quote:Op zondag 15 maart 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:
Nou kiek es, slowchatten kan hier MIS SC deel 1+
PI als die bestond
Jaja, je wilde mij gewoon eens even op mijn plek wijzen.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:32 schreef Harajuku. het volgende:
What did I do
Het was gewoon een algemeen bericht hoor
KENKAH TOF PLAATJEquote:Op zondag 15 maart 2009 08:46 schreef 7. het volgende:
Ik deed meer een "whehehehe" toen ik dit topic zag. Maar een "hihihihihi" is good, also.
[ afbeelding ]
Motor?quote:Op zondag 15 maart 2009 08:25 schreef Beach het volgende:
Zal ik hier dan ook eens gaan buurten![]()
Mogguh![]()
Hoofdpijnen dat terwijl ik zo wegga om motor te rijden.
Loop je ?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal 't nóóit meer doen. Weet niet wat, maar nóóit meer.
Nu ga ik beach achterna.
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zaterdag een ui gesneden, en mijn handen stinken er nog naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Wie was dit eigenlijk? Een bekende?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
PP., bah, 48 uur.
Dat is een ouwe, don't flatter yourselfquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wie was dit eigenlijk? Een bekende?
De ijdele hoop dat die dan niet meer in 't mafiaspel plaatsvindt, denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef Syb-rund. het volgende:
waarvoor is de mis sc trouwens nodig?
quote:Op zondag 15 maart 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:
Nou kiek es, slowchatten kan hier MIS SC deel 1+
PI als die bestond
Ok.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als in ook bedoelde ik dat. Er staat nergens dat alles hier per se heen moet.
Vooruit, gaan we hier toch óók slowchatten.quote:Mên, ik vond het gewoon lollig om hier een SC aan te maken, laat me
correct, de instrumental he!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef krioro het volgende:
Heeeeeeeeee Syb, was jij dat die Blue Sky Black Death ook tof vond?
Op de note die jij hebt zijn ze niet zo happigquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig in het bezit ben van een abo, heb ik even mijn note bekeken. Ik dacht dat ik om mijn note eigenlijk geband kon worden
Heb ik 2 keer 48 uur voor gekregen, ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig in het bezit ben van een abo, heb ik even mijn note bekeken. Ik dacht dat ik om mijn note eigenlijk geband kon worden
Ga ik wel doen, ik wil abo uitproberenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik 2 keer 48 uur voor gekregen, ja..
Je bent verdomme toch geen lid van powned geworden?![]()
Gewoon, tof! En ik vroeg me af of je nog meer van dat soort spul kendequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
correct, de instrumental he!
wieso?
ik wil wel een gratis fok abbo, maar dat powned zit me dwars.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik 2 keer 48 uur voor gekregen, ja..
Je bent verdomme toch geen lid van powned geworden?![]()
Ja, al gedaan. En gepost.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, ik wil abo uitproberen![]()
En moet je even in FOK erover lezen
Aightquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, al gedaan. En gepost.
Uit principe ga ik geen lid van powned worden, al kreeg ik geld toe.
eeeeh, dat is een goede vraag eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon, tof! En ik vroeg me af of je nog meer van dat soort spul kende
Powned schopt graag tegen alles wat belasting verkwist, drie keer raden wat ze zelf doen als ze hun publieke omroep krijgen. Ik hoef dat ongenuanceerde geschreeuw echt niet op mijn TV. De wereld is niet zwart/wit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wil wel een gratis fok abbo, maar dat powned zit me dwars.
heb veel liever dat de vpro blijft
Je betaalt wel belasting.. nouja, minimaal, maar tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aight
En ik kijk toch geen tv, what do I care
Waarom zou ik tegen geenstijl moeten zijn? Ik vind het echt de moeite niet waard. Boeit mij het nu of ze een zender krijgen of niet. Nu FOK er baat bij heeft heb ik dan overwogen om het te doen, en besloten het te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je betaalt wel belasting.. nouja, minimaal, maar toch. En je hebt toch ook principes? Komt die slechte vergelijking: Dat kindjes in India sterven terwijl ze nike-voetballen maken, what do I care, ik kom toch niet in India.
Gaat wel jóuw belastinggeld heen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen geenstijl moeten zijn? Ik vind het echt de moeite niet waard. Boeit mij het nu of ze een zender krijgen of niet.
Sta je vrij in.quote:Nu FOK er baat bij heeft heb ik dan overwogen om het te doen, en besloten het te doen.
Ja, nieuwe genres verkennen is altijd goed. Ik bedoelde instrumentale trip hop in de stijl van BSBD, maar ja, ze hebben eigenlijk wel een unieke stijl, of mix van stijlen, nu ik erover nadenk. Ik ga gewoon je Last.fm in de gaten houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eeeeh, dat is een goede vraag eigenlijk.
ik ben nog veel genres aan het verkennen, dus ik weet of ik er meer soortgelijk spul heb![]()
Doel je op triphop, instrumentaal, of gewoon iets ''vets''?
Ja, ook naar die andere zenders die van mij weg mogenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat wel jóuw belastinggeld heen.
[..]
Sta je vrij in.
Ben trouwens benieuwd, want sinds ze eigendom van de Telegraaf zijn, zijn ze in principe niet meer onafhankelijk. En een publieke omroep mag geen binding hebben met een commercieel bedrijf.
So that makes it alright?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ook naar die andere zenders die van mij weg mogen
knap dat je over mijn kromme zinnen hebt gelezen, ik doe het je niet naquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nieuwe genres verkennen is altijd goed. Ik bedoelde instrumentale trip hop in de stijl van BSBD, maar ja, ze hebben eigenlijk wel een unieke stijl, of mix van stijlen, nu ik erover nadenk. Ik ga gewoon je Last.fm in de gaten houden.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahahahah Syb is nog maar een broekie
Ja, snel ben ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
knap dat je over mijn kromme zinnen hebt gelezen, ik doe het je niet na
ik heb je overigens gewoon ge-add, is veel makkelijker![]()
om je even duidelijk te maken dat er altijd baas boven baas is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Sorry Harajuku.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
NIET DIE STOMME PLAATJES VAN HAAR DOEN
quote:
Ja, dat doet me óók weer vrij weinigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oehh Harajuku. let's get down and dirty."
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat doet me óók weer vrij weinig
Wat een harses
Neee ga nou maar gewoon foto's uit die reeks van de eerste foto posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Waar val je op? Dan zoek ik even iets.
SAWYERquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Waar val je op? Dan zoek ik even iets.
quote:
Ik snap dat nooit, dat vrouwen van harige mannen kunnen houden, ja ik vind snel iets harig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
HOE KUN JE DAT NU NIETS VINDEN!:!?!?!??!?!?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neee ga nou maar gewoon foto's uit die reeks van de eerste foto posten.
Tieft opquote:
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Zon 'baard'is vaak sexay, tot je hem moet zoenen. Maar goed, ik zal Sawyer nooit zoenendus mag hij zijn 'baard' houden
Jij hebt een baard?quote:
Alleen omdat ie lui is, hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
Shenkie.quote:
STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Dit kan ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's ochtends heb ik daar nooit tijd voor en 's avonds nooit zin
Mwoah, meer dat ik me weinig scheer dan dat het een baard te noemen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
Ooooooooh ook goed! Ik zal straks even kijken, ben nu nog wat andere dingen aan het taggen. Kost me bijna net zoveel tijd als het luisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11![]()
![]()
[..]
en na een week zie je eruit als een holbewoner, en gaat je ma/vriendin zeiken ofzo
![]()
Hey krioro ben je er nog?
ik heb na een half uurtje zoeken het maar opgegeven, dus ik geef je iets compleet anders als recomm
Roberto Cacciapaglia - Sei note in logica - Six Notes uit 1979![]()
doe wat een echt muzieksletje al gedaan heeft, je hier registreren; http://rateyourmusic.comquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooooooooh ook goed! Ik zal straks even kijken, ben nu nog wat andere dingen aan het taggen. Kost me bijna net zoveel tijd als het luisteren.
Heh?quote:
ze bedoelde stem, maar hara typt liever komma's dan m's, ze is namelijk erg rebels.quote:
JIJ FAILED! Je mag mijn personal assistent zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:02 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil ook eens bm zijn en het dorp naar de ondergang leiden
Ah, had ik wel van gehoord maar nog nooit bekeken. Ik gebruik meestal Discogs.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doe wat een echt muzieksletje al gedaan heeft, je hier registreren; http://rateyourmusic.com
maakt taggen o.a ook gemakkelijker![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 06:13 schreef Isdatzo het volgende:.. MIS-slechte-muziekt0-topic deel 1 bedoel je
Ik vind 't altijd wel lief als het prikt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
't Staat me ook beter dan zo stom gladgeschoren ja.
mobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Tough luck.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sybje als je nou gelijk het rijtje erbij had gepost was mijn votewisseling nog op tijd geweest
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Of mensen hebben tijd op het werk, of mensen hebben 's avonds tijd.
Tijd naar de lynch toe is het belangrijkst.
Lynch om 20.30 of zo, nachtwerk 2200. Mensen die fokken tijdens t werk hebben dan de tijd, en mensen die om 1700 thuis komen en niet fokken onder werktijd ook
Zoiets dan?
Lynch om 20.30, nacht tot 0800/0900/1000quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan heeft de mafia maar 1,5 uur om te reageren. Dat is best weinig.
Ben ik het ook wel mee eens. Maar de lynch kan wat mij betreft sowieso een uur opgeschoven worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef lynda het volgende:
De maffia heeft net als de overige spelers 24 uur in een dag zitten om een beetje tactiek oid te bedenken..
Vaak is er rond het middaguur al een beetje bekend welke kant er op gegaan word, een pm sturen is 2 minuten werk.. Vijf over zeven kan de maffia hun PM klaar hebben en verstuurd..
Dit geld ook voor alle overige rollen..
Dan zit je weer met de mensen die werken van 08.00 tot 17.00. En de SL moeten ook tijd hebben om een verhaal te maken en te posten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Lynch om 20.30, nacht tot 0800/0900/1000
Dan houden we aan het eind van dit spel toch een poll?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens. Maar de lynch kan wat mij betreft sowieso een uur opgeschoven worden.
Dan zou de mafia 2 uur de tijd hebben, met meerdere mensen die samenwerken. Er is toch echt wel één die even een PMetje kan sturen.
Ja en sommige mensen beginnen om 6 uur 's ochtends met werken en zijn om 2 uur klaar..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan zit je weer met de mensen die werken van 08.00 tot 17.00. En de SL moeten ook tijd hebben om een verhaal te maken en te posten.
Ja inactieve mensen zijn heel irritantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
En PS heeft wat, 3 rondes meegedaan met één post of zo. Dat is ook verdomde irritant trouwens.
Vind ik niet. Als je straks constant dorpsbewoner bent gaat de lol er ook gauw vanaf. Voor mij iig welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zijn er teveel rollen.. less is more. Back to basics. Gewoon de 'standaard' rollen, en dan één, twee of drie (afhankelijk van het aantal deelnemers) 'leuke' rollen erbij.
Mee eens. Gewoon dorpsbewoner is geen hol aan. Vooral als je het 3x achter elkaar bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je straks constant dorpsbewoner bent gaat de lol er ook gauw vanaf. Voor mij iig wel
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan houden we aan het eind van dit spel toch een polly?
quote:
Ja daarom heb je je jurkje ook rood gemaakt he.quote:
Dat is perfectie godverdommequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja daarom heb je je jurkje ook rood gemaakt he.![]()
Heb je ook een gouden kettinkje met je naam erop?quote:
In mijn tijd was de naam nog kankergeil.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je ook een gouden kettinkje met je naam erop?
Dat topic dat je net opende. Wat ben je toch een schatje.quote:
Oops.quote:
Nee, mannen ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
is dit de vrouwenliefdesjet van vanavond
Het gaat niet alleen over anaal hoor.quote:
ik moet je teleurstellen, ik ben een fervent bruinbrood eterquote:
Ik ben donker. En houd van wit.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moet je teleurstellen, ik ben een fervent bruinbrood eter
*defensief plankje bevestigt bij aarsholte*quote:
Wees gerust, zie Hara's post.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*defensief plankje bevestigt bij aarsholte*
quote:
Nope, en ik gebruik mijn mobiel toch nauwelijks ( én sms-en kost me teveel moeite en geldquote:Op zondag 29 maart 2009 03:20 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, dat het 's nachts laat is en je in een romantische/sentimentele stemming raakt en mensen kwijlerige smsjes gaat sturen?
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nope, en ik gebruik mijn mobiel toch nauwelijks ( én sms-en kost me teveel moeite en geld)
Natuurlijk, maar ik ben liever even niet verliefd omdat ik dan nogal overdreven romantisch wordquote:Op zondag 29 maart 2009 03:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Jeetje zeg, maar als je een chickie hebt moet je haar toch schattige smsjes sturen?
Of raak ik nu een gevoelige snaar.
Och wat lief.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben liever even niet verliefd omdat ik dan nogal overdreven romantisch word![]()
kan ik nu even niet hebben
Weet waar je aan begint he! al die lui die dan ''EN WORDT HET NIET ALWEER TIJD VOOR EEN VRIENDINNETJE'' gaan vragenquote:Op zondag 29 maart 2009 03:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och wat lief.
Ik doe ook niet meer aan verliefdheid, zonde van m'n tijd.![]()
Tantesquote:Op zondag 29 maart 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint he! al die lui die dan ''EN WORDT HET NIET ALWEER TIJD VOOR EEN VRIENDINNETJE'' gaan vragen
Ik heb een oom, die kom ik drie keer in het jaar tegen en het enige waar hij het met mij over kan hebben is : 'Zeg, waar is die vriend van jou?'quote:Op zondag 29 maart 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint he! al die lui die dan ''EN WORDT HET NIET ALWEER TIJD VOOR EEN VRIENDINNETJE'' gaan vragen
ja daagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Take Me Out FOK!-editie discussie topic
De eerstvolgende keer dat ik hem tegenkom is met oliebollen eten op 31 december. Niet de moeite dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan die oom van je ja.
Wat lief.quote:
ik wil de topickiller!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lief.
Yoooooouuuuuuuuuuuuuuuuu don't understand me.!
Zijn ook klassiekers.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef Susi het volgende:
Draaiden mijn ouders vroeger altijd veel in de auto, Joyride en How Do You Do natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |