Omgquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:21 schreef Ohrpolster. het volgende:
Prachtige dag vandaag, jammer dat ik maar één wijk kon lopen...
Komt er zo'n pauper naast me fietsen: Ja hallo mag ik wat vragen?
Ik: Ja hoor
Pauper: Ja ik woon daar en daar (niet eens in mijn wijk), en ik heb zo'n boekje gehad (laat C1000 boekje zien), maar mijn buren hebben niks gekregen.
Ik: Oh, nou dan zullen ze wel een sticker hebben he...
Pauper: Nee, nee, ze hebben geen sticker hoor. Ze hebben gewoon niks gekregen. Dus kan jij me er nu niet eentje geven.
Ik: Nee, sorry, anders kom ik straks te kort (heb altijd over trouwens), als uw buren nog een foldertje willen dan moeten ze naar TNT bellen.
Pauper: Oh... (druipt af)
Echt, je weet gewoon dat zo'n vent gewoon een extra boekje wil voor zichzelf. Sommige mensenAls ie gewoon eerlijk had gevraagd of ie misschien een extra boekje kon krijgen als ik over had, had ik 't 'm best willen geven. Maar kom niet met zo'n lulverhaal aanzetten
Bedoel je met containers van die karretjes met wieltjes waar je die bakken op stapelt? Dat hadden wij ook, maar daar zijn we snel vanaf gestapt. Alleen de al gesorteerde blauwe bakken en de HSM-bakken worden daarop gezet.. Het is wel handig als er in de vos-kasten veel post zit, je pakt een container, rijdt die erheen en haalt de post uit de VOS-kasten en gooit die in bakken die je op de container zet, krijg je alle post in 1 keer lopen mee, plus dat je niet krom hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan bij middagwijken? De tijd dat de grote wijken ochtendwijken waren en de kleine wijken middagwijken ligt bij ons namelijk al achter ons, sinds de komst van de postbezorger. Dus soms moeten op 1 kast wel 3 grote wijken worden klaargemaakt, en 1 kleinere. Als je dan alles al bij de kast zet wordt het daar erg vol. Bovendien was het carré toch juist bedoeld om tijd te besparen? Maar ik zie totaal geen besparing. In plaats van de plattestukkenkast gebruik je nu een carré. Er was gezegd dat je niet meer hoefde te vakkentrekken, maar dat is niet zo. Je moet nog steeds de VOS-kasten leeghalen, en ipv de plattestukkenkast haal je nu een carré leeg. Maar omdat de SMK en SMG post nu niet meer rechtstreeks bij je kast wordt neergezet, maar eerst in het carré wordt geplaatst waar je het vervolgens weer vandaan moet gaan halen, ben je zelfs langer bezig. Vanmorgen waren we met VOS-sen een half uur uitgelopen, terwijl er echt heel weinig post was!
6 weken pas?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ah, hier is ie.
Wij hebben nu al godverre 6 weken achter elkaar C1000 HAH.![]()
[offtopic]Waar heb je het over?[/offtopic]quote:Op maandag 23 maart 2009 18:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier al wat langer idd.
offtopic: heb je nou nog steeds je kerstavatar?
http://www.spitsnieuws.nl(...)at_toe_in_zutph.htmlquote:Neppostbode slaat toe in Zutphen Een man die zich uitgeeft voor postbode heeft in Zutphen twee mensen opgelicht. Hij deed dat door de gedupeerden onder valse voorwendselen aan de deur te laten pinnen. Met de mobiele pinapparatuur kopieerde de man echter de pasgegevens, maakte de politie maandag bekend.
De man belde aan in een jas die lijkt op de bedrijfskleding van TNT Post. Hij vroeg de gedupeerden te pinnen om een pakketje in ontvangst te nemen. Het pinnen mislukte, waarna de neppostbode weer vertrok. Twee inwoonsters van Zupthen werden donderdag slachtoffer van deze werkwijze. Een van hen vertrouwde het niet en liet haar pas blokkeren, de andere vrouw werd voor honderden euro's gedupeerd.
Onderzoek
In januari hadden twee identieke gevallen van oplichting plaats in Dordrecht en Delft. Of er een verband is tussen deze gevallen en die in Zutphen, wist de politie nog niet. ,,We gaan dit zeker onderzoeken'', aldus een woordvoerder. Volgens de politie laat TNT consumenten nooit aan de deur
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wen er vast aan, blijft voorlopig nog wel zo als 't "goed" is...
Ja, zeker waar je voor moet betalen. Pakketjes waar ik voor moet betalen en die ik niet zelf heb besteld, weiger ik bij voorbaat...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)at_toe_in_zutph.html
Dat mensen hier in trappen.Je weet toch wel of je pakketjes verwacht of niet...
quote:Senaat akkoord met vrije postmarkt
De Eerste Kamer heeft dinsdag ingestemd met de nieuwe Postwet, waardoor de postmarkt per 1 april 2009 vrij wordt.
TNT Post heeft dan niet langer het alleenrecht om brieven tot 50 gram te bezorgen. Verwacht wordt dat daardoor de concurrentie echt zal losbarsten.
Niet alleen bedrijven, maar ook verenigingen en goede doelen zullen daardoor goedkoper uit zijn.
Cao
Het kabinet wilde pas overgaan tot het volledig vrij maken van de markt, als er voldoende uitzicht zou zijn op sociaal aanvaardbare arbeidsvoorwaarden voor bezorgers bij nieuwe postbedrijven. Onlangs werd een cao gesloten die daaraan voldoet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Viper86 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)vrije-postmarkt.html
[..]
www.eerstekamer.nl lijkt me niet heel erg moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef CihV het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel benieuwd naar de stemming, wie voor en wie tegen heeft gestemd. Maar kan het nergens vinden..
quote:De Eerste Kamer heeft vandaag de
* Liberalisering van de postmarkt en garantie van de universele dienstverlening (Postwet 20..) (30.536)
na stemming bij zitten en opstaan aangenomen. GroenLinks, SGP, D66, OSF, SP, PvdD en de fractie Yildirim stemden tegen.
wtfquote:Ooit schreef marktplaatsadvertentie het volgende:
De trend voor woonaccesoires van nu, de ouderwetse PTT postzak.
Van kussenhoes tot plaid, waszak of poef!
Als je echt wilt improviseren pak je toch gewoon je fietstassen. In december kon ik echt niet zonder.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie nog steeds meer oude dan nieuwe zakken. De inzettassen zijn de nieuwe rage. Goed onder standaard omstandigheden maar met weinig flexibiliteit voor als je moet improviseren. Collectie gebruikt nog gewoon de oude zakken net als veel andere afdelingen.
Ook daar past voor december niet genoeg inquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:23 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als je echt wilt improviseren pak je toch gewoon je fietstassen. In december kon ik echt niet zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |