Dat weet ik niet, ik haal hem wel gewoon uit de op.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:28 schreef Daniane het volgende:
Anita heupblessure?
zit toch gewoon bij wedstrijdselectie?
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil gewoon Cvitanich in de basis!
Mogguhquote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Jasza het volgende:
Ik ben blij dat ik zo dichtbij woon, word net pas wakker.
Nee heb overal gekeken maar nog niks.. ben wel benieuwd hoe het middenveld er uit gaan zien.. de rest is standaard.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:25 schreef jna het volgende:
Opstelling al langsgekomen ergens?
Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 13:34 schreef getl0st het volgende:
Leuk voor KJH dat ie gister weer 2 goals gemaakt heeft
Neem aan van wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef versteegrob het volgende:
Hopen dat Aissati speet.
Niet dus..quote:
Daar doelde ik ook op ..quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen alleen dat middenveld
Idd, juist tegen De Graafschap moet je een speler als Aisatti erin zetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef bloodysunday het volgende:
Geen Aissati, wel Schilder
Tjah Enoh, Gabri, Lindgren en Vertonghen geblesseerd.. Blind weet ik niet maar Aisatti kun je beter voor woensdag bewaren. Mja inderdaad ik had ook liever Ismael in de basis gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen alleen dat middenveld
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.
Dus laten we het er maar op houden dat ik ervanuit ga dat Aisatti niet speelt
Dan had Aldeirwereld moeten spelen + nog een andere verdedigerquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Misschien wilt hij het team een beetje inspelen voor woensdag?
Oja dat is ook zo want Vermaelen is ook geschorst. Ik had het niet vreemd gevonden als hij dat gedaan had ondanks dat Wielaert speelt aangezien die niet in Europees verband mag spelen en toch vertrouwen moet krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan had Aldeirwereld moeten spelen + nog een andere verdediger
Gefeliciteerd. En wat VoreG zegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef ericajax het volgende:
Hoe kan je Aisatti nou op de bank zetten voor meer defensieve zekerheid thuis tegne De Graafschap
Beetje jammer om 1 persoon er uit te pakken.quote:
Ze meldden dat heel Ajax drama was, maar Silva gaf net een pass en die was kut....quote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer om 1 persoon er uit te pakken.
Het lijkt wel alsof ze gisteren allemaal in de kroeg hebben gehangen, wat een lamlendige zaadpot...
Hij niet alleen hoor. Vooral Sulejmani is een drama.quote:
Inderdaad.. nieman kan een voorzet geven, iedereen staat stil, niemand wil de bal, lijkt wel een amateurpotquote:Op zondag 15 maart 2009 15:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer om 1 persoon er uit te pakken.
Het lijkt wel alsof ze gisteren allemaal in de kroeg hebben gehangen, wat een lamlendige zaadpot...
3 schoten 2 doelpunten. Goed gemiddeldequote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef TheJanitor het volgende:
3 schoten op doel ook, thuis tegen de nummer laatst
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef F1Bas het volgende:
Gewoon 3-0 en iedereen gaat weer lopen zeiken.
tuurlijk was het slecht maar maakt het uit dat het tussen 2 belangrijke wedstrijden in zit. Kijk ook hoeveel geblesseerden er zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?
Zakelijk winnen is ook winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Vind je dat de mensen onterecht zeiken dan?
Kom op zeg. We spelen hier niet tegen NAC ofzo hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
tuurlijk was het slecht maar maakt het uit dat het tussen 2 belangrijke wedstrijden in zit. Kijk ook hoeveel geblesseerden er zijn.
true maar net of die reserve spelers zoveel beter zijn dan de basis spelers van de graafschap.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op zeg. We spelen hier niet tegen NAC ofzo hoor.We spelen verdomme tegen de nummer 16.
Idd, dit was gewoon in de lijn der verwachting lijkt me. Wees blij dat je nog met 3 punten weglooptquote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat hadden we dan verwacht? spetterend aanvalsvoetbal? dat was pas raar geweest.
3 punten in de knip, op naar woensdag
De betere speler rust gunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dit was gewoon in de lijn der verwachting lijkt me. Wees blij dat je nog met 3 punten wegloopt.
Maar snap niet dat MvB Sulejmani laat staan en Cvitanich, de enige voorin die werkt en een veldgoal maakt, eraf haalt. Suljemani is pas echt drama...
true, maar goed, ik hoop echt dat Sulejmani zelf ook eens doorkrijgt dat hakjes van zijn kant op dit moment echt niet kunnen.quote:
Tegen Marseille moet je niet teveel het spel maken want dan ga je eraf in de counter.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:07 schreef Blight het volgende:
Wat ik toch een beetje vrees wat betreft aanstaande woensdag, is dat wij eigenlijk wel moeten. Dit Ajax en succesvol het spel maken.. Ik heb het nog niet gezien.
Klopt, maar we moeten wel scoren dus dat betekent dat Marseille wat kan gaan leunen. Als wij dan ruimte geven kunnen ze ons dus inderdaad best eens op de counter pakken, en dan ben je de Sjaak.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen Marseille moet je niet teveel het spel maken want dan ga je eraf in de counter.
Je kan hem beter even rust geven. Ik denk dat hij dat wel nodig heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:20 schreef Jajong het volgende:
Verkoop Mickey of koop Pranjic erbij, want dit gaat echt nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |