Feesten omdat de week half voorbij is!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
heb vanmiddag al gebierd met Crusty en nu zit ik hier met mijn feestmuts en mijn feestfluit (jweetwel zo een die uitrolt) aan de whiskey ben toch alleen want vier het verder niet vandaag
![]()
![]()
Morgen weer bieren want het is St paddy's Dayen dan donderdag weer voor mijn verjaardag
nu alleen voor woensdag nog een excuus vinden
en ook een aantal nieuwe locaties, dat is altijd tofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef poiuytr het volgende:
Wat een bult Outdoors toch dit jaar niet normaal meer
Heb gevoel dat er elk jaar maar meer en meer bijkomen, eigenlijk alleen maar beter hoe meer keus
Lekker op de fiets. En het weekend na Defqon..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef ElDani het volgende:
Het is 2 dagen zonnig en ook het volgende festival kondigt zich aan (zonnig is een marketing jeweetz)
Riverdance!
Hardcore, Hardstyle, House, en overig (Internationaal)
Partyflock item
partyflock agenda
Best prima!
altijd handig, normale profielen van artiesten als vriendjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef 16meter het volgende:
Ome Scope is in ieder geval al aanwezig, zie ik. Altijd goed.
Wat is daar handig aan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd handig, normale profielen van artiesten als vriendje
kun je zien wie er op een feestje te vinden isquote:
southstylers + donkey'squote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
van mij mogen wel wat van die remixen van showdonkeytek ofzo uit komen bijv:
Waarzo?? Linkje? Is het een site of een bestandje?? Want als het een site is ga ik wel even luisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de liefhebbers van het IQ anthem. On-line zijn previews te vinden van A1 en B1 (remix van kasparov)
Aangezien ik nog even lief Rip zijn mening afwacht of previews ook mogen, wacht ik nog even. En indien er belangstelling is, zien jullie ze vanzelf wel
Heb de site ook gevondenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarzo?? Linkje? Is het een site of een bestandje?? Want als het een site is ga ik wel even luisteren.
Moah.. Vind het geen hoogstaande release en die Kasperkov remix vind ik al helemaal geen zak aan.. Hopelijk is de volgende Q-anthem beter..quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb de site ook gevonden
http://www.newsdistribution.be/Product.aspx?ProductNo=Q042&ck=842f9fd4-c604-40de-8c78-fb6c04b34914
ik vind hem op de een of andere manier een beetje afgeraffeld klinken, zo van: oja die moeten we ook nog even maken.. Ik kan niet precies mijn vinger er op leggen.. Maar het is niet dat ik meteen verliefd ben op die track, wat ik bij een aantal tracks wel heb.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
het volgende Q anthem is die van Defqon en die was vorig jaar nou ook niet je van het...![]()
dus ik heb daar lage verwachtingen bij zodat het alleen maar mee kan vallen...
ik snap niet wat er mis is met deze release (er zijn namelijk heel veelmensen nie zo over te spreken) lekkeremelodie (niet te blij), lekkere kicks.. past allemaal prima bij elkaar, voeg daar de vette IQ vocal aan toe en je hebt een mooi nr.. naar mijn bescheiden mening
ik ben benieuwd!quote:Defqon.1 Festival 2009
Zoals je van Q-dance gewend bent, vindt Defqon.1 plaats in de tweede week van juni, dit jaar is dat zaterdag 13 juni.
Ook voor de kaartverkoop zijn er weinig verrassingen, deze start op de datum van In Qontrol: op 25 april om 13:00 uur. Je kaartje koop je bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.
Q-dance raadt je aan om je voor 25 april op Ticketonline.nl te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt. Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl
Hou voor meer info de Q-dance site in de gaten.
ff linkje: http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146705quote:
daar ben ik dan ook benieuwd naar!!quote:Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl
Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl
verkoop is gewoon via de website, via telefoon en via FRSquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:28 schreef CrustyClown het volgende:
Zouden de kaarten van DefQon nu ook via die vernieuwde ticketboxen aangeprezen worden? Ik ben iig benieuwd!
@Rem, jij had vorig jaar toch dat lokale nummer?
Misschien wel via een membershipquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen.
of of of of of via een vervroegde mogelijkheid, linkjes van die PB op Partyflock doenquote:
Dan is de oplossing toch makkelijk, voeg alle Q feesten toequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
zodat weer alle mensen die alle Q feesten gewoon standaard in hun archief hebben staan terwijl ze helemaal niet geweest zijn voorang krijgen? net als vorig jaar
ik hoop het niet..
idd..quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan is de oplossing toch makkelijk, voeg alle Q feesten toe
Inderdaad! nie vergete he mensenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben liever eerlijk
en hier op fok is het geod geregeld qua kaartjes iedereen die kan haalt er 4 en fokkerds helpen elkaar![]()
Nieuwe servert, hij is pas 2 dagen oud dus af en toe loopt 'ie een beetje vast.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef 16meter het volgende:
LSDB dood. Bert, m'n leven, wat doe je.
Oehh, das ook niet netjes zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Nieuwe servert, hij is pas 2 dagen oud dus af en toe loopt 'ie een beetje vast.![]()
[nerd modus]quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Oehh, das ook niet netjes zeg.
[nerd modus]
geen redundencie servers ?
[/]
kost wel wat zo'n bakkie of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef mstx het volgende:
[..]
[nerd modus]
Redundantie helpt niet tegen vastlopen.En ja hij is wel redundant... 4x 500GB in RAID5.
Voor de rest 2x quadcore xeon maar daar heb ik helaas maar 2 cores van ter beschikking
![]()
[/nerd modus]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Het maakt toch ook niet zoveel uit of je online koopt of naar de winkel gaat. De FRS bewandeld dezelfde paden als jij toch?
edit: ReM gaf al antwoord![]()
[13-06-2009] DefQon.1 Festival
doe ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik ga ook een veelvoud van 4 bestellen met kameraden, wat over is en waar we niemand voor hebben bied ik hier uiteraard aan
Dacht meer aan een load-balancer en meerdere servers die dezelfde configuratie draaien, zodat als er 1 wegvalt een andere server gewoon wat meer load krijgt. Maar goed, weet niet hoeveel servers jij hebt staan natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef mstx het volgende:
[..]
[nerd modus]
Redundantie helpt niet tegen vastlopen.En ja hij is wel redundant... 4x 500GB in RAID5.
Voor de rest 2x quadcore xeon maar daar heb ik helaas maar 2 cores van ter beschikking
![]()
[/nerd modus]
sssssssssssssssssst!! Q, Ticketonline en de FBI are watching you (geen grap)quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik ga ook een veelvoud van 4 bestellen met kameraden, wat over is en waar we niemand voor hebben bied ik hier uiteraard aan
Beetje overkill.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dacht meer aan een load-balancer en meerdere servers die dezelfde configuratie draaien, zodat als er 1 wegvalt een andere server gewoon wat meer load krijgt. Maar goed, weet niet hoeveel servers jij hebt staan natuurlijk
Bedankt voor de link, geadd tussen m'n bookmarksquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens vorig jaar ben ik er ook makkelijk doorgekomen en ook dit jaar ga ik op dezelfde manier proberen.
Natuurlijk wil ik jullie mijn manier niet onthouden, ik heb een kleine pagina gemaakt met daarin 6 kleine frames die ik allemaal rechtstreeks ga linken naar de defqon pagina.
Door deze pagina te refreshen word de site 6 keer gerefresht, 6 keer zoveel kans dus.
Als je er door komt is het allemaal iets lastiger vanwege kleine schermpje maar t is goed te doen.
De pagina linkt op dit moment nog naar thunderdome pagina maar zodra de defqon pagina bekent is zal ik deze uploaden.
Plaatst deze link dus maar vast bij je favorieten:
http://www.timlolkema.nl/defqon.html
En ik ben benieuwt wat voor actie Q nu in gedachten heeft op echte fans weer te laten gaan.
bookmarkedquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens vorig jaar ben ik er ook makkelijk doorgekomen en ook dit jaar ga ik op dezelfde manier proberen.
Natuurlijk wil ik jullie mijn manier niet onthouden, ik heb een kleine pagina gemaakt met daarin 6 kleine frames die ik allemaal rechtstreeks ga linken naar de defqon pagina.
Door deze pagina te refreshen word de site 6 keer gerefresht, 6 keer zoveel kans dus.
Als je er door komt is het allemaal iets lastiger vanwege kleine schermpje maar t is goed te doen.
De pagina linkt op dit moment nog naar thunderdome pagina maar zodra de defqon pagina bekent is zal ik deze uploaden.
En ik ben benieuwt wat voor actie Q nu in gedachten heeft op echte fans weer te laten gaan.
bedankt, staat tussen favorieten... mocht telefoon niks wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Top! Ik moet even kijken of alles wel netjes uitkomt, gezien het de zaterdag voor mijn tentamens is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb 'm nog niet helemaal gelezen. Ik scrollde ff naar beneden om te kijken of tie het over 'future plans' had, maar ik vond dit:quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef NLS04 het volgende:
leuk interview met the prophet op Partyflock![]()
http://partyflock.nl/interview/106:Let_the_Prophet_Rise.html
Money-grabbin' gold-diggin' marketing-profeetjequote:Hoe zit het met de lancering van www.hardstyle.com als .mp3 download portal?
We zijn nu ongeveer een jaar bezig om een nieuw download portal te bouwen. De naam van deze portal is inderdaad 'Hardstyle.com™'. Zoals velen weten gaat niets zoals je planned, zo ook de bouw en de lancering van Hardstyle.com™ niet. Eindelijk zijn we er bijna, de site is zo goed als af en we staan op het punt 'live' te gaan.
Wat we gaan doen op de site is eigenlijk heel simpel; We bieden in onze shop downloads tegen betaling aan, we hebben deals met bijna alle Hardstyle labels die er zijn. Naast Hardstyle zullen we meerdere genres gaan verkopen uit de Dance scene. De nadruk ligt wel op het hardere gedeelte. Uiteraard missen we (vooral in de opstart-fase) een aantal labels, deze willen eerst de kat uit de boom kijken namelijk. Uiteraard zijn we continue bezig met het updaten van de portal. Dus steeds nieuwe updates qua muziek en labels. Op Hardstyle.com™ worden de volgende muziekformaten verkocht; mp3: 320kbps en 192kbps én WAV files. WAV files zijn voor de DJ’s onder ons die geen genoegen nemen met mp3tjes. Tevens zullen we op Hardstyle.com™ verschillende soorten merchandise gaan verkopen; shirts, sweaters enz van allerlei Artiesten en merken. De bedoeling is dat we in Maart 2009 de site gaan lanceren. Maar zoals eerder vermeld; “Niets loopt zoals je zou willen”.
and if you're a fucking poser than you know what to do...quote:Hier nog even een extra woordje van mezelf:
Ten eerste vond ik dit eens een verfrissend interview, erg leuke vragen!
Hoop dat ik wat duidelijkheid heb kunnen scheppen voor de mensen die dit lezen. Ik wil ook nog even, aan dat handjevol mensen op internet surfen die altijd maar over alles en iedereen aan het klagen zijn, het volgende kwijt:
- Als jij je nu aangesproken voelt dan heb ik het tegen jou ja!
Probeer die energie eens om te zetten in iets positiefs, laat een ander vooral lekker zijn ding doen, of je het nou leuk vindt of niet. Als iedereen hetzelfde zou zijn wordt het een saaie zooi in de wereld. Wat ikzelf doe is mij focussen op de leuke dingen in het leven, maakt het een stuk leuker allemaal...
Dusssssssss......
Grtz
The Prophet
www.theprophet.nl
www.hardstyle.com
sorry voor deze matige grapquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:15 schreef Da_Ripper het volgende:
lees het vanmiddag 's ff helemaal, want nu ben ik ook zo'n poster
Ja joh? Dat wist ik niet...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:26 schreef LeonH het volgende:
Ik dacht dat de Q-dance musicstore ook al in zijn beheer was, vertelde een bron mij laatst.
Zal straks even tijdens de les het hele interview lezen
WAV-files ownen hardquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:32 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens vind ik de optie om WAV te downloaden wel erg super !
Voor de echte audiofielen die rondlopen zal een merkbaar verschil zeker aanwezig zijn!
Klopt! Enige nadeel voor mij is dat ze 6x zo groot zijn ivt 320 kbps MP3.. Dan neem ik toch maar de MP3 haha.quote:
klopt, meestal 60-70MBquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt! Enige nadeel voor mij is dat ze 6x zo groot zijn ivt 320 kbps MP3.. Dan neem ik toch maar de MP3 haha.
Eh? Scantraxx is niet het enige label hoor, Fusion & Saifam zitten er sowieso ook bijquote:Money-grabbin' gold-diggin' marketing-profeetje Toch ff 4(5) x de naam noemen ...
"staan op het punt om live te gaan" .. hehe scantraxxx all the way
hier kijk ook erg naar uitquote:My album "Authentic style" in stores in April will contains 18 new tracks and its gonna be a personal journey into hardstyle sound. I did everything I wanted in this album, there are some classic, rock, hip hop, ethno, 70's-80's-90's influences. I did put in it all the music I like to listen when I'm not producing. Some tracks are "new style" some others "classic style" (reverse bass as the good italian sound) and some others just Acti style.
De opmerking ging erover dat The Prophet eigenaar is en daar vast wel geld mee zal verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eh? Scantraxx is niet het enige label hoor, Fusion & Saifam zitten er sowieso ook bij.
Super, kijk er nu nog meer naar uit. Naar dat album ! Heb zoizo altijd meer met Acti gehad, dan soms met TBY. Weet niet wat het is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef ElDani het volgende:
De eerste sampler is al aangekondigd! En dat belooft wat als je de samples hoort! Betrouwbare bron.
klikkerdeklink voor Activator
Verder: WIEDER eine Outdoor! Voor wie nog geld overheeft: Bassrulers Outdoor!
Nieuwsbericht
Partyflock Link
x2quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:15 schreef kollie het volgende:
Dat BassrulersHeb je een hardstyle en een hardcore stage, zet je evil activities, OCD, darkraver en roe rascall bij de hardstyle. Hou je een uur of 6 hardstyle over.
Zeker geen optie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |