Mmmm, paarden!quote:
Ik zou gelijk keutels gaan verzamelen en ze hier neerleggenquote:
Precies, mannelijke paardrijders mogen dat ding overal laten schijten.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:35 schreef Maanvis het volgende:
Inderdaad, die meiden moeten het gewoon opscheppen en in een zakje doen. Dat moeten hondenbezitters ook.
die bestaan nietquote:Op zondag 15 maart 2009 12:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies, mannelijke paardrijders mogen dat ding overal laten schijten.
Homos ≠ Mannenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Brokeback mountain gezien.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
Van die dorpen met huizen en straten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:30 schreef Bill_E het volgende:
Welke dorpen wonen jullie? Ik heb nog nooit paardenschijt op fietspad of weg zien liggen
Bestuurdersquote:Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef Bredewout92 het volgende:
Er lopen hier vaak paarden rond en ze schijten godverdomme het hele fietspad onder. En als je de bestuurders(12-16 jarige tienersletjes) erop aanspreekt dan zeggen ,,Daar kunnen wij toch ook niks aan doen" Loop godverdomme niet met die paarden voor/achter mijn huis en hou ze gewoon bij de manege of waar de fuck ze ook vandaan komen.
Klacht:Kankerpaarden die het fietspad onder schijten
Dan wordt het alleen maar erger brrrr...quote:
Spreek ze er een keer op aan?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom mogen politiepaarden gewoon op straat schijten?.
Gedaan, maar ze beweerden dat ze het gewoon opruimen. Hij liet een schepje zien en een daarvoor bestemd vakje, maar die was leeg.quote:
paardenpoep is gevaarlijk - daar kan je tetanus van krijgen!quote:Op zondag 15 maart 2009 17:36 schreef GioStyle het volgende:
Paardenpoep is schoner dan hondenpoep.
Hondenpoep, dat is pas smerig!
Je moet het dan ook niet in je open wonden gaan smeren.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
paardenpoep is gevaarlijk - daar kan je tetanus van krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet in je open wonden gaan smeren.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap sowieso niet wat jonge meiden met paarden hebben. Zodra ze zo'n beest zien worden ze helemaal wild en opgewonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |