Jij hier?quote:
lol wutquote:
Mits spang.quote:
Dag hoor! Kijk je wel uit dat je krenten niet nat worden.quote:
Het is Lakitu he, wat verwacht je andersquote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Post eens 18 + pica's lutsers!
Zo gaat Fok meer op een pedosite lijken, straks komen er nog een invasie van pedobears.
18+quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo gaat Fok meer op een pedosite lijken, straks komen er nog een invasie van pedobears.
Idd. Is dat niet strafbaar enzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee wacht, sterker nog:quote:
Nee. Voor mij in ieder geval niet.quote:
Als ik het niet doe, doet niemand het.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Lakitu's originaliteit [ afbeelding ]
Want?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Voor mij in ieder geval niet.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, doet niemand het.
Ja 18+quote:
Ik mag ze neuken, dus dan mag ik ook naaktpics van ze bekijken.quote:
Daar heb je gelijk in, maar stiekem wil je toch wel in de onderbroekjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mag ze neuken, dus dan mag ik ook naaktpics van ze bekijken.[ afbeelding ]
En dit zijn geeneens naaktpics.
fok.nl, google.com, youtube.com, 4chan.com, hotmail.com en nog een paarquote:Op zondag 15 maart 2009 13:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja 18+
Wil niet weten op welke sites jij komt.
Hoezo stiekem?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar stiekem wil je toch wel in de onderbroekjes.
Was ik ook maar weer 16.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mag ze neuken, dus dan mag ik ook naaktpics van ze bekijken.[ afbeelding ]
En dit zijn geeneens naaktpics.
Middag mevrouw Sanna.quote:
Ik wil best in hun onderbroekjes hoor. Maar hoezo stiekem, dat weet ik heul niet.quote:
Waarom komt nu "You can't play on broken strings" meteen in me opquote:Op zondag 15 maart 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
Ik brak een snaar van m'n gitaar en ik heb geen reserve meer en de winkel is pas dinsdag weer open.
Dus...1 pot nat?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Marurk het volgende:
BTW, TT en thema spreken elkaar tegen.
gay = homoseksueel
homoseksualiteit = als iemand zich voelt aangetrokken tot een individu van het eigen geslacht
twee potten is dus ook gay
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Marurk het volgende:
gay = homoseksueel
homoseksualiteit = als iemand zich voelt aangetrokken tot een individu van het eigen geslacht
Plus ze zijn bi.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Marurk het volgende:
gay = homoseksueel
Omdat ze lekker zijn.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat voor een gaar aftreksel is dat?
O het is een pak melkquote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wil een smillie hebben met een pak melk, dit was een testje
Koeienvlaai?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:39 schreef Marurk het volgende:
Ik ben nu weg. Vlaai eten (), en dan moet ik maar eens wat nuttigs gaan doen helaas.
Kijk Dr. Horrible's Sing-Along Blog!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb koppijn en heb zin om een film te kijken
Ga maar eens Uderworld - Rise of the Lycans kijken
Goed idee, heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
De nieuwe msn is kut en last.fm is ook naar de grafkanker.![]()
Als ik m'n aanbevelingen luister komen steeds dezelfde 5 artiesten voorbij.![]()
Ik kijk even of ie op FTD staat!quote:
hm zou dat kruisje ergens voor zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
De nieuwe msn is kut en last.fm is ook naar de grafkanker.![]()
Als ik m'n aanbevelingen luister komen steeds dezelfde 5 artiesten voorbij.![]()
Ik heb laatst over je gedroomd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goed idee, heb ik nog nooit gedaan.Ga ik nu maar doen.
Echt?!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb laatst over je gedroomd.Zo'n vette droom, we maakten een uitstapje ergens naar toe en hadden vet veel lol.
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 05:30 schreef remlof het volgende:
jordeeeh, net terug van een ban van drie maanden, veel notes verzameld en dan zo te keer gaan tegen crew. Prullenbak
Ja echt waar.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt?!Gaaf. Wat gingen we doen dan?
Jeetje, wat heeft hij allemaal gezegd tegen de crew dan? Ik kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn.quote:
Lees het ook pas netquote:Op zondag 15 maart 2009 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, wat heeft hij allemaal gezegd tegen de crew dan? Ik kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn.
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolitaquote:Op zondag 15 maart 2009 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, wat heeft hij allemaal gezegd tegen de crew dan? Ik kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn.
waar is zvo eig'k?quote:
z`n kloon is hier wel in deze ruimte.quote:
Gebanned na een magistrale fout van Remlof, maar fouten maken is menselijk, dus ik vergeef het die jongen.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Kan de beste gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Gebanned na een magistrale fout van Remlof, maar fouten maken is menselijk, dus ik vergeef het die jongen.
Johnny de Mol met een Ramones shirt? Ik heb er geen mening over.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Reageer hier even op alstublieft:
[ afbeelding ]
Wat vind je daar nu van?
Ik dacht: ik post 'm even in het groot. Voor de fans.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is mijn nieuwe ava ja, goed gezien.
Ohhh echt?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Gebanned na een magistrale fout van Remlof, maar fouten maken is menselijk, dus ik vergeef het die jongen.
Neem de eerste drie woorden & denk aan Wie is de mol?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Johnny de Mol met een Ramones shirt? Ik heb er geen mening over.
Eigenlijk mijn oude account, maar kon nooit op schoolmail dus had ik ZVO aangemaaktquote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh echt?Dus dit is je nieuwe account?
Heeft ie een perm?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En dat was het dan voor Jordeehh...die wordt met een dubbele kater wakker vandaag!!!
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht: ik post 'm even in het groot. Voor de fans.
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 05:30 schreef remlof het volgende:
jordeeeh, net terug van een ban van drie maanden, veel notes verzameld en dan zo te keer gaan tegen crew. Prullenbak
Oja, haha. Had je bij wie is de mol nog al die hints gezien? Dat je met die letters telkens van eerd de mol kon maken ofzo? Alsof dat ook maar iemand opgevallen is.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Neem de eerste drie woorden & denk aan Wie is de mol?
Sommige letten serieus overal opquote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, haha. Had je bij wie is de mol nog al die hints gezien? Dat je met die letters telkens van eerd de mol kon maken ofzo? Alsof dat ook maar iemand opgevallen is.
wat voor functies?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef IQM het volgende:
FOK! disablet functies als je Adblock gebruikt...
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb gekke knopjes
ineens uit het niets
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 05:30 schreef remlof het volgende:
Ja, je klikt er op en dan neemt hij het scherm in beslag. En dan moet je buiten het venstertje klikken om weer terug te gaan naar FOK!.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Devvie het volgende:
KANKER
als je joetoebfilmjes klikt openen ze in dit venster
en ze doen het nieteensquote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, je klikt er op en dan neemt hij het scherm in beslag. En dan moet je buiten het venstertje klikken om weer terug te gaan naar FOK!.
No longer available in dat schermpje, maar als je hem tig keer klikt en hij pakt zijn eigen scherm doet hij het wel..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan misschien ook aan het filmpje liggen.![]()
Probeer deze eens.
neen, want prullenbak..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan hij nog terugkomen of hoe zit dat eigenlijk?
Jordeeeh zit in de prullenbakquote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan hij nog terugkomen of hoe zit dat eigenlijk?
Als je op het plaatje klikt, opent hij dus in het scherm. Klik je op de link eronder, dan opent hij in z'n eigen tabblad.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
No longer available in dat schermpje, maar als je hem tig keer klikt en hij pakt zijn eigen scherm doet hij het wel..
Oh ja, dat vind jij natuurlijk helemaal geweldig, meneer die nog graag modje zou willen zijn maar dat niet meer isquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh ja, dat vind jij natuurlijk helemaal geweldig, meneer die nog graag modje zou willen zijn maar dat niet meer is
En hoe de neuk kom ik dan weer op de pagina waar ik was?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Devvie het volgende:
KANKER
als je joetoebfilmjes klikt openen ze in dit venster
O daar is mn antwoord alquote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, je klikt er op en dan neemt hij het scherm in beslag. En dan moet je buiten het venstertje klikken om weer terug te gaan naar FOK!.
Moet je erbuiten klikken.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En hoe de neuk kom ik dan weer op de pagina waar ik was?
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh ja, dat vind jij natuurlijk helemaal geweldig, meneer die nog graag modje zou willen zijn maar dat niet meer is
You've got some issues.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Net zo grappig als jij de prullenbak in zou gaan
Ja? Zou je dat willen?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:52 schreef Danny het volgende:
[..]
zou je alsjeblieft op kunnen tieften met je negatief gedram? dank je.
De_Ananas gaat NOOIT de prullenbak in.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Mooi zo voor jouquote:Op zondag 15 maart 2009 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De_Ananas gaat NOOIT de prullenbak in.
nog meer troep op mijn pcquote:Op zondag 15 maart 2009 14:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb nu de nieuwe Google Chrome als browser geïnstalleerd. Wat is dat snel zeg.
Abonnement...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom heb jij groene blokjes en verder iedereen alleen wit?
Dat dus. Zet de cursor op de groene hokjes en dan kun jij zien wat voor abonnement ik heb. Helaas kan ik dat niet uitschakelen.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom heb jij groene blokjes en verder iedereen alleen wit?
Nee. Alleen de gesloten topics zijn dan weg (maar als je dan nog een keer op die knop klikt, komen ze ook weer terug).quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ik nu op [x] topics duw bij MyAt zijn ze dan kwijt?
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee. Alleen de gesloten topics zijn dan weg (maar als je dan nog een keer op die knop klikt, komen ze ook weer terug).
Wieso?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens IQM had jij vroeger een stekeltjeskapsel?
Volgens mij heb ik een foto van je gevonden.quote:
quote:
Wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:12 schreef Fascination het volgende:
En nee, ik ben niet obsessed door je.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben nu live aan het wedden
Ik snap er nog niet veel van
Maar als Ajax de Graafschap 3-0 wordt win ik 10 euro geloof ik
Nee dat kan niet, zo slim ben ik nou ook wel weerquote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb het net ff gecheckt maar je verliest 100 euro, je hebt het fout gedaan!
3-0quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb het net ff gecheckt maar je verliest 100 euro, je hebt het fout gedaan!
Ok ok...laatsts met hondenraces ging ik puur voor de naam, stond ie 1:29.....quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, zo slim ben ik nou ook wel weer
Ik heb twee euro ingezet met een kans van 1 op 5 ofzo, dus dan zou ik 10 euro winnen als ik gelijk heb
Zonder grapjes?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok ok...laatsts met hondenraces ging ik puur voor de naam, stond ie 1:29.....
Wat denk je, wint ie...hahahaha...ik had er 2 dollar op staan en kreeg er 58 terug....hahahaha....
quote:
quote:
Snel weer weg gaan he.quote:
Link?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Ah ff de discussie tussen Jordy en remmie lezen.
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolitaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Link?
Ik ben 2 dagen weg en is mis gelijk alles
Even? In de tussentijd heb ik Twilight zitten kijkenquote:
Jij koopt zeker ook nog LP's omdat die beter klinkenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Florian_ het volgende:
Er is een nieuwe layout
Maar noob, je moet ook gewoon de oude layout gebruiken (foksilver), dat is nog steeds de beste
Had dat dan niet gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Even? In de tussentijd heb ik Twilight zitten kijken
Is er een verschil tussen een perm en de prullenbak of vraag ik nu gekke dingen???????quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
En FYI, Jordeeeh heeft nu een permban.
Ja hoowr, 3-0quote:
Foksilverquote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Florian_ het volgende:
Er is een nieuwe layout
Maar noob, je moet ook gewoon de oude layout gebruiken (foksilver), dat is nog steeds de beste
Ja, jij was er niet.quote:
Weet ik het, bottomline is dat Jordy niet meer terugkomt, neem ik aan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen een perm en de prullenbak of vraag ik nu gekke dingen???????
Wat die nerd zegt.quote:
Alweer?quote:
Ik vind het leuk. Dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alweer?Echt mijn vriendin moet dat altijd zien en ik kan nog geen 5 minuten naar dat zouteloze gezwam kijken.
Ja dat kanquote:
Het gaat hem waarschijnlijk alleen om die wijvenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
Lakitu, dat had ik niet van je verwacht.Ik dacht dat je dat te gay zou vinden.
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Die reacties van D_A en Emimich ook tussendoor![]()
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
Lakitu, dat had ik niet van je verwacht.Ik dacht dat je dat te gay zou vinden.
Niet eens dat, ik volg het gewoon.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat hem waarschijnlijk alleen om die wijven
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef Syb-rund. het volgende:
als tv gevaarlijke straling zou kunnen afgeven, zou je bij the hills de ergste kijkbuiskanker krijgen
Oke.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?Ik heb helemaal niks tegen wijven en wijvenseries hoor.
M'n vriendin vraagt of je niet zomaar haar pics in de SC wil plaatsen. Alvast bedankt.quote:
dan is jouw hand snel gevuld, want ik bedoelde er niks grappigs meequote:Op zondag 15 maart 2009 16:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wheheheheh.....die is episch!!!!!!!!!!!!!!
Dude, ga jij met m'n zus?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n vriendin vraagt of je niet zomaar haar pics in de SC wil plaatsen. Alvast bedankt.
Dat zeg ik ook altijd. Als ik naar Curacao wil, maar dan zeg ik dat ik naar Praag ga. Oost-Duitse tv's jeweet.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wheheheheh.....die is episch!!!!!!!!!!!!!!
Waarom dan die PI?quote:
Doe nou niet of je dat niet wist.quote:
Hij is het zwarte schaap.quote:
Nee, jij. Want jij kon je zus niet krijgen.quote:
Dudettequote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij. Want jij kon je zus niet krijgen.
Wel. Wincest.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij. Want jij kon je zus niet krijgen.
Duh. Ik zeg ook dat Lakitu het zwarte schaapje is, juist omdat hij zijn zus niet kon krijgen. En jij wel.quote:
Het entertainmentteam was aanwezigquote:Op zondag 15 maart 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
"Het leven gaat door, dus haal jordeeeh maar uit de OP."
Ik hoef m'n zus niet eens. Ze is te oud voor me.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan is jouw hand snel gevuld, want ik bedoelde er niks grappigs mee
TOO OLD.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoef m'n zus niet eens. Ze is te oud voor me. [ afbeelding ]
quote:
Dat wou ik zeggenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok dan! Is toch weer een goeie gram wiet!!!
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen
Plus dat de site mijn opwaardering verdubbelde, dus ik ben van 15 euro naar 38 gegaan in ongeveer een uurtje =D
Hmhm, minimaal 15, maximaal 750quote:Op zondag 15 maart 2009 16:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok, zelfde principe? 15 euro inleg?
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmhm, minimaal 15, maximaal 750
En was een speciale actie dat ze tot 50 euro zouden verdubbelen.
Ik wou eigenlijk alleen stream van ajax kijken en kwam toevallig op die site uit.
Ik dacht: "Vooruit dan maar"
Registreerd, 15 inleg, kreeg dus in totaal 30 en ging naar ajax graafschap
Bleek er geen stream te zijn
Toen maar op 3-0 gewed en 8 euro gewonnen
Sopcast vind ik sowieso kutprogrammaquote:Op zondag 15 maart 2009 16:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook ja, want justin lag er idd uit en sopcast valt niet te downloaden op werk....
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sopcast vind ik sowieso kutprogramma
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG EEN KIND IN DE METRO GEEFT ME JEUKENDE HANDEN!!!1!! Dood moet het, dooood!
Dan moet ik staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wachten tot volgende halte en wagon-hoppen!
Aldus een meisje van 16.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG EEN KIND IN DE METRO GEEFT ME JEUKENDE HANDEN!!!1!! Dood moet het, dooood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Adelante op 15-03-2009 17:52:11 (ff achter een linke, stomme stoel) ][b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef gers het volgende:
nee dat niet maar ik zag een toffe stoel ik weet alleen niet waar hij te koop is kunnen jullie me helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tuinbankje in het raam?
Tuincentrum osdorp!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
nee die zwarte lijkt me chill voor in me kamerquote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuincentrum osdorp!
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuincentrum osdorp!
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef gers het volgende:
nee dat niet maar ik zag een toffe stoel ik weet alleen niet waar hij te koop is kunnen jullie me helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te ranzig Ade?
Er is toch geen poes te zien?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Inconsequente moderatie, gotta love it.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Te ranzig Ade?
Er is toch geen poes te zien?
Daar achter het bankje.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Te ranzig Ade?
Er is toch geen poes te zien?
Waarschijnlijk verschil in smaak, plus die eucalypta is al zo vaak voorbij gekomen dat het grappige er wel af is nu...quote:Op zondag 15 maart 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Inconsequente moderatie, gotta love it.Van remlof mag dit bijvoorbeeld weer wel...
Omdat Adelante een jankie is.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:55 schreef gers het volgende:
waarom is me stoel eigenlijk achter een spoiler gezet , er waren tijden dat die foto braaf was hier
je bent dus homo ?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschil in smaak, plus die eucalypta is al zo vaak voorbij gekomen dat het grappige er wel af is nu...
En het zou juist niet moeten afhangen van smaak. Je hebt regels opgesteld, hou je er dan ook gewoon aan. Naakt mag, duidelijk zichtbare geslachtsdelen of porno niet. Toch wordt gers' bericht nu aangepast.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschil in smaak, plus die eucalypta is al zo vaak voorbij gekomen dat het grappige er wel af is nu...
volgens mij wel want op de achtergrond zie ik een tylapusplant wat typisch nederlands isquote:Op zondag 15 maart 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze foto trouwens in Nederland genomen? Ik zie namelijk alleen maar suffe bankjes buitenstaan. Vind deze wel mooi.
gister wou ie nog seks met ludoquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef Adelante het volgende:
[quote]Op zondag 15 maart 2009 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
Droknen ernemmsters zijn ook gewillig
[/quot
Seks hrebbcem?
Ik heb ook een 2e note!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:05 schreef IQM het volgende:
Je hebt 14 notes gekregen van onze moderators.
+2
Nou doe je het gewoon om te provoceren.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
Genoeg met de flauwe grapjes. In het kader van artistiek naakt dan maar:
[ afbeelding ]
prachtig vooral omdat je duidelijk ziet de kwetsbaarheid van het vrouwelijk lichaamquote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
Genoeg met de flauwe grapjes. In het kader van artistiek naakt dan maar:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook tweequote:
In het kader van ?????????????????:quote:Op zondag 15 maart 2009 18:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tylapus&meta=
?????????????????
Nee, niet provoceren. Ik ga gewoon tegen inconsequent gedrag in. Klein verschil.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou doe je het gewoon om te provoceren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |