Je klinkt haast verbaasd en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen...quote:

Het groentemonster spreektquote:Op maandag 16 maart 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
1 kg groente?Dat haal ik bijna elke dag wel
WB MoBlo

) en ik voel me een beetje beurs. En ik heb het eigenlijk ook te druk.
 ) en ik voel me een beetje beurs. En ik heb het eigenlijk ook te druk. Ik voel me altijd schuldig als ik niet ga sporten
 Ik voel me altijd schuldig als ik niet ga sporten  

Morgen weer een dagquote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het groentemonster spreekt
Ik heb me afgemeld voor spinnen; vanmorgen van de trap gepleurd (alweer!) en ik voel me een beetje beurs. En ik heb het eigenlijk ook te druk.
Morgen is weer een dag, toch?Ik voel me altijd schuldig als ik niet ga sporten

Neequote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Uniekhoorntje heb je gezien dat Button gecrasht is vandaag?

*Bookmark post*quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MariaEtc, is pastasalade wat voor je?
Of die gehaktballetjes of kiprolletjes?
Koude pannenkoekjes?
Sushi met niet al te bederfelijke inhoud?
Groenteomeletje?
Broodje Co?
En zomers gazpacho.
 Groente-omelet had ik laatst gemaakt en dat was best lekker en ik heb er nog spullen voor!
 Groente-omelet had ik laatst gemaakt en dat was best lekker en ik heb er nog spullen voor!  Als ik dat in stukken in een bakje prop en dan met broodjes erbij heb ik eten!
 Als ik dat in stukken in een bakje prop en dan met broodjes erbij heb ik eten! 

Ja okay, jij verbijstert ons wel vaker met je bodemloze wijsheidquote:Op maandag 16 maart 2009 16:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je klinkt haast verbaasd en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen...

Ach hemel, en hij wás al zo bescheidenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja okay, jij verbijsterd ons wel vaker met je bodemloze wijsheid

)
 ) 

Editedquote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hemel, en hij wás al zo bescheiden
(Verbijstertttttt!)
/Greystator

Ik heb een vriend, daar woon ik samen mee in 1 huisquote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef P.F het volgende:
Syrena? Heb je een vriend? Of een man?
Woon je met hem in 1 huis?
Zo nee, wie is je huisgenoot dan? Waarom wil je seks met hem? En niet met je man?
Of heb je geen man en gewoon behoefte aan seks?
 En ik noem 'm huisgenoot, wederhelft, lief of vriendje.
 En ik noem 'm huisgenoot, wederhelft, lief of vriendje. maaaarrrr hij kruipt wel nog tegen me aan in bed. Dus.
 maaaarrrr hij kruipt wel nog tegen me aan in bed. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, dingen die in een spoiler staan worden toch door Google gevonden (er waren elders mensen die meenden dat de tekst in een spoiler niet in Google kwam, maar dat is dus wel zo)."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."

quote:Op maandag 16 maart 2009 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heej niet mijn held afkraken hé. Ben echt fan van zijn relaxte manier van sturen!

.
.

quote:Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, daar woon ik samen mee in 1 huisEn ik noem 'm huisgenoot, wederhelft, lief of vriendje.
Momenteel huisgenoot wegens gebrek aan sexmaaaarrrr hij kruipt wel nog tegen me aan in bed. Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, dingen die in een spoiler staan worden toch door Google gevonden (er waren elders mensen die meenden dat de tekst in een spoiler niet in Google kwam, maar dat is dus wel zo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?

quote:Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, daar woon ik samen mee in 1 huisEn ik noem 'm huisgenoot, wederhelft, lief of vriendje.
Momenteel huisgenoot wegens gebrek aan sexmaaaarrrr hij kruipt wel nog tegen me aan in bed. Dus.
gewoon vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, dingen die in een spoiler staan worden toch door Google gevonden (er waren elders mensen die meenden dat de tekst in een spoiler niet in Google kwam, maar dat is dus wel zo).
Je kan jezelf wel gek maken en er zelfs onzeker van worden maar dat is 't toch niet waard?!
'T is je vriendje, dus dan moet je toch alles met 'm kunnen bespreken ? Hij zal vast niet bijten Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Misschien wil ie dat welquote:Op maandag 16 maart 2009 17:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
gewoon vragenJe kan jezelf wel gek maken en er zelfs onzeker van worden maar dat is 't toch niet waard?!
'T is je vriendje, dus dan moet je toch alles met 'm kunnen bespreken ? Hij zal vast niet bijten
 (verkeerde smiley in deze context)
 (verkeerde smiley in deze context)   
  zelfs Vik's post over patat doet mij niks. Niks!
 zelfs Vik's post over patat doet mij niks. Niks!

quote:Op maandag 16 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Jawel. Maar moe, koppijn, ik zit net TV te kijken, *giechel giechel GA WEG*, morgen vroeg op. Enzeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |