Dit meen je niet hèquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Emoticons het volgende:
Gisteren bleven we ons gewoon gedragen als anders, en zijn zonder er over te praten terug bij elkaar gekomen. Het ging gewoon vanzelf. (Als dat geen mooi einde is weet ik het ook niet meer)
Samenvatting: jullie steken allebei je kop in het zand en over een dag/week/maand (zolang gaat het nooit goed) open je weer een topic op Fok.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Emoticons het volgende:
Inderdaad, toen we er over gingen praten, wist hij zelf totaal niet wat nu de beste oplossing was.
Ik heb hem zelfs niet moeten overtuigen met harde argumenten, want dat zou mij niet gelukt zijn. Als het op woorden aankomt is hij toch de sterkere van ons twee. (Daarom dat ik dit topic opende om mij daar tegen te weren)
Gisteren bleven we ons gewoon gedragen als anders, en zijn zonder er over te praten terug bij elkaar gekomen. Het ging gewoon vanzelf. (Als dat geen mooi einde is weet ik het ook niet meer)
Kijk, ik ben het er best mee eens dat mensen voornamelijk over problemen in R&P posten, dus dat 2 topics over je relatie hier minder zeggen dan gebruikelijk. Ik heb de tweede ook niet gelezen en het bij deze gehouden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Vooral een verwarrend topic geworden.![]()
Maar ik vind wel dat jullie snel (meestal foute) conclusies trekken. Jullie weten inderdaad niet alles over de situatie, en op FOK! worden de problemen sterk uitvergroot. Het is gewoon raar dat jullie ( en echt bijna allemaal) concluderen dat ik voor de slechte dingen mijn ogen sluit. Kunnen jullie eens voor 1 keer een beetje moeite doen, en toch proberen er van uit te gaan dat het een goede jongen is, en we een goed koppel zijn. Ook al denken jullie dat het niet zo is, die kans bestaat wel hoor.
de ouders willen welquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar wat ís nou het probleem van hem met zijn ouders? Na 7 maanden mag je toch wel verwachten dat je ze ontmoet?
en zo extreem is het leeftijdsverschil tussen jullie toch niet? 13 jaar?
Als jij zegt dat je een goeie relatie hebt dan geloof ik je. Volgens mij wordt er hier een probleem gemaakt waar er geen is.. Dus zijn ouders waren niet blij met zijn vorige vriendin omdat ze ook jonger was?
Nou, jammer dan.. Dat is niet jouw probleem, het is jullie leven en als je serieus met elkaar verder wilt, zullen ze er toch aan moeten geloven..
En misschien mogen ze jou best wel. Dat kun je toch ook niet weten voordat je ze ontmoet?
Als ik in hun schoenen stond zou ik graag willen weten met wie mijn zoon al een tijdlang zijn leven deelt..
Het is niet omdat ik jullie raad niet meteen opvolg, dat ik er niet veel aan heb gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:20 schreef BloodStain het volgende:
Hij heeft je goed te pakken he?
Ik zou niet bij iemand blijven als die persoon zich schaamt voor mijn leeftijd.
Je kan hem verdedigen wat je wilt, maar je vraagt hier om hulp van anderen die jou situatie van buitenaf kunnen bekijken. Kennelijk neem je daar geen genoegen mee en hou je liever zijn naam ''schoon'' dan dat je daadwerkelijk wat aan JOU probleem gaat doen.
Het is niet ons probleem jou leven jou vriendje, het is al bijzonder dat mensen tijd maken voor jou om hier hulpzame berichten te posten. Maar als je er geen reet mee doet, kijk dan niet raar op dat hulpzame berichten veranderen in vervelende berichten.
Laat hem lekker jou probleem van zich af schuiven en vooral niet meer aan jezelf denken.
Je bent nog jong dus wat heb je te verliezen? het is nu al bijna eind maart 2009, voor je het weet ben je alweer een jaar verder en dan? Heb je dan zijn ouders al ontmoet?
Bel gewoon een keer ze ouders op maak een afspraak voor een etentje, als hij gaat tieren en het uitmaakt weet je i.i.g zeker dat je nooit serieus genomen zou worden door hem.
Oh nee, het is een man!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dank je voor die goede raad! Ik zal mij eens verdiepen in het hoogbegaafd zijn.
En nu je het zegt, hij is inderdaad beter te bereiken met goede argumenten, en over gevoelens praten is niet zo zijn ding.
Antwoord geven is geen daad, een daad is bijvb jou voorstellen aan zijn ouders.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef Emoticons het volgende:
Het is niet omdat ik jullie raad niet meteen opvolg, dat ik er niet veel aan heb gehad.
Grootste opmerking van jullie is dat ik oogkleppen opheb. En ik moet zeggen, zo had ik het hiervoor nog niet bekeken. Jullie hebben gelijk dat hij mij op sommige momenten veel te lang aan het lijntje houdt. Dus wees gerust, als ik hem ga vragen over zijn ouders, zal hij deze keer meteen een duidelijk antwoord moeten geven.én ik wil daden zien, geen loze beloften!
ja, elke keer weer, willen niks oplossen alleen mensen die geklaag van hun willen aanhoren, het is niet voor niets, dat ik weleens post: "Dit hoort in de klaagbaak"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef PDOA het volgende:
Toch grappig dat de meeste probleemgevallen die hier hun zielige verhaaltje doen eigenlijk alleen maar bevestiging zoeken van hun eigen verwrongen zelfbeeld, en alles wat daar vanaf wijkt afdoen als onzin.
dat, en ik vraag me af hoe hij verder met (onverwachte) conflictsituaties omgaat? als hij al zo snel zo overtrokken reageert, zit je daar toch niet op te wachten...? maargoed, dat was de vraag nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Fijn zo'n 'volwassen' vriend die zich meer aantrekt van de mening van de goegemeente dan van zijn gevoel.
Ik vind dat je niet klinkt als iemand met een gezonde relatie. En de constructies die je bedenkt gaan allemaal niet werken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef Emoticons het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik begrijp hoe jij er over denkt. Maar ik ben er zeker van dat ik mijn 'plan' niet nodig ga hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet klinkt als iemand met een gezonde relatie. En de constructies die je bedenkt gaan allemaal niet werken.
Soms moet je een tijdelijke oncomfortabele situatie tolereren om jezelf op lange termijn een plezier te doen. Word geen conflictvermijder.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef Emoticons het volgende:
hem niet meer zien of horen straf ik mezelf ook mee. En dàt is niet de bedoeling.
Dat is Vlaams voor 'niet meer met me laten sollen.'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |