Dat weet ik niet, ik haal hem wel gewoon uit de op.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:28 schreef Daniane het volgende:
Anita heupblessure?
zit toch gewoon bij wedstrijdselectie?
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil gewoon Cvitanich in de basis!
Mogguhquote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Jasza het volgende:
Ik ben blij dat ik zo dichtbij woon, word net pas wakker.
Nee heb overal gekeken maar nog niks.. ben wel benieuwd hoe het middenveld er uit gaan zien.. de rest is standaard.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:25 schreef jna het volgende:
Opstelling al langsgekomen ergens?
Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 13:34 schreef getl0st het volgende:
Leuk voor KJH dat ie gister weer 2 goals gemaakt heeft
Neem aan van wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef versteegrob het volgende:
Hopen dat Aissati speet.
Niet dus..quote:
Daar doelde ik ook op ..quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen alleen dat middenveld
Idd, juist tegen De Graafschap moet je een speler als Aisatti erin zetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef bloodysunday het volgende:
Geen Aissati, wel Schilder
Tjah Enoh, Gabri, Lindgren en Vertonghen geblesseerd.. Blind weet ik niet maar Aisatti kun je beter voor woensdag bewaren. Mja inderdaad ik had ook liever Ismael in de basis gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen alleen dat middenveld
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.
Dus laten we het er maar op houden dat ik ervanuit ga dat Aisatti niet speelt
Dan had Aldeirwereld moeten spelen + nog een andere verdedigerquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Misschien wilt hij het team een beetje inspelen voor woensdag?
Oja dat is ook zo want Vermaelen is ook geschorst. Ik had het niet vreemd gevonden als hij dat gedaan had ondanks dat Wielaert speelt aangezien die niet in Europees verband mag spelen en toch vertrouwen moet krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan had Aldeirwereld moeten spelen + nog een andere verdediger
Gefeliciteerd. En wat VoreG zegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef ericajax het volgende:
Hoe kan je Aisatti nou op de bank zetten voor meer defensieve zekerheid thuis tegne De Graafschap
Beetje jammer om 1 persoon er uit te pakken.quote:
Ze meldden dat heel Ajax drama was, maar Silva gaf net een pass en die was kut....quote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer om 1 persoon er uit te pakken.
Het lijkt wel alsof ze gisteren allemaal in de kroeg hebben gehangen, wat een lamlendige zaadpot...
Hij niet alleen hoor. Vooral Sulejmani is een drama.quote:
Inderdaad.. nieman kan een voorzet geven, iedereen staat stil, niemand wil de bal, lijkt wel een amateurpotquote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer om 1 persoon er uit te pakken.
Het lijkt wel alsof ze gisteren allemaal in de kroeg hebben gehangen, wat een lamlendige zaadpot...
3 schoten 2 doelpunten. Goed gemiddeldequote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef TheJanitor het volgende:
3 schoten op doel ook, thuis tegen de nummer laatst
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef F1Bas het volgende:
Gewoon 3-0 en iedereen gaat weer lopen zeiken.
tuurlijk was het slecht maar maakt het uit dat het tussen 2 belangrijke wedstrijden in zit. Kijk ook hoeveel geblesseerden er zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?
Zakelijk winnen is ook winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?
Kom op zeg. We spelen hier niet tegen NAC ofzo hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
tuurlijk was het slecht maar maakt het uit dat het tussen 2 belangrijke wedstrijden in zit. Kijk ook hoeveel geblesseerden er zijn.
true maar net of die reserve spelers zoveel beter zijn dan de basis spelers van de graafschap.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. We spelen hier niet tegen NAC ofzo hoor.We spelen verdomme tegen de nummer 16.
Idd, dit was gewoon in de lijn der verwachting lijkt me. Wees blij dat je nog met 3 punten weglooptquote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat hadden we dan verwacht? spetterend aanvalsvoetbal? dat was pas raar geweest.
3 punten in de knip, op naar woensdag
De betere speler rust gunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dit was gewoon in de lijn der verwachting lijkt me. Wees blij dat je nog met 3 punten wegloopt.
Maar snap niet dat MvB Sulejmani laat staan en Cvitanich, de enige voorin die werkt en een veldgoal maakt, eraf haalt. Suljemani is pas echt drama...
true, maar goed, ik hoop echt dat Sulejmani zelf ook eens doorkrijgt dat hakjes van zijn kant op dit moment echt niet kunnen.quote:
Tegen Marseille moet je niet teveel het spel maken want dan ga je eraf in de counter.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:07 schreef Blight het volgende:
Wat ik toch een beetje vrees wat betreft aanstaande woensdag, is dat wij eigenlijk wel moeten. Dit Ajax en succesvol het spel maken.. Ik heb het nog niet gezien.
Klopt, maar we moeten wel scoren dus dat betekent dat Marseille wat kan gaan leunen. Als wij dan ruimte geven kunnen ze ons dus inderdaad best eens op de counter pakken, en dan ben je de Sjaak.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen Marseille moet je niet teveel het spel maken want dan ga je eraf in de counter.
Je kan hem beter even rust geven. Ik denk dat hij dat wel nodig heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:20 schreef Jajong het volgende:
Verkoop Mickey of koop Pranjic erbij, want dit gaat echt nergens over.
Hij doet al zijn acties al uit stand zo'n beetje, dus NOG meer rust?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan hem beter even rust geven. Ik denk dat hij dat wel nodig heeft.
Mickey verkopen is het domste wat je kan doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:20 schreef Jajong het volgende:
Verkoop Mickey of koop Pranjic erbij, want dit gaat echt nergens over.
Rust in de zin dat hij geestelijk even bij kan komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij doet al zijn acties al uit stand zo'n beetje, dus NOG meer rust?.
nee, maar je wint hem iig. Als je vorige week nou ook gewoon met 0-1 wint is het allemaal niet zo'n drama. Er valt weer genoeg te zeuren over vandaag, maar je pakt 3 punten.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Niet een van de beste westrijden die ik ooit gezien heb.
Ik kijk het nog een seizoen aan. Daarna zal ik 'm pas echt beoordelen. Genoeg spelers die een jaartje bij een club nodig hadden om los te komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mickey verkopen is het domste wat je kan doen.
Gebeurd inderdaad erg vaakquote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kijk het nog een seizoen aan. Daarna zal ik 'm pas echt beoordelen. Genoeg spelers die een jaartje bij een club nodig hadden om los te komen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef RayMania het volgende:
Dat gezeur op Sulejmani wordt ook zwaar overdreven zeg.
Idd, hij loopt zich steeds vast. Tegen verdedigers van De Graafschap nota bene. Die moet je normaliter helemaal doldraaien.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
Suarez is dan weer heel erg belangrijk vandaag, maar voetballend krijg ik echt medelijden met hem, hij komt echt niets en niemand meer voorbij, alles mislukt bij hem. Zo jammer...
Is denk ik een kwestie van gevoel. Met een beetje rust moet hij er komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
Suarez is dan weer heel erg belangrijk vandaag, maar voetballend krijg ik echt medelijden met hem, hij komt echt niets en niemand meer voorbij, alles mislukt bij hem. Zo jammer...
Z'n shirt niet binnenstebuiten aangetrokken.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:45 schreef Breach het volgende:
[..]
!
Noem 1 ding dat hij goed heeft gedaan vandaag..
Ik hoop het, ik mis zijn gerotzooi zo. Nu is het gewoon triest, hij doet zijn rommelding, de verdediger doet gewoon niets en Suarez is de bal kwijt.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is denk ik een kwestie van gevoel. Met een beetje rust moet hij er komen.
Wehehe.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Z'n shirt niet binnenstebuiten aangetrokken.
Normaal heb ik ook niet zoveel problemen met een slechte wedstrijd als de 3 punten maar gepakt worden, maar nu begin ik me toch wel zorgen te maken. Vooral omdat er geen enkele lijn zit in het spel van Ajax. We zijn volledig afhankelijk van individuele bevliegingen van vooral Suarez omdat de rest tekort schiet.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar je wint hem iig. Als je vorige week nou ook gewoon met 0-1 wint is het allemaal niet zo'n drama. Er valt weer genoeg te zeuren over vandaag, maar je pakt 3 punten.
Oh je begint je NU al zorgen te maken?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook niet zoveel problemen met een slechte wedstrijd als de 3 punten maar gepakt worden, maar nu begin ik me toch wel zorgen te maken. Vooral omdat er geen enkele lijn zit in het spel van Ajax. We zijn volledig afhankelijk van individuele bevliegingen van vooral Suarez omdat de rest tekort schiet.
Als Suarez een mindere wedstrijd heeft, heeft Ajax een mindere wedstrijd. Dit probleem zou niet zo groot zijn als Marco meer lijn in het spel van Ajax had weten te brengen, daarin faalt hij tot op heden vooral.
Spelers zijn soms zeker op jonge leeftijd na een tijdje mentaal leeg . Sulejmani ook.. zelfs op de sprint legde hij het af.. dat is zijn wapen. Dan mankeer je mentaal wat . Suarez herhaalt telkens dezelfde beweging.. de video's zijn nu wel de wereld over.. net don of je naar buiten gaan dan naar je rechterbeen van die hoek.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik mis zijn gerotzooi zo. Nu is het gewoon triest, hij doet zijn rommelding, de verdediger doet gewoon niets en Suarez is de bal kwijt.
Hm, thuis tegen ADO niet? Kan me inderdaad maar moeilijk een goeie pot herinneren dit seizoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh je begint je NU al zorgen te maken?.
Nofi hoor, maar Ajax heeft nog geen fatsoenlijke pot voetbal gespeeld dit seizoen.. ik maak me al maanden zorgen. En ja, dat mag dan een herhalingsoefening zijn, het is ook elke week niets beter.
Nou ja, ik maakte me al langer zorgen natuurlijk. Maar ik gaf Van Basten wel even de tijd om een beetje een goed team neer te zetten. Daarin lijkt hij nu wel redelijk te falen vind ik. Als je het vergelijkt met Twente, AZ en nu ook Heerenveen, is Ajax veel meer afhankelijk van het individu dan van het team.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh je begint je NU al zorgen te maken?.
Nofi hoor, maar Ajax heeft nog geen fatsoenlijke pot voetbal gespeeld dit seizoen.. ik maak me al maanden zorgen. En ja, dat mag dan een herhalingsoefening zijn, het is ook elke week niets beter.
Ik hou er hierna mee op, want ik weet het wel weer.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Spelers zijn soms zeker op jonge leeftijd na een tijdje mentaal leeg . Sulejmani ook.. zelfs op de sprint legde hij het af.. dat is zijn wapen. Dan mankeer je mentaal wat . Suarez herhaalt telkens dezelfde beweging.. de video's zijn nu wel de wereld over.. net don of je naar buiten gaan dan naar je rechterbeen van die hoek.
Pas maar op dat we dan niet per ongeluk die UEFA Cup winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef TIM-846 het volgende:
Wat een drama weer zeg. Maar goed, je pakt de punten mee.
Voordeel van dit dramavoetbal is waarschijnlijk wel dat niemand verkocht wordt in de zomer. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één speler zich in de belangstelling speelt op het moment
quote:Trainer Marco van Basten heeft tevreden gereageerd op de 3-0 thuisoverwinning op De Graafschap. 'We hebben zakelijk gespeeld', aldus de 44-jarige oefenmeester na afloop. 'Gezien het feit dat we een hoop spelers misten, mogen we gewoon tevreden zijn.'
Van Basten kwam nog een keer terug op de strijd onder de lat tussen doelmannen Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg. 'Ik blijf het in de gaten houden', aldus Van Basten, die daarmee aangeeft dat Vermeer zomaar zijn positie onder de lat kwijt kan raken. 'Uiteraard zal ik hem niet na één slechte wedstrijd wisselen, maar zekerheid heeft niemand.'
Boeit me niet, met die verwachting ging ik ook niet naar de Arena. Je moet gewoon je wedstrijdjes winnen, Europees voetbal veilig stellen en kijken of je ver(der) kunt komen in de UEFA Cup. Meer zit er op het moment niet in.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Niet een van de beste westrijden die ik ooit gezien heb.
Dat is al jaren het geval bij Ajax. Het valt nu alleen wat harder op nu clubs als Twente, Az en Heerenveen het leuk doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou ja, ik maakte me al langer zorgen natuurlijk. Maar ik gaf Van Basten wel even de tijd om een beetje een goed team neer te zetten. Daarin lijkt hij nu wel redelijk te falen vind ik. Als je het vergelijkt met Twente, AZ en nu ook Heerenveen, is Ajax veel meer afhankelijk van het individu dan van het team.
Dat schot van Meijerquote:Op zondag 15 maart 2009 18:24 schreef RayMania het volgende:
Hoogtepunt van vanmiddag was dat gastje die bijna 800 keer hoog hield.
Olegeur was inderdaad vrij goed bezig.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0. Degelijk, niets meer verder over zeggen.
Oleguer was een kei.
In het veld heeft hij vooralsnog ook geen recht tot lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:51 schreef twi het volgende:
En oh, oh, Sulejmani, Sulejmani... Misschien moet 'ie een keertje de coffeeshop induiken, want de enige plek waar ik hem zie lachen is buiten 't veld...
Misschien wel beter zo, in de CL zie ik dit ajax niet verder komen dan de 4e plek in de poule.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker UEFA Cup voetbal volgend seizoen.
Ik denk dat het geld wel erg belangrijk is van de champions league. Ajax zal ook geen bodemloze put met geld zijn en al helemaal niet nu met de kredietcrisis.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef sammeh het volgende:
[..]
Misschien wel beter zo, in de CL zie ik dit ajax niet verder komen dan de 4e plek in de poule.
Waarschijnlijk kan Gabri meedoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop dat het wat word Woensdag. Aangezien we een niet te beste verdediging hebben. Is Gabri dan ook weer terug?
Dan heb ik er wel vertrouwen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |