maar jah, dat ben jijquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar alleen voor Trance Generators.
Sandy Warezquote:Op maandag 16 maart 2009 16:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik (en veel vrienden) houden ook van schranz
Die had ik niet eens gezienquote:
Heldquote:
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ground Zero Line-Up! Die gasten durven tenminste iets nieuws neer te zetten kwa namen
.
Dan ga ik op vakantiequote:
Ligt het aan mij of skipt da filmpje telkens ?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:08 schreef NLS04 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x3so0n_zany-defqon1-2007_music
yo remcore, weet je al of b-front echt geswitcht is naar fusionquote:
ik geloof niet dat hij geswitcht is, dat kan gewoon niet! want hij zit ook al bij A2 Records... misschien dat hij onder zijn eigen naam wat gaat uitbrengen op Fusionquote:Op maandag 16 maart 2009 20:52 schreef kollie het volgende:
[..]
yo remcore, weet je al of b-front echt geswitcht is naar fusion
Wat een snel antwoord. Topservicequote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij geswitcht is, dat kan gewoon niet! want hij zit ook al bij A2 Records... misschien dat hij onder zijn eigen naam wat gaat uitbrengen op Fusionzal hem gelijk even smsje sturen
Flat Ericquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef ElDani het volgende:
Ben ook wel beniewd! Misschien dat het gewoon 1 release is, net als net met Pathology/Quarantaine.. Dus misschien een samenwerking met een Fusionartiest?
2 sidez zit onder A2 maar bob alleen nietquote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij geswitcht is, dat kan gewoon niet! want hij zit ook al bij A2 Records... misschien dat hij onder zijn eigen naam wat gaat uitbrengen op Fusionzal hem gelijk even smsje sturen
45 pleuroquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef poiuytr het volgende:
Groundzero lijkt me wel een leuk feestje lekker dichtbij en veel stijlen
Hoe duur is eigenlijk zo kaartje voor Ground Zero?
heb vanmiddag al gebierd met Crusty en nu zit ik hier met mijn feestmuts en mijn feestfluit (jweetwel zo een die uitroltquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef poiuytr het volgende:
Bartman gefeliciteerd, en moet je op dit moment niet achter het bier zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |