Mee eens, ik heb het idee dat hij twee chocoladebenen heeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb bij Slory altijd het idee dat hij
1. Totaal geen overzicht heeft
2. Zelfs bij 10 penalty's zonder keeper de helft nog zou missen
ik zie Makaay al op de grond liggen in een foetushoudingquote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef TC03 het volgende:
De reden waarom Tiendalli niet meer speelt: hij heeft gevochten met Makaay op de training.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik zie Makaay al op de grond liggen in een foetushouding
Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef TC03 het volgende:
De reden waarom Tiendalli niet meer speelt: hij heeft gevochten met Makaay op de training.
Gijpquote:
Als hij van Dijk in elkaar had gemept had hij ook niet gespeeld hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Rots het volgende:
Snap niet wat jullie tegen Slory hebben, hij bracht echt wat tegen PSV. Hij is zo ziek snel, kan je altijd gebruiken als stand-in voor Tomasson/Biseswar.
Verder is het waarschijnlijk een bullshit verhaal van die Gijp, maar wel opmerkelijk dat Tiendalli niet meer speelt nee. Als het waar zou zijn heeft Makaay dus veel invloed op Feyenoord, wat ik al verwachtte.
Als ik Makaay iets niet vind is het arrogant.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Nja, niet als er een reden voor was. Wat ik wel verwacht van die arrogante tyfusmakaay.
Tuurlijk wel, beetje frustratie als mensen zich veel beter voelen dan anderen kan best een keer gebeuren. Maar eigenlijk moet er dan eerder ingegrepen worden door de staf als je hiervan iets merkt bij spelers, en als dat niet gebeurt gebeuren dit soort dingen gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:52 schreef Juk het volgende:
[..]
Als ik Makaay iets niet vind is het arrogant.
En in een voetbalteam is er nooit een goede rede om elkaar op de bek te slaan.
Dat het gebeurd wil niet zeggen dat er een goede rede voor isquote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, beetje frustratie als mensen zich veel beter voelen dan anderen kan best een keer gebeuren. Maar eigenlijk moet er dan eerder ingegrepen worden door de staf als je hiervan iets merkt bij spelers, en als dat niet gebeurt gebeuren dit soort dingen gewoon.
Wel als er frustratie ontstaat doordat spelers zich hoger voelen dan anderen of diegene constant naaien.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat het gebeurd wil niet zeggen dat er een goede rede voor is![]()
Want frustratie oid is geen goede rede namelijk
Mwuah, hij had nog weleens de neiging mooie goals te maken van buiten de 16. Als ie dat nou doet tegen zijn oude clubje.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Landzaat zijn rentree is dus aanstaande.
Maar goed daar zal niemand meer wakker van liggen.
quote:
hij kan altijd nog revalidatie trainingen geven, weet precies hoe dat werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoop voor Vincken dat ie z'n school heeft afgemaakt.
Zo snel is'ie niet meer.. Misschien eens terug naar z'n oude trainingschema; 100 meter sprint met een tv in z'n klauwen ofzo..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Rots het volgende:
Snap niet wat jullie tegen Slory hebben, hij bracht echt wat tegen PSV. Hij is zo ziek snel, kan je altijd gebruiken als stand-in voor Tomasson/Biseswar.
Verder is het waarschijnlijk een bullshit verhaal van die Gijp, maar wel opmerkelijk dat Tiendalli niet meer speelt nee. Als het waar zou zijn heeft Makaay dus veel invloed op Feyenoord, wat ik al verwachtte.
Nou, lachen zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |