quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]ga jij maar weer gauw schaatsen kijken pannenkoek
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, met 11 man zou Ajax aanvallend op de helft van de tegenstander spelen, maar als je met tien man staat is met tien man voor de goal hangen ineens 'normaal'. Ik vind het echt te triest voor woorden.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]ga jij maar weer gauw schaatsen kijken pannenkoek
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gemiddeld beter dan Ajax vandaag deed, hoe veelzeggend is dat.
Met 10 man veel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Foutje.
[..]
Feyenoord speelt gemiddeld beter dan Ajax vandaag deed, hoe veelzeggend is dat.
Geweldig, 2-1 verlies, hulde. Met z'n allen naar het Leidse zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Je speelt uit bij Marseille niet eens met je vaste basiselftal dan speel je met dit team niet zo aanvallend anders ga je er dik op.
Gewoon een knap resultaat.
Aissati heeft ook laten zien verdedigend goed zijn mannetje te staan. Positioneel stond hij erg goed. Oleguer ook . Sulejmani was de enige die echt tegenviel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef tha_dark het volgende:
Alderweireld, Suarez, Enoh en Vermealen waren imho de beste aan Ajax kant.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
1-0 zijn we door
en 0-0 verlening
toch?
Enoh nog te veel en te vaak onnodig balverlies, wel veel inzet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef tha_dark het volgende:
Alderweireld, Suarez, Enoh en Vermealen waren imho de beste aan Ajax kant.
als het 0-0 blijft moet Suarez een rondje 35 rond rijden in Thialf.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
1-0 zijn we door
en 0-0 verlening
toch?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geweldig, 2-1 verlies, hulde. Met z'n allen naar het Leidse zou ik zeggen.
Van der Wiel en Suarez waren ook niet best.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati heeft ook laten zien verdedigend goed zijn mannetje te staan. Positioneel stond hij erg goed. Oleguer ook . Sulejmani was de enige die echt tegenviel.
Hou toch op man.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal goed, want dan is het in totaal 2-1 voor marseille máár uitdoelpunten tellen dubbel dus 2-2 en op basis van het alfabet gaat Ajax dan doorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
1-0 zijn we door
en 0-0 verlening
toch?
Die valt al in de eerste bochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
als het 0-0 blijft moet Suarez een rondje 35 rond rijden in Thialf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Van der Wiel was slecht Suarez zeker niet. van der Wiel had allang gewisseld moeten worden. Hij had tot die rode kaart nog geen 1 duel gewonnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van der Wiel en Suarez waren ook niet best.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
1-0 zijn we door
en 0-0 verlening
toch?
Daar wachten we nog even mee totdat jouw clubje gedegradeerd is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Helemaal goed, want dan is het in totaal 2-1 voor marseille máár uitdoelpunten tellen dubbel dus 2-2 en op basis van het alfabet gaat Ajax dan door
De laatste 50 minuten vond ik vdWiel ijzersterk..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van der Wiel en Suarez waren ook niet best.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar wachten we nog even mee totdat jouw clubje gedegradeerd is.
Nee, als je 0 tegengoals thuis krijgt dan tellen de uitgoals als thuisgoals dus 1-0 wordt het dan en dan gaat Ajax doorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
1-0 zijn we door
en 0-0 verlening
toch?
't Is dat je net edit, maar stoer doen met de prestaties van Ajax in Europa is wel het laatste argument wat ik anno 2009 zou inbrengen.quote:
Geinig dat je zelf toegeeft dat het nog lang gaat duren voordat Ajax weer eens wat kan gaan vieren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar wachten we nog even mee totdat jouw clubje gedegradeerd is.
1-0 Ajax door 0-0 Marseille.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee, als je 0 tegengoals thuis krijgt dan tellen de uitgoals als thuisgoals dus 1-0 wordt het dan en dan gaat Ajax door
Cvitanisch 1-0 Suarez 2-0 en dan don Leo 3-0quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee, als je 0 tegengoals thuis krijgt dan tellen de uitgoals als thuisgoals dus 1-0 wordt het dan en dan gaat Ajax door
Geweldig, de negende plek moet nog te halen zijn! Geweldig, al die leningen om die droevige spelers te betalen die geen drol presteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de prestaties van Feyenoord in 2009 beter dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is dat je net edit, maar stoer doen met de prestaties van Ajax in Europa is wel het laatste argument wat ik anno 2009 zou inbrengen.
Waarom denk je dat hij hier z'n plezier uit haalt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Geweldig, de negende plek moet nog te halen zijn! Geweldig, al die leningen om die droevige spelers te betalen die geen drol presteren.
Oh wat supporter ik een geweldige club zeg, doet het vooral goed in Europa.
Ga toch weg zielige kakkerlak. Jullie verliezen thuis nog van een Poolse club waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
De helft van die selectie is nog steeds zoek .. ergens in de kassen aan het werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Geweldig, de negende plek moet nog te halen zijn! Geweldig, al die leningen om die droevige spelers te betalen die geen drol presteren.
Oh wat supporter ik een geweldige club zeg, doet het vooral goed in Europa.
Ga toch weg zielige kakkerlak. Jullie verliezen thuis nog van een Poolse club waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
Hallo grapjas. Beide wedstrijden was Twente beter, net als Fiorentina, weet je nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef GGMM het volgende:
'Twente kon daar winnen'Omdat jullie overschat werden ja, ze kenden jullie niet.
Iedereen kent Ajax echter.
Dat jij geen voetbalkennis hebt....quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Nee, in 2009 niet, maar de jaren daarvoor wel. Kan je nagaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de prestaties van Feyenoord in 2009 beter dan?
2de wedstrijd was Twente niet beter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hallo grapjas. Beide wedstrijden was Twente beter, net als Fiorentina, weet je nog?
Dus? de slechtst spelende club gaat door. Maakt Ajax dus de grootste kans volgende weekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hallo grapjas. Beide wedstrijden was Twente beter, net als Fiorentina, weet je nog?
Noem hem eens op binnen 30 seconden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat jij geen voetbalkennis hebt....
Wie zegt dat ik dat geweldig vind?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Nee, ik vond Bonfire tijdens het concours hippique ook wat tegenvallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Suarez juist heel slecht vandaag. Hij stond niet sterk in de concours en was zeker niet balvast.²
Jij had het over 2009. In de jaren ervoor heeft Ajax trouwens ook een langere erelijstquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, in 2009 niet, maar de jaren daarvoor wel. Kan je nagaan.
Dan heb je niks te zoeken in VBL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet dat niemand het hier vreemd vindt dat men zo blij is met een verliespartij.
Juichde jij ook zo hard toen Feyenoord 1-1 maakte tegen Willem II?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat geweldig vind?
Snap niet dat niemand het hier vreemd vindt dat men zo blij is met een verliespartij.
Lekker in je eentje tegen drie van die enorme bushmen.. deed wat hij kon. En serieus, ik mag toch altijd maar hopen dat je een kloon bent van een of andere levenloze, humorloze supernerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Suarez juist heel slecht vandaag. Hij stond niet sterk in de concours en was zeker niet balvast.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Juichde jij ook zo hard toen Feyenoord 1-1 maakte tegen Willem II?
quote:
Maar wel twee tegengoals met elf man. Wat een prestatie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Spaulding het volgende:
Een goal gemaakt en geen tegengoal gekregen met tien man, gewoon een knappe prestatie voor een Europese uitwedstrijd.
Oh ja, ze hebben idd niet 1 punt weten te pakken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord werd door de complete groep uitgeschakeld. Niet alleen door Poznan
Ik zeg toch ook dat ze ervan verloren, niet dat ze er perse door werden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord werd door de complete groep uitgeschakeld. Niet alleen door Poznan
Nee, maar dan nog: een gelijkspel is geen verlies hè.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Juichde jij ook zo hard toen Feyenoord 1-1 maakte tegen Willem II?
Wat wil je nou bereiken man?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
Maar wel twee tegengoals met elf man. Wat een prestatie.
Tegen Willem II is iets anders dan Europa. Mijn god, je bent echt dom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog: een gelijkspel is geen verlies hè.
Je geeft toch een reactie over de gehele wedstrijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Gewoon lekker tegen iedereen in gaan? Oh pleasequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat men inziet dat het een beetje vreemd is om lyrisch te zijn over een wedstrijd waarin je hebt verloren en alle hoeken van het veld hebt gezien.quote:
Wat was het ookalweer? 9 tegen en 0 voor in de groepsfase. En allemaal met 11 man gespeeld toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Had je wel eens van FC Kopenhagen en Slavia Praag gehoord?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze ervan verloren, niet dat ze er perse door werden uitgeschakeld.
Dat getroll van Feyenoorders ook
Jij had het over 2009. In de jaren ervoor heeft Ajax trouwens ook een langere erelijstquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens hun lolletje vandaan halen?quote:
Oh ja, op die fiets. Dan moet je dus de spelers gaan uitfluiten als je met 2-0 wint van Volendam, maar juichen als je met 2-0 verliest van Manchester United? Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Willem II is iets anders dan Europa. Mijn god, je bent echt dom.
Tuurlijk lyrisch. Na een half uur heb je al geen fuck meer te winnen en zie je de kans dat je met 3-4-5 -1 verliest steeds groter worden. Dat je dan de schade beperkt houdt mag en moet je gewoon blij om zijn. Tuurlijk heb je vantevoren een andere uitslag in gedachte,,,quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat men inziet dat het een beetje vreemd is om lyrisch te zijn over een wedstrijd waarin je hebt verloren en alle hoeken van het veld hebt gezien.
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij had het over 2009. In de jaren ervoor heeft Ajax trouwens ook een langere erelijst
Of niet?
Volgens mij is hier niemand lyrisch over de wedstrijd, maar zijn we tevreden met de prestatie gezien de omstandigheden..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat men inziet dat het een beetje vreemd is om lyrisch te zijn over een wedstrijd waarin je hebt verloren en alle hoeken van het veld hebt gezien.
Dwaas, niemand hier is lyrisch. Wel tevreden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dramatisch, maar in tegenstelling tot alle Ajacieden hier ging ik niet uit mijn dak na een dramatische wedstrijd waarin Feyenoord niks te vertellen had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat was het ookalweer? 9 tegen en 0 voor in de groepsfase. En allemaal met 11 man gespeeld toch?
Ja, maar hij heeft niet de kwaliteit om de targetman te zijn. Hij mist stabiliteit, hardheid en balvastheid. In de eredivisie kan hij nog lekker hobbyen en maar wat aankakken (rommelen), maar in Europa komt er toch echt wat anders bij kijken. Ik ben er van overtuigd dat je Europees meer aan Mounir hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lekker in je eentje tegen drie van die enorme bushmen.. deed wat hij kon.
Huh, nee hoezo?quote:En serieus, ik mag toch altijd maar hopen dat je een kloon bent van een of andere levenloze, humorloze supernerd
Ik snap niet, dat hij dat niet snapt. Snap je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij is hier niemand lyrisch over de wedstrijd, maar zijn we tevreden met de prestatie gezien de omstandigheden..
Hij zegt dat hij het niet over 2009 hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heel goed.. Moeten we de statistieken erbij gaan pakken
Goed, ik chargeer een beetje, en ik ben meteen een dwaas.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Dwaas, niemand hier is lyrisch. Wel tevreden.
jij bent zo zieligquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dramatisch, maar in tegenstelling tot alle Ajacieden hier ging ik niet uit mijn dak na een dramatische wedstrijd waarin Feyenoord niks te vertellen had.
Met zo'n punt tegen Willem II kreeg men weer iets positieve vooruitzichten... ontlopen nacompetitie o.a...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog: een gelijkspel is geen verlies hè.
Nee over daarvoor.. Dat zijn pakweg 2009 jaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het niet over 2009 had!
Je kan goed spelen en toch met 2-0 verliezen van Man U. Ik heb nergens gezegd dat je hoeft te juichen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja, op die fiets. Dan moet je dus de spelers gaan uitfluiten als je met 2-0 wint van Volendam, maar juichen als je met 2-0 verliest van Manchester United? Wat een onzin zeg.
Een erelijst is een lijst met gewonnen prijzen hè.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heel goed.. Moeten we de statistieken erbij gaan pakken
Nee hoor, dat ben je altijd al ook zonder chargeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef TC03 het volgende:
Goed, ik chargeer een beetje, en ik ben meteen een dwaas.
Die is van Ajax vele malen langer dan die van jouw clubje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een erelijst is een lijst met gewonnen prijzen hè.
Kloptquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een erelijst is een lijst met gewonnen prijzen hè.
Tegen Twente waren ze erger vond ik, toen gaven ze een paar doodschoppen weg naast dat gejank.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef need2009 het volgende:
Jammer dit!
Net als bij Twente, waren er een paar fransen zeer irritant bezig. Ajax meer gele kaarten en zelfs een rooie.
Nee, omdat hij blijkbaar meer bezig is met Ajax, dan met zijn eigen club.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij realistisch is?
Dat is dan wederzijds, want ik heb niet het idee dat jij normaal kan nadenken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan goed spelen en toch met 2-0 verliezen van Man U. Ik heb nergens gezegd dat je hoeft te juichen.
Einde discussie, met deze wanprestatie die je ouders hebben neergezet valt geen normaal gesprek te voeren.
Het feit dat je denkt een idee te hebben valt me al mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds, want ik heb niet het idee dat jij normaal kan nadenken.
De afgelopen jaren niet, en daar had ik het over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is van Ajax vele malen langer dan die van jouw clubje.
Hohohoho, wat ben jij scherp zeg. Tsjonge, bijna net zo scherp als Ajax vandaag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je denkt een idee te hebben valt me al mee.
Laten we alleen een tijdframe nemen waarin Feyenoord succesvol is ja. Dat komt jou het beste uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
De afgelopen jaren niet, en daar had ik het over.
En jij reageert zoals Feyenoord de afgelopen twee jaar speelt, wat is je punt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hohohoho, wat ben jij scherp zeg. Tsjonge, bijna net zo scherp als Ajax vandaag.
Ga je nu op iedereen reageren behalve op mijn laatste reaktie omdat je daar geen weerwoord op hebt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hohohoho, wat ben jij scherp zeg. Tsjonge, bijna net zo scherp als Ajax vandaag.
Hoezo? Wil jij de 'laatste jaren' dan interpreteren als de afgelopen 15 jaar? Zo ja, dan vind ik je een rare snuiter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Laten we alleen een tijdframe nemen waarin Feyenoord succesvol is ja. Dat komt jou het beste uit
Had Kufo die bal maar raak gekopt toenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tegen Twente waren ze erger vond ik, toen gaven ze een paar doodschoppen weg naast dat gejank.
De laatste jaren.. dat kunnen er ook 2 zijn. Dan is er weinig verschil te noemenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil jij de 'laatste jaren' dan interpreteren als de afgelopen 15 jaar? Zo ja, dan vind ik je een rare snuiter.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil jij de 'laatste jaren' dan interpreteren als de afgelopen 15 jaar? Zo ja, dan vind ik je een rare snuiter.
Daarbij had je het over:quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat moet ik erop zeggen? Blijkbaar is men tevreden dat het geen 5-1 is geworden tegen een ploeg waar FC Twente (niet eens de echte top, volgens Cyberia) twee keer de betere ploeg tegen was. Tja, dat komt niet echt overeen met de hoofdstedelijke arrogantie die normaal gesproken gepaard gaat met Ajax.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij reageert zoals Feyenoord de afgelopen twee jaar speelt, wat is je punt?
Wat is je punt? Alleen een quote neerzetten zegt niks hè.quote:
Het gaat over 2 wedstrijden en niet over 1. Dus als ajax volgende week wint (met 1-0 bv), dan is het volgens jouw redenering net zo goed als twente geweest, maar is het toch door.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat moet ik erop zeggen? Blijkbaar is men tevreden dat het geen 5-1 is geworden tegen een ploeg waar FC Twente (niet eens de echte top, volgens Cyberia) twee keer de betere ploeg tegen was. Tja, dat komt niet echt overeen met de hoofdstedelijke arrogantie die normaal gesproken gepaard gaat met Ajax.
Eindelijk heb je het zelf door.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De laatste jaren.. dat kunnen er ook 2 zijn. Dan is er weinig verschil te noemen
Onder deze omstandigheden ben ik daar wel tevreden mee ja. We moeten met grote cijfers van die Fransen winnen anders hebben we het slecht gedaan volgens jou. Je bent echt ongelooflijk kortzichtig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat moet ik erop zeggen? Blijkbaar is men tevreden dat het geen 5-1 is geworden tegen een ploeg waar FC Twente (niet eens de echte top, volgens Cyberia) twee keer de betere ploeg tegen was. Tja, dat komt niet echt overeen met de hoofdstedelijke arrogantie die normaal gesproken gepaard gaat met Ajax.
Och, dan heb je ook commentaar. Dus ga jij lekker in je eentje zuur zitten wezen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vergeet niet de rode kaart he. Maar verder heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omg, je snapt echt niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je punt? Alleen een quote neerzetten zegt niks hè.
Laat maar, als jij te simpel bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je punt? Alleen een quote neerzetten zegt niks hè.
Euhm ja, natuurlijk is het resultaat heilig. Waar het om gaat, is dat ik het vreemd vind dat men een verliespartij waarin Ajax alleen maar ballen heeft weggewerkt een 'knappe prestatie' noemt. Ik vind het gewoon een matige prestatie die gelukkig voor Ajax nog niet het einde van hun Europees avontuur betekent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het gaat over 2 wedstrijden en niet over 1. Dus als ajax volgende week wint (met 1-0 bv), dan is het volgens jouw redenering net zo goed als twente geweest, maar is het toch door.
quote:
Jij bent te simpel om in een normaal zinnetje je punt duidelijk te maken. Probeer dat eerst eens voordat je anderen voor simpel uit gaat make.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Laat maar, als jij te simpel bent
Dat is inderdaad precies wat ik zeg. OMG.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder deze omstandigheden ben ik daar wel tevreden mee ja. We moeten met grote cijfers van die Fransen winnen anders hebben we het slecht gedaan volgens jou. Je bent echt ongelooflijk kortzichtig.
Ik trol?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]DDdddd
En jij zegt niks, dus ga gewoon ergens anders trollen kleuter.
Maar dat is wel hoe het zit. Als we het anders hadden gedaan had je hier ook komen trollen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg. OMG.
Ja, alsof Ajax mét de rode kaart ineens 90 minuten lang had gedomineerd. Natuurlijk beïnvloedt zo'n kaart de wedstrijd, maar die maakt echt niet het verschil tussen sportief en aanvallend spelen en 90 minuten lang alle ballen blind het strafschopgebied uitschieten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef need2009 het volgende:
[..]
Vergeet niet de rode kaart he. Maar verder heb je gelijk.
Wie scheldt heeft verloren!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol?Schaf wat hersencellen aan, gladiool.
Feyenoord-Groningen anyone?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, alsof Ajax mét de rode kaart ineens 90 minuten lang had gedomineerd. Natuurlijk beïnvloedt zo'n kaart de wedstrijd, maar die maakt echt niet het verschil tussen sportief en aanvallend spelen en 90 minuten lang alle ballen blind het strafschopgebied uitschieten.
Ja, moet ik nog uitleggen waarom? Oké, ik doe het gewoon: jouw posts hebben meerdere malen geen enkel ander nut gediend dan het kenbaar maken van jouw gedachten over een andere persoon, zonder dat deze post voorzien was een inhoudelijke tekst. Dat is gewoon trollen, aangezien je niet de discussie probeert aan te gaan maar enkel probeert deze te ontregelen. Voor de 1000e keer zeggen dat ik dom ben terwijl jij niet eens een simpel zinnetje kan interpreteren zal niet bijdragen aan de discussie. Dus voort, ga slapen en val de grote mensen niet lastig, kleuter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol?Schaf wat hersencellen aan, gladiool.
Die ene wedstrijd waarin Feyenoord ondanks de rode kaart nog minimaal gelijkwaardig was aan Groningen? Goed voorbeeld ja, helder licht.quote:
Ik denk trouwens dat ajax zonder rode kaart ook verloren zou hebben, gezien het spel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, alsof Ajax mét de rode kaart ineens 90 minuten lang had gedomineerd. Natuurlijk beïnvloedt zo'n kaart de wedstrijd, maar die maakt echt niet het verschil tussen sportief en aanvallend spelen en 90 minuten lang alle ballen blind het strafschopgebied uitschieten.
Idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
Toch vreemd dat al die topics weer uitdraaien op een ajax-feyenoord discussie
Tja, dat dachten wij Twentenaren ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Spougle het volgende:
Wat een discussie![]()
Het spel was niet best van beide kanten. Maar 2 - 1 is een goede uitgangs positie
Dat ze uiteindelijk verloren hebben maakt de uitgangs positie er niet minder om.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tja, dat dachten wij Twentenaren ook.
Nou die waren er toch bijna jah dat ze er dan met die loterij uit gaan is gewoon pechquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat Marseille uiteindelijk toch doorging, was natuurlijk niet omdat ze zo goed speelden in Enschede. Ze hebben eigenlijk de hele wedstrijd geen uitgespeelde kans gekregen. Twente was aanvallend natuurlijk ook niet veel, maar met Denneboom en een N'Kufo die niet in de wedstrijd zit, wordt het ook moeilijk om te scoren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef need2009 het volgende:
[..]
En toch had er vanavond in de Grolsch-Veste gespeeld moeten wordenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Dat Marseille uiteindelijk toch doorging, was natuurlijk niet omdat ze zo goed speelden in Enschede. Ze hebben eigenlijk de hele wedstrijd geen uitgespeelde kans gekregen. Twente was aanvallend natuurlijk ook niet veel, maar met Denneboom en een N'Kufo die niet in de wedstrijd zit, wordt het ook moeilijk om te scoren.
Misschien wel. We zouden wel meer kans hebben om de gelijkmaker te maken. Nu misten we duidelijk een afspeelpunt voorin. Het spel en de rode kaart hadden wel met elkaar te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ajax zonder rode kaart ook verloren zou hebben, gezien het spel.
Marseille heeft heel weinig kansen gehad. De eerste goal was geen kans. De tweede wel en daarna was er alleen de bal op de paal. Verder nog maar een klein aantal kansjes. Denk dat als Ajax met 10 was ze zeker zelf ook nog een aantal kansen gehad zouden hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef finsdefis het volgende:
Tja Ajax speelde ook niet goed, maar verdedigend stond het vaak aardig. Een gelijkspel was wel verdiend geweest. Domdom van vd Wiel zeg
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een laf anti voetbal van ajax zegHeb alleen de 2e helft gezien,
Heeft ajax een schot op doel gehad in de 2e helft?
En heel de tijd overdreven vallen enzo![]()
Lucky ajax dat geen 3-1 werd
Ach flikker toch op met je feyenoord gezeik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had je wel eens van FC Kopenhagen en Slavia Praag gehoord?
Dat maak jij wekelijks mee he kneusquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zegt 10 man je misschien iets, klotetroll?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een laf anti voetbal van ajax zegHeb alleen de 2e helft gezien,
Heeft ajax een schot op doel gehad in de 2e helft?
En heel de tijd overdreven vallen enzo![]()
Lucky ajax dat geen 3-1 werd
Dan nog, is het wel erg matig de 2e helft of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zegt 10 man je misschien iets, klotetroll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |