ik denk dat we hier vaker succesverhalen te lezen krijgen dan kapitale blundersquote:
De kapitale blunders komen dan ook in R&P terecht...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:45 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik denk dat we hier vaker succesverhalen te lezen krijgen dan kapitale blunders
Verkopen, veel hoger gaat ie niet, lager wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
Tvp
Zouden jullie in mijn geval ING verkopen voor 3,35? Ik heb 600 stuks op 2,65,
Jij zit short?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef foetre het volgende:
gadver de gadver wat is dat groene kleurtje van de beurs toch vies.
duhh niet gezien was WS gedaan heeft? Er begint zich toch een licht BMR te vormen, gaat lekker zo met MT en INGquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:34 schreef TheRoach het volgende:
Is er nieuws voor deze stijging? Of gewoon door futures die op wat stijgen?
BMR? Lama, Bear Market Rallyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef edwinh het volgende:
[..]
duhh niet gezien was WS gedaan heeft? Er begint zich toch een licht BMR te vormen, gaat lekker zo met MT en ING
Zekersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en je bent bang dat je te laat bent dus
que? Hunter Douglas kost 18 euro. Je hebt Hunter Douglas pref.?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Het beurshandelen begin ik steeds leuker/intressanter te vinden(met dank aan de crisis).
Zojuist een gekke koop gedaan: 2000 aandelen Hunter Douglas á ¤0,05 per stuk.
Ja dan ben ik ook al waarschijnlijk van al mijn calls af. Meer dan aex 225 zie ik het ook niet worden. En ondertussen weer "goedkoop "puts bij kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:50 schreef Lemans24 het volgende:
Toch is het wachten op de nieuwe top, want meer dan 10% kunnen we toch meer stijgen nu. En dat zou al extreem zijn. Ergens volgende week wordt het zeker interessant.
Ik weet niet wat je precies koopt met die pref...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:58 schreef Meike26 het volgende:
Say hello to this rooky![]()
Dus ik heb eigenlijk niets gekocht ?Lekker bezig hier...
Maarja, ik wacht wel even af... ze kunnen nog wel gaan stijgen, toch ?![]()
Ik ben gister op 14,60 ingestaptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef edwinh het volgende:
MT 7,82%
Caprica ben je gisteren nog ingestapt? Op -7%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |