Check de TR's/FB-topic ff.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
Owh, Jack praat snel over de vermeende schwalbe van Suarez heen.
Viel je dat ook op ja?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
''Flikker toch op, ga thuis wat slapen jongen.''quote:
Welke schwalbe?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
Mijn god zegquote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou in Engeland kunnen ze dat nog beter![]()
Vandaag inderdaad wel heel erg.quote:
Het komt jankerig over maar gezien hun positie kan ik mij de frustratie heel goed voorstellen. Liesveld was gewoon ronduit lachwekkend vrijdag.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan die frustratie van de Roda-trainer goed voorstellen als je zo benadeeld wordt door kinderachtig fluiten terwijl je tegen degradatie vecht.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
jez1808 (1 uur geleden)quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
[ ]
Het is toch behoorlijk onbeschoft om de scheidsrechter zo in de rede te vallen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan die frustratie van de Roda-trainer goed voorstellen als je zo benadeeld wordt door kinderachtig fluiten terwijl je tegen degradatie vecht.
Dus hij geeft het eigenlijk gewoon toe.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hugo wil het aanstippen en Jack direct: "Ja, zullen we het over iets anders hebben"
[ afbeelding ]
quote:
Vindt Arnautovic niet leuk hoor!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Uit dezelfde wedstrijd trouwens:
[ afbeelding ]
Hapquote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, we moeten het over de geweldig spelende wereldclub Ajax hebben, met die ontzettend boeiende wedstrijd vandaag!
De trein van Ronald, De pannenkoeken van Marcoquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe Koeman werd rood toen jetser over die trein begon
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Zit ik op pagina 6 van het vorige topic te F5en als een dolle... Is die allang vol!!!!
Hoi Jojoortje.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Zit ik op pagina 6 van het vorige topic te F5en als een dolle... Is die allang vol!!!!
ze beginnen er onderhand elke uitzending met hem overquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe Koeman werd rood toen jetser over die trein begon
Die zou zichzelf van kant maken weet je nog?quote:
Hij besloot het toch maar niet te doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die zou zichzelf van kant maken weet je nog?
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Je kan er niet vaak genoeg over pratenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beginnen er onderhand elke uitzending met hem overeen keer is het wel goed
Jij bent mijn fok! Mama, hoe is het er mee?quote:
Wat laf zegquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij besloot het toch maar niet te doen.
Gaat altijd goed hequote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent mijn fok! Mama, hoe is het er mee?
Kijk jij ook voetbal dinges.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat altijd goed heIk kijk altijd voetbal dinges
Houd het eens bij!
Jack valt me wekelijks tegenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me tegen van Jack.
Paar weken geleden nog stoer roepen "No way dat Chelsea, Juventus uitschakeld. No way" en dan nu niets zeggen.
Dat is waar jaquote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me tegen van Jack.
Paar weken geleden nog stoer roepen "No way dat Chelsea, Juventus uitschakeld. No way" en dan nu niets zeggen.
quote:
Wie? Wie?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Erben heeft ook ria visser geneukt trouwens.
Beetje apart ja, als ik Ronald was had ik toch even gezegd toen Jack over die Engelse ploegen begon.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me tegen van Jack.
0 gewonnen en 7 verlorenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hoe veel weddenschappen heb je gewonnen. Want volgens mij verlies je altijd
Winst PSV = Winst Jojoortjequote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Die mag opa hebben, die zijn vies.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
0 gewonnen en 7 verloren
[..]
Winst PSV = Winst Jojoortje
Winst Feyenoord = Winst vader Jojoortje
Het ging allemaal om:
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Dat miste ik ook even ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef ErikT het volgende:
Ik snapte trouwens die link tussen Adriaanse en Booy totaal niet.
Booy heeft gesproken met de huidige assistent van Adriaanse om assistent bij Utrecht te worden. Als 'ie dat gaat doen, gaat Adriaanse waarschijnlijk ook weg.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef ErikT het volgende:
Enkel dat interview met die scheids was noemenswaardig.
"Hij kwam onvoorzichtig in" ofzoiets. WTF echt...
Ik snapte trouwens die link tussen Adriaanse en Booy totaal niet.
Zou hij een eigen account hebben?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering, Hugo was aardig op dreef. Snap alleen niet waarom elke keer als Jack een leuk filmpje op YouTube ziet deze in de uitzending moet komen.
Aha.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Booy heeft gesproken met de huidige assistent van Adriaanse om assistent bij Utrecht te worden. Als 'ie dat gaat doen, gaat Adriaanse waarschijnlijk ook weg.
Ik had zowaar een keertje tijd.quote:
Tenzij Adriaanse al stiekem weet dat ie naar PSV gaat.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Aha.
Dat is een beetje vreemd van Adriaanse.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef The_Verve het volgende:
Ontzettend goede TT!
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Altijd. Die man heeft het tot een kunst verheven om op hoge toon onzin uit te kramenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zat Mulder ontzettend dom te lullen m.b.t. de investeerdeers in Feyenoord zeg.
Het liefst bij Feyenoord want dat maakt de kans op degradatie nog groterquote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef Houniet het volgende:
Laten we hopen dat Koeman snel ergens trainer wordt.
Dat Nijholt vertrekt bij Salzburg is echt al tijden bekend. En de link met Utrecht natuurlijk ook niet heel opvallend.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Booy heeft gesproken met de huidige assistent van Adriaanse om assistent bij Utrecht te worden. Als 'ie dat gaat doen, gaat Adriaanse waarschijnlijk ook weg.
ja alsof die mensen ff 8 miljoen uit de binnenzak kunnen trekken, hun vermogen zit voor een groot deel in de bedrijven waar ze eigenaar van zijn. En dan trek je niet zo ff miljoenen uit je privérekeningquote:Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zat Mulder ontzettend dom te lullen m.b.t. de investeerdeers in Feyenoord zeg.
Serieus? Die ontlopen elkaar echt niet veel. Vermeer zag er bij die eerste goal met dat stuitje tegen OM niet sterk uit en zondag kwam hij ook weer een keer te wild uit wat een gevaarlijk situatie opleverde. Hij is wat meer aanwezig, terwijl Stekelenburg rustiger keept.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef Specularium het volgende:
Wat een gezeik over Vermeer, je kan gewoon zien dat hij beter is dan Stekelenburg.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:54 schreef SwitSok het volgende:
Ze zullen het vanavond vast niet over keepers hebben....![]()
Bedankt, hebt alles al verklaptquote:Op zondag 22 maart 2009 14:48 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Waterreus en Borst:Weg met Timmer
![]()
van Marwijk:Timmer is een van de betere van Nederland
![]()
Jan Mulder:De keeper is toch totaal onbelangrijk
Goede tipquote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef tong80 het volgende:
Om elf uur vanavond op België 1 in sport één Hugo Borst Jan Mulder en Ronald Koeman.Ik kijk dus naar de herhaling morgen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waterreus: "Met alle respect voor Henk, want ik heb met hem samengewerkt en het is een goeie kerel, een echte maat die alles over heeft voor het team en een echte winnaar is die altijd 100% geeft, zowel bij z'n club als voor het nationale elftal, maar... nu weet ik niet meer wat ik wou zeggen, maar in elk geval met alle respect."
Dus ga je toch kijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga gewoon niet kijken denk ik..
(Maar ik wil wel weten wat hij over Maarten/Kenneth te zeggen heeft)
Dat is hoogstwaarschijnlijk een opgenomen stukje waar Ronald Koemans de ideale Belgisch elftalspelers gaat benoemen met medewerking van Jan Mulder en Hugo Borst,quote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef tong80 het volgende:
Om elf uur vanavond op België 1 in sport één Hugo Borst Jan Mulder en Ronald Koeman.Ik kijk dus naar de herhaling morgen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef Trystar het volgende:
Vanavond maar eens kijken wat van Van Marwijk heeft te zeggen.
Waterreus: "Met alle respect voor Henk, want ik heb met hem samengewerkt en het is een goeie kerel, een echte maat die alles over heeft voor het team en een echte winnaar is die altijd 100% geeft, zowel bij z'n club als voor het nationale elftal, maar... nu weet ik niet meer wat ik wou zeggen, maar in elk geval met alle respect."
Das toch pas bij Dokter Soccer of zo ? dan is Studio Voetbal al afgelopen, gewoon daarna zappenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:59 schreef tong80 het volgende:
*proest*quote:Op zondag 22 maart 2009 15:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:17 schreef Evertjan het volgende:
hoop niet dat ze het de hele tijd over het keepers probleem gaan praten bij Oranje.
Ik ook. Desondanks ga ik wel even kijken.quote:
als ik kijk wie er vandaag zit, ben ik blij dat jan er zit en niet youri Jan houdt de boel tenminste een beetje levendigquote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Jan Mulderkunne Barend en van Dorp niet terug komen want dan verstoorde hij tenminste niet andere programma's?
Ben je doof?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
ondertiteling maar weer aan, pff, versta geen zak van Waterreus
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
neequote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
ach wat heeft bert te klagen we hebbenHuntelaar
Ik vind zijn persoonlijkheid nog ranziger.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Huntelaar weer twee keer gescoord bij Real
dat bedoelde ikquote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja hoor, hij heet nu ineens weer Jerahr (frans uitgesproken)²
Serieusquote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Huntelaar weer twee keer gescoord bij Real
klonk idd vreemdquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
dat dusquote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Merkie het volgende:
Ongelofelijke uitdaging om je te kwalificeren. Hallo, Schotland, IJsland, Macedonië en Noorwegen. Echte toppers.
Ja, dat is nog niet eens het ergste, ik vind het erger dat hij het ook nog "uniek" noemt.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Merkie het volgende:
Ongelofelijke uitdaging om je te kwalificeren. Hallo, Schotland, IJsland, Macedonië en Noorwegen. Echte toppers.
hahahaha, hij is duidelijk geen van der Gijp.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef jmac het volgende:
Probeer je dat over te brengen bertje? Het enthousiasme spat van t scherm... NOT.
Het is geen Genee hequote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:
De Henkverdediging wederom, begint vermoeiend te worden. Jack mag het gesprek wel aansturen naar interessante onderwerpen.
mooie wedstrijd was dat, Sneijder die in z'n eentje die arme schotten oproldequote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wisten jullie nog die ene wedstrijd tegen Schotland?
Met de 'jonkies van toen' Sneijder en van der Vaart die de sterren van de hemel speelden?
Ja, lekker risicovol praten inderdaad. Lekker saai.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef Merkie het volgende:
Bert is kampioen nuanceren.
Ja die houdt zijn muil idd wel stijf dichtquote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
Waterreus was vorige uitzending uiterst kritisch over Timmer en houdt nu z'n mond dicht?
Wat verwacht Hugo dan ook... dat ie Timmer nu gaat afvallen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:
De Henkverdediging wederom, begint vermoeiend te worden. Jack mag het gesprek wel aansturen naar interessante onderwerpen.
Als materiaalman.quote:
Ik weet gewoon alle goals nog uit mn kopf en wie er scoorden... Sick!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
mooie wedstrijd was dat, Sneijder die in z'n eentje die arme schotten oprolde
Ja, voor de tegenpartij.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon alle goals nog uit mn kopf en wie er scoorden... Sick! [ afbeelding ]
Ik had de hoop al een beetje opgegeven na die 1-0 nederlaad in Schotland.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet gewoon alle goals nog uit mn kopf en wie er scoorden... Sick! [ afbeelding ]
Maar schotland uit was gewoon fucking slechtquote:Op zondag 22 maart 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah toch dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
Waterreus was vorige uitzending uiterst kritisch over Timmer en houdt nu z'n mond dicht?
Truequote:Op zondag 22 maart 2009 23:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar schotland uit was gewoon fucking slecht
Is dat een bedreiging?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil die Waterreus weghebben daar.²
Dat vraagt om de samenvattingquote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
Oostenrijk - Nederland, epische wedstrijd
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
Van der Sar moet gewoon lekker afsluiten in Zuid Afrika! Lekker in de zon beetje trainen en Oranje keepen en de oefenwedstrijden en de kwalificatie doet iemand anders maar!
Nee, maar ik irriteer me mateloos aan die Limburgse hond.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat vraagt om de samenvatting(video)
Wel als timmer op de goal staatquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef TC03 het volgende:
Zo groot is de meerwaarde van Van der Sar ook weer niet hoor.
[..]
[..]
Jij bent hebt het afgelopen EK niet meegemaaktquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef TC03 het volgende:
Je "ergert je aan" iets. Of "iets irriteert je".quote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar ik irriteer me mateloos aan die Limburgse hond.²
Mwah.. We hebben zooo vaak van die kutwedstrijdjes gehad tegen die kleine kutlanden die we meestal nipt wonnen met 1-0. Mocht de tegenstander dan 2 kansen krijgen, dan moet er wel een keeper staan die die ballen pakt! Kijk maar naar Vorm de vorige keer in Oranje. Die bal had hij MOETEN hebben en dan had je gewonnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef TC03 het volgende:
Ja, maar hij is nog nooit zo goed geweest als toen hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Jij bent hebt het afgelopen EK niet meegemaakt?
Nee, we moeten jou serieus nemen over (oud) Ajaciedenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef TC03 het volgende:
Euh, ja. Waarom niet?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, we moeten jou serieus nemen over (oud) Ajacieden
Je hebt gelijk, dank je. Zo nu en dan komen mij Marokkaanse wortels boven.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je "ergert je aan" iets. Of "iets irriteert je".![]()
²
Op de wedstrijd tegen Frankrijk na heeft hij niet geëxcelleerd.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef je mening eens over het afgelopen EK dan, wat van der Sar betreft?
Idd.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, van der Sar of Steek.. ik zie Bert liever een belletje plegen naar Stam of zo. Verdediging is ons probleem, niet de tweede keeper for fucks sake.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de wedstrijd tegen Frankrijk na heeft hij niet geëxcelleerd.
Geeft niet. Niemand is perfect.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dank je. Zo nu en dan komen mij Marokkaanse wortels boven.²
iddquote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Huntelaar staat in de spits
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef versteegrob het volgende:
Heb het deels gemist, kan je dit nog terug kijken?
Joah dat dusquote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef Merkie het volgende:
Pff, dat gezeur over Van der Sar. Hij heeft gezegd geen zin meer te hebben in het Nederlands Elftal, live with it. Einde hoofdstuk, klaar.
Dat wordt morgen weer rechtgetrokken door Voetbal International.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
''Zijn we er toch weer ingetuind''
Wat een rukuitzending weer.
Lag niet aan hem natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Huntelaar, goede opleiding gehaden
dat hij weg is gegaan
Laten we het hopen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer rechtgetrokken door Voetbal International.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |