Check de TR's/FB-topic ff.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
Owh, Jack praat snel over de vermeende schwalbe van Suarez heen.
Viel je dat ook op ja?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
''Flikker toch op, ga thuis wat slapen jongen.''quote:
Welke schwalbe?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
Mijn god zegquote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou in Engeland kunnen ze dat nog beter![]()
Vandaag inderdaad wel heel erg.quote:
Het komt jankerig over maar gezien hun positie kan ik mij de frustratie heel goed voorstellen. Liesveld was gewoon ronduit lachwekkend vrijdag.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan die frustratie van de Roda-trainer goed voorstellen als je zo benadeeld wordt door kinderachtig fluiten terwijl je tegen degradatie vecht.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
jez1808 (1 uur geleden)quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
[ ]
Het is toch behoorlijk onbeschoft om de scheidsrechter zo in de rede te vallen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan die frustratie van de Roda-trainer goed voorstellen als je zo benadeeld wordt door kinderachtig fluiten terwijl je tegen degradatie vecht.
Dus hij geeft het eigenlijk gewoon toe.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hugo wil het aanstippen en Jack direct: "Ja, zullen we het over iets anders hebben"
[ afbeelding ]
quote:
Vindt Arnautovic niet leuk hoor!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Uit dezelfde wedstrijd trouwens:
[ afbeelding ]
Hapquote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, we moeten het over de geweldig spelende wereldclub Ajax hebben, met die ontzettend boeiende wedstrijd vandaag!
De trein van Ronald, De pannenkoeken van Marcoquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe Koeman werd rood toen jetser over die trein begon
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Zit ik op pagina 6 van het vorige topic te F5en als een dolle... Is die allang vol!!!!
Hoi Jojoortje.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Zit ik op pagina 6 van het vorige topic te F5en als een dolle... Is die allang vol!!!!
ze beginnen er onderhand elke uitzending met hem overquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
Hehe Koeman werd rood toen jetser over die trein begon
Die zou zichzelf van kant maken weet je nog?quote:
Hij besloot het toch maar niet te doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die zou zichzelf van kant maken weet je nog?
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Je kan er niet vaak genoeg over pratenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beginnen er onderhand elke uitzending met hem overeen keer is het wel goed
Jij bent mijn fok! Mama, hoe is het er mee?quote:
Wat laf zegquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij besloot het toch maar niet te doen.
Gaat altijd goed hequote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent mijn fok! Mama, hoe is het er mee?
Kijk jij ook voetbal dinges.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat altijd goed heIk kijk altijd voetbal dinges
Houd het eens bij!
Jack valt me wekelijks tegenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me tegen van Jack.
Paar weken geleden nog stoer roepen "No way dat Chelsea, Juventus uitschakeld. No way" en dan nu niets zeggen.
Dat is waar jaquote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me tegen van Jack.
Paar weken geleden nog stoer roepen "No way dat Chelsea, Juventus uitschakeld. No way" en dan nu niets zeggen.
quote:
Wie? Wie?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Erben heeft ook ria visser geneukt trouwens.
Beetje apart ja, als ik Ronald was had ik toch even gezegd toen Jack over die Engelse ploegen begon.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me tegen van Jack.
0 gewonnen en 7 verlorenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hoe veel weddenschappen heb je gewonnen. Want volgens mij verlies je altijd
Winst PSV = Winst Jojoortjequote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef koemleit het volgende:
Erben heeft ook ria visser geneukt trouwens.
Die mag opa hebben, die zijn vies.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
0 gewonnen en 7 verloren
[..]
Winst PSV = Winst Jojoortje
Winst Feyenoord = Winst vader Jojoortje
Het ging allemaal om:
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Dat miste ik ook even ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef ErikT het volgende:
Ik snapte trouwens die link tussen Adriaanse en Booy totaal niet.
Booy heeft gesproken met de huidige assistent van Adriaanse om assistent bij Utrecht te worden. Als 'ie dat gaat doen, gaat Adriaanse waarschijnlijk ook weg.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef ErikT het volgende:
Enkel dat interview met die scheids was noemenswaardig.
"Hij kwam onvoorzichtig in" ofzoiets. WTF echt...
Ik snapte trouwens die link tussen Adriaanse en Booy totaal niet.
Zou hij een eigen account hebben?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering, Hugo was aardig op dreef. Snap alleen niet waarom elke keer als Jack een leuk filmpje op YouTube ziet deze in de uitzending moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |