Bij 'zech' had ik al twijfels. Toch maar verder gelezen en toen kwam er gezeik over mensen. Waarom vraag je aan mensen wat je van dit lied vind als je mensen alleen maar afzeikt en dieren ophemelt ? Je beweert dat je ze soms zelfs kan verstaan etc. dus als ik jou was zou ik aan mijn konijn vragen wat die er van vindt.quote:
Ik denk dat je het beter bij de triangel kan houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:34 schreef alisa.b het volgende:
dit is hoe ik denk
Je had het ook beter in F&F kunnen plaatsen . . .quote:
Abel's Onderweg ook niet echt, is wel een meesterwerk!quote:
R&P bedoel je? Er zit toch echt een diep emotioneel probleem in deze tekst.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je had het ook beter in F&F kunnen plaatsen . . .
Ben je verder dan het hedenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Abel's Onderweg ook niet echt, is wel een meesterwerk!
Maar voor de rest zitten er maar 2 of 3 rijmende zinnen in.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ben je verder dan het heden
Wil je terug naar je verleden
De dierenliefhebbers zouden dat probleem er zo uit gefilterd hebben . . .quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
R&P bedoel je? Er zit toch echt een diep emotioneel probleem in deze tekst.
"niet echt"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ben je verder dan het heden
Wil je terug naar je verleden
Daar staat ze nu voor maar met dit liedje maakt ze een grote stap voorwaarts . . .quote:
ik had meer iets met het woord ravijnquote:
Zeik mijn mooie chanson even niet af, Eddy Wally belde me al voor de rechten!quote:
Ze denken dat jij er 1 bent.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |