Ik koop al mijn games, voor mijn DS, PC en Wii. Ook dankzij de reden van PaRoDiUzZ.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef Sala-adin het volgende:
Kopen jullie alle games? of downloaden jullie het gewoon allemaal?
Ik download ze eerst en kijk of het wat is. Zo ja, dan koop ik hem uiteindelijk wel origineel. Het is misschien niet helemaal netjes, maar ja. Het zou een goed idee zijn als je net als op de PC een kaartje vol met demos had van spellen, die je kon uittesten. Dan zou ik in mijn geval een stuk minder downloaden. Maar soms zijn bepaalde spellen lastig te verkrijgen als je niet over een creditcard bezit, en ook in dat geval download ik ze.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef Sala-adin het volgende:
Kopen jullie alle games? of downloaden jullie het gewoon allemaal?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:31 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van mijn PC-games. Antwoord lijkt me duidelijk dus
Dat is zeker waar, ze krijgen ook meer waarde doordat je ervoor betaald. Toch zie ik de DS meer als leuke gadget in vergelijking met bijv consoles, dus ik ga die games gewoon downloaden zodra de DSi uitkomt. Jullie hebben natuurlijk gelijk, de wet staat aan jullie kant.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik koop ze. Ik heb ook een tijd gehad dat ik op de PC twilight discs had enzo, maar ik merkte op een gegeven moment dat je als je 200 'nieuwe' games hebt dat je de moeite niet neemt om er ook maar 5% van uit te spelen, terwijl als je ze koopt je die moeite wel neemt(aangezien je er toch geld voor betaald hebt), true er zit soms wel een misser tussen die achteraf gezien weggegooid geld is, maar dan heb ik iig wel de moeite genomen om hem te spelen.
Jij verkondigt eerst dat je het raar vind om games te kopen. Nu ga ik niet zeggen dat ik al mijn films legaal heb, maar ik heb er iig een paar gekocht in plaats van alles te downen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:12 schreef marvdeparv het volgende:
Voor de mensen die walgen van mijn mening over downloaden: jullie houden erg van games dus jullie steunen de developers, goeie zaak, maar ik geloof gewoon niet dat jullie al jullie muziek, tv-series, films of apps legaal hebben. Dus ga niet schijnheilig en hypocriet doen.
Voor de paar pure zielen die wel alles helemaal legaal doen, chill, als ik genoeg geld zou hebben zou ik het ook doen.
Voor m'n Wii en DS koop ik ook spellen... illegaal is teveel gedoe. Voor m'n PC, sommige koop ik, sommige download ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik koop ook al mijn spellen. Voor de DS zit ik rond de 45 alweer, gaat lekker.
ja vastzitten bij een puzzel kan zo frustrerend zijn hequote:Op zondag 29 maart 2009 14:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Vraagje, gisteren Professor Layton gekocht, erg leuk maar nu al een moeilijk spel! Ik zit bij puzzel 6 of 7, waar je 3 wolven en 3 kippen met een boot naar de overkant moet brengen. Er mogen maximaal 2 dieren op de boot, 1 moet er op om hem te kunnen verplaatsen en als er aan de ene kant meer wolven dan kippen staan eten ze de kippen op. Ook na een hint snap ik het nog steeds niet. Ik kom altijd zo uit dat er meer wolven dan kippen aan de zijkant staan.
Maar schatje, ik zei toch: "We gaan natuurlijk niet voor games betalen!" daarmee bedoelde ik mn huisgenoot en ik. Dat ik het raar vind om games te kopen heb ik nooit gezegd. Ook vaak genoeg gedaan, doe ik nog steeds, ook chiller. Maar de DS wil ik gewoon als leuke gadget om wat tijd mee te verdrijven dus vind ik downloaden een prima optie om er nauwelijks geld aan kwijt te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Jij verkondigt eerst dat je het raar vind om games te kopen. Nu ga ik niet zeggen dat ik al mijn films legaal heb, maar ik heb er iig een paar gekocht in plaats van alles te downen.
Die vond ik ook vet lastig en vet lang over gedaan. Op den duur kom je in zo'n loop terecht van alle mogelijkheden die logisch lijken. Dus gewoon proberen van je denkwijze op het moment af te stappen en iets weirds te doen, misschien dat je dan ineens een ingeving krijgt.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Vraagje, gisteren Professor Layton gekocht, erg leuk maar nu al een moeilijk spel! Ik zit bij puzzel 6 of 7, waar je 3 wolven en 3 kippen met een boot naar de overkant moet brengen. Er mogen maximaal 2 dieren op de boot, 1 moet er op om hem te kunnen verplaatsen en als er aan de ene kant meer wolven dan kippen staan eten ze de kippen op. Ook na een hint snap ik het nog steeds niet. Ik kom altijd zo uit dat er meer wolven dan kippen aan de zijkant staan.
Ik ben dan ook van plan voor dit spel geen internet walkthroughs te gaan gebruiken, dus gewoon vanalles proberen. Zo weer even proberen, leuk spel tot nu toe.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ja vastzitten bij een puzzel kan zo frustrerend zijn he
Ga vooral niet de oplossing opzoeken zou ik je willen aanraden. Het uiteindelijk zelf toch klaarspelen is echt veel leuker. En het spel wordt echt nog véél pittiger dan die puzzel!
Aangezien FFIV DS grafisch sterker is dan FFVII lijkt me dat goed mogelijk. In de buurt komen is een onderschatting van de DS, FFVII is überprimitief. Wat ruimte betreft, beetje slim compresseren hier en daar en het zou zelfs op de cartridge best kunnen passen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:39 schreef marvdeparv het volgende:
Op de PSP valt FFVII via emulator erg goed te spelen! En zou de huidige DS niet al krachtig genoeg zijn om in de buurt te komen van de graphics van de PSX versie van FFVII? Natuurlijk zou er veel meer ruimte voor nodig zijn dan het formaat van de DS aankan, maar als ik zo kijk naar de remake FFIV dan lijkt me de grafische stijl van FFVII (misschien met uitzondering van de battles) zeker na te bootsen, de sfeer zouden ze er sowieso mee kunnen pakken.
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:40 schreef Simsfan88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even snel opgeschreven, volgens mij moet ie zo kloppen
De lastigste puzzels waren van het soort van: "De kans dat Piet A gooit is...., en Jan is..." Daar denk je al snel moeilijker dan noodzakelijk
Volgens mij pastte er aardig wat data op een DS cartridge, en anders zouden ze het spel ook op meerdere cartridges uit kunnen brengen en dat het dan door middel van een soort "Hot swap" op een bepaald moment gewisseld kan worden van cartridge (als het met cd/dvd werkt waarom dan niet met een cartridgequote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Aangezien FFIV DS grafisch sterker is dan FFVII lijkt me dat goed mogelijk. In de buurt komen is een onderschatting van de DS, FFVII is überprimitief. Wat ruimte betreft, beetje slim compresseren hier en daar en het zou zelfs op de cartridge best kunnen passen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:14 schreef Clyde_Frog het volgende:Het was al gelukt, toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even snel opgeschreven, volgens mij moet ie zo kloppen
Hoe zit dat trouwens met die downloadbare spellen? Volgens het boekje komt er elke week een nieuwe, maar was dat in het begin of nog steeds?
135 puzzels zitten direct in het spel. Waarvan 120 in de verhaallijn en 15 in extra kamers.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die downloadbare spellen? Volgens het boekje komt er elke week een nieuwe, maar was dat in het begin of nog steeds?
Het mooie is dat al die mensen in de rij dus door die site 'ingehuurd' zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 08:58 schreef Aurelius het volgende:
1 April grap van een Japanse website. Dragon Quest IX vandaag te koop.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |