Snor en teringvals.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
Wat vals!![]()
Dat is toch de goeie?
Dat ik niet naar een halfgare voorrondekandidate zit te luisteren?
Ik heb er toch geen behoefte aan, het blijft allemaal net-niet, semi-plagiaat et cetera.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Snor en teringvals.![]()
Zit je naar de landen te luisteren die volgende week in Amsterdam komen zingen?
Ja maar ik blijf steken bij Bulgarije.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Snor en teringvals.![]()
Zit je naar de landen te luisteren die volgende week in Amsterdam komen zingen?
quote:* Denmark: Niels Brinck - Believe
* Belgium: Copycat- Copycat
* Iceland: Jóhanna - Is it true?
* Montenegro: Andrea Demirovic - Get out of my life
* Cyprus: Christina Metaxa - Firefly
* Lithuania: Sasha Son -Love
* Bulgaria: Krassimir - Illusion
* Slovenia: Quartissimo - Love Symphony
* Albania: Kejsi Tola - Carry me in your dreams
* Bosnia and Herzegovina: Regina -Bistra Voda
* Poland: Lidia Kopania - I don't wanna leave
* Armenia: Inga & Anush - Jan jan
* Moldova: Nelly Ciobanu - Hora din Moldova
* Malta: Chiara - What if we
* Spain: Soraya - La noche es para mí
* Romania - Elena Gheorghe - The Balkan Girls
* Belarus - Petr Elfimov - Eyes that never lie
* Ireland - Sinéad Mulvey & Black Daisy - Et cetera
* United Kingdom - Jade - My Time
* Serbia: Marko Kon & Milan Nikolic - Cipela
* Ukraine: Svetlana Loboda - Be my Valentine (Anti-crisis girl)
* Slovakia: Kamil Mikulcík & Nela Pocisková - Let tmou
Special guest
* Swedish popstar Måns Zelmerlöw!
* Dutch divas aftherparty
Ach leuk man!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen behoefte aan, het blijft allemaal net-niet, semi-plagiaat et cetera.
ja dat mag nu wel toch?quote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer gaat het subforum open? Ik hoop wel wat eerder dan afgelopen jaar...
Vorig jaar was dat toch pas op de dag voor de eerste voorronde of zo ? Was inderdaad erg laatquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer gaat het subforum open? Ik hoop wel wat eerder dan afgelopen jaar...
Hopen dat de polls grotendeels uitkomen. Niets leuker dan Gordon op zijn plaat zien gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens de polls op het ESCToday forum gaan we weer erg laag eindigen...
Laatste update was:
01 Norway 230 (1st)
02 Azerbaijan 187 (2nd)
03 Finland 171 (5th)
04 Spain 125 (3rd)
05 Greece 125 (10th)
06 Sweden 124 (9th)
07 Estonia 107 (6th)
08 United Kingdom 105 (13th)
09 Germany 104 (24th)
10 Malta 103 (19th)
11 Iceland 98 (7th)
12 Denmark 97 (12th)
13 Switzerland 96 (11th)
14 Turkey 91 (15th)
15 Montenegro 86 (17th)
16 France 86 (8th)
17 Bosnia & Herzegovina 80 (4th)
18 Portugal 72 (14th)
19 Ireland 69 (22nd)
20 Andorra 66 (18th)
21 Moldova 58 (16th)
22 Israel 44 (29th)
23 Romania 40 (20th)
24 Albania 38 (25th)
25 Russia 37 (30th)
26 Czech Republic 34 (31st)
27 Lithuania 30 (21st)
28 Latvia 26 (40th)
29 Cyprus 23 (33th)
30 Slovenia 23 (26th)
31 Hungary 19 (27th)
32 Croatia 19 (23rd)
33 Armenia 14 (32rd)
34 Belarus 13 (42nd)
35 Ukraine 12 (28th)
36 Slovakia 12 (38th)
37 Belgium 10 (39th)
38 Poland 7 (35th)
39 Netherlands 7 (36th)
40 Bulgaria 7 (37th)
41 Serbia 6 (34th)
42 Macedonia 6 (41st)
Mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef APK het volgende:
En dan achteraf weer klagen dat er 7 shoarmalanden in de top 10 staan die vooraf nooit stemmen op dit soort polls.
Als een Westers land met zowat de grootste internetdichtheid (lees: stempotentie) bijna onderaan staat moeten we idd vrezenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef APK het volgende:
En dan achteraf weer klagen dat er 7 shoarmalanden in de top 10 staan die vooraf nooit stemmen op dit soort polls.
We hebben het wel over De Toppers, hè?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Knipoogje het volgende:
Als een Westers land met zowat de grootste internetdichtheid (lees: stempotentie) bijna onderaan staat moeten we idd vrezen
De Toppers zijn in ieder geval een grote 'act' voor Nederlandse begrippen, je hebt het toch over drie populaire Nederlandse zangers... voor een songfestival is het echter een enorme miskleun, Europa ziet gewoon 3 mannen van middelbare leeftijd een emotieloos gefrabiceerde dancetune zingen met een wanstaltige tekst. Ze pakken het net allemaal iets te serieus aan om als een grap over te komen en het liedje is dan weer te slecht om serieus genomen te worden...quote:Op woensdag 15 april 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Nederland doet al jaren geen moeite hoogkwalitatieve acts naar het ESF te sturen.
Ja, waarom is het nou misgegaan in de besprekingen met Anouk? Dat heb ik compleet gemist. Ik bedoel, hóe in godsnaam ga je van in gesprek met Anouk naar de Toppers insturen?quote:Ik hoop volgend jaar echt op een eigentijdse act in de vorm van Anouk, Within Tempation, Voicst, De Staat Nick & Simon zie ik dan nog meer zitten...
Ik heb ook geen idee hoe ik dit moet gaan uitleggen als ik ga kijken met een stel Duitsers en Fransenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
In het buitenland lachen ze zich kapot. Nederland is zo'n beetje het laatste land dat maar vast blijft houden aan tuttige deuntjes, achtergrondkoortje en danseresjes. Het is toch weer hopeloos, ook dit jaar. Nietszeggend liedje gezongen door drie te dikke heren. Niets, maar dan ook niets spreekt in hun voordeel. Ik geloof niet eens dat ik erop ga stemmen, zo triest vind ik deze inzending.....
Tja als je het liedje in de kroeg hoort is het nog wel grappig maar je moet er inderdaad verder geen beeld bij hebben... qua Nederlandse inzendingen blijven we inderdaad teveel hangen in het standaard genre...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
In het buitenland lachen ze zich kapot. Nederland is zo'n beetje het laatste land dat maar vast blijft houden aan tuttige deuntjes, achtergrondkoortje en danseresjes. Het is toch weer hopeloos, ook dit jaar. Nietszeggend liedje gezongen door drie te dikke heren. Niets, maar dan ook niets spreekt in hun voordeel. Ik geloof niet eens dat ik erop ga stemmen, zo triest vind ik deze inzending.....
Mwoah, als ik 3/4 van de andere inzendingen hoor denk ik ook 'wtf, dat mensen daar op stemmen.'quote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Denk trouwens dat er weinig van gaat kloppen. Er staan te veel Oost Europese landen in de middenmoot.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopen dat de polls grotendeels uitkomen. Niets leuker dan Gordon op zijn plaat zien gaan.
Precies, ik vind de Toppers echt niet minder dan het grootste gedeelte van de rest. Bovendien zitten ze in die halve finale op een gunstige positie, dus ik zie ze die finale wel vrij zeker halen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, als ik 3/4 van de andere inzendingen hoor denk ik ook 'wtf, dat mensen daar op stemmen.'
Er is geen enkel ander liedje dat qua genre in de buurt komt. Het gaat zeker opvallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Susi het volgende:
Overigens verbaast het mij dat Finland hier zo hoog staat. Ik vind het wel een leuk liedje dat blijft hangen, maar ik dacht dat ik bevooroordeeld en de enige was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |