Gametrailer HD reviewquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Sjotime het volgende:
RE5Ben zo benieuwd,..... ik duik het diepe in
Van je moeder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Kuron het volgende:
Wiens kloon is aurelius nou? ik ben even de draad kwijt...
(tevens verkapte TVP ^^)
Nog niet begonnen...ik voel me geintimideerd.quote:
Fokking 200 euro uitgegeven, maanden gehype... krijg je dit hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nog niet begonnen...ik voel me geintimideerd.Nee, ik wacht even tot het wat rustiger is en ik wat meer tijd heb om te gamen.
180quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:15 schreef Bastard het volgende:
Fokking 200 euro uitgegeven, maanden gehype... krijg je dit he![]()
Al diverse malen inderdaad,.... probeer ze nu met alle characters uit te spelen. Wel bijna alles unlocked. Dit weekend versus potjes met een oude maat,... ga klappen krijgenquote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef thloreg het volgende:
Pfff Gijsjes die helemaal de weg kwijt raken voor een bepaalde houding in een game. Zet dan gewoon tig keer Tombraider op als je zo wilt geilen. Totale fail topic imo.
Post dat maar op z'n blog, in het gastenboek ofzo! Dat vindt hij vast leuk om te lezen als hij weer internet heeft (hij zit nu in Nepal in de Himalaya geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef Quinny het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik best wel veel respect heb voor Kepler. Zat net even op zijn site te lezen.Ik denk niet dat ik het allemaal zo zal durven en dan ook zo lang.
Lees dit nou maar i.p.v. zo'n domme blog!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef Quinny het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik best wel veel respect heb voor Kepler. Zat net even op zijn site te lezen.Ik denk niet dat ik het allemaal zo zal durven en dan ook zo lang.
Tis net zo hersendodend als www.bonardt.nlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lees dit nou maar i.p.v. zo'n domme blog!
http://www.telegraaf.nl/v(...)worden__.html?p=24,2
'ACTIE'quote:
Ja maar ik vond Grand Teft Hero ergerquote:
Neuh, dat wordt gemaakt door mensen die er geen verstand van hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar ik vond Grand Teft Hero erger
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis net zo hersendodend als www.bonardt.nl
De FRS heerst. ME en DS voor 24 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:59 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hier net voor de grap ook eens door de FRS gelopen.
Ook alleen omdat de stagiair dikke vingers had.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De FRS heerst. ME en DS voor 24 euro
Who cares?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ook alleen omdat de stagiair dikke vingers had.
Net als voorheen,... het ziet er koud en buggy uit! Het doet me nog niks. De characters zien er popperig en niet realistisch uit,... Splinter Cel op de Xbox had al meer charme en opzekers een betere frameratequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:01 schreef Aurelius het volgende:
Alpha Protocol
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=51&ch=1&sd=0
Pizza,............quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Bastard het volgende:
Verschrikkelijke pizzas besteld
Salami met uit en quatrro formaggi
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik krijg nu elke keer die meldingHoe jaag ik mijn users weg
![]()
ik zal bij jouw nooit meer op banners klikken, doe ik precies hetzelfde mee.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah in FOK!silver krijg je de melding niet, maar daar zit geen quick reply in.
Banners < > Quick Reply
ff denken hoor
Als je niet op mijn banners klikt wordt je gebanned! Sitepolicy!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zal bij jouw nooit meer op banners klikken, doe ik precies hetzelfde mee.
Gijs geen idee,.... hoorde van een aantal gamers, (G Demon en LeMantle) die laatste is een vriend van me, dat het spel waanzinnig goed is. Maar ik moet wachten totdat Surfer kan gamen. Misschien dat we dinsdag een start maken. Wil er samen met hem naakt induiken. Zodra ik klaar ben met Babysitten (lees met Surfer spelen) dan ga ik hem in mijn eentje SP goed gamen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gijs...RE5? Ik wil gehyped worden! Is het een klaar?
Ik ga hem ook met een "n00bie" spelen. Hopelijk deze week, of anders eind volgende week. hangt er vanaf hoe snel Play-Asia is. Ik hoop hem morgen binnen te krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:18 schreef Sjotime het volgende:
Gijs geen idee,.... hoorde van een aantal gamers, (G Demon en LeMantle) die laatste is een vriend van me, dat het spel waanzinnig goed is. Maar ik moet wachten totdat Surfer kan gamen. Misschien dat we dinsdag een start maken. Wil er samen met hem naakt induiken. Zodra ik klaar ben met Babysitten (lees met Surfer spelen) dan ga ik hem in mijn eentje SP goed gamen.
Kheb banasplit nog half gezien en toen zzzzz.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren goeie film gezien.
Body of Lies
Over 3 ronden? Das netjes, kwam zelf laatst op 120 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2009 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
Was dus gezellig.
Met me pa ook wel, nog ff gebowld.
Toch nog een score gehaald van 155 punten.
VC is een spel die je zo nu en dan kan oppakken. Dead Space heb ik me de afgelopen twee weken op gestort,.... geweldig spel,... ben zo onder de indruk. VC doe ik af en toe een chapter,.... zit in chapter 8 geloof ik!quote:Op maandag 16 maart 2009 07:51 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ga hem ook met een "n00bie" spelen. Hopelijk deze week, of anders eind volgende week. hangt er vanaf hoe snel Play-Asia is. Ik hoop hem morgen binnen te krijgen.
Ik hoor je trouwens niet meer over Valkyria Chronicles? Gister Chapter 15 gespeeld, en godver, wat een episch gevecht! Inmiddels bijna 40 uur bezig.
10 runs hequote:Op maandag 16 maart 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 3 ronden? Das netjes, kwam zelf laatst op 120 ofzo
Dus vandaag spierpijn voor je!
Baardje, maar hij blijft zoooo leuk,... nu helemaal in gifje toch wel gelachenquote:
Mja daar heb ik dan 20 runs voor nodigquote:
Ik heb zondagmiddag StreetFighter IV gespeeld.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
Mja daar heb ik dan 20 runs voor nodig
Van de week paar keer CoD4 gespeeld online, na weer heel even in te moeten komen moet ik zeggen, weer verslavend!
Dat lukte echter niet en zijn vrienden lieten de man geboeid achter.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)koning__.html?p=23,2
Hahhaha ik zit gewoon hardop te lachen hierquote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef Sjotime het volgende:http://www.dumpert.nl/mediabase/435701/71d8d373/stoel_prank.html
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:21 schreef Bastard het volgende:
17 Mei is trouwens weer die hardloopwedstrijd in Leiden... herrinert aan het leuke, lekkere terrasweer met dito band stel ik voor weer de annual Gijsjemeet daar te plannen?
Jaaa hypenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
2 maanden is zo om en we kunnen ergens naartoe hypen![]()
We zitten al vijf weken zonder internet nu, en ze weigeren gewoon te luisterenquote:
en van het verste wegquote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef Bastard het volgende:
Je bent vlgs mij de meest trouwe bezoeker van de Gijsjesmeet Gijs.. zonder jou is het gewoon niet hetzelfde![]()
Maar klopt qua band.. maar dan maken we zelf gewoon wat stampij
Opzich niets mis mee met Ziggo.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
KPN weer gebeld, hun 'oplossing' (complete lijn leeghalen en opnieuw aanvragen) stond op afgehandeld maar het werkt nog steeds nietWe kunnen weer een nieuwe storingsdienstoproepaanvraagding doen: 10 werkdagen.
Waarschijnlijk stappen we vanavond over op Ziggo dus
Ja, Ziggo kan dus niet omdat we als studentenhuis aangemeld staan en je dan niet per verdieping internet via Ziggo kan aan laten sluitenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Opzich niets mis mee met Ziggo.
Kan wel ff duren dat je maandelijkse betalingen goed word geregeld.
Zo werd de eerste 4 maanden bij mij iest van 40,- afgetrokken ipv 75,-
Nu alles is ok.
Ik heb er nog een knopje bij om andermans post te editten, klik ik ook vaak aan als ik iemand wil quotenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:22 schreef Aurelius het volgende:
De quote knop zit te dicht bij de edit knop
Nou hier toch al een paar dagen redelijk lekker weer. In de zon uit de wind is het prima toeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:![]()
Morge.
Het weer word eindelijk es wat beter, word schijt ziek van die regen.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou hier toch al een paar dagen redelijk lekker weer. In de zon uit de wind is het prima toeven.
Nog beetje geslapen?
Nee.. dat snap ik Gijs, zoiets ligt als een steen op je maag. Maar er is uiteindelijk 1 ding wat je voorop moet stellen.. je eigen geluk. Wat maakt Gijsje79 gelukkig, daar moet je eerlijk in zijn en naar handelen denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jawel.
Blijft wel spoken door me hoofd, valt niet mee.
quote:
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dat snap ik Gijs, zoiets ligt als een steen op je maag. Maar er is uiteindelijk 1 ding wat je voorop moet stellen.. je eigen geluk. Wat maakt Gijsje79 gelukkig, daar moet je eerlijk in zijn en naar handelen denk ik.
En als je wil praten oid, bellen kan altijd he
Scheepsjongenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:33 schreef Aurelius het volgende:
Gistermiddag het balkon schoongemaakt (was helemaal groen). Wat een klus! Ik had speciaal spul gehaald maar heb toch nog anderhalf uur op mijn knieėn kunnen schrobben als een scheepsjongen!
Nu heb ik spierpijn.
Het is wel mooi schoon geworden. 2 dagen laten intrekken, afspoelen en dan kunnen we schilderen!
Paar planten erop en dan is het goed toonbaar bij verkoop. En we hebben er zelf ook nog wat plezier van.
Prive situatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef Sjotime het volgende:
Aangezien je het zo algemeen post hier Gijsje,.... wat is er dan? Alles OK?
Dat handje ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:20 schreef Sjotime het volgende:
Teeering,... serieus in 10 seconden op 6 km hoogte![]()
http://www.break.com/index/f15e-strike-eagle-in-max-climb.html
Helder,.... sterkte Gijs!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Prive situatie.
Relatie van 11 jaar, gaat allemaal niet echt lekker.
Ik zou zo flauwvallen Gijs,.... die G krachtenquote:
Eigenlijk ben ik al een maand niet meer verkouden!?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef Sjotime het volgende:
Ben ik de enige Gijs of zijn jullie ook zo verkouden de afgelopen maanden,.... pffff ik kom er maar niet vanaf!
Wel geweest dus,... ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al een maand niet meer verkouden!?
Idem hier,... en ik kreeg er een keelontsteking bovenop 3 weken geleden. Door de antibiotica ben ik weer helemaal beter, maar mijn afweer is echt nul geworden door die kuur. Zit ik WEER te snotteren met een dicht piepend oorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, aan de lopende band HenkHele winter eigenlijk wel!
Gooi ze maar los hoor meissiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Sjotime het volgende:
Ook deze mag op elke pagina van mij
[ afbeelding ]
Das last!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Magneet het volgende:
ik heb misschien een liesbreukheb iig flink pijn, gelukkig had ik wel al een afspraak staan bij de huisarts.
floep floepquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Sjotime het volgende:
Ook deze mag op elke pagina van mij
[ afbeelding ]
quote:
dikke plek zit er al 1 1/2 week ofzo maar had er niet echt last van ofzo, afgelopen weekend is het erger geworden en heb ik gister maar een afspraak gemaakt. Gisteravond en vanmorgen was het echt niet grappig meer dus maar thuis gebleven, had echt niet 2 x 70km auto kunnen rijden en de hele dag op een stoel kunnen zittenquote:
Kun je hem ook terug duwen? En als je op de palm van je hand blaast, komt ie er dan weer uit?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
dikke plek zit er al 1 1/2 week ofzo maar had er niet echt last van ofzo, afgelopen weekend is het erger geworden en heb ik gister maar een afspraak gemaakt. Gisteravond en vanmorgen was het echt niet grappig meer dus maar thuis gebleven, had echt niet 2 x 70km auto kunnen rijden en de hele dag op een stoel kunnen zitten
ZEg, er moeten nog Gijsjes lunchen zometeenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je hem ook terug duwen? En als je op de palm van je hand blaast, komt ie er dan weer uit?
[insert]Vieze remspoor in witte onderbroek.jpg[/insert]quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZEg, er moeten nog Gijsjes lunchen zometeen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je hem ook terug duwen? En als je op de palm van je hand blaast, komt ie er dan weer uit?
Ben je zwanger Gijs?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Magneet het volgende:
Moest ik een afspraak maken voor een echo kan dat toch al over 2 weken
Ik wil hem nog een keer spelen ergens dit jaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al een Gijs die van zijn Fallout 3 af wil?
quote:
Alleen als ik ergens een LE als vervanging kan vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al een Gijs die van zijn Fallout 3 af wil?
Mass Effect 1 was toch ook een 360/PC exclusive?quote:
Ik heb de LE lunchbox versie bij play.com gekocht voor 55 euro toen,.......... is die nu niet meer te koop dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Alleen als ik ergens een LE als vervanging kan vinden.
Deze maand weer DLC, The Pitt. Maar die sla ik over tot de 3e DLC, dan wordt de level cap verhoogd.
Deel 1 voelt heersender aan,... en sowieso klinkt het allemaal weer eens te laat voor die PS3quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Mass Effect 1 was toch ook een 360/PC exclusive?
Ik las wel dat Ninja Gaiden 2 voor de PS3 komt. Hopelijk hebben ze wat zaken verbeterd, zoals de camera.
Ik wacht wel even of ik hem van jou kan overnemen. Geen haast.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:45 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb de LE lunchbox versie bij play.com gekocht voor 55 euro toen,.......... is die nu niet meer te koop dan?
Dan wacht ik ook nog ff, prijzen kruipen langzaam naar de 30 euro, onder de 20 haal ik 'm! Zoveel kost de game voor de PS3 trouwens al welquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wil hem nog een keer spelen ergens dit jaar
quote:Hello,
I am currently on working out of the office until Monday 23rd March with limited access to email. Please resend your email, marking as urgent with one of those charming red exclamation mark if it needs urgent attention, which will be like the virtual equivalent of firing a flare into the night sky.
*opgeslagen*quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige mensen hebben best leuke 'out of office' replies
[..]
Geen achievements.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan wacht ik ook nog ff, prijzen kruipen langzaam naar de 30 euro, onder de 20 haal ik 'm! Zoveel kost de game voor de PS3 trouwens al wel
De PS3 versie heeft ook niet veel nut heh zonder PS3quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Geen achievements.
Geen DLC.
Maar serieus Gijs, het spel is gewoon 65 euro waard. Voor 30 is het een koopje. 20 is een belediging voor de makers.
Ga je nog een PS3 halen Gijs? Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn koop. Aantal mooie exclusives en als DVD/Blue-Ray speler was hij fantastisch. Fallout 3 > Oblivion.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 versie heeft ook niet veel nut heh zonder PS3Maar goed, meer wil ik er niet aan uitgeven omdat ik Oblivion he-le-maal niets vond... Ik wil de game echter wel een kansje geven ooit, en dat dus als hij onder de 20 euro schiet.
Ja. Ooit. Maar ik heb nu last van de economische crisis (kan niet extra werken omdat op mijn werk gekort wordt op de uren)quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:30 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ga je nog een PS3 halen Gijs? Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn koop. Aantal mooie exclusives en als DVD/Blue-Ray speler was hij fantastisch. Fallout 3 > Oblivion.
Die heeft framerate en anti-alias problemen geloof ik of hoe dat ook heet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan wacht ik ook nog ff, prijzen kruipen langzaam naar de 30 euro, onder de 20 haal ik 'm! Zoveel kost de game voor de PS3 trouwens al wel
Positieve instelling +9quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:40 schreef Aurelius het volgende:
Ok ok, dan maar een indrukwekkende/inspirerende foto.
Ik vind vooral de glimlach van het kind geweldig!
[ afbeelding ]
Heb opzekers interesse, maar het had een PS3 release moeten zijn. Ben een beetje klaar met PS2 RPG's.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef Kuron het volgende:
Gisteren Persona 4 binnengekregen, wat ik tot nu toe gespeeld heb is echt tof, knap hoe ze zich verbeterd hebben na het vorige deel, wat eigenlijk OOK al geweldig was...
Maar misschien is de Persona reeks niet helemaal de smaak van de Gijsjes?
MCH is dat iets van live met die poppetjes?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe outfits in het MCH!
[ afbeelding ]
Nee,.... das een ziekenhuis in Den Haagquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
MCH is dat iets van live met die poppetjes?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe outfits in het MCH!
[ afbeelding ]
Rustig,.... vanavond schat!quote:
quote:
Nee,... had maandag en gisteren avonddienst!quote:
http://tinyurl.com/db5l53quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:17 schreef QueenR het volgende:
Oh ja das er ook een... maar wilde die ook al trouwen dan? Ik bedoel ons aller Choas!!
Maar misschien dat Strol (Aureliuswhat was he thinking) dit ook wel kan antwoorden: ik heb een G5, je weet wel zo'n groot scherm waar alles inzit. Nu gingen op een gegeven moment een paar dingen niet meer zo soepel, waarna ik hem ff helemaal opgeschoond heb. Opnieuw geinstalleerd (wel over oude systeem heen, niets verwijderd) werkt nu weer als een trein. Alleen... kan ik geen cd/dvd meer in mijn G5 stoppen, er is iets wat dat tegenhoudt geen idee wat. (voor het geval er een blondjes gedachte te ronde gaat, de installatiedvd is eruit)
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen, of dat ik maar het best gewoon een externe dvd-writer kan koppelen. Dan is de vraag er nog; zijn die wel weer mac compatable of moet ik perse naar de Macshop.
![]()
Lurkers geworden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:33 schreef Magneet het volgende:
ChOas heb ik volgens mij al in een jaar niet gezien net als die stinkneger en slurfer
QueenR...stuk!quote:
Is er een policy dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef Bastard het volgende:
Choas post niet meer op FOK omdat ie zich niet kon vinden met de policy begreep ik
Vroeg het laatst aan zn chick hier op FOK
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef Aurelius het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)nt-Blood-on-the-Sand![]()
![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef gijsje79 het volgende:
Net met me (ex) vriendin gesproken.
We stoppen met onze relatie na bijna 11 jaar.
Het wou zo niet meer verder.
Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Met google maps kun je door groningen heenlopen, je bent niet thuis!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef gijsje79 het volgende:
Net met me (ex) vriendin gesproken.
We stoppen met onze relatie na bijna 11 jaar.
Het wou zo niet meer verder.
Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Niet zomaar, maar een PIMP abo!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:07 schreef Sjotime het volgende:
Een FOK!abonnement,... serieus,.............
OMG Gijs,.............. je Gijs status,........ wat DOE je!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zomaar, maar een PIMP abo!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OMG Gijs,.............. je Gijs status,........ wat DOE je!
Gijs, dit kost zowel Powned als FOK geld, dus dan doe ik het. Gewoon, omdat het kan.quote:
PLs... straks komt die rotzooi nog echt op tvquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, dit kost zowel Powned als FOK geld, dus dan doe ik het. Gewoon, omdat het kan.
Ik vind het POWned programma op Veronica op vrijdagavond anders best leuk. Vooral omdat er een aantal mensen (politici of BN-ers) die liever gillend wegrennen of blijven zwijgen als die roze microfoon op TV komt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
PLs... straks komt die rotzooi nog echt op tv
Nee gijs, gewoon aan het werk he.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met google maps kun je door groningen heenlopen, je bent niet thuis!
Hahaha meteen een license to fuck jij hequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee gijs, gewoon aan het werk he.
Net ff een fles wodka gehaald zo ff langs sander, bajkkie doen.
Ani zit bij d'r zusje komt morgen ergens thuis.
Vraag is wat ik het weekend zou gaan doen.
Iemand van me werk zei al, ik ben ook vrijgezel.
Zei noem maar een plek en tijd dan komt het goed, had ze niet verwacht.
Doe hem de groetjes.quote:
Gisteren gespeeld,..... was wel heftig even twee uurtjes knallen, maar serieus Gijs,... het is eeeeecht geen Resident Evil hoor. Dat is echt weg,... een lobby aanmaken waar je met zijn 2-en in kan kan al bv niet. Allebei eerst een SP game starten zodat we allebei de intro kunnen zien en dan moet een van ons de ander joinenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:22 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes.
Mijn co-op maatje wacht nog op de game en gaat volgende week een weekje naar Rome.
Zucht,.... dat dacht ik al. Gisteren klapte de wang van mijn band,... de zijkant zeg maar,... en ook andere banden blijven niet lang op spanning. Ventielen zijn goed, maar het lijkt wel alsof je na een maand al 1 bar lucht kwijt zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
Geen idee GijsBeetje band betaal je denk ik 60 a 70 euro voor incl. montage.
En kwaliteitsverschil merk je inderdaad wel, geluid, benzineverbruik, grip.
Ik zie je al rondlopen buiten in de nacht,... half mol op zoek naar de oorzaakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
Heb de politie vanmorgen over de vloer gehad
Werd vanacht wakker.. uurtje of 1200 en rook een soort van licht benzinelucht, nou ja goed zal wel een auto voor het raam staan.
Maar vanacht uurtje of 0500 weer.. dus toen ben ik mn bed uitgegaan, en naar beneden gelopen. Sterkere lucht al... maar geen idee.
Dus ik loop de badkamer in (beneden) nog sterker! Wat vaag ja?!
Maar goed, kan aan mij liggen.. dus loop naar buiten in mn pyamaen check de schuur, misschien cv installatie mol, weet ik veel. Maar daar was niks te ruiken.
Hmm, zal wel dan. Dus ga terug naar bed,.. maar wekker ging later af, echt nog die lucht he. Kon bijna de olie in de benzine proeven bij wijze van...
Ondertussen tam beneden, die had ik om 0500 al ingelicht van mn ideeen maar die dacht dat ik weer eens mn nachtelijke dingetjes had, dus geloofde me niet. Maar rook het nu zelf gelukkig ook.
Ik denk ja.. en nu..
Nog onder het huis geroken, was niks.. maar het lijkt dan uit het riool te komen ofzo, als het in de badkamer sterkste ruikt, ja toch?
Misschien maar de brandweer even bellen.. nemen niet op![]()
Nou dan de politie maar, 0800-tuig. Verhaal gedaan "vreemd meneer, heeft u iets met benzin gedaan?" Nee.. anders wist ik het wel denk je niet?
Melding gedaan. Misschien dat er toch iets is geloosd in het riool denk ik maar.
Nog even proberen aan te bellen bij de buren.. niemand deed open, goed zijn niet thuis.
En ik sta op het punt om naar mn werk te gaan.. deurbel.. politie!
Ik zeg "zo jullie nemen het wel heel serieus meteen" ..
Maar hun roken het gelukkig ook toen ze binnen kwamen... meegenomen naar de badkamer.. ja nog steeds.
Buiten.. niks te ruiken.. maar toen liepen ze achterom, roken ze het bij de buren ook, buiten al.
Hmzz. Toen zagen ze gelukkig de buurvrouw lopen in huis "Hallo! Politie!"
Maar wat blijkt nou.. de buurvrouw heeft een scooter in de schuur staan die grenst zon beetje aan onze badkamer, en die scooter lekte benzine!
Dus haar hele huis stonk er naar.. maar meteen die van ons ook!
Gelukkig niks aan de hand dan
Zijn ze misschien poreus ofzo Gijs? Dat ze tijdje droog hebben gestaan, misschien rij je niet veel ermee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zucht,.... dat dacht ik al. Gisteren klapte de wang van mijn band,... de zijkant zeg maar,... en ook andere banden blijven niet lang op spanning. Ventielen zijn goed, maar het lijkt wel alsof je na een maand al 1 bar lucht kwijt zijn.
Gisteren in ieder geval mijn band vervangen en ik rij nu op een reserve,... zo maar even naar de Kwik-fit ofzo.
Ja gijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zie je al rondlopen buiten in de nacht,... half mol op zoek naar de oorzaak
Ik denk ook dat de rek eruit is ja,... gewoon oud. Rij er wel veel mee in ieder geval. Nou,... daaag verjaardagsgeld!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze misschien poreus ofzo Gijs? Dat ze tijdje droog hebben gestaan, misschien rij je niet veel ermee?
En met te zachte banden rijden krijg je druk op de wang van de band, dat gaat schuren en kan inderdaad bepaald moment de rek uit zijn zogezegd.
Lekker meevallertje voor je dan!
Oh pleasequote:
Dat is waar, maar ik vind dit nou nét ff te slijmerig. Hij praat altijd zo veel en zo langquote:
En dan zit je al in een rolstoel hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:03 schreef Sjotime het volgende:
OMFG!!
http://www.dumpert.nl/med(...)lant_van_de_dag.html
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
Heb de politie vanmorgen over de vloer gehad
Nee mooi!, ja blijkt dat de buurman dat ding helemaal uit elkaar heeft gehaald, en de benzine staat gewoon open in een bak. Meurt wel aardig dan zeg maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je was dus meteen wakker.
Mooi dat er niets ergs aan de hand was.
Beter dat dan vlambaar water Gijs.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:10 schreef Bastard het volgende:
Nee mooi!, ja blijkt dat de buurman dat ding helemaal uit elkaar heeft gehaald, en de benzine staat gewoon open in een bak. Meurt wel aardig dan zeg maar.
,............................. OMG!quote:
Was voor mij half 2 geworden,.. kwart voor 7 weer wakker '.. nou ja wakkerquote:
Vond het een hele leuke demo om te spelen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/vi(...)_-_Fly_High_Trailer/
Vond de demo leuk en verrassend, hou deze titel wel in de gaten.
Vind je niet dat ze een punt hebben door te zeggen dat het allemaal te soft is op scholen tegenwoordig en ouders te snel roepen en zich ermee bemoeien? Ze brengen het weer raar uiteraard, maar de kern heeft een punt!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef Sjotime het volgende:
Ben ik nu weer gek of snap ik geenstijl gewoon niet?
http://www.geenstijl.nl/m(...)it_woont_i.html#more
Ze zijn sarcastisch (zoals gewoonlijk).. ze vinden die lerares een topwijf.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef Sjotime het volgende:
Ben ik nu weer gek of snap ik geenstijl gewoon niet?
http://www.geenstijl.nl/m(...)it_woont_i.html#more
Als de onderwijsinspectie roept dat die loshandige vrouw weg moet, noem ik dat niet soft! Maar ja,... ik zou dat zelf wel oplossen! Zou die kinderpuberclub van Geenstijl niet gaan benaderen. Het bevestigd gewoon weer eens de reden waarom ik geen lid ben.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze een punt hebben door te zeggen dat het allemaal te soft is op scholen tegenwoordig en ouders te snel roepen en zich ermee bemoeien? Ze brengen het weer raar uiteraard, maar de kern heeft een punt!
Strenge lerares +3
Sjo die het niet snapt -2
Toch een +1
Het rebelse tikt inderdaad tegen het kinderlijke aan,....!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn sarcastisch (zoals gewoonlijk).. ze vinden die lerares een topwijf.
Druk,....quote:
Ik heb echt geen idee wat je werkzaamheden zijn anders dan de billen checken van doktersassistentenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Druk,....wordt een latertje vanavond!
quote:
Doe es heequote:Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef Magneet het volgende:
[..]hier ook. Het is echt zo wat ze zeggen over ambtenaren die doen geen hol maar dat moet ik niet hardop zeggen
Planquote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Geplaatst door: Mark
Serieus...hoe kun je al die afhaalzooi lekker vinden? Het is altijd lauw en veels te vet.
Pizza en grieks kun je zelf zoveel lekkerder klaarmaken. En zo moeilijk is dat echt niet. Dan weet je ook dat je goede ingrediƫnten gebruikt, en niet wat deze week bij de groothandel in de aanbieding was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |