quote:
quote:
dat dus en tevens een tvp!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef kollie het volgende:
gefeliciteerd bartman!
Daar doe ik ook altijd aan mee..quote:Op zondag 15 maart 2009 04:18 schreef CrustyClown het volgende:
Hij had wel even twee 'kijk-ons-handjes-in-de-lucht-kunnen-houden-ik-vind-de-muziek-zonder-bas-leuker' plaatjes (breaks).
Dat vond ik wel een gepast tijdstip om eens even te kijken wie van onze matties daar in die Zalinazzzzz dacht; "HEE godver, het is wel stoer, als ik mijn handjes in de lucht doe".
ik post niet vaak maar als ik het doe is het altijd nuttigquote:Op maandag 16 maart 2009 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
goed dat er weer over kaartjes begonnen wordt, ik ben ze voor Emporium tot nu toe ook nog steeds vergeten te halen
daar moet ik echt heen jaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef mstx het volgende:
Ground Zero lineup
[04-07] Ground Zero Festival 2009
toen je "Live: Trance Generators" zag staan was je verkocht gok ikquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef mstx het volgende:
Ground Zero lineup
[04-07] Ground Zero Festival 2009
wel redelijke lijn...quote:Hardstyle
Hardstyle Revolution met een dodelijke combinatie van gevestigde namen en hongerige, aanstormende talenten.
Activator
Josh & Wesz
Max B. Grant
Live: DHHD
Super Marco May
Dutch Master
Vortex
The Machine (LI)
Abyss & Judge
Express Viviana
Beat Providers
J. Hiroshy
Norman
MC J-B
MC Tha Watcher
En Dark By Design natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen je "Live: Trance Generators" zag staan was je verkocht gok ik
ground zero moet je gewoon heen , de line up is wat minder inderdaad .quote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
weinig andere stijlen die mij aanspreken, en hardstyle niet heel super ofzo, dus ben niet aanwezig
vorig jaar wel bij Vundelaar gestopt voor een gehaktbal, op weg naar Matrixx ofzo en toen hoorde we vanaf het tankstation Tuuduu gedraaid worden op Ground Zero
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die nieuwe Avio vind ik best vet.. alleen Kabooom doet me gewoon aan Get wasted denken... maar dan beter![]()
ik zou dus een kaartje moeten halen voor de sfeer etc.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ground zero moet je gewoon heen , de line up is wat minder inderdaad .
maar het feest zelf is gewoon bruut
24quote:
Nee, voor Activator & The Machinequote:ik zou dus een kaartje moeten halen voor de sfeer etc.
dus een kaartje halen voor puur een deze paar namen:quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nee, voor Activator & The Machine.
Ik ging vorig jaar alleen voor Trance Generators.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus een kaartje halen voor puur een deze paar namen:
- Activator
- Josh & Wesz
- Live: DHHD
- Super Marco May
- The Machine (LI)
iets teveel van het goede denk ik
Ophidian livequote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gefeliciteerd Bartman.
[..]
Nee, voor Activator & The Machine.
maar jah, dat ben jijquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar alleen voor Trance Generators.
Sandy Warezquote:Op maandag 16 maart 2009 16:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik (en veel vrienden) houden ook van schranz
Die had ik niet eens gezienquote:
Heldquote:
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ground Zero Line-Up! Die gasten durven tenminste iets nieuws neer te zetten kwa namen
.
Dan ga ik op vakantiequote:
Ligt het aan mij of skipt da filmpje telkens ?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:08 schreef NLS04 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x3so0n_zany-defqon1-2007_music
yo remcore, weet je al of b-front echt geswitcht is naar fusionquote:
ik geloof niet dat hij geswitcht is, dat kan gewoon niet! want hij zit ook al bij A2 Records... misschien dat hij onder zijn eigen naam wat gaat uitbrengen op Fusionquote:Op maandag 16 maart 2009 20:52 schreef kollie het volgende:
[..]
yo remcore, weet je al of b-front echt geswitcht is naar fusion
Wat een snel antwoord. Topservicequote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij geswitcht is, dat kan gewoon niet! want hij zit ook al bij A2 Records... misschien dat hij onder zijn eigen naam wat gaat uitbrengen op Fusionzal hem gelijk even smsje sturen
Flat Ericquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef ElDani het volgende:
Ben ook wel beniewd! Misschien dat het gewoon 1 release is, net als net met Pathology/Quarantaine.. Dus misschien een samenwerking met een Fusionartiest?
2 sidez zit onder A2 maar bob alleen nietquote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij geswitcht is, dat kan gewoon niet! want hij zit ook al bij A2 Records... misschien dat hij onder zijn eigen naam wat gaat uitbrengen op Fusionzal hem gelijk even smsje sturen
45 pleuroquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef poiuytr het volgende:
Groundzero lijkt me wel een leuk feestje lekker dichtbij en veel stijlen
Hoe duur is eigenlijk zo kaartje voor Ground Zero?
heb vanmiddag al gebierd met Crusty en nu zit ik hier met mijn feestmuts en mijn feestfluit (jweetwel zo een die uitroltquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef poiuytr het volgende:
Bartman gefeliciteerd, en moet je op dit moment niet achter het bier zitten?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef poiuytr het volgende:
Bartman gefeliciteerd, en moet je op dit moment niet achter het bier zitten?
maar alleen zit hij toch onder DJS Records?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
2 sidez zit onder A2 maar bob alleen niet
Alleen drinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
heb vanmiddag al gebierd met Crusty en nu zit ik hier met mijn feestmuts en mijn feestfluit (jweetwel zo een die uitrolt) aan de whiskey ben toch alleen want vier het verder niet vandaag
![]()
Niet om als een zwerver op een parkbankje solo lam te worden, daarvoor drink ik geen whiskeyquote:
Hij is gewoon jalours, omdat hij er niet bijwas gisterenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet om als een zwerver op een parkbankje solo lam te worden, daarvoor drink ik geen whiskeydaar heb ik ander veel goedkoper spul voor
dit was gewoon voor het lekker op mijn verjaardag
![]()
Jullie zijn allemaal Haterzzzzzzzzzz(of gewoon jaloers
)
![]()
en voor de P1 liefhebbers:
Project One - Rmxz_001
SCANRELOADED018
Release date:
Monday, April 27, 2009
A1. Rate Reducer (Headhunterz Rmx)
B1. Numbers (Wildstylez Rmx)
Source Presale Recess
nope, maar kan goed zijn dat hij er nog niks over mag zeggen hèquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:28 schreef CrustyClown het volgende:
@Rem. Al reactie van B hoe het zat met Fusion?
Idd beetje jammer, je krijgt al snel het gevoel dat ze het P1 gebeuren gaan uitmelken, ipv profiteren van de hype van vorig jaar en gewoon weer wat nieuwe tracks proberen te produceren...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:39 schreef ElDani het volgende:
Er komen dus nog meer remixes blijkbaar (Er staat niet voor niets RMX001).. Dus waarschijnlijk krijgen we de P1-tracks dit jaar gewoon weer voorgeschoteld. Hetzelfde met alle dingen als Outside World.. Beetje jammer.
Hij moet er ook even een remix van maken.. Of het is gewoon de Wildstylez remix en 1 of ander iemand heeft het verkeerd gepubliceerd. In ieder geval.. Ik ben benieuwd.quote:03 Tuneboy – Dirty (Headhunterz Remix)
Op de Scantraxx site staan er nog wat mini-interviews bij.. Die zijn wel een beetje vreemd.. Maar goed.quote:23:00 - 00:00 Frontliner
00:00 – 02:00 The Prophet
02:00 - 02:20 Scantraxx Showhitz
02:20 – 03:45 Wildstylez
03:45 – 05:00 Brennan Heart
Hosted by: Da Syndrome
'* D_R had wel graag mee willen nippenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:28 schreef CrustyClown het volgende:
Hij is gewoon jalours, omdat hij er niet bijwas gisteren
Ik kan misschien gratis kaartje winnen via Hardtraxx, dus dan is het sowieso goedkoper..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:34 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Voor dat geld kan je beter naar Intents gaan eldani
http://partyflock.nl/party/137024:Intents_festival_2009.html
Beters. Dat kán ik op de fiets doen. maar toch net iets te ver daarvoor:pquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuw feest in Het Rutbeek, Enschede (soort kleine DefQon.1 qua locatie)
Partyflock nieuwsbericht
Partyflock-pagina van het feest
kaartjes kosten ¤ 27,50... dus afhankelijk van de line-up gaat hem dit misschien wel worden![]()
Ze hebben een Early Bird, die net zo duur is als de voorverkoop. Beetje vreemd vind ik zelf...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuw feest in Het Rutbeek, Enschede (soort kleine DefQon.1 qua locatie)
Partyflock nieuwsbericht
Partyflock-pagina van het feest
kaartjes kosten ¤ 27,50... dus afhankelijk van de line-up gaat hem dit misschien wel worden![]()
Die vind ik ook een beetje jammer. Die scantraxx mash-up's de hele tijdquote:
Zal wel komen door die gratis upgrade van regular ticket naar vip ticket..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ze hebben een Early Bird, die net zo duur is als de voorverkoop. Beetje vreemd vind ik zelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |