abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67103545
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben het negeren gestopt gisteravond. Toen zijn we maar gaan schreeuwen. . Vreselijke nacht gehad en vanochtend geen dag-kusje. . Hij belde me net voor iets anders en toen hebben we gewoon gepraat. We hebben er allebei wel genoeg van geloof ik.
Is het iets dat uitgepraat moet worden of is het wel goed zo?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67103635
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is het iets dat uitgepraat moet worden of is het wel goed zo?
We hebben geprobeerd het uit te praten maar de enige conclusie die we konden trekken was dat hij mij niet begrijpt en ik hem niet. . Ik kom vanavond weer thuis na een dag weg, eens kijken hoe het dan is. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67103687
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Had ik pas ook met rucola van AH, ik heb het hele handeltje weg moeten gooien.
De rucola van de groenteboer daarentegen was verukkelijk!
Ik denk dat de kwaliteit van AH gewoon niet al te hoog is wat betreft "verse" kruiden.
hmkay! ligt het dus niet aan ons
normaal vind ik die van de AH prima, maar zal dan morgen maar 's in de stad gaan halen
Ja doei.
pi_67103711
DaD, ik lijd met je mee Wij hebben gister tot 1 uur zitten 'praten'. Nou ja, alleen het laatste deel was een soort van zinnig gesprek
pi_67103734
Ik snap die lange ruzies niet.
Is je trots dan echt zoveel belangrijker dan een goede sfeer in huis?
Ik had allang sorry gezegd voor mijn aandeel in de ruzie.
pi_67103764
VMW, heeft te maken met mijn neiging om alles lekker lang binnen te houden. Eerst erger ik me in stilte
pi_67103806
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ik lijd met je mee Wij hebben gister tot 1 uur zitten 'praten'. Nou ja, alleen het laatste deel was een soort van zinnig gesprek
Nouja, dat laatste deel klinkt dan wel weer okee. Soms is het ook nodig, even de lucht klaren.

Wij hebben gisteren tot 1 uur ook zitten praten. Maar dan met flessen wijn. En chips. En chocola. En nootjes. En gesuikerde snoepjes. En dat na een vrij calorierijk etentje met vrienden eerder op de avond. Ik vreet niet uit frustratie geloof ik, maar juist uit gezelligheid. Snel maar ruzie maken dan
pi_67103866
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik snap die lange ruzies niet.
Is je trots dan echt zoveel belangrijker dan een goede sfeer in huis?
Ik had allang sorry gezegd voor mijn aandeel in de ruzie.
Pffft, sommige mensen zijn zo opgevoed/groeid dat 'sorry' zeggen een even moeilijke opgave is geworden als van de Domtoren afspringen
pi_67103893
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, heeft te maken met mijn neiging om alles lekker lang binnen te houden. Eerst erger ik me in stilte
Dat zou ik ook niet kunnen.
Ik ben heel slecht in ruziemaken denk ik. Ik huo er niet van en wil het niet, daar heb ik alles voor over.
Mijn vorige vriend walste dus over alles wat ik wilde heen, want ik gaf toch altijd wel toe.
pi_67103939
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, zoiets doe ik ook. Ik ging hem negeren omdat hij mij negeerde, en uiteindelijk was ik zo pissig dat ik gewoon niet meer met hem wilde praten. .

In m'n vorige relatie was ik heel ongezond altijd degene die sorry moest zeggen (en dat ook deed), ook al was het absoluut niet mijn schuld. Daar werd ik zo minderwaardig van. . Dus dat doe ik niet meer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 16 maart 2009 @ 15:48:57 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67103965
Vriendje kan stil blijven en zich ergeren, om het vervolgens weer uit zn systeem te hebben. Ik wil alles altijd uitpraten Gelukkig gebeurt dat nu meestal ook wel en dan is het dezelfde avond nog weer goed, meestal!

En ik moet iets verzinnen voor morgen, om mee te nemen als avondeten Ik probeer 'prepared' te zijn (in tegenstelling tot voorgaande weken) maar ben weer zo inspiratieloos als een doperwt. Dacht aan een luchtdicht bakje met iets van een salade ofzo maar dan moet ik bedenken wat in godesnaam niet verlept/bruin wordt/mijn medepassagiers in de trein vergast. Dude.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_67103999
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Laureline het volgende:

Pffft, sommige mensen zijn zo opgevoed/groeid dat 'sorry' zeggen een even moeilijke opgave is geworden als van de Domtoren afspringen
Ik weet niet of het met opvoeding te maken heeft, mijn moeder kan de silent treatment maanden volhouden.

Het was ook geen kritiek hoor.
Maar gister dacht ik wel: joh DAD, zeg gewoon sorry zodat je erover kunt praten.
Dat boos zijn helpt niet echt.
pi_67104040
Ik drink nu mijn eerste kopje senseo van mijn senseo apparaat die ik gister heb gekregen
en ik heb niet het gevoel dat ik dood wil
pi_67104066
Maar dat kwam misschien omdat ik eerst een after eight mocht
pi_67104067
wij hebben nooit ruzie...

soms zijn er wat kleine ergernisjes ofzo, maar die praten we uit en als 't wat 'langer' duurt zegt idd wel iemand sorry... terecht of onterecht, maar iemand zegt 't
Ja doei.
  maandag 16 maart 2009 @ 15:52:16 #266
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67104074
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriendje kan stil blijven en zich ergeren, om het vervolgens weer uit zn systeem te hebben. Ik wil alles altijd uitpraten Gelukkig gebeurt dat nu meestal ook wel en dan is het dezelfde avond nog weer goed, meestal!
altijd alles uitpraten suggereert dat je het eens moet zijn, en dat hoeft natuurlijk helemaal niet...soms word je het gewoon niet eens, en dat is ook prima
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67104075
quote:

En ik moet iets verzinnen voor morgen, om mee te nemen als avondeten Ik probeer 'prepared' te zijn (in tegenstelling tot voorgaande weken) maar ben weer zo inspiratieloos als een doperwt. Dacht aan een luchtdicht bakje met iets van een salade ofzo maar dan moet ik bedenken wat in godesnaam niet verlept/bruin wordt/mijn medepassagiers in de trein vergast. Dude.
Een lekkere dikke sandwich met hummus en geroosterde groente? In geval van salades: geen ui gebruiken (en geen broccoli ). Of iets met avocado
pi_67104140
Volgens mij krijg ik griep??

Aaaaah is het mooi weer, geweldige dag. Voel ik mij alsof het winter is, hoofdpijn, eenzaam en alleenig.

Doe. Normaal.

Ik zit in Amsterdam. Ik heb een fiets. Ik heb een auto.

Doe. Wat.

/egopost
pi_67104186
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik weet niet of het met opvoeding te maken heeft, mijn moeder kan de silent treatment maanden volhouden.

Het was ook geen kritiek hoor.
Maar gister dacht ik wel: joh DAD, zeg gewoon sorry zodat je erover kunt praten.
Dat boos zijn helpt niet echt.
Als je moeder zo is, klopt het! Want je gaat je meestal verzetten tegen hetgeen je in het verleden voor je gevoel te vaak moest doen: als jij als kind altijd je excuses moest aanbieden op vernederende manier, wil je er later in een relatie eigenlijk helemaal niet meer aan meedoen. En als jij je hebt geërgerd aan maandenlang genegeerd worden, keer je dat zelf juist om, en begin je gelijk over wat je dwarszit te praten.
Even boerenkoolspychologie hoor
pi_67104403
Oh, ik loop weer achter

O: Brinta
T: Mini-krentenbolletje met kaas
T: Twee cherrytomaatjes
T: Snee met gekookte kipfilet, sla & klein likje curry/mayo-mengsel
L/D: Drie sneetjes met gekookte kipfilet, sla & klein likje curry/mayo-mengsel
T: De rest van de cherrytomaatjes
T: Appel

En verder laf ik het huishouden doen en laf ik het niet dat de huisgenoot altijd zegt dat ie vreselijk goed is in logisch nadenken maar dat dan niet in praktijk kan brengen in de huishouderij. Maar daar had ik het al eens over gehad. Er staat nu een afwas op het aanrecht en de kans dat die er nog staat als ik thuiskom schat ik zo'n 85%. Soms doet ie 'm wel spontaan, maar ik ben er nog niet achter welke factoren daar invloed op hebben.

Nu eerst pauze en dan bijlezen en dan zie ik jullie wel in nr. 621
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 16 maart 2009 @ 16:02:48 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67104405
quote:

een couscous salade met cashews, peultjes, feta, kip en koriander? En een flinke scheut citroensap?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67104444
Syrena!

de enveloppe ligt hier naast me en gaat zodadelijk als ik uit mn werk kom op de post
Ja doei.
pi_67104460
En het liefst zou ik nu met m'n huisgenoot in bed liggen, lepeltje-lepeltje en dan een paar uurtjes lekker
En dan wakker worden en dan eh...iets van en enzo

Weekenden moeten langer duren.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67104496
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Syrena!

de enveloppe ligt hier naast me en gaat zodadelijk als ik uit mn werk kom op de post
PM me dan meteen ff jouw adres, want de ISO-tjes staan gereed om gefikt te worden
  maandag 16 maart 2009 @ 16:09:23 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67104594
Abba: wat een wijsheid! Ja klopt ook hoor! Maar ik wil het wel proberen, want vaak blijkt het om een misverstand te gaan. Negen van de tien keer worden we het eens en zo niet, dan zoeken we een middenweg.

Coldfeet: geen idee of ik hummus lekker vind Misschien eens proberen! Maar dan liever veilig thuis zodat ik andere gezonde dingen in de buurt heb voor het geval het niet lekker is Avocado is natuurlijk errrrg lekker, maar als je dat van tevoren klaar gemaakt hebt wordt dat toch bruin? Althans, met wat vers citroensap moet dat kunnen... Hmm.

Nynke: couscous vind ik niet zo lekker Maar de rest klinkt best goed!

Kortom, bijna alle veggies blijven wel goed met citroensap? Dan kan ik nog wel even crea-bea-en
  maandag 16 maart 2009 @ 16:12:41 #276
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67104687
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Abba: wat een wijsheid! )
Je klinkt haast verbaasd en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67104751
Syrena? Heb je een vriend? Of een man?
Woon je met hem in 1 huis?

Zo nee, wie is je huisgenoot dan? Waarom wil je seks met hem? En niet met je man?
Of heb je geen man en gewoon behoefte aan seks?
  maandag 16 maart 2009 @ 16:15:14 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67104780
1 kg groente?Dat haal ik bijna elke dag wel

WB MoBlo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_67104855
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
1 kg groente?Dat haal ik bijna elke dag wel

WB MoBlo
Het groentemonster spreekt

Ik heb me afgemeld voor spinnen; vanmorgen van de trap gepleurd (alweer! ) en ik voel me een beetje beurs. En ik heb het eigenlijk ook te druk.

Morgen is weer een dag, toch? Ik voel me altijd schuldig als ik niet ga sporten
  maandag 16 maart 2009 @ 16:18:17 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67104890
Lijst:
5 x volkorenboterham met kipfilet en 20+ kaas
1 x grote kom bospaddosoep
halve komkommer, tomaat, 2 x peer, appel, mandarijntje
blokje pure choco

D: Stoommaaltijd garnalen met witte rijst, groente en zoetzure saus (500 kcal) met nog extra sperzieboontjes en kale ijsbergsla.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 maart 2009 @ 16:19:01 #281
236335 neen
schone schijn
pi_67104907
Hallo meisjes
met vieze oude mannen stem
het lijkt niet wat het is
  maandag 16 maart 2009 @ 16:21:05 #282
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67104980
Uniekhoorntje heb je gezien dat Button gecrasht is vandaag?
pi_67105008
MariaEtc, is pastasalade wat voor je?
Of die gehaktballetjes of kiprolletjes?
Koude pannenkoekjes?
Sushi met niet al te bederfelijke inhoud?
Groenteomeletje?
Broodje Co?
En zomers gazpacho.
  maandag 16 maart 2009 @ 16:26:32 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67105171
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het groentemonster spreekt

Ik heb me afgemeld voor spinnen; vanmorgen van de trap gepleurd (alweer! ) en ik voel me een beetje beurs. En ik heb het eigenlijk ook te druk.

Morgen is weer een dag, toch? Ik voel me altijd schuldig als ik niet ga sporten
Morgen weer een dag
Nou, een kilo... ben even aan het denken maar 700 gram lukt wel, altijd op een werkdag iig
  maandag 16 maart 2009 @ 16:27:34 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67105214
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Uniekhoorntje heb je gezien dat Button gecrasht is vandaag?
Nee
ff checken

Stommert
  maandag 16 maart 2009 @ 16:28:11 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67105234
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MariaEtc, is pastasalade wat voor je?
Of die gehaktballetjes of kiprolletjes?
Koude pannenkoekjes?
Sushi met niet al te bederfelijke inhoud?
Groenteomeletje?
Broodje Co?
En zomers gazpacho.
*Bookmark post*

Pannenkoekjes vond ik koud niet zo lekker en sushi ken ik niet, heb ik nog nooit gegeten, maar de rest klinkt eigenlijk best goed en daar dacht ik zelf niet aan! Groente-omelet had ik laatst gemaakt en dat was best lekker en ik heb er nog spullen voor! Als ik dat in stukken in een bakje prop en dan met broodjes erbij heb ik eten!

Dank joe
  maandag 16 maart 2009 @ 16:29:27 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67105274
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je klinkt haast verbaasd en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen...
Ja okay, jij verbijstert ons wel vaker met je bodemloze wijsheid

Verbijstert met t, trademark Greystator

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 16-03-2009 16:34:32 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 maart 2009 @ 16:32:11 #288
163650 Greys
pi_67105355
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja okay, jij verbijsterd ons wel vaker met je bodemloze wijsheid
Ach hemel, en hij wás al zo bescheiden

(Verbijstertttttt! )
/Greystator
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67105361
VMW, ik durf in de trein echt geen gazpacho te eten
  maandag 16 maart 2009 @ 16:35:03 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67105454
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach hemel, en hij wás al zo bescheiden

(Verbijstertttttt! )
/Greystator
Edited
pi_67106225
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
Syrena? Heb je een vriend? Of een man?
Woon je met hem in 1 huis?

Zo nee, wie is je huisgenoot dan? Waarom wil je seks met hem? En niet met je man?
Of heb je geen man en gewoon behoefte aan seks?
Ik heb een vriend, daar woon ik samen mee in 1 huis En ik noem 'm huisgenoot, wederhelft, lief of vriendje.
Momenteel huisgenoot wegens gebrek aan sex maaaarrrr hij kruipt wel nog tegen me aan in bed. Dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dingen die in een spoiler staan worden toch door Google gevonden (er waren elders mensen die meenden dat de tekst in een spoiler niet in Google kwam, maar dat is dus wel zo).
  maandag 16 maart 2009 @ 16:58:43 #292
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67106294
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee
ff checken

Stommert
heej niet mijn held afkraken hé. Ben echt fan van zijn relaxte manier van sturen!
pi_67106458
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

heej niet mijn held afkraken hé. Ben echt fan van zijn relaxte manier van sturen!
  maandag 16 maart 2009 @ 17:05:50 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67106547
Ik ga mooi patat eten vandaag, want dat heb ik al sinds mensenheugenis niet meer gehad en ik heb er écht zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_67106622
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb een vriend, daar woon ik samen mee in 1 huis En ik noem 'm huisgenoot, wederhelft, lief of vriendje.
Momenteel huisgenoot wegens gebrek aan sex maaaarrrr hij kruipt wel nog tegen me aan in bed. Dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dingen die in een spoiler staan worden toch door Google gevonden (er waren elders mensen die meenden dat de tekst in een spoiler niet in Google kwam, maar dat is dus wel zo).
SPOILER
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67106638
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

SPOILER
gewoon vragen Je kan jezelf wel gek maken en er zelfs onzeker van worden maar dat is 't toch niet waard?!

'T is je vriendje, dus dan moet je toch alles met 'm kunnen bespreken ? Hij zal vast niet bijten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_67106710
SPOILER
pi_67106737
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

gewoon vragen Je kan jezelf wel gek maken en er zelfs onzeker van worden maar dat is 't toch niet waard?!

'T is je vriendje, dus dan moet je toch alles met 'm kunnen bespreken ? Hij zal vast niet bijten
Misschien wil ie dat wel (verkeerde smiley in deze context)

Ontopic: ik zit echt nokvol door die gekookte kip boterhammen zelfs Vik's post over patat doet mij niks. Niks!
pi_67106789
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
SPOILER
Jawel. Maar moe, koppijn, ik zit net TV te kijken, *giechel giechel GA WEG*, morgen vroeg op. Enzeau.
  maandag 16 maart 2009 @ 17:15:02 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67106825
Ik heb ook zin in patat en snoep enzo. En ik wil ook sporten om alles er weer af te trainen. Maar ik voel me niet topfit (keelpijn, zwakjes,futloos ed) en ben daarom eerder naar huis gegaan. Wat is wijsheid...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')