Als IJsland vorig jaar al geen potten kon breken met het fantastische This is my Life dan gaat het de Finnen dit jaar zeker niet lukken...quote:Op donderdag 16 april 2009 02:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Er is geen enkel ander liedje dat qua genre in de buurt komt. Het gaat zeker opvallen.
Ondanks de gunstige loting geef ik ze geen kans.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, ik vind de Toppers echt niet minder dan het grootste gedeelte van de rest. Bovendien zitten ze in die halve finale op een gunstige positie, dus ik zie ze die finale wel vrij zeker halen.
In de finale wordt het sowieso niks inderdaad... maar ik zie het in de halve finale ook niet gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef Kantar het volgende:
Ik zou ze juist vanwege de loting een kans geven. Het lied stelt echt niets voor, maar ze hebben gewoon een hele goede loting gehad, dus met een beetje geluk zouden ze het net op het nippertje kunnen halen. Natuurlijk wel om vervolgens in de finale keihard onderuit te gaan.
en met live orkestquote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Susi het volgende:
Ik hoop dat ze weer gaan beginnen met van die open audities/voorrondes
CarO is in Marcanti bij de ecstoday avond.quote:
Daarom moet Cornald Maas ook opkneiteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als je het liedje in de kroeg hoort is het nog wel grappig maar je moet er inderdaad verder geen beeld bij hebben... qua Nederlandse inzendingen blijven we inderdaad teveel hangen in het standaard genre...
Die was ook nauwelijks te verstaan in Marcanti vanavond.quote:Op zondag 19 april 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom moet Cornald Maas ook opkneiteren.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:26 schreef Andromache het volgende:
Zonde! Blij dat ik niet gegaan ben en gekozen heb voor een verjaardagsfeestje.
Boegeroep zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Die was ook nauwelijks te verstaan in Marcanti vanavond.
Dit meen je niet... er wordt 385 keer It's my Time gezongen en dat was het... slap zeiknummerquote:Op maandag 20 april 2009 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
Heb gisteren dat liedje gehoord van Jade, wat een prachtige stem! Goed lied ook
Heel erg Disney!quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit meen je niet... er wordt 385 keer It's my Time gezongen en dat was het... slap zeiknummer
Dat schijnt wel eens vaker voor te komen bij songfestivalliedjes.quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef TheVulture het volgende:
Dit meen je niet... er wordt 385 keer It's my Time gezongen en dat was het... slap zeiknummer
Enchantedquote:Op maandag 20 april 2009 19:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel erg Disney!
Wel een mooi nummer maar deed me denken aan de film Enchanted ofzo, had daar ook prima tussen gepast.
Ja hoor, ik meen het wel, vond de melodie zo mooi dat ik niet eens op de tekst gelet heb. En ze zong live, en het kostte haar geen moeite zo te zien. Heb geen onzuivere noot gehoord.quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |