abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:24:34 #251
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_67242943
Die mammoth is wel bruut handig hoor, altijd een vendor bij je, repair bot en als je net als ik de afgelopen dagen een IRL maatje het spel laat zien kan ie mooi achterop
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2009 @ 17:06:53 #252
230491 Zith
pls tip
pi_67244115
Zo, weer 2 vid's gemaakt (3.5k DPS Tanking en 'duo' HC Halls of Lightning):






Nog ff een lijstje van mijn oude vids

Solo Zul'Gurub inclusief Hakkar (uit january)
Solo Onyxia in 11 minuten (uit january)
2K+ DPS als Tank (Uit december)
M'n eerste Onyxia solo (Uit december)

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 20-03-2009 17:31:37 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:54:35 #253
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_67245535
Fear is the grease of society.
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 18:46:56 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67247071
quote:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67247382
Die herba spell waarbij je bloemen spawnt is ook vet
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_67248382
Scroll of Enchant: Exceptional Spellpower (Weapon)

BRIL
JANT

making me rich
pi_67248706
In 3.1 worden de mounts gefixed, de motor en alle andere passenger mounts gaan als normale mounts werken.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:47:22 #258
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_67248887
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef huubcc het volgende:
In 3.1 worden de mounts gefixed, de motor en alle andere passenger mounts gaan als normale mounts werken.
Bevestiging? Dat zou namelijk dus wel een reden zijn voor mij om de motor te halen. Je doelt er dus op dat ze gewoon mounten als de huidige normale mounts, en dat dismounten ook niet 3 seconden duurt maar gewoon instant?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_67249248
Ja, dat klopt Blistering
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:59:49 #260
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_67249306
Yep werkt nu al zo op PTR..da's niet echt een buff aangezien vehicles nu geen fall damage krijgen, en je niet gestund kan worden terwijl je in je vehicle zit (Tenzij AoE stun denk ik). Mounten/Dismounten is wel instant.
pi_67254972
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef Blistering het volgende:
Ik ben clueless wat ik met m'n gold moet doen . Ik heb een paar opties;

- Ring in Dalaran kopen voor 7,5k gold, maar die heb ik niet nodig. Tevens vind ik 7,5k een beetje té veel.
- Mounts. De enige mount die ik dan zou willen is de motor. Maar ik ben bang dat ik die na 2 dagen zat ben. Duurt lang om te mounten, en is gewoon onhandig als je snel ergens heen wilt. Zou dus een beetje een waste zijn ook ben ik bang. De mammoth vind ik lelijk, dus die valt sowieso af.
- Nobles Deck. De kans is groot dat ik als Ulduar komt tank ga, oftewel; waste of 10000 gold voor een dps trinket.

Blijft niet veel over he . En nee, ik geef het niet weg . Het gaat om zo'n 11.000 gold trouwens, wat met de dag meer wordt..
Ach jong, doe eens gek en geef het gewoon weg.
Sigeric op Twisting Nether kan nog wel wat gebruiken
pi_67255158
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ach jong, doe eens gek en geef het gewoon weg.
Sigeric op Twisting Nether kan nog wel wat gebruiken
ja of gewoon mats verzamelen voor ulduar alvast. En verder niet meer farmen/dailies doen maar gewoon een alt maken of pvp'en. Is je gold zo op
pi_67255864
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

ja of gewoon mats verzamelen voor ulduar alvast. En verder niet meer farmen/dailies doen maar gewoon een alt maken of pvp'en. Is je gold zo op
Vond mijn idee toch beter eerlijk gezegd.

Wat saai trouwens op vrijdagavond thuiszitten. Verveel me dood. Zelfs WoW kan me niet boeien.
[/klaag]
pi_67256483
Ik heb hetzelfde probleem ja. Ben maar aan het vissen voor die coin master en ondertussen wat series aan het kijken .

Oja, ik sta op wowhead . http://www.wowhead.com/?item=40489#screenshots die laatste, Triptíco.
pi_67259150
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&n=Sti%C3%A9r


Tja, wat moet je anders met je Emblems of Heroism?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_67260212
Iemand zin on RaF (Recruit a Friend) met mij te doen? (Triple XP) Gaan we op Saurfang, de laatste nieuwe realm die anderhalve maand oud is ofzo.
pi_67261162
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem ja. Ben maar aan het vissen voor die coin master en ondertussen wat series aan het kijken .
En gevangen .

pi_67261633
Vandaag eindelijk Undying. Zondag Immortal, alleen nog KT te gaan. Afgelopen weken erg veel fails gehad op KT door gewoon domme pech, dus hopen dat het zondag goed gaat!
pi_67261783
Mooi is dat, kan je die Relics of Ulduar voor Sons of Hodir rep gebruiken.
Ik allemaal aan die stomme dwarf geven voor consumeables
Scheelt me hmm, 4k rep ofzo. Kut
pi_67262786
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 02:40 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En gevangen .

[ afbeelding ]
Nice die heb ik ook Daar ook toen mijn fishing mee op max gehaald
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:10:25 #271
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67264350
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bevestiging? Dat zou namelijk dus wel een reden zijn voor mij om de motor te halen. Je doelt er dus op dat ze gewoon mounten als de huidige normale mounts, en dat dismounten ook niet 3 seconden duurt maar gewoon instant?
Yup klopt .
phluphy for president!
pi_67269546
Hoerige KUT arena's!
Beetje patch notes zitten lezen en alles is gewoon op die klote arena's gebaseerd.
Heel de Blood tree changes zijn voor mij dus gewoon een dikke vette nerf.
Dankzij die phasing zeikzooi en debiele server population moet ik zo ongeveer alles solo doen wil ik niet weken wachten om iets af te maken. Nu kan dat straks dus niet meer door die changes. En alleen maar omdat het niet werkt in arenas. Net alsof arenas het grootste deel van het spel uitmaken. Die zeikzooi gaat NOOIT werken omdat je juist zo veel verschillende classes met verschillende specs hebt, wanneer snappen die mongoloïde debielen dat nou eens?
Dus door Blizzards incompetentie moet ik of van server veranderen, wat dus geld kost, of weken wachten en hopen dat ik ooit wat dingen kan afronden. Nee, dat werkt goed

Zo, ook meteen m'n frustratie van m'n kater van me afgeschreven
pi_67269672
Sowieso PvP . Als je pvp wil spelen ga je maar call of duty doen ofzo.
pi_67269688
Geweldig ook hoe er megagroot een gold seller reclame in dit topic zit.
pi_67269719
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef Migwi het volgende:
Hoerige KUT arena's!
Beetje patch notes zitten lezen en alles is gewoon op die klote arena's gebaseerd.
Heel de Blood tree changes zijn voor mij dus gewoon een dikke vette nerf.
Dankzij die phasing zeikzooi en debiele server population moet ik zo ongeveer alles solo doen wil ik niet weken wachten om iets af te maken. Nu kan dat straks dus niet meer door die changes. En alleen maar omdat het niet werkt in arenas. Net alsof arenas het grootste deel van het spel uitmaken. Die zeikzooi gaat NOOIT werken omdat je juist zo veel verschillende classes met verschillende specs hebt, wanneer snappen die mongoloïde debielen dat nou eens?
Dus door Blizzards incompetentie moet ik of van server veranderen, wat dus geld kost, of weken wachten en hopen dat ik ooit wat dingen kan afronden. Nee, dat werkt goed

Zo, ook meteen m'n frustratie van m'n kater van me afgeschreven
Wat is het probleem dan? Je levelled langzamer met de nieuwe patch ofzo?
pi_67269795
Het probleem is dat talent changes meer en meer op arena/pvp zijn gericht de laatste tijd. Waar meerdere classes moeite mee hebben, druid lifebloom, paladin infusion of light?
pi_67269841
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef sanakthe het volgende:
Het probleem is dat talent changes meer en meer op arena/pvp zijn gericht de laatste tijd. Waar meerdere classes moeite mee hebben, druid lifebloom, paladin infusion of light?
Pve'ers en dan vooral raiders hebben het toch prima lijkt me? Alle content wordt netjes generfed, je levelled binnen 1 week je DK naar lvl 80, 100 dailies die je met 1 hand kunt doen
pi_67270246
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Je levelled langzamer met de nieuwe patch ofzo?
Ben al level 80.
Probleem is dat ik al die group quests die ik heb (en dat zijn er genoeg) nu dus niet meer kan doen.
Want door dat nieuwe phasing gedoe kan iemand die nog niet aan een bepaalde quest toe is, of die quest al gedaan heeft blijkbaar jou niet meer met die quest helpen.
Of ik moet heel erg veel geluk hebben dat er iemand is die toevallig met die quest bezig is, maar heb laatst een hele dag in Icecrown doorgebracht met elke paar minuten general en LFG spammen voor hulp. Helemaal niks gewoon. Twisting Nether is zo'n dode server dat het eigenlijk gewoon onmogelijk is.
En met enigszins betere gear zou ik die quests misschien solo kunnen doen, maar ja, betere gear = instances. En als nieuwe speler is het een nachtmerrie om daar een groep voor te zoeken, want iedereen wil alleen maar heroics doen.
Ach ja.
Ga m'n Paladin wel levelen en Holy speccen ofzo
pi_67270295
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ben al level 80.
Probleem is dat ik al die group quests die ik heb (en dat zijn er genoeg) nu dus niet meer kan doen.
Want door dat nieuwe phasing gedoe kan iemand die nog niet aan een bepaalde quest toe is, of die quest al gedaan heeft blijkbaar jou niet meer met die quest helpen.
Of ik moet heel erg veel geluk hebben dat er iemand is die toevallig met die quest bezig is, maar heb laatst een hele dag in Icecrown doorgebracht met elke paar minuten general en LFG spammen voor hulp. Helemaal niks gewoon. Twisting Nether is zo'n dode server dat het eigenlijk gewoon onmogelijk is.
En met enigszins betere gear zou ik die quests misschien solo kunnen doen, maar ja, betere gear = instances. En als nieuwe speler is het een nachtmerrie om daar een groep voor te zoeken, want iedereen wil alleen maar heroics doen.
Ach ja.
Ga m'n Paladin wel levelen en Holy speccen ofzo
Ligt meer aan je server dus. Het blijven nog steeds group quests hè. De meeste classes kunnen die sowieso niet aan
pi_67270578
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ligt meer aan je server dus. Het blijven nog steeds group quests hè. De meeste classes kunnen die sowieso niet aan
Ja, GROUP quests ja. Niet PHASING quests.
Zou hulp kunnen krijgen, makkelijk, maar die mensen kunnen mij niet helpen omdat ze de quest al gedaan hebben. Dat is toch debiel?
Kijk, ik vind het fantastisch dat ze dat phasing ingevoerd hebben, zo gaat het verhaal tenminste vooruit ipv dat alles gewoon hetzelfde blijft (nu nog voor de rest van Azeroth). Maar ze hebben het absoluut niet goed uitgevoerd.
Dus ben ik aangewezen op 'overpowered' solo abilities en aangezien die generfed worden ben ik straks aangewezen op dag in dag uit general/lfg spammen.
pi_67271702
Weet iemand trouwens een addon om bepaalde woorden in whispers te blocken, of misschien een soort van autoreply? Ik word er namelijk scheitziek van dat ik niet normaal in Orgrimmar kan staan, krijg in 5 minuten echt 10 wisps voor "can u make a portal to Dalaran?" dus ik zoek een filter waar ik het woord portal dan aan toe kan voegen. Net als boost.
pi_67271753
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand trouwens een addon om bepaalde woorden in whispers te blocken, of misschien een soort van autoreply? Ik word er namelijk scheitziek van dat ik niet normaal in Orgrimmar kan staan, krijg in 5 minuten echt 10 wisps voor "can u make a portal to Dalaran?" dus ik zoek een filter waar ik het woord portal dan aan toe kan voegen. Net als boost.
MeanMage is de addon die je zoekt =)
pi_67271824
He, dat is precies wat ik zoek, bedankt .
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:53:05 #284
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_67272777


Ik vind 'm vet!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:27:40 #285
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67274924
Woei vanmiddag deze rare gekilled:

Geen proto drake helaas maar wel weer een achievement er bij .
phluphy for president!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:28:04 #286
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67274933
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:53 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind 'm vet!
Gz .
phluphy for president!
pi_67282431
Ik zoek nog steeds een RAF (Recruit a Friend) partner om snel mee te levellen. Wil horde gaan en het liefst op de laatste nieuwe EU server van 1.5maanden oud genaamd Saurfang.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 23:56:37 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67282473
Ding 79
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67282721
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:54 schreef KraideN het volgende:
Ik zoek nog steeds een RAF (Recruit a Friend) partner om snel mee te levellen. Wil horde gaan en het liefst op de laatste nieuwe EU server van 1.5maanden oud genaamd Saurfang.
Nah, totaal geen zin om alle azeroth en outland quests nog een keer te doen
pi_67282829
Ja ik ben een hele tijd met WoW gestopt en heb bijna alleen maar alliance gespeeld. En ik wil het weer gaan spelen maar dan horde.
  zondag 22 maart 2009 @ 00:41:46 #291
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_67283215
phluphy for president!
pi_67284200
Ik wil zo'n For the Horde! tshirt
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_67284465
quote:
Op zondag 22 maart 2009 01:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wil zo'n For the Horde! tshirt
Large heeft beide shirts
pi_67285312
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef Serani het volgende:
éééén, server is down:(
Of t nou alleen Dragonmaw is, of alle servers
Jej! nog iemand op Dragonmaw. Horde? Alliance? Name? Class?!! Spill it!

Ik, undead rogue Skeletorr, guild Manitou.
quote:
KraideN: MeanMage is de addon die je zoekt =)
Ge-wel-dig! Nooit meer een wisper om lockpicking (Heb ik ook mede om die reden nooit geleveld. Ik ga een beetje gratis lockboxes open staan maken in orgr.. )

Mijn WoW-ervaringen update:
pve raiding:
* Onze beste 10 man hebben vorige week Sarth10+3D gedaan. 'Skeletorr of the Nightfall', jeej! 25man versie titel toch mooier, maarja, we zijn de 4e horde guild op Dragonmaw die em neer heeft, dus iedereen draagt de 10man titel .
* Naxx25 was weer saai als altijd. Al gaan we tegenwoordig wel weer in een lekker tempo er doorheen. (even een beetje een dipje in attendance toen we alle 25man content op farm hadden. opgelost met betere rewards voor activity, en snellere demotes voor slacken in showups.) Natuurlijk zijn de 2 items die ik wilde, de enige 2 items die nog niet BiS zijn, trinket Grim Troll en fist Calamity's Grasp, wéér niet gedropt. 4 bosses, 4 healer trinkets, en natuurlijk dropt onze Kel wéér (nummer 9) de hunter gun. "Manitou, de guild waar je als newly-joined hunter op je trialraid Envoy of Mortality krijgt, omdat #&#$% iedereen em al heeft."
Nu dan ook maar besloten naxx25 niet meer op woensdagavond te doen, omdat mijn fist echt keihard jinxed op die dag. OK, en om gewoon eens te kijken hoe mensen reageren als ze te horen krijgen dat naxx-farm-night (altijd veel online) een leuk 25sarth-3d avondje (lage opkomst) wordt.
* Maly25. 1shot, mag ook wel. inmiddels zo verschrikkelijk simpel, al lijken sommigen het nog niet te snappen in phase3. "Stick to the marked drakes, they heal. press 11pause2, 11p2, 11p2... 115 if targeted!" schijnt niet tot iedereen door te dringen, al is gelukkig met de tijd in p1 en p2, 20 man wel genoeg voor het draken-vlieg-stukje. deze week ook maar Mark of Norgannon geloot, eigenlijk gewoon omdat ik dkp teveel had, en dit dingetje nog wel eens erg goed kan worden in 3.1 (met de extra hasteboosts).
* Glory of the Raider. Alleen naxx undying en maly6min nog. maly lukt wel, alleen deze week weer echt verschrikkelijk pech in naxx10. vorige week was het een DC van de main pala healer en maintank tijdens patchwerk, nu was het een bug in grobbulus, waardoor hij zijn spray/inject van veel damage doet op de hele casting groep, net tijdens zijn draai, ofzoiets (known bug iig). weer een save verneukt, dus dat kan misschien nog krap aan worden.

PvP:
* begonnen met het spelen van veel bg's. gaat leuk en doe veel dmg (endgame pve gear + gratis pvp gear via pve content) strand is top, al schijnen de meeste horde helaas altijd achter de feiten (in dit geval de vehicles / aan te vallen / te verdedigen gates) aan te rennen, en verlies je daarom vaak. (al gaat een aanval dan wel goed. /raid ALL GO GREEN // PURPLE // YELLOW - BRING CHARGES!! helpt wel over het algemeen..
* arena team gemaakt, 5on5 met allemaal rogues (6 gespeeld 2 verloren.. geeft prachtige, echt ge-wel-dige fights, echt een adrenaline rush, sap er 3, open met zn allen op 2... zon verschrikkelijke burst van damage, echt supertof.. healers die gewoon de hele fight geblind zijn (omdat je er toch 5 hebt).. maar aan de andere kant.. kom de verkeerde classes tegen (lees, plate), en je bent flink de pineut. ware slachting wordt het dan. daarom ook de 2, enorm grote, nederlagen.)
* 3on3 met een DK en Hunter. misschien niet de ideale setup (lees: geen rogue mage priest) maar toch erg leuk, en ik voel met met zon dk in de buurt, 2 pets enzo, toch wat veiliger. gaat erg leuk in skirmish, nog niet echt begonnen aan ranked.
* full hatefull met 1 deadly (legs), wg boots, trinket, pvp trinket, zit nu op een mooie 654 resil, helaas toch nodig voor arena. bgs gaan nog wel met pve gear (leuker ook, veeeeeel meer damage), maar arena heb je de survivability toch wel echt nodig.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 04:25:36 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67285397
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:18 schreef KraideN het volgende:
Ja ik ben een hele tijd met WoW gestopt en heb bijna alleen maar alliance gespeeld. En ik wil het weer gaan spelen maar dan horde.
For the Horde!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67285444
Ben nu bezig een rogue te levellen met zoveel mogelijk achievement points
Zit nu op lvl 26 met 510 punten. Alleen kut dat het zo lastig is om een party te vinden voor de low lvl dungeons :S
Tot nu toe alleen DM BFD en Stockades kunnen doen, maarja mischien zie ik binnenkort wel een for the alliance raid, en kan ik dan ff org in sneaken voor RFC Zie me WC nog niet echt solo doen, maar iedereen haat die instance
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 04:56:57 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67285513
Tja WC duurt gewoon te lang
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67285910
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Ena onderste comment http://www.jinx.com/photo_detail.aspx?id=5669
Doh =)

Maar christus hey, http://www.jinx.com/photo_detail.aspx?id=5286&pid=747
Je zou d'r maar in de guild hebben, guild meet ftw
Wij hadden ook zo'n leuk vrouwke in de guild, nog gescoord ook, 't werd alleen niks
pi_67286033
Jinx heeft sowieso de meest briljante WoW shirts. Heb er nou 2x besteld:




  zondag 22 maart 2009 @ 09:18:42 #300
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_67286293
Damn had ik die J!NX site nou maar niet gezien..
* drumstickNL gaat t-shirts bestellen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')