Ik denk dat dan op 80 weer beneden 540 is...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Defcap is toch 540 he? Zo ja, dan heb ik em te pakken: 546(wel als lvl 78)
Nee, het betekent dat hij nu een ongeveer -7% kans heeft om gecrit te worden, en op lvl 80 ongeveer -6%.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat dan op 80 weer beneden 540 is...
Joh, drie talent points.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nou ja, ik weet in ieder geval dat ik nog flink wat moeite moest doen voor die cap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had wow toch achter je gelaten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nou ja, ik weet in ieder geval dat ik nog flink wat moeite moest doen voor die cap.
Jep, maar iemand heeft me overgehaald om weer opnieuw te beginnen. *zucht*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij had wow toch achter je gelaten?
Zomaar! En niet eens wat terug emotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ook al?quote:Op woensdag 18 maart 2009 05:59 schreef Windigo het volgende:
Waarom, waarom word ik op woensdag altijd zo vreselijk vroeg wakker?
Ha, ik voor de verandering vandaag niet. Nu net pas. Nog steeds te vroeg eigenlijk. Werd wakker gesmst verdoriequote:Op woensdag 18 maart 2009 05:59 schreef Windigo het volgende:
Waarom, waarom word ik op woensdag altijd zo vreselijk vroeg wakker?
Ja dat klopt. Nu zijn ze vaak ook nog later klaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Is dat trouwens mijn brakke geheugen of was 't na een jaar of 1.5 na de launch niet zo dat ze vaak gewoon alleen maar een restart deden ipv uren maintenance? En waren ze sowieso vaak niet eerder klaar met de maintenance dan 11 uur? Dat staat me echt bij gewoon.
In Vanilla was het meestal nog erger... kwamen de servers soms pas tegen de avond weer online...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Nu zijn ze vaak ook nog later klaar
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, maar iemand heeft me overgehaald om weer opnieuw te beginnen. *zucht*
Beetje heroics doen, af en toe naxx10. Zoals Blizz het bedoeld heeft
In Vanilla deden ze het ook eerst op vrijdag ipv woensdagquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In Vanilla was het meestal nog erger... kwamen de servers soms pas tegen de avond weer online...
Elke twee weken is er maintainance, en de weken ertussenin worden de servers alleen gereboot. En tsja, de ene keer duurt de maintainance langer dan de andere.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ha, ik voor de verandering vandaag niet. Nu net pas. Nog steeds te vroeg eigenlijk. Werd wakker gesmst verdorie
Ach ja, dan ga ik 1984 maar weer lezen.
edit:
Is dat trouwens mijn brakke geheugen of was 't na een jaar of 1.5 na de launch niet zo dat ze vaak gewoon alleen maar een restart deden ipv uren maintenance? En waren ze sowieso vaak niet eerder klaar met de maintenance dan 11 uur? Dat staat me echt bij gewoon.
Ooow op vrijdag zou flink naar zijn, mooi klote begin van je weekend met extended maintenancequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In Vanilla deden ze het ook eerst op vrijdag ipv woensdag
samequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Revenge2005 het volgende:
ook leuk trouwenstot 1 uur doorgaan , terwijl me gametijd om 13:10 afloopt
hoe laat je iemand dokken voor 2 uur die ze niet krijgen
ach , misschien goed idee om niet te vernieuwen , World PVP is dood ( dank u blizzard) en de PVE is geen biet aan voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |