakt het voor mij niet of je als mod of gebruiker mensen oproept om een kopie van je aangifte op te sturen? Als het valse aangiftes zouden zijn zou het of snel stoppen omdat je daar zelf voor aangeklaagd kan worden, of de bankrelaties zullen het niet serieus nemen... (correct me if i'm wrong)
Voor jou misschien niet, voor de rechter dus wel.

Als je aangifte wilt doen van het doen van valse aangifte, moet je wel weten tegen wie je tegenaangifte moet doen. Lees op het punt van gegevensverstrekking en 'kennelijke concurrent' het vonnis nog eens na
Maar begin eens onderscheid te maken tussen strafrecht en civielrecht
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')