Jij hier?quote:
lol wutquote:
Mits spang.quote:
Dag hoor! Kijk je wel uit dat je krenten niet nat worden.quote:
Het is Lakitu he, wat verwacht je andersquote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Post eens 18 + pica's lutsers!
Zo gaat Fok meer op een pedosite lijken, straks komen er nog een invasie van pedobears.
18+quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo gaat Fok meer op een pedosite lijken, straks komen er nog een invasie van pedobears.
Idd. Is dat niet strafbaar enzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee wacht, sterker nog:quote:
Nee. Voor mij in ieder geval niet.quote:
Als ik het niet doe, doet niemand het.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Lakitu's originaliteit [ afbeelding ]
Want?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Voor mij in ieder geval niet.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, doet niemand het.
Ja 18+quote:
Ik mag ze neuken, dus dan mag ik ook naaktpics van ze bekijken.quote:
Daar heb je gelijk in, maar stiekem wil je toch wel in de onderbroekjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mag ze neuken, dus dan mag ik ook naaktpics van ze bekijken.[ afbeelding ]
En dit zijn geeneens naaktpics.
fok.nl, google.com, youtube.com, 4chan.com, hotmail.com en nog een paarquote:Op zondag 15 maart 2009 13:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja 18+
Wil niet weten op welke sites jij komt.
Hoezo stiekem?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar stiekem wil je toch wel in de onderbroekjes.
Was ik ook maar weer 16.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik mag ze neuken, dus dan mag ik ook naaktpics van ze bekijken.[ afbeelding ]
En dit zijn geeneens naaktpics.
Middag mevrouw Sanna.quote:
Ik wil best in hun onderbroekjes hoor. Maar hoezo stiekem, dat weet ik heul niet.quote:
Waarom komt nu "You can't play on broken strings" meteen in me opquote:Op zondag 15 maart 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
Ik brak een snaar van m'n gitaar en ik heb geen reserve meer en de winkel is pas dinsdag weer open.
Dus...1 pot nat?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Marurk het volgende:
BTW, TT en thema spreken elkaar tegen.
gay = homoseksueel
homoseksualiteit = als iemand zich voelt aangetrokken tot een individu van het eigen geslacht
twee potten is dus ook gay
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Marurk het volgende:
gay = homoseksueel
homoseksualiteit = als iemand zich voelt aangetrokken tot een individu van het eigen geslacht
Plus ze zijn bi.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef Marurk het volgende:
gay = homoseksueel
Omdat ze lekker zijn.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat voor een gaar aftreksel is dat?
O het is een pak melkquote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wil een smillie hebben met een pak melk, dit was een testje
Koeienvlaai?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:39 schreef Marurk het volgende:
Ik ben nu weg. Vlaai eten (), en dan moet ik maar eens wat nuttigs gaan doen helaas.
Kijk Dr. Horrible's Sing-Along Blog!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb koppijn en heb zin om een film te kijken
Ga maar eens Uderworld - Rise of the Lycans kijken
Goed idee, heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
De nieuwe msn is kut en last.fm is ook naar de grafkanker.![]()
Als ik m'n aanbevelingen luister komen steeds dezelfde 5 artiesten voorbij.![]()
Ik kijk even of ie op FTD staat!quote:
hm zou dat kruisje ergens voor zijn?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
De nieuwe msn is kut en last.fm is ook naar de grafkanker.![]()
Als ik m'n aanbevelingen luister komen steeds dezelfde 5 artiesten voorbij.![]()
Ik heb laatst over je gedroomd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goed idee, heb ik nog nooit gedaan.Ga ik nu maar doen.
Echt?!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb laatst over je gedroomd.Zo'n vette droom, we maakten een uitstapje ergens naar toe en hadden vet veel lol.
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 05:30 schreef remlof het volgende:
jordeeeh, net terug van een ban van drie maanden, veel notes verzameld en dan zo te keer gaan tegen crew. Prullenbak
Ja echt waar.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt?!Gaaf. Wat gingen we doen dan?
Jeetje, wat heeft hij allemaal gezegd tegen de crew dan? Ik kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn.quote:
Lees het ook pas netquote:Op zondag 15 maart 2009 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, wat heeft hij allemaal gezegd tegen de crew dan? Ik kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn.
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolitaquote:Op zondag 15 maart 2009 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, wat heeft hij allemaal gezegd tegen de crew dan? Ik kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn.
waar is zvo eig'k?quote:
z`n kloon is hier wel in deze ruimte.quote:
Gebanned na een magistrale fout van Remlof, maar fouten maken is menselijk, dus ik vergeef het die jongen.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Kan de beste gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Gebanned na een magistrale fout van Remlof, maar fouten maken is menselijk, dus ik vergeef het die jongen.
Johnny de Mol met een Ramones shirt? Ik heb er geen mening over.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Reageer hier even op alstublieft:
[ afbeelding ]
Wat vind je daar nu van?
Ik dacht: ik post 'm even in het groot. Voor de fans.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is mijn nieuwe ava ja, goed gezien.
Ohhh echt?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef meneerjansen het volgende:
[..]
Gebanned na een magistrale fout van Remlof, maar fouten maken is menselijk, dus ik vergeef het die jongen.
Neem de eerste drie woorden & denk aan Wie is de mol?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Johnny de Mol met een Ramones shirt? Ik heb er geen mening over.
Eigenlijk mijn oude account, maar kon nooit op schoolmail dus had ik ZVO aangemaaktquote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh echt?Dus dit is je nieuwe account?
Heeft ie een perm?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En dat was het dan voor Jordeehh...die wordt met een dubbele kater wakker vandaag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |