Had ik ook gemerkt jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Wat enorm kut geregeld van de NOS zeg. Die stream liep wel lekker bij mij, maar dat omschakelen is kut. Het geluid op tv lijkt ook enorm zacht te zijn?
Wat denk jij dan? Dat ze de deur van de kleedkamer stiekem op slot doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Nou benieuwd of Ajax not terug kan komen
Zegt wat over je....quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk elftal dat Marseille. Hard, vies en blijven zeuren en zuigen bij de scheidsrechter. Een club naar mijn hart
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat ze de deur van de kleedkamer stiekem op slot doen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gast komt ook gewoon met 2 benen in en krijgt niet eens geel...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er van die dappere dodo's die met droge ogen beweren dat hier niets aan de hand was.
Die is 4 tot 6 weken weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Terechtplus1 het volgende:
beter is vertonghen volgende week fit, anders wordt dat 1 groot drama achterin zonder vermaelen en vd wiel.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef DurQ het volgende:
vreemde wedstrijd....Ajax had gelijk op 0 - 1 moeten komen!
De scheids laat het echt wel uit de hand escaleren!!
Ik zie ons hier echt nog wel een keertje scoren. Ik gok op 3-2 of 3-3 nu.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Silenus het volgende:
Die 2-1 vasthouden en alle ballen op suarez is het devies!
heb je precies genoeg voor een wedstrijd de rest invullen met reclame en schaatsenquote:
luister nou naar mij.. 4-8quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zie ons hier echt nog wel een keertje scoren. Ik gok op 3-2 of 3-3 nu.
Dat je niet van voetbal houdt was al bekend door je clubvoorkeur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk elftal dat Marseille. Hard, vies en blijven zeuren en zuigen bij de scheidsrechter. Een club naar mijn hart
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef djstoffel het volgende:
twente staat niet voor niets boven ajax in de competitie, dat blijkt vanavond maar weer eens
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef DurQ het volgende:
vreemde wedstrijd....Ajax had gelijk op 0 - 1 moeten komen!
De scheids laat het echt wel uit de hand escaleren!!
Maakt geen fuck uit wie het uizendt het blijft kut.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
Nou NOS, het waren fantastische 5 minuten
Flutomroep
Dan moeten we wel een aantal verdedigers over houden voor de return.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Ferdii het volgende:
2-1 is opzich een prima stand
gewoon thuis 1-0 winnen en niks aan de hand
Ik vind dat Olympique mooi voetbal speelt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat je niet van voetbal houdt was al bekend door je clubvoorkeur.
Liever geen Urby tegen een halve rechtsbuitenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is 4 tot 6 weken weg.
Het wordt Silva - Alderweireld - Oleguer - Schilder/Urby.
Liefst Urby.
wat is de eindstandquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Op FTD is de complete wedstrijd al te downloaden jongens.²
Zeker.quote:
Typerend voor je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij lijkt verdeuries de NOS-stream wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Spaulding het volgende:
Leuk, dat gestotter van Erben. sjonge jonge jonge
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Op FTD is de complete wedstrijd al te downloaden jongens.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Hij lijkt verdeuries de NOS-stream wel.
wild tijdens een wedstrijd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haat dit zo he... Ben altijd al zo wild tijdens een wedstrijd, moet vooral Mart met zijn schaatspiemel er tussen komen![]()
Geen zin inquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, want dat kan je zelf niet zien
en Riaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haat dit zo he... Ben altijd al zo wild tijdens een wedstrijd, moet vooral Mart met zijn schaatspiemel er tussen komen![]()
Wildquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ga jij eik nog steeds met Paul?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
We wonnen toen in Marseille met 1-2 en later met 4-1quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn herinnering zegt dat we in 1972 met 1-0 achter kwamen tegen Marseille en later de beker wonnen.
Erben vingeren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Mart Smeets kan wanneer er straks weer wordt overgeschakeld naar Ajax die snol weer een potje vingeren.
Sukkelquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef Gruning3r het volgende:
Erwin ga leren praten ofzo
ho-ho-hoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
hohohhooo goeie genade. Het kraakt en het piept achterin bij Ajax. Dat is een plaagboef van de ergste orde die Valbuena.In razende vaart stak hij het veld over ,de ene loepzuivere pass na de andere. Of die dekselse Ben Alfa, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, dat is een rasvoetballer hoor! Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Marseille. Die dekselse vd Wiel, een kanjer van een verdediger was niet opgewassen tegen het aanvallend geweld van de Fransen, eerlijk is eerlijk, een domme rode kaart. Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd.Laten we de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Dit zal voor San Marco aankomen als een mokerslag. Zelfs Aissati, het motortje van Ajax op het middenveld kan hier niets aan doen. Laten we hopen dat zometeen Leonardo nog in het veld komt. Met zn vierdubbele schaar.Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.De messen zijn geslepen!
en een half tam ben je ook nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
ikkk ben ajaxx suportter is mooie mooie club
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
hohohhooo goeie genade. Het kraakt en het piept achterin bij Ajax. Dat is een plaagboef van de ergste orde die Valbuena.In razende vaart stak hij het veld over ,de ene loepzuivere pass na de andere. Of die dekselse Ben Alfa, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, dat is een rasvoetballer hoor! Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Marseille. Die dekselse vd Wiel, een kanjer van een verdediger was niet opgewassen tegen het aanvallend geweld van de Fransen, eerlijk is eerlijk, een domme rode kaart. Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd.Laten we de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Dit zal voor San Marco aankomen als een mokerslag. Zelfs Aissati, het motortje van Ajax op het middenveld kan hier niets aan doen. Laten we hopen dat zometeen Leonardo nog in het veld komt. Met zn vierdubbele schaar.Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.De messen zijn geslepen!
na de reclamequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan we nu weer de hele 2de helft zien? Of maar een gedeelte?
ahahahahahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
en dat het 4-8 staat opeens!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Zul je zien dat NOS nu weer te laat komt voor de tweede helft.
*verhaal*
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar heeft Mart z'n klapschaats al in gehangen.
dat blijft jammer iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar heeft Mart z'n klapschaats al in gehangen.
Niemand heeft er naar gekeken ook enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen ze dat schaatsen niet gewoon bannen van de tv
Die heeft een oude stervende scheidsrechter nog de pijp uit gezogen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Silenus het volgende:
'Het zuigen van de scheidsrechter', logisch dat Dirk-Kuijt daarvan houdt.
ik kijk omdat ik voetbal wil zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand heeft er naar gekeken ook enzo
Zo zonde dit
en je Nederlands is te slechtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef Anonymousz het volgende:
TVP
Ik kan het niet volgen allemaal de topic gaat snel vol
me internet gaat te traag
stotterd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef cherrycoke het volgende:
welke mongool stotterd er zo bij schaatsen hij kan ongelofelijk hard rij rij rijden
Nog een rode kaart?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Terechtplus1 het volgende:
eyong enoh gaat het verschil maken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef djstoffel het volgende:
[..]
stotterd?
over mongolen gesproken
Mart was een hunk vroeger, een echte mooiboyquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jammer? dat betekend juist dat zelfs jij nog kans maakt man!!
Gelukkig hebben we Pipi Langkous nogquote:
Logisch toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
Stekelaar is boos
Aissati heeft in elk geval een alibi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh shit, blijkt dat de situatie bij de Ikea/Arena e.d. van terroristische aard was, en er zijn 7 Marokkanen opgepakt.
En ik moet maar weer mijn best doen als Marokkaan om serieus genomen te worden op de arbeidsvloer.²
sambal bij?\quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Bami Goreng aan de kant van L'OM is erin gekomen!!111
De laatste keer dat jij serieus werd genomen was toen je je zeepje liet vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh shit, blijkt dat de situatie bij de Ikea/Arena e.d. van terroristische aard was, en er zijn 7 Marokkanen opgepakt.
En ik moet maar weer mijn best doen als Marokkaan om serieus genomen te worden op de arbeidsvloer.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Agrafes het volgende:
Donker Afrika - Ajax gaat weer verder!
Klopt, want bij Ajax voetballen geen negertzquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Agrafes het volgende:
Donker Afrika - Ajax gaat weer verder!
Wat boeit het ons hoe jij genomen word op je werk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
die zie je niequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, want bij Ajax voetballen geen negertz
negers?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, want bij Ajax voetballen geen negertz
Daarom zei ik mazzel dat Ajax niet thuis speeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
je maatje evert is net wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wat boeit het ons hoe jij genomen word op je werk?
Nee, geen negers.. Stekelenburg zit op de bank. Negers zijn beter op de bank!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen? Geen negers dus
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Gruning3r het volgende:
2 de helft begint Asielzoekers tegen Ajax
Dan mis je net het schaatsen! Echt een sport voor jou, net zo spannend als het voetbal in de kuipquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Animal_FR het volgende:
Zap net in. Uitdoelpunt voor de joden
Je hebt gelijk, dit is zwaar zonde voor de vele serieuze Marokkanen die concours op councours weer uitgesloten worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wat boeit het ons hoe jij genomen word op je werk?
hoorde dat ze bij het schaatsen 7,8,9e waren geworden. Zo hoog zie ik ons niet eindigen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan mis je net het schaatsen! Echt een sport voor jou, net zo spannend als het voetbal in de kuip
Waarom kijk je de stream? Het is op tvquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Stream is nog steeds een regelrechte drama hier
Ik hebnog zo veel gebruikt als vandaag
Hij is wel familie, aangetrouwd dan, van onze Johnny H.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Silenus het volgende:
Komt die nicht van een zenden er zo ook nog in
Joh, ga de politiek inquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is zwaar zonde voor de vele serieuze Marokkanen die concours op councours weer uitgesloten worden.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Stream is nog steeds een regelrechte drama hier
Ik hebnog zo veel gebruikt als vandaag
Respect voor de zelfkennisquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
hoorde dat ze bij het schaatsen 7,8,9e waren geworden. Zo hoog zie ik ons niet eindigen.
Wat een domme uitspraak... Echt..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente won met 0-1 en haalde het toch niet.
Als je vandaag verliest kun je het shaken tegen Marseille ben ik bang....
Die logica zou Ajax juist kans geven. Als je daar wint, verlies je thuis en dus als je daar verliest, ga je thuis juist winnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Hij is dik geworden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Fortitudo het volgende:
haal sulejmanio er maar uit. dikzak.
Thuis zijn ze gerust wel te pakken hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij helderziendquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
Dit gaat Ajax niet nog 45 minuten volhouden
Jojoortje.. jij en ik zijn het iets te vaak met elkaar eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak... Echt..
Ja hoor, de eerste Bodul fanboys zijn weer opgestaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Chadi het volgende:
Bodul erin voor Sulejmani of Leonardo erin als je maar van je doel af nog kans maakt.
lolquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Bodul heb je niets aan als je counter voetbal wilt spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Chadi het volgende:
Bodul erin voor Sulejmani of Leonardo erin als je maar van je doel af nog kans maakt.
hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Gruning3r het volgende:
Schaatsen is ook voetbal binnen 16 meters uitglijder,s van suarez![]()
![]()
Al onderweg naar amsterdamquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jojoortje.. jij en ik zijn het iets te vaak met elkaar eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de zamboni ook al over het veld gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Gruning3r het volgende:
Schaatsen is ook voetbal binnen 16 meters uitglijder,s van suarez![]()
![]()
Allebei verstand van voetbal danquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jojoortje.. jij en ik zijn het iets te vaak met elkaar eens
nu moet Stekelenburg natuurlijk op goalquote:
Gentenaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
nu moet Stekelenburg natuurlijk op goal
Doe maar niet, normaal heeft hij een behoorlijke pegel in de benen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
laat taiwo maar schieten
Vermeer heeft zn kans nu wel gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
nu moet Stekelenburg natuurlijk op goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |