Zeker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd de helft van de helft. Dus 25% effectief gezien. 25% van 1.000.000 is dus 250.000 mensen als onderdeel van een frauderend gezin. Ik ben dan heel redelijk denk ik zo.
Ja idd weg met de grondwetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Lemmeb het volgende:
De enige oplossing is: alle criminele/terroristische/frauderende Marokkanen het land uit.
Dit specifieke onderzoek gaat naar fraude waarin een dubbele kinderbijslag wordt verstrekt, dus jouw vraag is eigenlijk weinig relevant.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die 54%die fraudeert is dus alleen van het percentage marrokanen die ook hun kinderen naar marrokko op school sturen. Maar wat is het percentage marrokanen die hun kinderen gewoon in nederland naar school laten gaan.
Dit heeft met 'de grondwet' helemaal niks te maken.quote:
Nee hoor, gewoon aanpassen aan de eisen van de huidige tijd.quote:
Goed plan. Haal jij ze over 5 jaar weer terug als we weer laaggeschoolde arbeiders nodig hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Lemmeb het volgende:
De enige oplossing is: alle criminele/terroristische/frauderende Marokkanen het land uit.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit heeft met 'de grondwet' helemaal niks te maken.
Wijzigen heeft zo'n negatieve lading, noem het 'updaten'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat Wilders artikel 1 van de grondwet wil wijzigen/afschaffen.
Die hebben we niet meer nodig, iets met "we hebben al jaren geen mijnen meer" en "dienstenmaatschappij".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goed plan. Haal jij ze over 5 jaar weer terug als we weer laaggeschoolde arbeiders nodig hebben
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vind het ook best hoog, maar het is wel weer iets dat "men" al jaren roept maar dat wordt altijd als "onderbuikgevoel" afgedaan.
Ik wacht weer met smart op de linkse goedpraatmaffia.
'upgraden'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wijzigen heet zo'n negatieve lading, noem het 'updaten'.
En terecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Om dit soort frauderend kuttuig aan te kunnen pakken, waarom denk JIJ dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
![]()
Ja hallo... De Big Macs lopen niet vanzelf naar mijn tafeltje hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer nodig, iets met "we hebben al jaren geen mijnen meer" en "dienstenmaatschappij".
Ok, jij bent 'echt' links. Niet 'politiek-we liggen op ons knieeen, want we kunnen niet zonder de allochtone stem-links'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef kriele het volgende:
[..]
Hier een linkse en ik praat niks goed. Als misdaad oke zijn zijn voor links, dan zou ik geen linkse meer willen zijn. Ik ben poepje flauw van uitbuiters die enkel willen nemen en niets terug willen geven. Nee, als je ze hoort praten is het ook nog allemaal onze schuld. Schijtziek word ik ervan.
Maare, jij zou het dus goed vinden dat als Jan en Mohammed een oma beroven, jan de gebruikelijke 240 uur schoffelt en Mohammed het land uit wordt gegooid? Is het niet beter dat ze beiden naar een heropvoedingskamp gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit heeft met 'de grondwet' helemaal niks te maken.
Ow dat is zeker wel relevant want als er maar 2% van de marrokanen een dubbele kinderbijslag aanvragen is dus maar 1% van de marrokaanse gezinnen verdacht, ipv de prentieus genoemde aantal van 54% verdacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit specifieke onderzoek gaat naar fraude waarin een dubbele kinderbijslag wordt verstrekt, dus jouw vraag is eigenlijk weinig relevant.
Overigens is het een verdenking van fraude en niet zo stellig sprake van daadwerkelijke fraude als jij nu doet overkomen.
Nee! Ik heb een beter idee. We gaan handen afhakken bij dieven. En vrouwen die overspel plegen stenigen we!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Maare, jij zou het dus goed vinden dat als Jan en Mohammed een oma beroven, jan de gebruikelijke 240 uur schoffelt en Mohammed het land uit wordt gegooid? Is het niet beter dat ze beiden naar een heropvoedingskamp gaan?
Nee. Met die 240 uur schoffelen ben ik het ook niet eens. Overigens is het de praktijk dat allochtonen hier in Nederland helemaal geen straf krijgen als ze oma beroven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Maare, jij zou het dus goed vinden dat als Jan en Mohammed een oma beroven, jan de gebruikelijke 240 uur schoffelt en Mohammed het land uit wordt gegooid?
Nee. Weet je wat dat allemaal kost? En weet je hoe hoog het percentage van recidive is na zo'n kamp?quote:Is het niet beter dat ze beiden naar een heropvoedingskamp gaan?
En jouw voorstel zou zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Met die 240 uur schoffelen ben ik het ook niet eens. Overigens is het de praktijk dat allochtonen hier in Nederland helemaal geen straf krijgen als ze oma beroven.
[..]
Nee. Weet je wat dat allemaal kost? En weet je hoe hoog het percentage van recidive is na zo'n kamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |