Gaat toch niet leuk wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff Dik voormekaarshow kijken.
Net als zeg es aaahquote:
Ja? Ik denk echt met zo weinig plezier terug aan de Dik voor mekaarshow @ 3FM.. Vreselijk vond ik dat. Was dus ook erg blij dat het van 3FM verdweenquote:
Hate it or love itquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? Ik denk echt met zo weinig plezier terug aan de Dik voor mekaarshow @ 3FM.. Vreselijk vond ik dat. Was dus ook erg blij dat het van 3FM verdween
Heb ik ook nooit leuk gevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:18 schreef Treezz het volgende:
[..]
Net als zeg es aaah
is toch leuk geworden
Vroegáh, een beetje gevolgd, was nog wat jong volgens mij om het echt te volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit leuk gevonden.
Dj Sandstorm
Misschien geldt dat ook wel voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:20 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vroegáh, een beetje gevolgd, was nog wat jong volgens mij om het echt te volgen
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Timo20 het volgende:
F*CK!!! druk ik gewoon op het verkeerde knopje tijdens dj sandstorm: ging de laptop in slaapstand![]()
![]()
![]()
iemand die het heeft opgenomen?
Dat las ik ook net. Ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
En nu moet iedereen dus weer @GerardEkdom gaan volgen...
Hadden ze niet beter de naam aan kunnen passen? Dat gaat wat makkelijker.
Whahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Timo20 het volgende:
F*CK!!! druk ik gewoon op het verkeerde knopje tijdens dj sandstorm: ging de laptop in slaapstand![]()
![]()
![]()
iemand die het heeft opgenomen?
Direct klikken werkt schijnbaar niet maar als je de URL copy/past in een nieuw browser-scherm dan werkt het wel..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Originele sample van Kernkraft 400
http://members.tripod.com/gielbeelenpage/kernkraft.mp3 (Commodore 64 spel met de naam Lazy Jones)
quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]hij smaakt best goed, maar ik krijg van bier altijd zo`n zin in chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |