quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aah, ook echt zielig dat ook alles rood is..
[ afbeelding ]
Welk programma is dat niet, tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:57 schreef RicardoSmit het volgende:
leuk programma, alleen jammer dat alles in scéne is gezet
Meer een metalvarken als het over dat orgasme gaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die uit afl. 2 houdt een Negert en een Metal chick over
Ohnee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wtf die Waldo houdt een lekkere chick over
ja zit wat in.... er zitten kandidaten tussen die gewoon een relatie hebben, en die hele date vind ook niet plaatsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk programma is dat niet, tegenwoordig.
Self-esteem boosterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
Dus dat programma is eigenlijk, 1 man die door een tiental vrouwen tegelijk wordt afgewezen? leuk
wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Helft van de mannelijke kandidaten word na het programma opgenomen in een psychiatrische inrichtingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Self-esteem booster[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Waldo, als je dit leest: keertje samen naar de gym gaan?
Niet? Ik klikte net weg toen er nog 2 over waren die eigenlijk beide wel do-able waren. Maar die met de donkere haren had wel een grafstemquote:
Die Edina ofzo. Dus niet die moederquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet? Ik klikte net weg toen er nog 2 over waren die eigenlijk beide wel do-able waren. Maar die met de donkere haren had wel een grafstem
Wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:20 schreef RicardoSmit het volgende:
Die jorinde is echt fucking dom.
Idd, krijgt hij een oud wijf met een vlot kapselquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef RicardoSmit het volgende:
Vooral die latin gast, met z'n gay-ass swiffers waarmee hij gaat dansen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik kijk neer op het plebs in dit topic dat geamuseerd blijkt door een programma als deze.
haha jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd, krijgt hij een oud wijf met een vlot kapsel
Ik dacht even dat de belichting verkeerd was ingesteld maar iedereen stemde rood!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef RicardoSmit het volgende:
Vooral die latin gast, met z'n gay-ass swiffers waarmee hij gaat dansen
Misschien dat als jij meedoet, je ook nog een keer een date krijgtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Ik kijk neer op het plebs in dit topic dat geamuseerd blijkt door een programma als deze.
Geef je op, je krijgt ook nog eens 350 euro voor de opnamequote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm als ik zelf mee zou doen zou ik er wel +- 20 chicks over houden
De vrouwen, als je ze zo mag noemen, die aan dat programma blijken mee te doen zitten een heel stuk onder mijn standaard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:26 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Misschien dat als jij meedoet, je ook nog een keer een date krijgt
Ik dacht al, wie is er nou zo gek om mee te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:27 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Geef je op, je krijgt ook nog eens 350 euro voor de opname
En wss hoopt 90% van de deelnemers hierdoor een bekende Nederlander te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie is er nou zo gek om mee te doen.
De geldwolven
PRICELESSquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef ikJur het volgende:
dat hoofd van die gast als ie door iedereen is afgewezen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kop van die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Met carnaval was ie goed, zo slaat ie nergens meer op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
dat deze nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
De WoW-ers die zich aangesproken voelen moeten zich natuurlijk nog wel even profileren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Met carnaval was ie goed, zo slaat ie nergens meer op.
En zichzelf maar blijven voorhouden dat het best heel normaal is om op je 25e een aantal uur per dag WoW te spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
De WoW-ers die zich aangesproken voelen moeten zich natuurlijk nog wel even profileren.
100 kudo's voor de gothic.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kop van die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ochjeequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef BlackStar2k het volgende:
Om eerlijk te zijn, dit is natuurlijk wel lachwekkend.
Toch vind ik het zielig voor die jongen dat ie publiekelijk vernederd wordt..
Dit soort shit zorgt ervoor dat mensen in depressies komen, doordraaien en ineens tig mensen vermoorden.
Die had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga niet happenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
klopt, dagelijks. Ik heb een level 90 super demon met vet veel skills enzo ik kill iedereen in pvp
Hier vind je de desbetreffende afleveringquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar?
Ik zie ze niet bij uitzending gemist of op de RTL site
Wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen een tv opnamen in de lokale hardcoretent, van iemand die mee gaat doen.
Ga natuurlijk even kijken
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen een tv opnamen in de lokale hardcoretent, van iemand die mee gaat doen.
Ga natuurlijk even kijken
Na ja ze gaan die gast filmen, met wat hij in het dagelijks leven doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:36 schreef deepart het volgende:
[..]Een special voor de gewillige reefteven
Ah, even kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hier vind je de desbetreffende aflevering
Daaronder vind je de rest. Het is heerlijk om te zien hoe die lui afgefikt worden door van die trutjes
Ik zou voor de lol wel mee willen doen, alleen mijn vriendin nog ff overtuigenquote:
quote:naar de bios zodat mijn collega's je kunnen keuren
Als je er zo uitziet neem je volgens mij met alles genoegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Dat mens kijkt de hele tijd alsof Adonis er zelf staat.
Ja er blijven elke keer van die lelijke wanhopige vrijgezelle lelijke wijven overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet neem je volgens mij met alles genoegen.
Ook nog serieus helemaal uitleggen wat WoW isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:53 schreef raaavi het volgende:
Het mooiste..
"als ik thuiskom van me werk speel ik world of warcraft "
<BOEFFFF-meisje haakt af>
Dit is een Online SPEL
<BOEFFFF-meisje haakt af die niet wist wat World of warcraft was maar Spel wel>
Ja erg lullig voor die kerel, maar hij heeft zichzelf opgegeven hoor. Ik heb het niet gedaan. Als je daar staat wéét je dat je op onbenullige dingen afgerekend wordt en niet omdat je zo'n interessante gedachteloop hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef BlackStar2k het volgende:
Om eerlijk te zijn, dit is natuurlijk wel lachwekkend.
Toch vind ik het zielig voor die jongen dat ie publiekelijk vernederd wordt..
Dit soort shit zorgt ervoor dat mensen in depressies komen, doordraaien en ineens tig mensen vermoorden.
Ik dacht al, ben ik de enige die haar een hypocriete hoer vind of watquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oh en om even aan te geven hoe het niveau van die "vrouwen daar is.
Er zijn er nog 2 over en onze "Lucky Single" mag zometeen tussen 2 vrouwen kiezen.
Deze vrouw, die zich net zoals alle andere vrouwen altijd aan haar principes houdt, staat zo te soppen op haar plek, dat zich al betonrot vormt in de studio. Let u vooral even op het onderschrift bij haar "gegevens"
[ afbeelding ]
En hier vinden we dan de foto van de man van wie ze hoopt dat hij haar kiest. Dan kunnen ze samen
[..]
[ afbeelding ]
OH MY GOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedank mijn werkgever maar voor het mij alleen laten in een kantoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik de enige die haar een hypocriete hoer vind of wat
Bedankt voor de plaatjes
Viel mij ook al op, "ik hou niet van machos" en toch kiest ze voor de meest macho man die er tot nu toe is geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oh en om even aan te geven hoe het niveau van die "vrouwen daar is.
Er zijn er nog 2 over en onze "Lucky Single" mag zometeen tussen 2 vrouwen kiezen.
Deze vrouw, die zich net zoals alle andere vrouwen altijd aan haar principes houdt, staat zo te soppen op haar plek, dat zich al betonrot vormt in de studio. Let u vooral even op het onderschrift bij haar "gegevens"
[ afbeelding ]
En hier vinden we dan de foto van de man van wie ze hoopt dat hij haar kiest. Dan kunnen ze samen
[..]
[ afbeelding ]
OH MY GOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Crane het volgende:
Ook dat ie hardrock luistert.Het is dat toen 99 % al afgehaakt was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |