Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.²
Het is meer een privacy kwestie. Er loopt hier immers ook een stalker van mij rondquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.²
Uiter-aard, echter ga ik in deze volledig met je mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen wáár je het niet met je eens bent met argumenten hoor.
Nee, hoor voor elke berber dus een noord afrikaan is iemand uit het midden oosten niks waard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat Noord-Afrikanen zich verbonden voelen met het Midden-Oosten als daar moslims worden gedood.
Ik zei ook in een andere post van mij: er is een verschil tussen noord-afrikaanse mensen en afrikanen ten zuiden van de sahara.
Als hij moslims haat heeft dat een reden, en hoe wil je er achter komen dat hij zoiets zou doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we hier oprecht blij mee zijn. Ik heb reeds meerdere malen gewaarschuwd voor dit soort taferelen. Ik was misschien een pionier, maar ik was bv. één van de eerste die pleitte voor een preventieve quarantaine van het zoontje van wijlen Theo, juist om dit soort excessen te voorkomen. Lees mijn bookmark maar eens:
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.²
En met dingen gooien en roepen door de film?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
En ik wou nog vanavond deze avond naar de bioscoop gaan
Pathe Arena.
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.quote:
Ja, stel je voor dat je zegt dat je de Dalai Lama bent, dan weet ie je zo te vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is meer een privacy kwestie. Er loopt hier immers ook een stalker van mij rond
Andere bioscoop?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
En ik wou nog vanavond deze avond naar de bioscoop gaan
Pathe Arena.
Nee, het was meesurfen op de hype.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film, en profetisch ook.
Goed punt, het is inderdaad een lastige kwestie, misschien wel zo lastig dat er geen oplossing bestaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als hij moslims haat heeft dat een reden, en hoe wil je er achter komen dat hij zoiets zou doen?
Dan kun je net zo goed alle moslims in Nederland die slecht praten over Nederlanders opsluiten en dat zijn er een heleboel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En met dingen gooien en roepen door de film?
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.
Wat is daar mis mee?
Pathe arena, leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto,quote:
Misschien moet je eens een keertje met moslims gaan praten en niet je standpunt halen uit internetplaatjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Nee, hoor voor elke berber dus een noord afrikaan is iemand uit het midden oosten niks waard.
Er is een verschil tussen Noord Afrikanen en mensen uit het MO. Ze heb niks met elkaar gemeen.
[ afbeelding ]
Ach, als het een luxe slee/telefoon/laptop/fijn salaris van de zaak oplevert, waarom niet? Oké, dan heb ik 2 paspoorten, geen probleem toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.
Nee, als hij dat zou willen gebeurd het vroeg of laat toch wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed punt, het is inderdaad een lastige kwestie, misschien wel zo lastig dat er geen oplossing bestaat.²
Naar jou zou ik dat wel doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Oh jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.
Dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto,
stad is niet te doen, enige mogelijkheid, de arena waar je gratis kan parkeren achter de HBO en ROC school
Dat bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het was meesurfen op de hype.
Correctie hij is van 1998, dus niet meesurfen op de hype.
En dat was dus niet wat ik met profetisch bedoelde, daar gaat de film ook helemaal niet overquote:Ach en verder. 13 in een dozijn. En nee, ik denk niet profetisch, want ik denk niet dat het westen ooit overgenomen gaat worden.
Als het Westen z'n bemoeizuchtige politiek uit het Midden-Oosten weghaalt, zijn aanslagen (zoals die van Londen en Madrid) in West-Europa wel te voorkomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, als hij dat zou willen gebeurd het vroeg of laat toch wel.
Hetzelfde geldt voor aanslagen door moslims, het is bijna niet tegen te houden denk ik.
Het valt me op dat er op fok een soort van algemene hetze is tegen computermannetjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.
Wat is daar mis mee?
Inderdaad, ben ik volledig met je eens. Je kunt daden van éénlingen haast niet voorkomen, zeker niet als ze echt volledig alleen opereren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, als hij dat zou willen gebeurd het vroeg of laat toch wel.
Hetzelfde geldt voor aanslagen door moslims, het is bijna niet tegen te houden denk ik.
Een film kun je het niet noemen nee, maar ik heb het niet op onwaarheden kunnen bespeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jij.
Nou ja goed, jij noemt Fitna een film, da's al grappig. En leuk is 'ie ook zeker niet.
Eerder een zeer onvakkundig in elkaar gezet ppt bestandje.
Dat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Revolution-NL het volgende:
We moeten weer even bang gemaakt worden. Welke privacy beperkende maatregelen liggen er nu weer op stapel??
Ik respecteer je zeker niet, maar is dat een reden om mij lastig te vallen? Zo komen de Marokkaantjes er wel jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Naar jou zou ik dat wel doen
weerzijds respect is er ds niet
Ik heb bijna overal in de wereld geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keertje met moslims gaan praten en niet je standpunt halen uit internetplaatjes?
Ook een tip: laat je eigen gezonde verstand eens los (mits IQ > 120).
Ja, dat weet ik dan niet meer, want het is al meer dan 10 jaar geleden dat ik hem zag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.
[..]
En dat was dus niet wat ik met profetisch bedoelde, daar gaat de film ook helemaal niet overHet ging me erom dat de film van voor 9/11 was, en aardig de reacties voorspelde.
Nee, kijk maar naar gisteren in Duitsland, er moet alleen iemand gek genoeg zijn om het te doen en niets meer te verliezen hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ik volledig met je eens. Je kunt daden van éénlingen haast niet voorkomen, zeker niet als ze echt volledig alleen opereren.²
Like I give a flying fuck.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het valt me op dat er op fok een soort van algemene hetze is tegen computermannetjes.
Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik het voor het laatst over Fitna heb gehad, maar ik zou zoiets gezegd kunnen hebben. Technisch gezien is het immers ook een film.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh jij.
Nou ja goed, jij noemt Fitna een film, da's al grappig. En leuk is 'ie ook zeker niet.
Eerder een zeer onvakkundig in elkaar gezet ppt bestandje.
Jij vraagt erom toch, dan krijg je het toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik respecteer je zeker niet, maar is dat een reden om mij lastig te vallen? Zo komen de Marokkaantjes er wel ja
Ja, nu heb je het over de die-hard principiële Imazighen. Zij vertegenwoordigen maar een klein deel. En zelfs deze groep voelt zich verbonden met het midden-oosten, als is het alleen maar vanwege de Islam en o.a. de Heilige plekken (Mekka, Medina en Jeruzalem).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal in de wereld geweest.
Ook in Noord afrika. En de berbers kunnen de bloed van de arabieren wel opdrinken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Like I give a flying fuck.
Beter dat dan die over het paard getilde 'hoger opgeleiden'.
Ja precies, is een heel goed voorbeeld en kenschetst precies wat we bedoelen. Gekken en zieke daden van éénlingen blijf je inderdaad altijd houden, dat kan ik alleen maar met je eens zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar gisteren in Duitsland, er moet alleen iemand gek genoeg zijn om het te doen en niets meer te verliezen hebben.
Ik denk dat er steeds meer van dit soort mensen zullen komen, helaas.
Nope, er ontstaat bijvoorbeeld een enorme hetze tegen de Islamitische bevolking na enkele aanslagen, en verder behandelt de film ook het inperken van burgerrechten, de invloed van angst op een samenleving, martelen, enzovoorts.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dan niet meer, want het is al meer dan 10 jaar geleden dat ik hem zag..
Maasr ghoed, we worden niet overgenomen dus, denk ik..
Generalisatie, mening van enkelingen tellen niet voor een hele groepquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ook in Noord afrika. En de berbers kunnen de bloed van de arabieren wel opdrinken.
Ja, ik weet waar je op doelt. Ze kunnen Arabieren niet uitstaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ik dacht dat BBs slachtoffer-fetish iets met zijn afkomst te maken had, maar kennelijk toch met zijn beroep.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het valt me op dat er op fok een soort van algemene hetze is tegen computermannetjes.
Dat denk je serieus? Anders pakt Amerika het nu wel heel kleinschalig aan hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
De oorlog tegen het terrorisme is niets anders dan de oorlog tegen de Islam. En dan gaat het voornl. om de ideologie.
Hoe vaak gebeurt een schoolshooting nou bij de moslims, Meki?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef Meki het volgende:
laten we dit niet overdrijven want wat er in Duitsland is gebeurt is duizend maal erger
Ik vraag nergens om, ik mag je dan misschien niet respecteren, ik laat je wel met rust. Dat jij dat dan niet doet zegt iets over jou...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij vraagt erom toch, dan krijg je het toch.
jij wilt graag popcorn over je hoofd dan zal je dat ook krijgen.
Ja, en dat is geen goede invloed idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nope, er ontstaat bijvoorbeeld een enorme hetze tegen de Islamitische bevolking na enkele aanslagen, en verder behandelt de film ook het inperken van burgerrechten, de invloed van angst op een samenleving, martelen, enzovoorts.
Gozer, van welke planeet kom jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jaik ben helemaal in Indonesie gekomen en ook nog eens in Californie.
Wat begrijp je nou niet? (Noord-)Afrikanen voelen zich normaal gesproken niet verbonden met het Midden-Oosten. Maar het feit dat ze dezelfde religie delen, maakt het wel dat ze zich qua religie wel verbonden voelen met mensen of onschuldige moslim slachtoffers in het Midden-Oosten
Snap je het nog steeds niet. Ik heb nog nooit een arabier uit het MO wat horen zeggen over genocides die zijn gepleegt door Fransen in Noord Afrika.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar je op doelt. Ze kunnen Arabieren niet uitstaan.
Ook hebben soennieten en shi'ieten vaak ruzie met elkaar welke Islam nou de ware Islam is.
Maar er is 1 uitzondering: als er moslims worden gedood in het midden-oosten (door het westen bijv.), dan volgt er een soort broederschap onder veel moslims om te "strijden" tegen de dader.
Voor hun zijn dat geen heilige plekken. Maar meer een nooit van gehoorde woestijn stad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, nu heb je het over de die-hard principiële Imazighen. Zij vertegenwoordigen maar een klein deel. En zelfs deze groep voelt zich verbonden met het midden-oosten, als is het alleen maar vanwege de Islam en o.a. de Heilige plekken (Mekka, Medina en Jeruzalem).
Joule.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |