Mee eens, ik heb het idee dat hij twee chocoladebenen heeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb bij Slory altijd het idee dat hij
1. Totaal geen overzicht heeft
2. Zelfs bij 10 penalty's zonder keeper de helft nog zou missen
ik zie Makaay al op de grond liggen in een foetushoudingquote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef TC03 het volgende:
De reden waarom Tiendalli niet meer speelt: hij heeft gevochten met Makaay op de training.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik zie Makaay al op de grond liggen in een foetushouding
Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef TC03 het volgende:
De reden waarom Tiendalli niet meer speelt: hij heeft gevochten met Makaay op de training.
Gijpquote:
Als hij van Dijk in elkaar had gemept had hij ook niet gespeeld hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Rots het volgende:
Snap niet wat jullie tegen Slory hebben, hij bracht echt wat tegen PSV. Hij is zo ziek snel, kan je altijd gebruiken als stand-in voor Tomasson/Biseswar.
Verder is het waarschijnlijk een bullshit verhaal van die Gijp, maar wel opmerkelijk dat Tiendalli niet meer speelt nee. Als het waar zou zijn heeft Makaay dus veel invloed op Feyenoord, wat ik al verwachtte.
Als ik Makaay iets niet vind is het arrogant.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Nja, niet als er een reden voor was. Wat ik wel verwacht van die arrogante tyfusmakaay.
Tuurlijk wel, beetje frustratie als mensen zich veel beter voelen dan anderen kan best een keer gebeuren. Maar eigenlijk moet er dan eerder ingegrepen worden door de staf als je hiervan iets merkt bij spelers, en als dat niet gebeurt gebeuren dit soort dingen gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:52 schreef Juk het volgende:
[..]
Als ik Makaay iets niet vind is het arrogant.
En in een voetbalteam is er nooit een goede rede om elkaar op de bek te slaan.
Dat het gebeurd wil niet zeggen dat er een goede rede voor isquote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, beetje frustratie als mensen zich veel beter voelen dan anderen kan best een keer gebeuren. Maar eigenlijk moet er dan eerder ingegrepen worden door de staf als je hiervan iets merkt bij spelers, en als dat niet gebeurt gebeuren dit soort dingen gewoon.
Wel als er frustratie ontstaat doordat spelers zich hoger voelen dan anderen of diegene constant naaien.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat het gebeurd wil niet zeggen dat er een goede rede voor is![]()
Want frustratie oid is geen goede rede namelijk
Mwuah, hij had nog weleens de neiging mooie goals te maken van buiten de 16. Als ie dat nou doet tegen zijn oude clubje.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Landzaat zijn rentree is dus aanstaande.
Maar goed daar zal niemand meer wakker van liggen.
quote:
hij kan altijd nog revalidatie trainingen geven, weet precies hoe dat werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoop voor Vincken dat ie z'n school heeft afgemaakt.
Zo snel is'ie niet meer.. Misschien eens terug naar z'n oude trainingschema; 100 meter sprint met een tv in z'n klauwen ofzo..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Rots het volgende:
Snap niet wat jullie tegen Slory hebben, hij bracht echt wat tegen PSV. Hij is zo ziek snel, kan je altijd gebruiken als stand-in voor Tomasson/Biseswar.
Verder is het waarschijnlijk een bullshit verhaal van die Gijp, maar wel opmerkelijk dat Tiendalli niet meer speelt nee. Als het waar zou zijn heeft Makaay dus veel invloed op Feyenoord, wat ik al verwachtte.
Nou, lachen zeg.quote:
Nou hij bracht inderdaad weer een hoop ergenis, en die snelheid heb ik hem ook niet zijn gebruiken.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef Rots het volgende:
niet alle zwarten rijden als Kluivert hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou hij bracht inderdaad weer een hoop ergenis, en die snelheid heb ik hem ook niet zijn gebruiken.
Haalde hij je in met z'n auto toen je naar huis reed?
foto van die chick?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na 3 jaar wel ja
Mooie meid had die wel
AD.nlquote:Op André Bahia na speelde Leroy Fer dit seizoen de meeste minuten voor Feyenoord. Niet gek voor een speler die genoegen leek te moeten nemen met een bijrol. ,,Aan het begin van het seizoen is me eerlijk verteld dat ik niet in de basis zou starten,'' zegt de 19-jarige middenvelder.
'Lerra' wordt hij door zijn vrienden genoemd. ,,En nooit Leroy. In de jeugd noemde Jeffrey Bruma, die nu bij Chelsea speelt, me een keer zo. Nu doet echt iedereen dat. Zelfs mijn ouders noemen me tegenwoordig soms Lerra, haha.''
De Antilliaan uit Zoetermeer ontbrak slechts één competitieduel. Ook in mindere periodes lieten trainer Leon Vlemmings en zijn voorganger Gertjan Verbeek hem staan. Fer weet echter dat die tijden binnenkort voorbij zijn. ,,Als De Cler terug is, kan Van Bronckhorst weer op het middenveld spelen. Ook Denny Landzaat is bijna fit. Dat zijn allemaal keuzes die de trainer straks kan maken. Ik moet elke week laten zien dat ik in de basis wil staan.''
Spelend zoals zondag is Fer moeilijk uit het elftal weg te denken. Dat hij als matchwinner het veld afstapte, had hij niet durven dromen. Zijn opdracht was immers een verdedigende. ,,Ik werd gekoppeld aan Afellay. Dat ging wel aardig denk ik. Hij is een speler die in de dribbel heel gevaarlijk is, dus moet je kort op hem zitten. Soms moet je een beetje vervelend doen, want dan gaat-ie mauwen. Je moet hem geen moment uit het oog verliezen. Leuk om te doen? Als de trainer jou de taak geeft om hun beste speler uit te schakelen, is dat wel een eer. Psv was daardoor minder gevaarlijk.''
Vlemmings had vorige week vrijdag in de aanloop naar het duel met Psv al gewezen op de spectaculaire ontwikkeling die Fer doormaakt. De trainer gebruikte het als argument voor zijn keuze om Van Bronckhorst linksback te laten spelen. Maar ook vond Vlemmings het tijd dat Fer publiekelijk een compliment kreeg. Als er wordt gesproken over de talentvolle jeugd van Feyenoord, gaat de aandacht immers meestal in eerste instantie uit naar generatiegenoot Georginio Wijnaldum.
Fer zit daar overigens totaal niet mee. ,,Georginio heeft veel meer flair en snelheid. Hij is de eyecatcher, een mooie speler om naar te kijken. Ik ben veel meer een controlerende speler en moet de bal inleveren. Maar als je zó hogerop kunt komen, waarom niet? Ik ben hartstikke blij met de ontwikkeling die ik bij Feyenoord doormaak.''
Samen met zijn ploeggenoten Hofland en Biseswar is hij opgeroepen voor Nederland-B, dat eind deze maand oefent tegen Italië en Duitsland. Diep in zijn hart zou hij graag voor de Antillen spelen, maar Fer heeft zijn keuze nog niet gemaakt. ,,Ik ben daar nu niet mee bezig. Ik ben nog jong en heb nog geen uitnodiging voor de nationale ploeg gehad. Nederland is de meest voor de hand liggende keuze.''
Fer werd uit noodzaak op de verkeerde positie gezet, vanwege alle blessures.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
AD.nl
Fer werd door Verbeek verkloot, nu onder Vlemmings gaat het steeds beter en ik hoef Landzaat echt niet in de basis!
Welke noodzaak? Je had echt wel Wijnaldum op 10 kunnen zetten en Karim El Ahmadi rechtshalf, weliswaar niet zo diep als Wijnaldum stond maar toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fer werd uit noodzaak op de verkeerde positie gezet, vanwege alle blessures.
ja las het net.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Tim Vincken werd maandagavond uit voorzorg aan de kant gehouden bij de wedstrijd van Jong Feyenoord. De aanvaller zou aanvankelijk voor het eerst sinds het herstel van zijn hamstringblessure weer een hele wedstrijd spelen, maar gaf vooraf aan zich niet helemaal lekker te voelen. Mede omdat trainer Alex Pastoor met Kelvin Leerdam (die zondag nog een helft speelde tegen PSV) en Landzaat al twee spelers had die niet de hele wedstrijd konden spelen, werd besloten om hem niet op te stellen. Vincken kwam dinsdag alweer gewoon in actie tijdens de uitlooptraining van de beloften.
Feyenoord.nl
Mwah valt dus opzich mee met de schade.
Ha! Die voor je Happeltquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Tim Vincken werd maandagavond uit voorzorg aan de kant gehouden bij de wedstrijd van Jong Feyenoord. De aanvaller zou aanvankelijk voor het eerst sinds het herstel van zijn hamstringblessure weer een hele wedstrijd spelen, maar gaf vooraf aan zich niet helemaal lekker te voelen. Mede omdat trainer Alex Pastoor met Kelvin Leerdam (die zondag nog een helft speelde tegen PSV) en Landzaat al twee spelers had die niet de hele wedstrijd konden spelen, werd besloten om hem niet op te stellen. Vincken kwam dinsdag alweer gewoon in actie tijdens de uitlooptraining van de beloften.
Feyenoord.nl
Mwah valt dus opzich mee met de schade.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:44 schreef Rots het volgende:
Wat ik wel verwacht van die arrogante tyfusmakaay.
quote:Gudde: "Onorthodox bezuinigen"
16 maart 2009
Eric Gudde zegt dat Feyenoord komend seizoen op "onorthodoxe wijze" moet bezuinigen. Dat zei de algemeen directeur van de Rotterdamse club maandagavond in het programma Met Wie op Radio Rijnmond.
Gudde reageerde op de uitspraken van investeerder Michel Perridon die in De Volkskrant de spelers van Feyenoord opriep een financieel gebaar te maken. "Iedereen in de club van hoog tot laag in de organisatie, zal een bijdrage moeten leveren aan de financiële gezondmaking van Feyenoord ", aldus Gudde, die ook zei dat bestaande contracten met spelers gerespecteerd zullen worden.
Gudde ging ook voor het eerst in op de verklaring die Jorien van den Herik vorige week aflegde over de financiële positie van Feyenoord. "Aan het einde van het boekjaar 2005-2006 was er een schuld van in de 30 miljoen euro en niet van zes ton zoals Van den Herik beweerde", zei Gudde. "Die hebben we teruggebracht tot 10 miljoen, maar door de schikking met de Belastingdienst is de schuld gegroeid tot 17 miljoen. Door tegenvallende prestaties komt daar in dit boekjaar een miljoenenbedrag bij waardoor onze rentedragende schuld straks ongeveer 21 miljoen euro is."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |