quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je Jon van Eerd bedoelt: Ja die kan de mol nog zijn
quote:Jon is De Mol
HILVERSUM - In de laatste uitzending van kijkcijferhit Wie is de Mol? is donderdagavond acteur Jon van Eerd ontmaskerd als De Mol.
Hij openbaarde zichzelf na een bloedstollende finale aan winnares Viviënne van den Assem en verliezer Anniek Pheifer als de verrader binnen het team.
Van den Assem had in de uitzending van vorige week al te horen gekregen dat zij de identiteit van de Mol goed had geraden en de pot van ruim 20.000 euro mee naar huis mag nemen.
Van Eerd probeerde tien uitzendingen lang de pogingen van tien BN'ers te dwarsbomen om met opdrachten zoveel mogelijk geld te verdienen. De groep, die elke week één afvaller kende, speelde het spel dit jaar in Ierland en Jordanië.
De AVRO zond het spel dit jaar voor de negende keer uit. De uitzendingen trekken net als voorgaande seizoenen wekelijks tussen de één en anderhalf miljoen kijkers.
Hier zal niet iedereen blij mee zijnquote:De groep, die elke week één afvaller kende, speelde het spel dit jaar in Ierland en Jordanië.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:48 schreef Bjoro het volgende:
Nieuwe trainingsmethoden bij betaald voetbal !
Werkelijk briljant topic.quote:
Waarom scheld je hem uit voor kneus en loser?quote:
Omdat ik hem niet magquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom scheld je hem uit voor kneus en loser?
Loser.quote:
Kneus.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:08 schreef Suijk het volgende:
Maar je moet niet schelden, dat is niet lief.
Daar zijn we ons zeker van bewustquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, ik vind dat je ook best rekening mag houden met de negatieve kanten. Maar iedereen moet dat zelf weten, het is alleen wel goed om je te realiseren dat er nog veel risico's zijn in die eerste drie maanden, relatief meer dan in de rest van de zwangerschap. En als er iets misgaat is het misschien wel prettig dat je het aan iedereen hebt verteld, of juist helemaal niet. Het is meer de vraag of je je daar bewust van bent.
En ik wil niet dat je 'onzin' schrijft als ik iets post want dan ga ik je boekje verbranden
Blij dat ik gisteren al gekeken heb danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tof, dank je. Nu hoef ik het niet meer terug te kijken.
4 weken geledenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef SCH het volgende:
Is het nu alweer vrijdag de 13e? Dat was het toch laatst ook al?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:33 schreef Suijk het volgende:
Dat krijg je met februari zonder schrikkeldag.
ik voel liefde hier, ware liefdequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:09 schreef SCH het volgende:
Ik mag jou wel pfap maar ik ken jou toch ook helemaal niet
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef SCH het volgende:
even kijken: je hebt een moeilijke huid, een moeilijk sexleven, een moeilijke werksituatie - ik ken je beter dan mezelf idd
Hey, das lang geleden dat jij hier was.quote:
Op wat gehoest na ben ik weer redelijk in vormquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:21 schreef Ole het volgende:
Ziek![]()
Maar heeft me wel bijna mijn leven gered gister
dat had ik in het vorige deel al gepostquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:48 schreef Bjoro het volgende:
Nieuwe trainingsmethoden bij betaald voetbal !
Dat zijn normale symptomen van mensen die in Almere zijn geweest.:)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Ole het volgende:
zere keel, oor zit dicht, koortsig![]()
Ik blijf nog eventjes thuis
Slechte mol dus...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef rubbereend het volgende:oi
Jon de Mol, heb ik toch de hele serie vrij warm gezeten
leuke mol acties maar bij de laatste 4 had dus iedereen de mol al goed
en daarom ontwijk ik Hools en dergelijke tot dat ik het gezien hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tof, dank je. Nu hoef ik het niet meer terug te kijken.
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom ontwijk ik Hools en dergelijke tot dat ik het gezien heb
ja zo mogen we het eigenlijk wel samenvattenquote:
Verstandig doe ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom ontwijk ik Hools en dergelijke tot dat ik het gezien heb
Ik heb appeldinnetje nog jaloers daarmee gekregenquote:
Dat krijg je als je een leven hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, das lang geleden dat jij hier was.
Even een opener in de kroeg gaan halen, dat helpt vastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Ole het volgende:
zere keel, oor zit dicht, koortsig![]()
Ik blijf nog eventjes thuis
Onzin. Daar is niks mis meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef SCH het volgende:
Kan een luie mod nog even iets aan de OP doen
Een sterke borrel moet er bij Ole wel in gaan, dan is alles weer openquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een opener in de kroeg gaan halen, dat helpt vast
[..]
Onzin. Daar is niks mis mee
neequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een opener in de kroeg gaan halen, dat helpt vast
[..]
Ontsmet welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Een sterke borrel moet er bij Ole wel in gaan, dan is alles weer open.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef SCH het volgende:
Kan een luie mod nog even iets aan de OP doen
Dan verdovenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:33 schreef Ole het volgende:
nee![]()
even naar de winkel was al een hele opgave net
oeh gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan verdoven
Zometeen tapaSCHen in Boriszdorp
Wel SCHwaaien hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan verdoven
Zometeen tapaSCHen in Boriszdorp
Zit je lekker koffie te drinken, ga je fokken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:24 schreef SCH het volgende:
Ik zit gewoon in de stad te internetten, bij een koffiezaak met gratis internet. Wat heeft het leven toch een verrassingen in petto
Houdoequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb de koffie al op, zit een beetje te werken en te lezen, net als thuis.
Maar als je het niet goed vindt, ben ik alweer weg hoor
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb appeldinnetje nog jaloers daarmee gekregen
lekker gebakje erbij?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb de koffie al op, zit een beetje te werken en te lezen, net als thuis.
Maar als je het niet goed vindt, ben ik alweer weg hoor
ja, met kersen. En kaartjes pinkpop besteld en geweldig huisje in Limboland, meteen maar voor de hele weekquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
ja, met kersen. En kaartjes pinkpop besteld en geweldig huisje in Limboland, meteen maar voor de hele week
ik heb ze bekeken, maar uiteindelijk een huisje iets verder weg geboekt maar wel heel mooi. Maar bedankt toch hoor nog en zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]tof had je nog wat aan die linkjes die ik postte?
ziet er leuk uit, nu nog een beetje fijn weer regelen voor dat weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
ik heb ze bekeken, maar uiteindelijk een huisje iets verder weg geboekt maar wel heel mooi. Maar bedankt toch hoor nog en zo.
ik duim meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn schoonzusje is vandaag geopereerd aan lever kanker. Alles is goed gegaan en geen complicatisch. Mijn broer moet de eerste dagen bij haar blijven in Rotterdam en slaapt in het ziekenhuis.
Kindjes van hun logeren bij hun oma mijn moeder. En mogen heel de X-Factor kijken.
Duimen jullie met me mee ?
Sterktequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn schoonzusje is vandaag geopereerd aan lever kanker. Alles is goed gegaan en geen complicatisch. Mijn broer moet de eerste dagen bij haar blijven in Rotterdam en slaapt in het ziekenhuis.
Kindjes van hun logeren bij hun oma mijn moeder. En mogen heel de X-Factor kijken.
Duimen jullie met me mee ?
Het is tong80 en Tong met een hoofdletterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Sterkte tong
en lief dat je zoveel mogelijk woorden met SCH wilt schrijven maar bij complicaties is het ietwat overdreven om complicatisch te schrijven
ik mag tong zeggen van tong80 met een hoofdletterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tong80 en Tong met een hoofdletter
Nu heb je 'ik''weer zonder hoofdletter.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
ik mag tong zeggen van tong80 met een hoofdletter
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
KUt zeg. Of is het KUT of kUT of kuT?
nou nou, de vleeswaren vliegen weer door Hoolsquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:56 schreef Bjoro het volgende:
een hele fijne goede en plezante avond toegewenst aan allen....vooral aan tong80 of Tong ofof hoe je het ook mag schrijven !
Ik ben weer thuis inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef pfaf het volgende:
Zeg Jaap, ben je al weer terug, of zit je de hele vakantie te FOK!ken?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Ik zal haar zo naar huis sturen maar ze vindt het hier gezelliger, sorry.
nog niet terug van het boekenbalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:04 schreef golfer het volgende:
Ik doe nog steeds een wake totdat Bluezz eindelijk thuis komt.
Geen tijd afgesproken golferquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:04 schreef golfer het volgende:
Ik doe nog steeds een wake totdat Bluezz eindelijk thuis komt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:50 schreef tong80 het volgende:
Up date :
M'n schoonzus mocht vanochtend al van de IC af. Iets dat zelden gebeurt bij zo'n ingreep.
Gisteren was ze niet aanspreekbaar maar vanochtend had ze weer praatjes.
Soms veel pijn als de morfine niet goed werkt.
Operatie was perfect volgens de chirurg.![]()
![]()
Alvast speelklaar makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Zo de hele dag bezig geweest met de tuin
de schutting staat en het zand ligt erin.. aankomende week beginnen met bestraten..
stemcomputers zijn volgens mij verboden, we mogen met het rode potlood aan de slagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:13 schreef borisz het volgende:
Al die stemcomputers tegenwoordig. Vreselijk. Een bezorgklacht indienen is een drama.
Stemcomputers als je ergens naar toe belt en dan een keuzemenu krijgt waarbij je sommige dingen in moet spreken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:39 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
stemcomputers zijn volgens mij verboden, we mogen met het rode potlood aan de slag
de passie waarmee ze het volkslied meezongenquote:
Op dit moment is het 1 grote zandbankquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:35 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht dat wordt een zandbak voor de kleine
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Honkbal is ook wel weer leuk. We worden helemaal niet zo weggespeeld als ik had verwacht.
Ik hoor een Spaans sprekende verslaggever maar kom niet verder dan niksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het zelf bekijken:
http://atdhe.net/watch-baseball.php?i=581501
Op alle knoppen geklikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor een Spaans sprekende verslaggever maar kom niet verder dan niks
De link heb ik voor je veranderd. deze moet het doen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor een Spaans sprekende verslaggever maar kom niet verder dan niks
Nog een ouwe zandbak nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Zo de hele dag bezig geweest met de tuin
de schutting staat en het zand ligt erin.. aankomende week beginnen met bestraten..
Gewonnenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ierland staat trouwens voor uit bij Schotland
Bedankt. Hoe lang moet ik op ready klikken ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De link heb ik voor je veranderd. deze moet het doen:
http://atdhe.net/watch-baseball.php?i=581501
We willen zo'n kikker zandbank kopenquote:
Op de kar door Hools straksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef Bjoro het volgende:
En we hebben er weer een overwinning bij !
16 gespeeld 42 punten !
de nr 2 staat op 2 punten, maar moet nog een wedstrijd uitspelen (nog 35 min) waarin ze 3-1 achetr staan !
lijkt me mooi !quote:
aaahhhhhh....mooi man !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
We passen dit weekend op een jongetje van 3, teringjopie, ik ben bekaf
Ja super, ik lach me een kriek om alle wijsheden en alle waaroms........quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaahhhhhh....mooi man !
is echt een prachtige leeftijd toch ?
hehequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
We passen dit weekend op een jongetje van 3, teringjopie, ik ben bekaf
snap ik !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja super, ik lach me een kriek om alle wijsheden en alle waaroms........
Maar ben ook wel even blij dat ie slaapt.
Einduitslag dus ook.quote:
Die is weer eens geblesseerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef SCH het volgende:
Hadden ze de zoon van Bluezz maar moeten opstellen.
Mijn overbuurman Cees is uit het college gestaptquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef borisz het volgende:
SCH doe eens wat aan de luchtkwaliteit van Utreg.
Is dat zo bijzonderquote:
Bluezz is atlijd blij met kaartjes, was ze ook bij Doe Maar. Drie dagen voor het concert krijgt ze buikpijn en vervolgens gaat ze nietquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Mijn overbuurman Cees is uit het college gestapt
neem je een boekje voor haar mee ?quote:
je kan beter nog even 13 min wakker blijven...zie je of Sven wereldkampioen wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
Madrid afgelopen
Ik ga verstandig doen en mijn nest in duiken
Dat pak ik nog wel mee jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kan beter nog even 13 min wakker blijven...zie je of Sven wereldkampioen wordt
Daar hoef je niet voor wakker te blijven. Dat is wel zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:57 schreef Bjoro het volgende:
je kan beter nog even 13 min wakker blijven...zie je of Sven wereldkampioen wordt
Wethouders verdienen niet veel hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Van Eijk woont bij jou in die achterbuurt?
is ook wel zo natuurlijk, David !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Daar hoef je niet voor wakker te blijven. Dat is wel zeker.
rare topics lees jijquote:Op zondag 15 maart 2009 00:04 schreef Bjoro het volgende:
Wat gebeurt hier ?![]()
Mensen die denigrerend doen over necrofielen.
zat even in de AT te kijken en zag dit...en toen dacht ik, dat kan toch niet waar zijn !quote:
Gefeliciteerd !quote:
deze accolade gaat slapenquote:
goh, bij jou ook al?quote:Op zondag 15 maart 2009 08:35 schreef SCH het volgende:
Is wel even wennen, iemand die om half 8 heel hard gaat roepen: "Het is licht, het is licht"
Ik geniet er nog ff van dat ik rustig kan uitslapenquote:Op zondag 15 maart 2009 08:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
goh, bij jou ook al?
Ach, is leuker dan door een wekker gewekt worden
geen slingers zonder gebakquote:Op zondag 15 maart 2009 10:54 schreef SCH het volgende:
Bossie jarig? Hiep hiep, slingers in Hools.
Lijkt me wel, dan verliest PSV puntenquote:
Doet Evert fietsen?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
Evert geeft weer geniaal commentaar bij het fietsen
Herbert en Mart zitten in Canada dus ja ze hebben een invaller nodigquote:
Schaatsen is vanavond weer.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er nu live fietsen op de NOS met Evert of komt klapperschaatsen er tussendoor?
Nice.quote:
Ik ook van jouquote:
WK Afstanden vind ik een beetje mosterd na de maaltijd.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig heb ik een normale layout en mis ik al die onzin.
Heb ik een topic over geopendquote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie iemand die zegt PVV te gaan stemmen?
tof, waar?quote:
hoezo? Een wekker kun je uitzettenquote:Op zondag 15 maart 2009 08:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
goh, bij jou ook al?
Ach, is leuker dan door een wekker gewekt worden
Amsterdam. Westerpark in juli.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:05 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel opmerkelijk. Ton niks meer en D'66 18 zetels. Over opportunisme gesproken...
leukquote:
Nope. Slaan we over.quote:
Welke gebruik jij?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig heb ik een normale layout en mis ik al die onzin.
dat was hij altijd alquote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lenny is saai en voorspelbaar geworden
Dan past ie juist toch goed bij julliequote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lenny is saai en voorspelbaar geworden
Ik had toch een leuker cadeau in mijn hoofd voor Bosquote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef SCH het volgende:
Niks azijn, Bos is jarig en appeldinnetje heeft een dikke toeter en pfaf gaat deze week weer eens neuken dus we breken een fles Roosvicee aan, gekkigheid
zoiets ?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik had toch een leuker cadeau in mijn hoofd voor Bos
Vroeger toen ze nog vrijgezel waren reageerden ze onmiddellijk.quote:
OK, ben maar even gaan terug lezen door deze opmerkingquote:
Heeeee Bloemiequote:
prima, en hoe is het daar bij jou?quote:
Toen ik in Chili was werden we daar gebeld door vriebnden van mijn vrienden, blijdschap om de 3e zwangerschap die al 7 weken gaande was. Vijf dagen later ging het na een echo over de abortus vanwege ernstige afwijkingen. Dat zou dus een reden kunnen zijn, het kan ook een reden zijn om het juist wel te vertellen. Maar die eerste 3 maanden is er relatief meer onzekerheid dan in de rest van de zwangerschap.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, ben maar even gaan terug lezen door deze opmerking
Leuk appelsientjeen als je het niet meer voor je kan houden is het nooit te vroeg om te vertellen hoor. In Nederland is men meestal wat terughoudend daarmee, maar ik heb nooit ingezien waarom.
Nou allemaalquote:Op zondag 15 maart 2009 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger toen ze nog vrijgezel waren reageerden ze onmiddellijk.
Ze hebben tegenwoordig allemaal kindjes.
Als dat echt gaat gebeuren krijg je van mij een jaarvoorraad Roosvicee.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef SCH het volgende:
Niks azijn, Bos is jarig en appeldinnetje heeft een dikke toeter en pfaf gaat deze week weer eens neuken dus we breken een fles Roosvicee aan, gekkigheid
Die is wel heel ergquote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef rubbereend het volgende:
en zo maak je dus opvallende schwalbes![]()
dat wordt dus of ¤50 aan Roosvice of ¤50 aan Vieze Roosquote:Op zondag 15 maart 2009 21:04 schreef pfaf het volgende:
Als dat echt gaat gebeuren krijg je van mij een jaarvoorraad Roosvicee.
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, ben maar even gaan terug lezen door deze opmerking
Leuk appelsientjeen als je het niet meer voor je kan houden is het nooit te vroeg om te vertellen hoor. In Nederland is men meestal wat terughoudend daarmee, maar ik heb nooit ingezien waarom.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat wordt dus of ¤50 aan Roosvice of ¤50 aan Vieze Roos
als hij nou meteen zwanger maakt.... is onderstaande ook weer uit de luchtquote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
Ole, kan jij van de week even bij pfaf langs. Krijg je 100 flessen Roosvicee van me
quote:
Heb je studio sport gepresenteerd?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
Vandaag bij 'Beeld & Geluid' geweest, best geinig!
Hehe, ja en de goal van Bergkamp becommentarieerd. En Nellie Cooman heeft haar top10 uitgelegd (ze had de waterpolovrouwen op 1). Rens Blom liep ook nog rond, maar die heb ik verder niet gehoord.quote:
Ik ben jaloursquote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
Vandaag bij 'Beeld & Geluid' geweest, best geinig!
Groepsex manquote:Op zondag 15 maart 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik ga die ploegenachtervolging echt niet meer trekken
Ma neemt het ook op.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem het op en dan rukken we er morgen op, is dat wat?
Je bent zwanger en vanaf dag 1 en wil je dat nou eenmaal van de daken schreeuwenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
Toen ik in Chili was werden we daar gebeld door vriebnden van mijn vrienden, blijdschap om de 3e zwangerschap die al 7 weken gaande was. Vijf dagen later ging het na een echo over de abortus vanwege ernstige afwijkingen. Dat zou dus een reden kunnen zijn, het kan ook een reden zijn om het juist wel te vertellen. Maar die eerste 3 maanden is er relatief meer onzekerheid dan in de rest van de zwangerschap.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Leer mij je moeder kennen. Die sopt haar fauteuil uit.
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik vind het juist heel belangrijk dat het heel open ligt als er een kindje doodgeboren wordt of als er een miskraam is, niks taboe daarover en mooi dat er steeds meer ruimte voor is en rituelen voor zijn. Ik zeg alleen dat je je er wel van bewust moet zijn, of je dat wilt, of je dat aankan, zeker als je voor de 1e keer zwanger bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent zwanger en vanaf dag 1 en wil je dat nou eenmaal van de daken schreeuwen
Dus omdat er kans is dat het misgaat moet je je mond houden? Moet die zwangerschap dan in de doofpot of zo? Het is er niet geweest want het was nog geen 3 maanden?
Ik word van die gedachtengang altijd een beetje boos verdrietig.
Aangezien iedereen in je omgeving dat altijd meteen roept, ben je je er sowieso heel erg bewust van dat 'het mis kan gaan' .quote:Op zondag 15 maart 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik vind het juist heel belangrijk dat het heel open ligt als er een kindje doodgeboren wordt of als er een miskraam is, niks taboe daarover en mooi dat er steeds meer ruimte voor is en rituelen voor zijn. Ik zeg alleen dat je je er wel van bewust moet zijn, of je dat wilt, of je dat aankan, zeker als je voor de 1e keer zwanger bent.
ga toch rodelen samen!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem het op en dan rukken we er morgen op, is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |