quote:
Bevestiging? Dat zou namelijk dus wel een reden zijn voor mij om de motor te halen. Je doelt er dus op dat ze gewoon mounten als de huidige normale mounts, en dat dismounten ook niet 3 seconden duurt maar gewoon instant?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef huubcc het volgende:
In 3.1 worden de mounts gefixed, de motor en alle andere passenger mounts gaan als normale mounts werken.
Ach jong, doe eens gek en geef het gewoon weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef Blistering het volgende:
Ik ben clueless wat ik met m'n gold moet doen. Ik heb een paar opties;
- Ring in Dalaran kopen voor 7,5k gold, maar die heb ik niet nodig. Tevens vind ik 7,5k een beetje té veel.
- Mounts. De enige mount die ik dan zou willen is de motor. Maar ik ben bang dat ik die na 2 dagen zat ben. Duurt lang om te mounten, en is gewoon onhandig als je snel ergens heen wilt. Zou dus een beetje een waste zijn ook ben ik bang. De mammoth vind ik lelijk, dus die valt sowieso af.
- Nobles Deck. De kans is groot dat ik als Ulduar komt tank ga, oftewel; waste of 10000 gold voor een dps trinket.
Blijft niet veel over he. En nee, ik geef het niet weg
. Het gaat om zo'n 11.000 gold trouwens, wat met de dag meer wordt..
ja of gewoon mats verzamelen voor ulduar alvast. En verder niet meer farmen/dailies doen maar gewoon een alt maken of pvp'en. Is je gold zo opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ach jong, doe eens gek en geef het gewoon weg.
Sigeric op Twisting Nether kan nog wel wat gebruiken
Vond mijn idee toch beter eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ja of gewoon mats verzamelen voor ulduar alvast. En verder niet meer farmen/dailies doen maar gewoon een alt maken of pvp'en. Is je gold zo op
En gevangenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem ja. Ben maar aan het vissen voor die coin master en ondertussen wat series aan het kijken.
Yup kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bevestiging? Dat zou namelijk dus wel een reden zijn voor mij om de motor te halen. Je doelt er dus op dat ze gewoon mounten als de huidige normale mounts, en dat dismounten ook niet 3 seconden duurt maar gewoon instant?
Wat is het probleem dan? Je levelled langzamer met de nieuwe patch ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef Migwi het volgende:
Hoerige KUT arena's!
Beetje patch notes zitten lezen en alles is gewoon op die klote arena's gebaseerd.
Heel de Blood tree changes zijn voor mij dus gewoon een dikke vette nerf.
Dankzij die phasing zeikzooi en debiele server population moet ik zo ongeveer alles solo doen wil ik niet weken wachten om iets af te maken. Nu kan dat straks dus niet meer door die changes. En alleen maar omdat het niet werkt in arenas. Net alsof arenas het grootste deel van het spel uitmaken. Die zeikzooi gaat NOOIT werken omdat je juist zo veel verschillende classes met verschillende specs hebt, wanneer snappen die mongoloïde debielen dat nou eens?
Dus door Blizzards incompetentie moet ik of van server veranderen, wat dus geld kost, of weken wachten en hopen dat ik ooit wat dingen kan afronden. Nee, dat werkt goed![]()
Zo, ook meteen m'n frustratie van m'n kater van me afgeschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |