Nee joh, al 55 followers!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerard_ekdom
18 followers al![]()
Draai die 1 en die 8 maar omquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
18 followers al![]()
Viel me op dat Domien, Kevin en Rudy tot de eerste followers behoorden. Die zijn er ook als de kippen bijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
18 followers al![]()
Flauw, maar wel heel erg te verwachten hčquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Wel flauw dat iemand die naam snel gejat heeft...
94quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, al 55 followers!
Wel flauw dat iemand die naam snel gejat heeft...
Iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Viel me op dat Domien, Kevin en Rudy tot de eerste followers behoorden. Die zijn er ook als de kippen bij
Ik zag mijn naam ook voorbij komenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Eliza followt 'm ook al. Zag d'r naam voorbij komen op de webcam.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Eliza followt 'm ook al. Zag d'r naam voorbij komen op de webcam.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel bekende namen op die screenshots.
Zelfde met z'n FOK!account toendertijd. Die was geregistreerd door Domien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra regelt alles voor 'm. Ekdom heeft nog niks op twitter getypt.
Ja, Twitter eens dat ie in moet loggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met z'n FOK!account toendertijd. Die was geregistreerd door Domien.
Ja iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met z'n FOK!account toendertijd. Die was geregistreerd door Domien.
Klopt ook , de rest gaat door onder de naam di-rectquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef MarijeH het volgende:
IS direct uit elkaar? ? Dacht dat alleen die zanger wegging?
Ze zijn direct uit elkaar gegaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef MarijeH het volgende:
Idd. Schandaligquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Als je 29 mei niet naar The Killers kunt en je kaartje inlevert, krijg je ook de servicekosten niet terug.
"Daarom heb ik um ook aan!"quote:
Dan blijft er weinig over hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef MarijeH het volgende:
Minstens!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff bij de politie verhaal gaan halen.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Mwah, kan het wel begrijpen eigenlijk. Kosten voor reserving en alles zijn gemaakt, en het is toch overmachtquote:
Rellen!quote:
Nee zo'n slip is sexy en goed voor den ballenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Ik draag geen boxershorts. Afkeer tegen die dingen, ik vind ze spuuglelijk.
Sorry!
Jammerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klopt ook , de rest gaat door onder de naam di-rect
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Jupquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wat ben ik blij dat al die scamera's weg zijn
Jupquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ga spontaan de eerste tonen van Kids horen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Zou de bommelding van gisteren een wraakactie zijn voor Belgen Bellen? Telefoontje kwam uit Brussel...
Heb ik als kind ook gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kinderen met de luchtbugs laten spelen
Web 2.0? Nooit van gehoord. Wat is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
wedden dat michiel tijdens het nieuws bij ekdom twitter uit zit te leggenen überhaupt web 2.0
kopje thee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
Het leven op de vrijdagavond is moeilijk, Fok!en, voetbal kijken, EkStra weekend kijken/luisteren, twitteren, en dan toch nog ontspanning vinden.
em dat is ontspanningquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
Het leven op de vrijdagavond is moeilijk, Fok!en, voetbal kijken, EkStra weekend kijken/luisteren, twitteren, en dan toch nog ontspanning vinden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Nikki![]()
![]()
Zal ik nog maar eens zeggen dat ze weer eens bij EW langs moet komen en dat ik dan graag bankgast wil zijn?
Ow wacht, nu kan ik ook Ekdom daarover twitteren.
Ah crap... gemistquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Nikki was vanochtend bij Ruud de Wild
Ik ook. Prima keuzequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
Was die request nog wat vanochtend? Mijn collega's (waaronder eentje die hier ook nog een platenzaak heeft) hadden erg veel lol in ieder geval
Pistolen Paultje Marcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alleen als ze uit zichzelf voor de loop gingen staan.
Uitgerekend vandaag was ik met de auto...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en er stond een artikel over d'r in de Metro van vandaag!
Metro is online wel te lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitgerekend vandaag was ik met de auto...
Mijn collega die mij op het idee bracht heeft nog de halve dag dat nummer lopen zingenquote:
Dan moet je ook naar 101TV kijken, daar hoor je gewoon nog steeds de studioquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, die nieuwe vormgeving van het nieuws is niet geslaagd.
ik heb de Metro nog van vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uitgerekend vandaag was ik met de auto...
geen idee, ik hoef me er niet zoveel meer mee te bemoeien, ik heb alles aan hem gegeven en al die mensen zijn mailadres ook, kunnen ze het met hem rechtstreeks regelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is afspraak gemaakt Eliza met Dj sandstorm ?
Ah, ze zijn die tekst dus vergeten aan te passen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:07 schreef Briggy het volgende:
Dank voor je sms aan de freakn8. Hij komt zo op tv! Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ze zijn die tekst dus vergeten aan te passen...
Normaal wordt 'TV + <je bericht>' alleen gebruikt voor de Freaknacht.
quote:
Gaat toch niet leuk wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff Dik voormekaarshow kijken.
Net als zeg es aaahquote:
Ja? Ik denk echt met zo weinig plezier terug aan de Dik voor mekaarshow @ 3FM.. Vreselijk vond ik dat. Was dus ook erg blij dat het van 3FM verdweenquote:
Hate it or love itquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? Ik denk echt met zo weinig plezier terug aan de Dik voor mekaarshow @ 3FM.. Vreselijk vond ik dat. Was dus ook erg blij dat het van 3FM verdween
Heb ik ook nooit leuk gevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef Treezz het volgende:
[..]
Net als zeg es aaah
is toch leuk geworden
Vroegáh, een beetje gevolgd, was nog wat jong volgens mij om het echt te volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit leuk gevonden.
Dj Sandstorm
Misschien geldt dat ook wel voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:20 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vroegáh, een beetje gevolgd, was nog wat jong volgens mij om het echt te volgen
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Timo20 het volgende:
F*CK!!! druk ik gewoon op het verkeerde knopje tijdens dj sandstorm: ging de laptop in slaapstand![]()
![]()
![]()
iemand die het heeft opgenomen?
Dat las ik ook net. Ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
En nu moet iedereen dus weer @GerardEkdom gaan volgen...
Hadden ze niet beter de naam aan kunnen passen? Dat gaat wat makkelijker.
Whahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Timo20 het volgende:
F*CK!!! druk ik gewoon op het verkeerde knopje tijdens dj sandstorm: ging de laptop in slaapstand![]()
![]()
![]()
iemand die het heeft opgenomen?
Direct klikken werkt schijnbaar niet maar als je de URL copy/past in een nieuw browser-scherm dan werkt het wel..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Originele sample van Kernkraft 400
http://members.tripod.com/gielbeelenpage/kernkraft.mp3 (Commodore 64 spel met de naam Lazy Jones)
quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]hij smaakt best goed, maar ik krijg van bier altijd zo`n zin in chips
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
herkenbaar. Bier - chips is toch wel een bijzonder goede combinatie. Bier met kaas/mosterd is ook heel aadig.
not! de cooper testquote:Gym. Een van mijn favo vakken.
Hier helaas ook nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]maar we hebben niet vaak blokken kaas in huis
[..]
Cooper test vind ik ook minder tof ook al ging het vaak wel goed. Eind was meestal wel klote omdat je dan met een rode kop nog aan het rennen was terwijl de rest al wat anders zat (met de nadruk op zat) te doen..quote:not! de cooper test![]()
![]()
![]()
"I don`t want her, you can have her. She`s too fat for me"![]()
![]()
![]()
* eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Spaceman als niet megahit is best oke
Hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die @gerardekdom nou allemaal aan 't volgen.
Er valt nog weinig te volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die @gerardekdom nou allemaal aan 't volgen.
We deden altijd met de hele klas tegelijk. Ik kwam nooit verder dan trap 4 of 5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cooper test vind ik ook minder tof ook al ging het vaak wel goed. Eind was meestal wel klote omdat je dan met een rode kop nog aan het rennen was terwijl de rest al wat anders zat (met de nadruk op zat) te doen..
Hier ook met de hele klas.. super klote want de zaal was al vrij klein..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We deden altijd met de hele klas tegelijk. Ik kwam nooit verder dan trap 4 of 5![]()
Hihi, dankzij het biertjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
natuurlijk ziet Hans het weer wel
't Kan nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Nou, ik had 4 - 0 voor Grunn voorspeld maar het staat nog steeds 0 - 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |