leuk nummerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Absoluut
Denk dat we (nuja, een paar die elkaar vaker zien) dit jaar weer een keertje naar zweden afreizen om een hele groep zweden, die juli 2007 twee weken hier waren, weer te zien.
Wel balen dat de drank daar zo fokking duur isDenk dat we maar met de auto moeten gaan en flink inslaan hier
edit: oh, en nog eentje uit de oude doos:
http://lostcontemplations.com/Auax/Caramel/Caramel.html
Zit nu op 18600 seconden
Zet 't toch zo maar weer uit denk ik....
Altijd leuk, meetingsquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Absoluut
Denk dat we (nuja, een paar die elkaar vaker zien) dit jaar weer een keertje naar zweden afreizen om een hele groep zweden, die juli 2007 twee weken hier waren, weer te zien.
Wel balen dat de drank daar zo fokking duur isDenk dat we maar met de auto moeten gaan en flink inslaan hier
Hier niet eens a-sociaal 3x achter elkaar reageren?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:57 schreef magge het volgende:
Middag,
Eindelijk geluk gehad, eigenlijk matching boots!
http://www.quickarmory.com/?r=EU-The%20Venture%20Co&n=Pauleh
hahahahaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hier niet eens a-sociaal 3x achter elkaar reageren?
Of zijn dat de stoute schoenen die aantrekt?
quote:
Voor een shadow priest? ^^; zou ze niet eens eerst voor een +hit wapen gaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
hier mag het anders wel hoor Magge. Dit is natuurlijk jouw naamtopic. En je hoeft er maar een klein beetje een WoW-inhoud aan te geven.
Gister even een guildm8 holy priest door Nexus Hc heen geboost door haar mee te nemen als dps![]()
Gelukkig heeft ze wel gelijk de War Mace of Unrequited Love kunnen looten
laat me raden, Dustwallow Marsh?quote:Op maandag 16 maart 2009 05:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In een avond mn Tauren Druid healer van 42 naar 45 gedinged
Nope, ZF en ST gehealed. Was toch rested, dusjaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat me raden, Dustwallow Marsh?
Lezen Maggequote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef magge het volgende:
[..]
Voor een shadow priest? ^^; zou ze niet eens eerst voor een +hit wapen gaan?
Maar natuurlijk, dat is ook wel een beetje m'n taak hequote:
Ja maar jaa maar je zei dat ze dpste >_< gvdquote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Lezen Magge
Er staat toch echt Holy priest.
Klopt, maar ik zei niet dat ze veel dps deedquote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef magge het volgende:
[..]
Ja maar jaa maar je zei dat ze dpste >_< gvd
Komt omdat ze wsh hit mist!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zei niet dat ze veel dps deed
e-peen +2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben nu overigens 1 na best ge-gear-de warlock op mn realm na een hardcore top-100 EU guild warlock.
/strokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |