STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
Dit kan ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's ochtends heb ik daar nooit tijd voor en 's avonds nooit zin
Mwoah, meer dat ik me weinig scheer dan dat het een baard te noemen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat deed m'n vader wel eens als hij een tijdje niet geschoren had, z'n gezicht langs mijn gezicht halen.Dat doet pijn man, lamlul.
![]()
Je kunt altijd over 'm dromen.!!
[..]
Jij hebt een baard?
Ooooooooh ook goed! Ik zal straks even kijken, ben nu nog wat andere dingen aan het taggen. Kost me bijna net zoveel tijd als het luisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
STOMME KOOOI!!!!1!1!1!!111!11![]()
![]()
[..]
en na een week zie je eruit als een holbewoner, en gaat je ma/vriendin zeiken ofzo
![]()
Hey krioro ben je er nog?
ik heb na een half uurtje zoeken het maar opgegeven, dus ik geef je iets compleet anders als recomm
Roberto Cacciapaglia - Sei note in logica - Six Notes uit 1979![]()
doe wat een echt muzieksletje al gedaan heeft, je hier registreren; http://rateyourmusic.comquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooooooooh ook goed! Ik zal straks even kijken, ben nu nog wat andere dingen aan het taggen. Kost me bijna net zoveel tijd als het luisteren.
Heh?quote:
ze bedoelde stem, maar hara typt liever komma's dan m's, ze is namelijk erg rebels.quote:
JIJ FAILED! Je mag mijn personal assistent zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:02 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil ook eens bm zijn en het dorp naar de ondergang leiden
Ah, had ik wel van gehoord maar nog nooit bekeken. Ik gebruik meestal Discogs.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doe wat een echt muzieksletje al gedaan heeft, je hier registreren; http://rateyourmusic.com
maakt taggen o.a ook gemakkelijker![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 06:13 schreef Isdatzo het volgende:.. MIS-slechte-muziekt0-topic deel 1 bedoel je
Ik vind 't altijd wel lief als het prikt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
't Staat me ook beter dan zo stom gladgeschoren ja.
mobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |