Ja klopt, dat ben ik, alleen ik ben nog steeds gebanned vanwege een whine post van Locks te trollenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:21 schreef Murloc het volgende:
[..]
/stroke
Trouwens dna, jouw char is toch Lumondar? Kom je posts regelmatig tegen op forum
GEFELICITEERD MAN !!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben nu overigens 1 na best ge-gear-de warlock op mn realm na een hardcore top-100 EU guild warlock.
Heb ik ook, toffe item.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:23 schreef Stommie het volgende:
ah, hier zijn jullie
gister gothik's cowl op me sp gekregen
heb nu 35 emblems dus dat gaat krap worden deze reset... denk niet dat ik het ga reddenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb ik ook, toffe item.
Vandaag of volgende reset genoeg emblems voor t 7.5 broek
past niet bij nelfsquote:Op maandag 16 maart 2009 08:41 schreef Fipotje het volgende:
mijn
( Is mountje uit stratholme )
[ afbeelding ]
Ik zat er ook over te denken... als dreanei heb ik een paard en dat staat zoooo lelijk dat ik de baron mount maar skipquote:
Vergis je niet, 3D is echt zo-veel moeilijker dan 2D. Wij lopen nu al 4 week te wipen op 3D omdat:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:24 schreef Ps2K het volgende:
Zow gisteren Sarth+2D gedaan, volgende week 3D!
Hoe weet je dat dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben nu overigens 1 na best ge-gear-de warlock op mn realm na een hardcore top-100 EU guild warlock.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken... als dreanei heb ik een paard en dat staat zoooo lelijk dat ik de baron mount maar skip
Bear mount is de enige fatsoenlijke mount voor Dreanei imo...
O ja zoiets dacht ik al, kan je niet echt van zeggen of je de beste gear hebt dus.quote:
brewfest kodoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken... als dreanei heb ik een paard en dat staat zoooo lelijk dat ik de baron mount maar skip
Bear mount is de enige fatsoenlijke mount voor Dreanei imo...
Pfff ik sta op 85 van alle shamans, score 1805quote:
M'n alt heeft een hogere score dan m'n mainquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff ik sta op 85 van alle shamans, score 1805
Time for a mainswitch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef DjNivek het volgende:
[..]
M'n alt heeft een hogere score dan m'n main
Ik ben dan ook inactive qua 'hardcore' raiding (zit nog wel in de guild, maar met 9 tanks kwam ik niet vaak in een raid), en doe dus zo nu en dan een alt raid mee naar Naxx25. M'n warrior heeft van die random tank items uit Naxx25 en geen tier items, en m'n priest 4 T7,5
Ik kwam gisteren een portal uit en werd meteen geraakt door lava...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe kreeg net ineens een summon naar sarth +2D. Nog nooit met drakes op gedaan. Wat een chaos zeg
. Maar wel in 1 keer gelukt, overleefd tot het einde en nr 3 op de damage meter
.
Da's zuurquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een portal uit en werd meteen geraakt door lava...
*fik*
*fik*
*dood*
Als shaman heb je al niet zoveel hp, dus 1 lava wave is wel genoeg om mij op te ruimen. Zelfde bij Maly... als ik geen HoT krijg tijdens de whirlwind dan ben ik kassiewijle... hoe vaak ik daar al niet ben dood gegaan...quote:
Ja ik ook, maar iceblock ftwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een portal uit en werd meteen geraakt door lava...
*fik*
*fik*
*dood*
omgquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat dan op 80 weer beneden 540 is...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Defcap is toch 540 he? Zo ja, dan heb ik em te pakken: 546(wel als lvl 78)
Nee, het betekent dat hij nu een ongeveer -7% kans heeft om gecrit te worden, en op lvl 80 ongeveer -6%.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat dan op 80 weer beneden 540 is...
Joh, drie talent points.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nou ja, ik weet in ieder geval dat ik nog flink wat moeite moest doen voor die cap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had wow toch achter je gelaten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nou ja, ik weet in ieder geval dat ik nog flink wat moeite moest doen voor die cap.
Jep, maar iemand heeft me overgehaald om weer opnieuw te beginnen. *zucht*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij had wow toch achter je gelaten?
Zomaar! En niet eens wat terug emotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ook al?quote:Op woensdag 18 maart 2009 05:59 schreef Windigo het volgende:
Waarom, waarom word ik op woensdag altijd zo vreselijk vroeg wakker?
Ha, ik voor de verandering vandaag niet. Nu net pas. Nog steeds te vroeg eigenlijk. Werd wakker gesmst verdoriequote:Op woensdag 18 maart 2009 05:59 schreef Windigo het volgende:
Waarom, waarom word ik op woensdag altijd zo vreselijk vroeg wakker?
Ja dat klopt. Nu zijn ze vaak ook nog later klaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is dat trouwens mijn brakke geheugen of was 't na een jaar of 1.5 na de launch niet zo dat ze vaak gewoon alleen maar een restart deden ipv uren maintenance? En waren ze sowieso vaak niet eerder klaar met de maintenance dan 11 uur? Dat staat me echt bij gewoon.
In Vanilla was het meestal nog erger... kwamen de servers soms pas tegen de avond weer online...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Nu zijn ze vaak ook nog later klaar
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, maar iemand heeft me overgehaald om weer opnieuw te beginnen. *zucht*
Beetje heroics doen, af en toe naxx10. Zoals Blizz het bedoeld heeft
In Vanilla deden ze het ook eerst op vrijdag ipv woensdagquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In Vanilla was het meestal nog erger... kwamen de servers soms pas tegen de avond weer online...
Elke twee weken is er maintainance, en de weken ertussenin worden de servers alleen gereboot. En tsja, de ene keer duurt de maintainance langer dan de andere.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ha, ik voor de verandering vandaag niet. Nu net pas. Nog steeds te vroeg eigenlijk. Werd wakker gesmst verdorie
Ach ja, dan ga ik 1984 maar weer lezen.
edit:
Is dat trouwens mijn brakke geheugen of was 't na een jaar of 1.5 na de launch niet zo dat ze vaak gewoon alleen maar een restart deden ipv uren maintenance? En waren ze sowieso vaak niet eerder klaar met de maintenance dan 11 uur? Dat staat me echt bij gewoon.
Ooow op vrijdag zou flink naar zijn, mooi klote begin van je weekend met extended maintenancequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In Vanilla deden ze het ook eerst op vrijdag ipv woensdag
samequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Revenge2005 het volgende:
ook leuk trouwenstot 1 uur doorgaan , terwijl me gametijd om 13:10 afloopt
hoe laat je iemand dokken voor 2 uur die ze niet krijgen
ach , misschien goed idee om niet te vernieuwen , World PVP is dood ( dank u blizzard) en de PVE is geen biet aan voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |