TS is necrofiel.
Dat statement lokt hier op Fok! nogal bizarre reacties uit. Mensen benaderen je alsof je van een andere planeet komt, gooien je apenootjes toe en prikken je met stokken terwijl je in je kooi van Faraday opgesloten zit te wachten tot je je kunstje weer vertonen mag.
En dat terwijl een echte necrofiel niemand kwaad doet met zijn liefhebberij. Ik bedoel, wij hebben alleen sex met dode mensen om ze jarenlang in kelders op te sluiten en ze stelselmatig bloot te stellen aan de meest vreselijke vernederingen waarvan ze niks merken (
![]()
). Wij behandelen onze geliefde lijken met respect en verwachten dat ook te krijgen van onze medemens.
Helaas is de werkelijkheid ook in dit geval weerbarstiger.
Gek genoeg zie ik nooit topics die de spot drijven met mensen die dure, snelle auto's rijden, dure horloges dragen of bijvoorbeeld dure kleren. Want zeg nou zelf, je mag toch maar 120 rijden, dus een Porsche is nergens voor nodig en volkomen belachelijk. En een Swatch geeft ook de tijd aan dus waarom een Rolex gekocht? En je kunt het ook warm hebben in een trui van de Hema dus waarom zou je naar de Ralph Lauren winkel gaan?
Ik bedoel maar. Kan iemand mij de logica hierachter uitleggen?