abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:50:05 #201
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67196333
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Emoticons het volgende:
Gisteren bleven we ons gewoon gedragen als anders, en zijn zonder er over te praten terug bij elkaar gekomen. Het ging gewoon vanzelf. (Als dat geen mooi einde is weet ik het ook niet meer )
Dit meen je niet hè
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67196529
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Emoticons het volgende:
Inderdaad, toen we er over gingen praten, wist hij zelf totaal niet wat nu de beste oplossing was.
Ik heb hem zelfs niet moeten overtuigen met harde argumenten, want dat zou mij niet gelukt zijn. Als het op woorden aankomt is hij toch de sterkere van ons twee. (Daarom dat ik dit topic opende om mij daar tegen te weren)
Gisteren bleven we ons gewoon gedragen als anders, en zijn zonder er over te praten terug bij elkaar gekomen. Het ging gewoon vanzelf. (Als dat geen mooi einde is weet ik het ook niet meer )
Samenvatting: jullie steken allebei je kop in het zand en over een dag/week/maand (zolang gaat het nooit goed) open je weer een topic op Fok.

Iemand hier verwoordde het mooi: als jij kritisch op iets reageert zet hij de relatie op scherp, waarop jij meteen toegeeft en hij weer lekker op zijn eigen manier kan doorgaan. Ja, tis echt een mooi einde....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67197104
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Vooral een verwarrend topic geworden.

Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
Kijk, ik ben het er best mee eens dat mensen voornamelijk over problemen in R&P posten, dus dat 2 topics over je relatie hier minder zeggen dan gebruikelijk. Ik heb de tweede ook niet gelezen en het bij deze gehouden.

Maar, veel mensen hier denken na over wat een gezonde relatie is. Ik kan voor niemand beslissen of het fijn is om een relatie te hebben met een hoogbegaafde ADHD-er, dat moet je zelf weten. Mensen zijn in heel veel verschillende relaties gelukkig... waar ik het persoonlijk nooit mee zou uithouden.

Gezonde succesvolle relatie betekend meestal:
- Partners luisteren naar elkaar
- Problemen en/of meningsverschillen worden opgelost
- Partners houden rekening met elkaar
en dus is je partner een waardevolle aanwinst in je leven die veel positieve energie geeft

Het lijkt erop, dat het daar wel aan schort. Dan krijg je dus gezellige dagen met daar tussen periodes van ongemak, nare emoties, boosheid en andere shit. Die worden dan steeds groter en langer, want als er niets opgelost wordt, komen er steeds meer problemen bij.

Als jij vindt dat de gezellige dagen overheersen en dat die gozer een aanwinst in je leven is, zelf weten. Meeste fok-users denken dan inderdaad

Het zou anders zijn als je het gezegd dat hij tegen jou zegt: "Ja, schat, je hebt gelijk op het laatste moment afblazen is niet eerlijk. Ik maak nu de afspraak dat je hen op dag X ook echt ontmoet".Dan was er echt een grote verandering geweest.
pi_67202786
Hij heeft je goed te pakken he?

Ik zou niet bij iemand blijven als die persoon zich schaamt voor mijn leeftijd.
Je kan hem verdedigen wat je wilt, maar je vraagt hier om hulp van anderen die jou situatie van buitenaf kunnen bekijken. Kennelijk neem je daar geen genoegen mee en hou je liever zijn naam ''schoon'' dan dat je daadwerkelijk wat aan JOU probleem gaat doen.

Het is niet ons probleem jou leven jou vriendje, het is al bijzonder dat mensen tijd maken voor jou om hier hulpzame berichten te posten. Maar als je er geen reet mee doet, kijk dan niet raar op dat hulpzame berichten veranderen in vervelende berichten.

Laat hem lekker jou probleem van zich af schuiven en vooral niet meer aan jezelf denken.
Je bent nog jong dus wat heb je te verliezen? het is nu al bijna eind maart 2009, voor je het weet ben je alweer een jaar verder en dan? Heb je dan zijn ouders al ontmoet?

Bel gewoon een keer ze ouders op maak een afspraak voor een etentje, als hij gaat tieren en het uitmaakt weet je i.i.g zeker dat je nooit serieus genomen zou worden door hem.
pi_67207764
Maar wat ís nou het probleem van hem met zijn ouders? Na 7 maanden mag je toch wel verwachten dat je ze ontmoet?
en zo extreem is het leeftijdsverschil tussen jullie toch niet? 13 jaar?
Als jij zegt dat je een goeie relatie hebt dan geloof ik je. Volgens mij wordt er hier een probleem gemaakt waar er geen is.. Dus zijn ouders waren niet blij met zijn vorige vriendin omdat ze ook jonger was?
Nou, jammer dan.. Dat is niet jouw probleem, het is jullie leven en als je serieus met elkaar verder wilt, zullen ze er toch aan moeten geloven..
En misschien mogen ze jou best wel. Dat kun je toch ook niet weten voordat je ze ontmoet?

Als ik in hun schoenen stond zou ik graag willen weten met wie mijn zoon al een tijdlang zijn leven deelt..
pi_67207925
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar wat ís nou het probleem van hem met zijn ouders? Na 7 maanden mag je toch wel verwachten dat je ze ontmoet?
en zo extreem is het leeftijdsverschil tussen jullie toch niet? 13 jaar?
Als jij zegt dat je een goeie relatie hebt dan geloof ik je. Volgens mij wordt er hier een probleem gemaakt waar er geen is.. Dus zijn ouders waren niet blij met zijn vorige vriendin omdat ze ook jonger was?
Nou, jammer dan.. Dat is niet jouw probleem, het is jullie leven en als je serieus met elkaar verder wilt, zullen ze er toch aan moeten geloven..
En misschien mogen ze jou best wel. Dat kun je toch ook niet weten voordat je ze ontmoet?

Als ik in hun schoenen stond zou ik graag willen weten met wie mijn zoon al een tijdlang zijn leven deelt..
de ouders willen wel
hij wil niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_67208258
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:20 schreef BloodStain het volgende:
Hij heeft je goed te pakken he?

Ik zou niet bij iemand blijven als die persoon zich schaamt voor mijn leeftijd.
Je kan hem verdedigen wat je wilt, maar je vraagt hier om hulp van anderen die jou situatie van buitenaf kunnen bekijken. Kennelijk neem je daar geen genoegen mee en hou je liever zijn naam ''schoon'' dan dat je daadwerkelijk wat aan JOU probleem gaat doen.

Het is niet ons probleem jou leven jou vriendje, het is al bijzonder dat mensen tijd maken voor jou om hier hulpzame berichten te posten. Maar als je er geen reet mee doet, kijk dan niet raar op dat hulpzame berichten veranderen in vervelende berichten.

Laat hem lekker jou probleem van zich af schuiven en vooral niet meer aan jezelf denken.
Je bent nog jong dus wat heb je te verliezen? het is nu al bijna eind maart 2009, voor je het weet ben je alweer een jaar verder en dan? Heb je dan zijn ouders al ontmoet?

Bel gewoon een keer ze ouders op maak een afspraak voor een etentje, als hij gaat tieren en het uitmaakt weet je i.i.g zeker dat je nooit serieus genomen zou worden door hem.
Het is niet omdat ik jullie raad niet meteen opvolg, dat ik er niet veel aan heb gehad.
Grootste opmerking van jullie is dat ik oogkleppen opheb. En ik moet zeggen, zo had ik het hiervoor nog niet bekeken. Jullie hebben gelijk dat hij mij op sommige momenten veel te lang aan het lijntje houdt. Dus wees gerust, als ik hem ga vragen over zijn ouders, zal hij deze keer meteen een duidelijk antwoord moeten geven. én ik wil daden zien, geen loze beloften!
pi_67209773
that's the spirit laat je niet afschepen dit keer
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:34:26 #209
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_67210618
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Dank je voor die goede raad! Ik zal mij eens verdiepen in het hoogbegaafd zijn.
En nu je het zegt, hij is inderdaad beter te bereiken met goede argumenten, en over gevoelens praten is niet zo zijn ding.
Oh nee, het is een man!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:27:49 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67224477
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef Emoticons het volgende:
Het is niet omdat ik jullie raad niet meteen opvolg, dat ik er niet veel aan heb gehad.
Grootste opmerking van jullie is dat ik oogkleppen opheb. En ik moet zeggen, zo had ik het hiervoor nog niet bekeken. Jullie hebben gelijk dat hij mij op sommige momenten veel te lang aan het lijntje houdt. Dus wees gerust, als ik hem ga vragen over zijn ouders, zal hij deze keer meteen een duidelijk antwoord moeten geven. én ik wil daden zien, geen loze beloften!
Antwoord geven is geen daad, een daad is bijvb jou voorstellen aan zijn ouders.
Hij heeft gewoon een geheime relatie met je, want jij kent niemand van zijn vrienden/familie.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:37:32 #211
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67229397
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot haar "vriend" dit topic vind.
Het klinkt namelijk als een echte Fokker
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_67230663
Toch grappig dat de meeste probleemgevallen die hier hun zielige verhaaltje doen eigenlijk alleen maar bevestiging zoeken van hun eigen verwrongen zelfbeeld, en alles wat daar vanaf wijkt afdoen als onzin.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:30:13 #213
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67250334
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef PDOA het volgende:
Toch grappig dat de meeste probleemgevallen die hier hun zielige verhaaltje doen eigenlijk alleen maar bevestiging zoeken van hun eigen verwrongen zelfbeeld, en alles wat daar vanaf wijkt afdoen als onzin.
ja, elke keer weer, willen niks oplossen alleen mensen die geklaag van hun willen aanhoren, het is niet voor niets, dat ik weleens post: "Dit hoort in de klaagbaak"
pi_67326435
Je bent net als mijn schoonzus. Als er problemen zijn moet iedereen luisteren, raad geven, je helpen etc. en je neemt je voor ermee aan de slag te gaan. Maar zodra je gaat praten met je vriend is het opeens goed, vergeet je gewoon voor het gemak alle problemen en ga je verder totdat je er weer tegenaan loopt.

Als je het niet oplost komt het als een boemerang weer terug. Wacht maar af.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67398210
Mooi einde? Dat is de boel in de doofpot stoppen.

Meid ga lekker de hort op! Er passen meer deksels op je potje hoor!
Iemand die zich zo laat beinvloeden door zijn omgeving is mij nieteens waard!!!!!
  donderdag 2 april 2009 @ 03:01:32 #216
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67634626
TS heeft nog updates?
pi_67642240
Alles nog in orde. Niets speciaal meer gebeurd.
Hij heeft met zijn broer gepraat, en die zei dat ik dringend kennis moest maken met iedereen daar. Dus dat is wel goed.
Het enige jammere is, dat ze over twee dagen op skiverlof vertrekken voor drie weken. Dus zal het voor daarachter zijn. En daar zit ik wel een beetje mee.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:07:29 #218
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_67642755
Komt wel erg slecht uit, dat skiverlof.

Persoonlijk ben ik van mening dat een leeftijdsverschil van 20 en 33 wel degelijk uitmaakt voor de verstandhouding in de relatie. Dat kan ik ook opmaken uit jouw posts. Belangrijk is het voor jou erop te letten dat hij jouw grenzen respecteert, maar vooral dat jij je eigen grenzen kent én respecteert.

Tot nu toe lijkt het erop dat hij zich schaamt naar zijn vrienden en familie toe, omdat hij niet gewaagd genoeg is aan iemand van zijn eigen leeftijd. Voordat je in de verdediging schiet, realiseer je even dat je PAS 20 bent en daarom veel ervaring mist, ook op het gebied van volwassen relaties. Dit kan jou het gevoel geven dat hij de autoriteit is op dat gebied in jullie relatie, omdat hij die ervaring (wellicht) wel heeft. Besef echter goed, geen relatie is gelijk, ze kunnen echter wel gelijkwaardig zijn. Net als jij en hij.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_67915651
Ik heb mezelf voorgenomen om een deadline te stellen.
Als ik binnen de twee weken nadat hij terug is van skiverlof, nog altijd niet bij zijn ouders ben geweest, dan wil ik hem niet meer zien of horen totdat het in orde is.

Dit lijkt mij een redelijke termijn, niet teveel gevraagd en een goede voorwaarde als het niet in orde is.
Wat vinden jullie? Of is dit belachelijk om te doen en moet ik gewoon wachten totdat hij er zelf mee afkomt? Of zijn er andere dingen die ik kan verzinnen als deal, want hem niet meer zien of horen straf ik mezelf ook mee. En dàt is niet de bedoeling.
  zaterdag 11 april 2009 @ 00:58:44 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67915731
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Fijn zo'n 'volwassen' vriend die zich meer aantrekt van de mening van de goegemeente dan van zijn gevoel.
dat, en ik vraag me af hoe hij verder met (onverwachte) conflictsituaties omgaat? als hij al zo snel zo overtrokken reageert, zit je daar toch niet op te wachten...? maargoed, dat was de vraag niet

kijk, misschien heeft hij wel bagage, maar 20-33 is helemaal niks mis mee, niks om bang voor te zijn.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 11 april 2009 @ 00:59:49 #221
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67915749
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef Emoticons het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik vind dat je niet klinkt als iemand met een gezonde relatie. En de constructies die je bedenkt gaan allemaal niet werken.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67915988
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 00:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind dat je niet klinkt als iemand met een gezonde relatie. En de constructies die je bedenkt gaan allemaal niet werken.
Ik begrijp hoe jij er over denkt. Maar ik ben er zeker van dat ik mijn 'plan' niet nodig ga hebben.
Je moet het meer zien als verdedigingsmechanisme, zodat àls ik weer lang moet wachten, ik niet meer met mijn voeten laat spelen.
  zaterdag 11 april 2009 @ 02:03:44 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67916690
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef Emoticons het volgende:
hem niet meer zien of horen straf ik mezelf ook mee. En dàt is niet de bedoeling.
Soms moet je een tijdelijke oncomfortabele situatie tolereren om jezelf op lange termijn een plezier te doen. Word geen conflictvermijder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 11 april 2009 @ 02:06:22 #224
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67916716
voeten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:49:32 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67918402
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 02:06 schreef Mirjam het volgende:
voeten
Dat is Vlaams voor 'niet meer met me laten sollen.'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')