Hopelijk realiseert hij zich eerder vroeger dan later dat Bayern de CL voorlopig niet gaat winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6476
Ik hoop dat hij blijft, hij is eigenlijk de enige speler die voetballend "top" genoemd kan worden bij dit PSV. Maar ik denk dat Ibi het wel gezien heeft en hoe dan ook vertrekt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
Tja, dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef knep het volgende:
[..]
Ik gun het Aissati misschien wel maar Ajax niet.
Ibi moet gewoon lekker vertrekken en naar een leuke club gaan, want PSV de afgelopen jaren na Hiddink wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij blijft, hij is eigenlijk de enige speler die voetballend "top" genoemd kan worden bij dit PSV. Maar ik denk dat Ibi het wel gezien heeft en hoe dan ook vertrekt.
Bayern wint de CL niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hopelijk realiseert hij zich eerder vroeger dan later dat Bayern de CL voorlopig niet gaat winnen.
Zal je zien dat ze hem nu dit seizoen pakken.
enige snelheid is wel gewenst op die positiequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of Brechet, want die kan ook wel linksback..
Joep maakt er een sport van de laatste tijd alleen maar onzinnige items vanuit Eindhoven te makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En terecht.
Wat een onzinnig item van Joep was het.
past wel in de traditie van het PSV van de afgelopen jaren, een trainer die binnen het jaar met veel bombarie gaat vertrekkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.
Sowieso is die gast niet echt een talent.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Joep maakt er een sport van de laatste tijd alleen maar onzinnige items vanuit Eindhoven te maken
quote:Adriaanse krijgt ultimatum van Red Bull
Volgens de Oostenrijkse krant ÖSTERREICH heeft de technisch directeur van Red Bull Salzburg Co Adriaanse een ultimatum gegeven. Hij moet voor Pasen laten weten of hij doorgaat bij de club in Oostenrijk. Volgens de krant heeft Adriaanse zijn beslissing al genomen en vertrekt hij naar PSV, zonder dat hij red Bull hier al in gekend heeft.
Zou wel fijn zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Co zal Janko wel mee willen nemen als hij komt
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn. Alhoewel die gewoon een topseizoen heeft in een verder matige competitie. Geen garantie voor succes, maar zeker een aanwinst...
Moet alleen die Janko zelf nog willen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Triest.quote:Vuurwerkbom beëindigt loopbaan voormalig PSV-doelman
19/03/2009 15:34
Rapid Wien-doelman Georg Koch heeft zijn loopbaan moeten beëindigen. De voormalig speler van PSV kampt met aanhoudende evenwichtsstoornissen nadat een vuurwerkbom naast hem was ontploft.
De bom werd eind augustus door Austria Wien-supporters op het veld gegooid tijdens de stadsderby tegen Rapid Wien. Woensdag besloot de 37-jarige doelman wegens gebrek aan vooruitgang in zijn situatie te stoppen.
'Het waren twee jongens van zestien jaar', laat Koch weten. 'Zij zijn verantwoordelijk voor het einde van mijn carrière. Twee idioten waren het. Zoiets mag niet gebeuren in een voetbalstadion.'
Koch speelde in seizoen 1997/98 voor PSV. Daarnaast kwam hij uit voor Fortuna Düsseldorf, Arminia Bielefeld, 1. FC Kaiserslautern, Energie Cottbus, MSV Duisburg en Rapid Wien.
Gisteren al een berichtje over op FOK!sport gezetquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:03 schreef Morrigun99 het volgende:
Hebben jullie dit gezien?![]()
[..]
Triest.
Vaker komen danquote:
Mee eens, dit seizoen is sowieso al afgelopen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Is het seizoen al ten einde, ik heb het wel gehad met het huidige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |