RTL5. Eddy Zoey presenteert het, doet die nog vrij goed vind ik.quote:
Leer lezen, er staat plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef LethalNinja het volgende:
Arme ts, jij was die jongen dus, wil je erover praten?
hij speelt dus ook WOWquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:25 schreef Slickk het volgende:
[..]
Leer lezen, er staat plaatsvervangende schaamte.
quote:
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xmlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef LethalNinja het volgende:
LINKJEEEEEEE naar youtube ofzo, ik wil 't ook zien
thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Slickk het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
Aflevering 4, begin te kijken rond 5:45, bij 6 minuten start zijn filmpje zeg maar_!!
Wat rond 5:50 zie je dat wijf met die punten uit haar kin ook
Bij mij doen alle filmpjes behalve filmpje 4quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef LethalNinja het volgende:
filmpje doet 't niet, hij blijft hangen in de eerste paar seconden. Misschien maar eens een nieuwe pc kopen, alhoewel msn en word en uiteraard fok het nog goed doen
Ja ahahquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef ikJur het volgende:
dat hoofd van die gast als ie door iedereen is afgewezen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef wazoomie het volgende:
Hahaa. Als dat filmpje loopt: "Als ik thuis kom van m'n werk speel ik graag World of Warcraft" *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep*.. "Verder lees ik graag, voornamelijk Lord of the Rings.." *bliep* *bliep* *bliep* *bliep*
Klopt, hij kijkt eerst nog wel vrij neutraal maar aan het einde als ook die laatste dame weg is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:44 schreef MASD het volgende:
Je ziet gewoon het moment waar zijn resterende hoopje waardigheid volledig verdwijnt.
Je ziet die kerel ook bijna janken!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef wazoomie het volgende:
Hahaa. Als dat filmpje loopt: "Als ik thuis kom van m'n werk speel ik graag World of Warcraft" *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep*.. "Verder lees ik graag, voornamelijk Lord of the Rings.." *bliep* *bliep* *bliep* *bliep*
Mooi meisje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:18 schreef Slickk het volgende:
Subklacht: Dat wijf met die spiezen uit haar kin
En dan stemt alleen Karina op hem!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:52 schreef MASD het volgende:
Iemand moet zo meedoen en filmen hoe hij elke dag op fok zit. Mooi time-lapse filmpje jwz.
Dat shirtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:52 schreef Mendeljev het volgende:
Die kandidaat na de WoW-nerd. Kampertje die wel heel graag wil laten zien dat hij breed is.
echt he, dat foei lelijke shirt ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:52 schreef Mendeljev het volgende:
Die kandidaat na de WoW-nerd. Kampertje die wel heel graag wil laten zien dat hij breed is.
Dan moet je bij ronde 3 uit 30 dames gaan kiezen binnen 10 seconden. Daar heb je ook geen zin in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:52 schreef MASD het volgende:
Iemand moet zo meedoen en filmen hoe hij elke dag op fok zit. Mooi time-lapse filmpje jwz.
Ja, vooral dat wijf die bij die vent als 1-nalaatste overbleef.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Belhameltje het volgende:
Nouja met die kerel die erna komt is de oppervlakkigheid van het programma en de vrouwen daar ook wel weer aangetoond.
Je tante der buurvrouw der schoonmoeder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij is als kind gewoon in een vat lelijk gevallen.
Kanker, wat een figuurquote:
Wel leuk dat sommige meisjes het toch een beetje voor hem opnemen met bijv je moet dan met mij spelen etcquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Kingside het volgende:
Net gezien en ik had toch medelijden met die jongen. Hij stond daar bijna te huilen, maarja welke kneus zegt dat dan ook op het begin van het filmpje.
Helft van de dames zijn echt lelijk overigens![]()
JA wat nou als er alleen nog maar lelijke over zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Kingside het volgende:
Net gezien en ik had toch medelijden met die jongen. Hij stond daar bijna te huilen, maarja welke kneus zegt dat dan ook op het begin van het filmpje.
Helft van de dames zijn echt lelijk overigens![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef wazoomie het volgende:
Hahaa. Als dat filmpje loopt: "Als ik thuis kom van m'n werk speel ik graag World of Warcraft" *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* *bliep*.. "Verder lees ik graag, voornamelijk Lord of the Rings.." *bliep* *bliep* *bliep* *bliep* en ik luister voornamelijk hardrock *bliep*
Bij één van die twee stond ook "Houdt niet van macho's"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, vooral dat wijf die bij die vent als 1-nalaatste overbleef.
Oja, dat was ook wel een failquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Bij één van die twee stond ook "Houdt niet van macho's"
Wat is dan een gast die een beetje gaat showen hoe sterk hij wel niet is met een half shirt aan.
Sja ik heb net ook de andere afleveringen gekeken en daar was dat dus. Kut als je daar dan staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
JA wat nou als er alleen nog maar lelijke over zijn.
Mag je dan ook zeggen "ik klik iedereen weg"
Erger nog, bij de winnares stond als bijschrift "houdt niet van machos" en dan blijft ze als laatste over wtfffffffquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Belhameltje het volgende:
Nouja met die kerel die erna komt is de oppervlakkigheid van het programma en de vrouwen daar ook wel weer aangetoond.
Moest hij er 1 kiezen met tegenzin?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:11 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja ik heb net ook de andere afleveringen gekeken en daar was dat dus. Kut als je daar dan staat.
Sowieso de tweede en derde kijken. Je ziet wel dat hij liever geen van beide wel en terechtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Moest hij er 1 kiezen met tegenzin?
Welke aflevering?
Ja en steengrillenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:28 schreef WTFbbq het volgende:
Had hij 't er trouwens over dat hij gaat bowlen met zijn WOW maatjes?
Dat t-shirt van hemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste man ging naar huis met iemand die als bijschrift had:
"Valt niet op macho's"_
Hmm ze is trouwens best mooi. Behalve als ze begint te pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste man ging naar huis met iemand die als bijschrift had:
"Valt niet op macho's"_
Ja!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef damsco het volgende:
Zou ik me eens aanmelden voor de gein haha?
Moet je doen en dan Sexy MF als je openingstune.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef damsco het volgende:
Zou ik me eens aanmelden voor de gein haha?
Of een deathmetal nummer ofzo, en dan precies het stukje dat iemand gaat gruntenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:51 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Moet je doen en dan Sexy MF als je openingstune.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aah, ook echt zielig dat ook alles rood is..
[ afbeelding ]
Welk programma is dat niet, tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:57 schreef RicardoSmit het volgende:
leuk programma, alleen jammer dat alles in scéne is gezet
Meer een metalvarken als het over dat orgasme gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die uit afl. 2 houdt een Negert en een Metal chick over
Ohnee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wtf die Waldo houdt een lekkere chick over
ja zit wat in.... er zitten kandidaten tussen die gewoon een relatie hebben, en die hele date vind ook niet plaatsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk programma is dat niet, tegenwoordig.
Self-esteem boosterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
Dus dat programma is eigenlijk, 1 man die door een tiental vrouwen tegelijk wordt afgewezen? leuk
wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Helft van de mannelijke kandidaten word na het programma opgenomen in een psychiatrische inrichtingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Self-esteem booster[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Waldo, als je dit leest: keertje samen naar de gym gaan?
Niet? Ik klikte net weg toen er nog 2 over waren die eigenlijk beide wel do-able waren. Maar die met de donkere haren had wel een grafstemquote:
Die Edina ofzo. Dus niet die moederquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet? Ik klikte net weg toen er nog 2 over waren die eigenlijk beide wel do-able waren. Maar die met de donkere haren had wel een grafstem
Wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:20 schreef RicardoSmit het volgende:
Die jorinde is echt fucking dom.
Idd, krijgt hij een oud wijf met een vlot kapselquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef RicardoSmit het volgende:
Vooral die latin gast, met z'n gay-ass swiffers waarmee hij gaat dansen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik kijk neer op het plebs in dit topic dat geamuseerd blijkt door een programma als deze.
haha jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd, krijgt hij een oud wijf met een vlot kapsel
Ik dacht even dat de belichting verkeerd was ingesteld maar iedereen stemde rood!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef RicardoSmit het volgende:
Vooral die latin gast, met z'n gay-ass swiffers waarmee hij gaat dansen
Misschien dat als jij meedoet, je ook nog een keer een date krijgtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik kijk neer op het plebs in dit topic dat geamuseerd blijkt door een programma als deze.
Geef je op, je krijgt ook nog eens 350 euro voor de opnamequote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm als ik zelf mee zou doen zou ik er wel +- 20 chicks over houden
De vrouwen, als je ze zo mag noemen, die aan dat programma blijken mee te doen zitten een heel stuk onder mijn standaard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:26 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Misschien dat als jij meedoet, je ook nog een keer een date krijgt
Ik dacht al, wie is er nou zo gek om mee te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:27 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Geef je op, je krijgt ook nog eens 350 euro voor de opname
En wss hoopt 90% van de deelnemers hierdoor een bekende Nederlander te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie is er nou zo gek om mee te doen.
De geldwolven
PRICELESSquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef ikJur het volgende:
dat hoofd van die gast als ie door iedereen is afgewezen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kop van die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Met carnaval was ie goed, zo slaat ie nergens meer op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
dat deze nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
De WoW-ers die zich aangesproken voelen moeten zich natuurlijk nog wel even profileren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Met carnaval was ie goed, zo slaat ie nergens meer op.
En zichzelf maar blijven voorhouden dat het best heel normaal is om op je 25e een aantal uur per dag WoW te spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
De WoW-ers die zich aangesproken voelen moeten zich natuurlijk nog wel even profileren.
100 kudo's voor de gothic.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kop van die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ochjeequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef BlackStar2k het volgende:
Om eerlijk te zijn, dit is natuurlijk wel lachwekkend.
Toch vind ik het zielig voor die jongen dat ie publiekelijk vernederd wordt..
Dit soort shit zorgt ervoor dat mensen in depressies komen, doordraaien en ineens tig mensen vermoorden.
Die had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga niet happenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
klopt, dagelijks. Ik heb een level 90 super demon met vet veel skills enzo ik kill iedereen in pvp
Hier vind je de desbetreffende afleveringquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar?
Ik zie ze niet bij uitzending gemist of op de RTL site
Wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen een tv opnamen in de lokale hardcoretent, van iemand die mee gaat doen.
Ga natuurlijk even kijken
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen een tv opnamen in de lokale hardcoretent, van iemand die mee gaat doen.
Ga natuurlijk even kijken
Na ja ze gaan die gast filmen, met wat hij in het dagelijks leven doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:36 schreef deepart het volgende:
[..]Een special voor de gewillige reefteven
Ah, even kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hier vind je de desbetreffende aflevering
Daaronder vind je de rest. Het is heerlijk om te zien hoe die lui afgefikt worden door van die trutjes
Ik zou voor de lol wel mee willen doen, alleen mijn vriendin nog ff overtuigenquote:
quote:naar de bios zodat mijn collega's je kunnen keuren
Als je er zo uitziet neem je volgens mij met alles genoegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Dat mens kijkt de hele tijd alsof Adonis er zelf staat.
Ja er blijven elke keer van die lelijke wanhopige vrijgezelle lelijke wijven overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet neem je volgens mij met alles genoegen.
Ook nog serieus helemaal uitleggen wat WoW isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:53 schreef raaavi het volgende:
Het mooiste..
"als ik thuiskom van me werk speel ik world of warcraft "
<BOEFFFF-meisje haakt af>
Dit is een Online SPEL
<BOEFFFF-meisje haakt af die niet wist wat World of warcraft was maar Spel wel>
Ja erg lullig voor die kerel, maar hij heeft zichzelf opgegeven hoor. Ik heb het niet gedaan. Als je daar staat wéét je dat je op onbenullige dingen afgerekend wordt en niet omdat je zo'n interessante gedachteloop hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef BlackStar2k het volgende:
Om eerlijk te zijn, dit is natuurlijk wel lachwekkend.
Toch vind ik het zielig voor die jongen dat ie publiekelijk vernederd wordt..
Dit soort shit zorgt ervoor dat mensen in depressies komen, doordraaien en ineens tig mensen vermoorden.
Ik dacht al, ben ik de enige die haar een hypocriete hoer vind of watquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oh en om even aan te geven hoe het niveau van die "vrouwen daar is.
Er zijn er nog 2 over en onze "Lucky Single" mag zometeen tussen 2 vrouwen kiezen.
Deze vrouw, die zich net zoals alle andere vrouwen altijd aan haar principes houdt, staat zo te soppen op haar plek, dat zich al betonrot vormt in de studio. Let u vooral even op het onderschrift bij haar "gegevens"
[ afbeelding ]
En hier vinden we dan de foto van de man van wie ze hoopt dat hij haar kiest. Dan kunnen ze samen
[..]
[ afbeelding ]
OH MY GOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedank mijn werkgever maar voor het mij alleen laten in een kantoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik de enige die haar een hypocriete hoer vind of wat
Bedankt voor de plaatjes
Viel mij ook al op, "ik hou niet van machos" en toch kiest ze voor de meest macho man die er tot nu toe is geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oh en om even aan te geven hoe het niveau van die "vrouwen daar is.
Er zijn er nog 2 over en onze "Lucky Single" mag zometeen tussen 2 vrouwen kiezen.
Deze vrouw, die zich net zoals alle andere vrouwen altijd aan haar principes houdt, staat zo te soppen op haar plek, dat zich al betonrot vormt in de studio. Let u vooral even op het onderschrift bij haar "gegevens"
[ afbeelding ]
En hier vinden we dan de foto van de man van wie ze hoopt dat hij haar kiest. Dan kunnen ze samen
[..]
[ afbeelding ]
OH MY GOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Crane het volgende:
Ook dat ie hardrock luistert.Het is dat toen 99 % al afgehaakt was...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Crane het volgende:
Ook dat ie hardrock luistert.Het is dat toen 99 % al afgehaakt was...
Whehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Die 2e gozer in aflevering 1. Had ie nog superveel wijven over gaat ie 1 of ander dom dansje doen zodat alleen het lelijkste wijf over blijft
Als je eens lekker met d'r gaat zoenen, heb je meteen een slagaderlijke bloedingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het 1 keer gezien en kon er wel om lachen ja.
Maar de meerderheid van die meiden zijn welvooral dat gothicfiguur bij die aflevering van de WoW gast
Die dingen in haar kin![]()
![]()
Och, ik vind het juist wel leuk dat ze zoveel verschillende soorten meisjes hebben verzameld. Alleen helaas voor die gasten blijven de meest onaantrekkelijke dames vaak het langst overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het 1 keer gezien en kon er wel om lachen ja.
Maar de meerderheid van die meiden zijn welvooral dat gothicfiguur bij die aflevering van de WoW gast
Die dingen in haar kin![]()
![]()
Of nog erger. Hij gaat met een pistool mensen afknallen en als de politie zijn PC meeneemt zien ze dat hij WoW speelt en naar Hard-rock luistert. Lijkt me duidelijk dat er dan een verbod op Hard-rock en WoW komt (op zich geen probleem)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:07 schreef tho_Omas het volgende:
Die laatste gast was misschien wel kansloos, maar hij neemt wel iemand mee naar huis. Die andere gast die kreeg niets, en gaat zichzelf nu nog verder isoleren en over een jaar wellicht zelfmoord plegen.
Je vergeetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Crane het volgende:
Wie pleurt hem ff op dumpert. Daar zitten toch ook veel WoW-nerds?
-1 Domme hoeren
-1 Pauperprogramma
+1 WoW
+1 Voor die gozert
Met een Arcanite Steam-Pistol (als hij lvl 70 heeft)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Of nog erger. Hij gaat met een pistool mensen afknallen en als de politie zijn PC meeneemt zien ze dat hij WoW speelt en naar Hard-rock luistert. Lijkt me duidelijk dat er dan een verbod op Hard-rock en WoW komt (op zich geen probleem)
Kom op, sommigen waren best te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:47 schreef Gehannes het volgende:
Echt een diep triest programma. Die wijven zijn ook allemaal zo lelijk ( en arrogant ), behalve dan die met die oranje haren. Dit programma geeft ook wel goed weer wat het verschil is tussen man en vrouw. Als er 30 mannen achter de panels stonden en er kwam een super knappe vrouw op dan zou echt niemand weg klikken. En als er een super lelijk dik mokkel op kwam dan drukte 95% denk ik al weg.
Die gozer was trouwens nog maar 23. Ik dacht eerst dat die gast 35 was ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:31 schreef Dragorius het volgende:
Die vrouwen zijn ook echt te erg voor woorden, na die WOW-kerel komt er zo'n opgepompte kerel uit Kampen, typetje Aprillia racescooter en afgetrapte Golf II met neonlampjes, en ja hoor dan worden de slipjes nat.
En dan zeiken dat mannen alleen maar kijken naar "geile wijven"
Oh tevens, er zitten toch ook echt LELIJKE trutjes tussen.....![]()
Ja elk weekend uitgaan, dat is veels te hip man.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef AryaMehr het volgende:Hetzelfde volk als bij ''Deal or no Deal''. Van die zogenaamde ''hippe'' huppelkutjes die elke weekend per se moeten uitgaan.
Hij ziet er inderdaad maar oud uit.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Die gozer was trouwens nog maar 23. Ik dacht eerst dat die gast 35 was ofzo.
Of je drinkt een biertje, met een schijfje ananasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja elk weekend uitgaan, dat is veels te hip man.Echte kerels zitten op Fok in de SC.
Voor de rest heb je wel gelijk dat er weinig intelligents bijloopt ja.
Teveel aan de anabolen gezeten volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef dithje het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad maar oud uit.....
zitten best een paar leuke meisjes tussen. met zelfspot dan weliswaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach ja die dozen die aan zo'n programma mee doen kunnen blijkbaar ook niemand krijgen om wat voor reden dan ook anders deed je er sowieso niet aan mee.
Eigenlijk moeten we met zijn allen gaan. Allemaal Fok meiden, en dat wij dan 1 voor 1 opkomen en gaan vertellen over WOW, ICT, bazen, stervende hoeren kankerkachels, hosselen en wat niet al. En geen van de meiden drukt de knop inquote:
En iedereen moet zo kijken >quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:19 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we met zijn allen gaan. Allemaal Fok meiden, en dat wij dan 1 voor 1 opkomen en gaan vertellen over WOW, ICT, bazen, stervende hoeren kankerkachels, hosselen en wat niet al. En geen van de meiden drukt de knop in
Eigenlijk zou Kees kanker kachel daar een keer mee moeten doen. En dan dat filmpje laten zien van Probleemwijken. Komt die kuchende broer in beeld en gelijk iedereen wegdrukken natuurlijk. En als hij dan over die Spaanse begint haken zelfs de lelijkste af.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:19 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we met zijn allen gaan. Allemaal Fok meiden, en dat wij dan 1 voor 1 opkomen en gaan vertellen over WOW, ICT, bazen, stervende hoeren kankerkachels, hosselen en wat niet al. En geen van de meiden drukt de knop in
waar haal je die info vandaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OMG die chick met die punten uit haar kin werkt als webcam girl
Blijken die vrouwen ook allemaal te fokken, wow te spelen, een patat of friet discussie te voeren onder elkaar etc.etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:19 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Als echte fan weet je dat, aflevering 3quote:
Ja, vast.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef dithje het volgende:
[..]
Blijken die vrouwen ook allemaal te fokken, wow te spelen, een patat of friet discussie te voeren onder elkaar etc.etc.![]()
![]()
![]()
Stond onder die naamquote:
Opzich is dat nog niet zo heel erg, maar goddamn, kleed je dan niet zo dat je op een uitpuilend vochtig Perzisch tapijt lijktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Stond onder die naam![]()
Net als zon vadsig wijf dat "trots op haar maatje meer " is
Nou volgensmij zijn et wel 10 maatjes meer![]()
Nou sorry hoor maar zij had echt wel een flink aantal maatjes te veelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Opzich is dat nog niet zo heel erg, maar goddamn, kleed je dan niet zo dat je op een uitpuilend vochtig Perzisch tapijt lijkt
Geen idee, misschien dat jij die vraag kan beantwoorden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:42 schreef MASD het volgende:
Yo Crane, hoe is het nou om lelijker te zijn dan een WoW'er?
Eigenlijk wel jammer.... toch? Zou zo anders zijn als die vrouwen niet de hele tijd over gevoelens maar over het hosselen van mannen zouden pratenquote:
Néh doe maar niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef dithje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer.... toch? Zou zo anders zijn als die vrouwen niet de hele tijd over gevoelens maar over het hosselen van mannen zouden praten
Ik zou mijn gebrek aan zelfwaarde compenseren door op een internetforum te vertellen hoe vaak ik wel niet uitga, hoe veel chicks ik wel niet hossel en hey, ik luister echt geen hardrock. Nerdmuziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat jij die vraag kan beantwoorden?
Ik proef hier enige animositeitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou mijn gebrek aan zelfwaarde compenseren door op een internetforum te vertellen hoe vaak ik wel niet uitga, hoe veel chicks ik wel niet hossel en hey, ik luister echt geen hardrock. Nerdmuziek.
Hypothetisch.
1e dacht ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat was die aflevering met die kakkerlak?
Ja dat zei ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Revdog het volgende:
Haha, die eerste gast uit de eerste aflevering had ook een moeilijke keuze zeg
En dan zegt zo'n snol ook nog eens dat z'n muzieksmaak goed is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
"Deze man heeft zijn eigenlijk muziek meegenomen "
En dan komt ie met rap das armas![]()
![]()
_!!
Hou het maar gewoon bij mode enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:49 schreef dithje het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Lijkt me ook niks, worden het van die manwijven.
Kun je beter voor die Jorinde gaan, voordat ze doorheeft dat je haar alleen maar gebruikt hebtt, heb je al kleinkinderenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zou Tara en Oesha over houden en die oude milfs wegklikken
Die met die zwarte band heeft wel watquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zou Tara en Oesha over houden en die oude milfs wegklikken
Welke is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die met die zwarte band heeft wel wat
Daar kan je wel keiharde pornosex mee hebben volgensmij
Hmm wie is Jorinde ook alweerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kun je beter voor die Jorinde gaan, voordat ze doorheeft dat je haar alleen maar gebruikt hebtt, heb je al kleinkinderen
Mode..... Ja, kan...maar daar ben je snel over uitgesproken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga het maar gewoon over mode enzo hebben.
Ehm die chick die als laatste overbleef bij die manager van hotel arena ofzo.quote:
Die negerin die ze per aflevering wel 80 keer om haar mening vragen.quote:Welke is dat?
Ik bedoelde meer een beetje de algemene vrouwelijke gespreksonderwerpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:59 schreef dithje het volgende:
[..]
Mode..... Ja, kan...maar daar ben je snel over uitgesproken.
Tenminste ik, want ik doe toch mijn eigen ding en ga anderen niet overtuigen om al hun kleren bij lady sting te kopen
Omfg zij is nastyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ehm die chick die als laatste overbleef bij die manager van hotel arena ofzo.
Die van jongens veranderen en sikjes hield
roddelen dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een beetje de algemene vrouwelijke gespreksonderwerpen.
Is dat die van die jacuzzi en rozenblaadjes ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:59 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
En Jorinde is die barbie die echt een iq van 50 ofzo moet hebben.
ze is shemalequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ehm die chick die als laatste overbleef bij die manager van hotel arena ofzo.
Die van jongens veranderen en sikjes hield
Are u surequote:
nee maar dat zou ik zeggen. lijkt net een corset wat ze aanheeftquote:
Ze heeft wel mooie tettenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:30 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee maar dat zou ik zeggen. lijkt net een corset wat ze aanheeft
"tetten"quote:
Die Jorinde is kenker lelijk męn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Revdog het volgende:
Julia
Edina
Tara
Daan
Inge
Jorinde
Selina
Oesha
En op zich die Monique ook wel als 't moet.
En Hilde + Sanna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |